- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen routert?
- Google Chrome
- Windows 11
- YouTube
- Windows Insider Program
- AutoCAD
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
UHHH
senior tag
válasz orosziem81 #58879 üzenetére
Én totál kifekszem az ilyen nagy futásteljesítményektől: A 9 éves fordomat 90 000 km-rel adtam el, az egy éves renault-m 8500 km-rel vettem.
[ Szerkesztve ]
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58875 üzenetére
Bár a múltkor leírtam, hogy nem érdekel, ki hogy vezet, még uccsónak ezt ide bevésem...
A tatás vezetéssel könnyen hazavágható a 2.0dci, nem először hallom, hogy körülöttem hány embernek döglődik meg ilyen-olyan baja van. Vigyázz rá, ahogy lehet felkapcsol... minek? És hol marad ilyen húdevigyázokrád, ami épene nem tesz jót neki akció után maga a vezetési élmény? Sehol. Írtam már...
Voltam méretni, és nem hogy kevesebbet, hanem többet mutatott a mérés. 3 év után is ahol lehet rúgom neki, nekem nem kell padlót nyomni, ahhoz, hogy a full nyomaték előjöjjön, sőt negyed és fél közötti lenyomáson ott a 470nm! vagyis úgy megindul, mint az Istennyila, utána meg lényegében hiába taposom le jobban, mert nem fog már nagyon jobban menni. De hát direkt így kértem, hogy írják át az "agyát" meg ugye nem kell spórolni az olajon, kb ennyi a trükkje...
Úr Isten Ilyen adatok láttán égnek állna a hajam a saját kocsimban.
És milyen adatok, a fogyasztás? Hát...., valamit valamiért, egyébként itt épp gyorsítottam az autópályán ráadásul felfelé. Sima, valóban egyenes úton hatodikban 220-230 körül 15 litert eszik...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58879 üzenetére
Még szerencse, hogy a "többesagymosás" működik, tehát, ha többen mondják, akkor az úgy is van, hát nem.
Miért másra kell hallgatni és nem a saját tapasztalatokból tanulni és felépíteni a gyakorlati elméletet?
---------
Meg nem tudom, de az is biztos, hogy te jóval több hibát leírtál ide, amit kell javítani az autón, mint én. Lényegében szerintem én nem is írtam még, hogy ez, vagy az tönkrebaxodótt volna. Kivétel ez a üzemanyag gyors-csatlakozó, de ez sem azért ment tönkre mert elkopott volna, egyszerűen eltört rajta az a leszorító gomb, vagy mifene... -
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #58956 üzenetére
Nem nem én is viszem a fiúkat, családiasra gondoltam, már csak a sütögetés miatt is.
Renault power
-
#47205632
törölt tag
válasz orosziem81 #58955 üzenetére
Ha megszárad utána már nem szokott büdös lenni. Esetleg FBS, bár az is szilo szerű és ugyanolyan büdös. Én anyám kocsiján ragasztottam vele gumikédert és jól megfogta, pár nap után szaga se volt.
Egy Megane-on hogy lehet kipuffot összemérni? Tekintve, hogy el van rejtve a kaszni alá. Ami amúgy rohadt jó ötlet, tetszik hogy nem látni.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58994 üzenetére
Semmivel, az L3 motorterében, főleg ott fent nem lehet piszkos semmi, oda max csak kis por szállhat be,amit néha sima ronggyal letörlök, amit befújok műanyagápolóval. Ez kb akkor csinálom, ha kinyítom a tetőt, ami 2-3 hetente szokott előfordulni...és kb 5 perc se...De mint írtam, ha minden szigetelés, védőpajzs alul rendben van, akkor lényegében a motortér nem lehet mocskos. Csak, ha hordja, vagy hordta az olajat esetleg vizet és arra rátapadt a por, meg más por, kosz etc...
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #59176 üzenetére
Jol van na, kicsit sok volt a munka szembetalálkoztam saját magammal kétszer is.
Renault power
-
gergo5991
őstag
válasz orosziem81 #59178 üzenetére
nem egyeznének bele, a fele céges autókkal parkol itt, le se szarják ha azokban kárt tesznek, meg van olyan aki autókereskedő és egyszerre 5 autóval parkol a ház előtt gondolom ő se akarná hogy mindez kamerán legyen, na meg kanyarban végigparkolják a sávot meg kukákat körbe parkolják szóval senki nem akarna maga ellen bizonyitékot
ma is már ugy jöttem ki a parkolóból előtte megnéztem a kerekek mögött nem-e helyeztek el további csavarokat..
ma voltam a pneuservisbe 8 euró volt a defektjavitás 5 perc alatt megcsinálták plusz még vissza is cserélték, szerintem elég korrekt ár volt ez
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz orosziem81 #59191 üzenetére
Csillag kulcsot szoktam ráfűzni hasonló helyzetekben az adott négyszögű alkalmatosságra vagy lehet a villás végével is.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #59271 üzenetére
Sajnos tisztában voltam vele, hogy nem fog minden érdeklődő pont akkor ráérni. "Sikerességtől" függően lehet évi 2-3 összeröffenés, akár az ország teljesen ellentétes pontjain. Hála isten, vannak még csendes, túristamentes szép környékek.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #59362 üzenetére
2009-ben ezt mondtam, mivel hogy akkor még rohadtul csendben volt minden, a gagyi műanyagok is és alkatrészek. Jó pár évig. De ezt miért kell ecsetelnem?
A WV-ben meg nincs, ami zörögjön, mert nincs benne egyszerűen műanyag. Más majd lehet, hogy fog, de az utastérben nincs olyan, amivel a Lagesz 3-mat teleb...ták.Ettől függetlenül, ha csenben van, az enyém most csenben van, akkor nagyon imádni való.
Ma megnéztem a fékeket, lekaptam a kerekeket, a koszt eltávolítottam, ahol láttam, körbe töröltem hígítóval, azóta egy bizonyos (persze a leggyakrabban használt) fékezéskor nyávog. Hát B+, ha ezt tudom, akkor franc tisztogatta volna, így is kezd elegem lenni az ATE-ből is. Egyébként simán 90%-os állapotban van ...még.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #59392 üzenetére
Akkor szerintem inkább te is cseréld ki/le, mielőtt leugrik és nagyobb kalamajkát okoz. Néhány ezres nem pénz érte.
-
eTrade
tag
válasz orosziem81 #59393 üzenetére
A kritika nem rossz dolog, sőt igen hasznos amennyiben a valódi problémákra hívják fel az olvasó figyelmét, de ezt már egyszer leírtam. A cikk elvileg mindkét autót fikázta, de gyakorlatilag a kritika kb. 90%-a Talisman-t érte.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz orosziem81 #60036 üzenetére
Akkor a matek szerint havonta legalább 3x cserél olajat. Tavaly szeptember 30.-án 290k km sem volt még az autóban, az mennyi is? 9 hónap alatt 270k km? Havi 30 ezer? Lehet, hogy van ilyen, de most már látni szeretném. Láttam sok lerúgott autót, sok megkíméltet, de olyat, ami rúgnak, szinte új állapotban, ennyi futás után, na olyat még nem. Meg lehet kérdőjelezni a szakértelmem, állok elébe, de akkor mérjünk egyforma mércével és kérdőjelezzük meg a többi állítást is a másik féltől.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #60095 üzenetére
Jajj, má' megen' ez a guminyomás...
Az "úgy néz ki" az nem mértékegység. Ha a gumi súlyindex megfelelően van kiválasztva az autóhoz, akkor a gyári értékre kell fújni, elméletileg 20°C-on.
Én is játszottam a nyomással, aztán hol mászott az autó, mert lapos volt, vagy szétrázta az agyamat, mert sok lett. És itt csak 2-3 tizedről volt szó, hol lefelé, hol felfelé a gyári értéktől.
Egy abroncs nem csak "felgumizunk egy vásznat, oszt jójaz", rengeteg mérnöki munka és teszt van mögötte; az a pár paraméter pont ezért van felsorolva rajta, hogy az autódhoz megfelelőt válassz minden téren.
Szerintem"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
válasz orosziem81 #60118 üzenetére
Lagunára nekem előre 2.6, hátra 2.2 a gyári érték.
Hátul kb. 2.4-re kell fújni, hogy normálisan álljon, elől meg még 2.8-nál is laposnak tűnik, de többre nem merem fújni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
polonic
félisten
válasz orosziem81 #60376 üzenetére
Ami ásványi olajból készül motorolaj, az soha nem lesz szintetikus. Márpedig kőolajból készül kb minden.
A motul észter bázisú, de ott sem mindegyik.Égéstér téma volt nem régen.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz orosziem81 #60376 üzenetére
Van minden motorszériának egy szintje amit bele kell rakni, fölötte már eltérő melyik mennyire reagál a jobb olajra. Ezek a motorok nem igazán profitálnak az észter vagy PIO alapú olajokból, mert szerkezetileg nem háklisak ilyenre. Viszont lefele már nagyon érzékenyek lesznek arra, ha csak egy félszintetikus 10W40-et kapnak.
Az ásványi olajból kinyert szintetikus Elf elég nekik. Vannak már ezek a motorok olyan idősek és annyit futottak, hogy a gyakorlati tapasztalat stabilan alátámasztja.
Persze bármit lehet belerakni akinek ami tetszik, csak a viszkozitása, meg a Renault szabványnak feleljen meg. Viszkozitásban ha el is van térve akkor a hideg oldaliból egyet kell lefele, többet nem érdemes (itthon, Szibériában más lenne a helyzet). Azt meg már megtettük, mert a gyári ajánlás az 10W lenne, de 5W mondtunk rá. -
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #60384 üzenetére
Az lesz a vége; csak ma már fáradt voltam hozzá, és hátha tud valaki valami biztos pontot.
rob210: menetfénynek jel. Csak nincs kedvem bemadzagolni a gyújtáskulcsig
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #60663 üzenetére
Az, kerüld is el, mert anyázni fogsz.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55294 üzenetére
Erre emlékeztem, hogy kicserélted (ezért is kerestem vissza) és nem értem, hogy miért írtam én 44nm meghúzási nyomatékot, nem tudom mit néztem el, Robibá meg alattam szinte ugyanazt a nyomatékot írja (45nm), szóval, sorry, ha esetleg mégis 44nm körül lett meghúzva, ha esetleg lesz időd rá, mindenképp húzz rá a megfelelő nyomatékot.
Tehát a meghúzási nyomatéka az ékszíjtárcsának 50nm, majd erre még 85 fok! +-6fok eltéréssel. Igaz ez nem egy eget verő különbség, de a pontos nyomatékot nem véletlenül találták ki.
De akkor már megkérdezem...a csere óta minden frankó?
A mot 1770 szerszám ezek szerint nem lényeges annyira?mot.1170
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #60698 üzenetére
Köszi az infót, az kép gondolom az alja lebontva és aknából készült?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #60759 üzenetére
Áááá nem, sőt!
Írtam többször is, hogy szinte alig látom a családom emiatt. Szerintem én már többet ne nem is akarok menni. A renault-os pályafutásomnak (is) év végén vége. Elég volt a dízelből is, csendet akarok végre, attól függetlenül, hogy az enyém elég csendes jószág, köszönhetően a több, mint 90%-ban tankolt külföldi naftának és a xadonak...De elég volt ebből is. Csend, erő és finom futást szeretnék, vezettem azóta jó pár jószágot, ami tudja ezt. és a befutóm is úgy néz ki megvan[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz orosziem81 #60921 üzenetére
Mivel nem típushiba így valószínű mókolás vagy magasról leszart hibajelenség.
-
Josi
aktív tag
válasz orosziem81 #60981 üzenetére
Robinak biztos.
Nem hiszem, hogy átlag autós 50-100 ezer ft értékű célszerszámot venne magának.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz orosziem81 #61421 üzenetére
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #61421 üzenetére
Összefoglaló: Renault gumi, felni gyári méretek. 155/65 R14
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #61506 üzenetére
Haldokló olajpumpa, vagy az előtét szűrő durva elkoszolódása. Deknit le kell venni megnézni mizu.
Előtte egy nyomásmérést csináltatni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #61513 üzenetére
Ezért írtam a nyomáspróbát.
Ha megmérik és van alapjáraton is és üzemi körülmények között is nyomás azaz rendben felépül, dolgozik a szivattyú, akkor csak szenzor hiba.
Ellenkező esetben amit leírtam.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #61826 üzenetére
V Power dízel shell-t tankoltam ma és oda B7 volt írva.
-
#89309696
törölt tag
válasz orosziem81 #61826 üzenetére
B7
Ott van a régi neve is amúgy, nem névcsere történt csak információbővítés, ez csak azt mondja meg hány % a biotartalma az üzemanyagnak. A számok kutanként eltérhetnek, mivel mindig az adott % biotartalmat határozza meg, de a 4 nagy kúton egyformák lesznek valószínű.
A benzinek 5%, a dízelek 7% biotartalmúak alapból. A prémium/sima és oktánszám jelölést meghagyják ugyanúgy. Az XTL ami kilóg a sorból az szintetikus gázolaj (gyanítom, hogy ezek prémiumba mentek eddig mert biztos nem pazarolta semelyik kút sima dízelbe, majd most kiderül melyik kút prémium gázolaja használta ezt vagy az is lehet senki, hanem ezt külön lehetett kapni, ugye ezt eddig nem tudtuk ezért is kellett a jelölés).
Ha jól látom a Shell prémium az B7-es, szóval ők nem. Marad a másik 3 kút, melyiknél voltál ahol volt XTL és sima diesel vagy prémium felirat alatt volt?[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #61835 üzenetére
A saját fantomnév úgyis ki lesz írva.
A Lukoilnál is mindkét dezső B7 volt tegnap.---
A töltő pisztolyok kioldása között mennyi lehet az eltérés? Az első kattig tankolok mindig.
Egy dugós köröm volt a mostani tank alatt, Gazdagrét felé gurultam el, meg párszor araszolgatás a 0-áson.
Pálya sem volt sok. Pont 1000km-nél(999,8) álltam be tankolni. A fedcomp hihetetlen 4,2-es átlagot írt, erre belement 49l. Eddig a kutakhoz képest mindig simán 10% alatt volt a FC eltérése.
De simán lehet, hogy az OMV-nél hamarabb kattan le a pisztoly, a Lukoilnál meg később, ebben lehet több liter különbség is, ami magyarázat lehet az anomáliára.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
válasz orosziem81 #61835 üzenetére
Szerintem a magyarorszagi autóállomány átlag kora, valamint a finomito monopolium miatt itthon csak B7 gázolajat lehet kapni. Pár osztrák, szlovén határmenti településre a nem nagy franchise kutakra jut más is, de ennek esélye alacsony. Amit nagykanizsánál tankoltam, a blokk szerint bio gázolaj, az pont ilyen B10 lehetett.
Az XTL-re lennék kívàncsi, de esdig semmit nem találtam róla, hogy bárhol gyártanának ilyet nagy tételben, nem csak ipari, kísérleti célokra.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #61856 üzenetére
9-re mentem, gondolom "túlterhelt" volt a rendszer.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #62486 üzenetére
Ez így van ha le tudod venni akkor az a legjobb megoldás.
De nagy bajt nem okoz, mert ez amúgy is bele bele kerül az égéstérbe, hiszen azért folyamatosan vállnak le darabkák, igaz nem mindegy mennyi.Renault power
-
Benir8
senior tag
válasz orosziem81 #63249 üzenetére
Értem. Akkor nem való semmihez. Köszi.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #63275 üzenetére
Ezt nem tudom, asszony LEAF-jét szinte csak városban használja, kb 2 naponta töltjük, illetve tölti az Árkád előtti töltőn, gyors töltéssel, ilyenkor addig bent vagyunk az áruházban, vagy inkább csak ő...
Általában, 200-250km tud vele menni, brutális fűtéssel, mert utálja hideget és az rendesen szopja most az aksit, Ha az aksi túlmelegedett, mert láttam ilyet, akkor bizony meglehet cseszni a gyors töltést, mert kb kevesebb! mint a felével tölt. Ilyenkor egy feltöltés lehet akár 3.5-4 óra is, a sima 1:20 helyett. 21 ezer km után 96%-osra csökkent az aksi kapacitás, ami szerintem elég jó. 100 ezer körül tippelek 80% körülire.
Egy biztos, a Leaf városba az egyik legfaxább megoldás. Hangja nincs, illetve van a rossz utak miatt a futóműnek, de a rossz utak ellen senki nem tud tenni, aki meg tudna, az nem akar...mindegy. Kegyetlen megtud indulni, mint általában a villanyautók, szóval itt is érezni ám rendesen, hogy hátulról aztán rendesen p...csán rúgták.Könyve szerint 7 valamennyi 0-100-ra, az elég komoly, de a párom az nem tolja neki...Gyerekeket hordozni, bevásárolni, munkába járni, városban flangálni. Villanyautó. Hosszabb távra, véleményem szerint alkalmatlan. Max 200 km-ig, de ott be kell tervezni, ha az aksi túlmelegszik, vagy közelében van, akkor meglehet cseszni a gyorstöltést, 3-4 órával lehet számolni és ez nem olyan, hogy leállítom és akkor majd félórán belül lehűl. Egész nap képes túlmelegedés határán lenni egy gyors töltés után, mert ugye az jelentős hővel jár, kb mint a telefonnál egy szuper töltés, csak ezt itt cseszik visszahűlni..
Nagyjából ennyit tudok írni róla, szerintem az autó belseje egy hányinger, főleg azzal az "odaragasztott" tablettel a közepén, de nem én vezetem és a párom szerint nagyon szép. Méretéhez képest meg melepően nagy belül és a csomagtere is. Nálam sokat számít, hogy miben kell ülnöm akár egész nap. Anno a Lagesz 3 is főleg a belsőjével vett meg kilóra, nem is a külsővel. A mai napig az egyik és sok másik mellett a legszebben megtervezett utastér a laguna 3-nak van. Ha garancia lejár úgyis be lesz cserélve egy újra, mert villanyautóban használtat venni az nagyon drága mulatság lehet, ha ott valamit cserélni kell. De az biztos, hogy az olyan mocskos munkák, mint olajcsere és társai, meg ha szivárog valahol akkor azt érezni, az itt soha nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #63305 üzenetére
Megírhatom...bár vannak kételyeim, hogy sokan nem hinnék el, amilyen trágyákat behoznak külföldről visszaállított órákkal, aztán beleborítják az autó fele árát, vagy többet a javítási költségekbe. Amiket én szoktam olvasni faszbukon, hogy milyen hibákról írnak, hát csak nézek ki a fejemből.
Egyszerűen a kinti Laguna III autók, meg persze a többi típusra is ugyanez jellemző, ha az ott jó állapotú, kevés km-t futott, hát úgy elkérik az árát, hogy az itteni becsületnepper hiénáknak ez azonnali tovább lépést jelent, a kinti autókereskedő nem adja oda a frankó állapotú autót, hanem elkéri érte, ami jár, még akkor is, ha abban fél millió km van, de szinte minden új benne, mert folyamatosan vitték szervizre.Kintről, csak leharcolt , összetákol, és 10-ből 9-nek visszaállított órájú autókat tudnak itthon eladni. Illetve el is adják, sajnos a magyar átlagvásárló egy hülye és csak azt nézi, hogy a km mennyi, ha az sok, lapoz tovább és megtalálja majd azt az autót, amivel megismeri, majd kívülről fújja egy idő után az alkatrészek cikkódait, és talán még autószerelővé is válik
A Lagunákat pályára tervezték, főleg a dízelt és kint, ahol orrba-szájba tömve van pályákkal az országok, ahol a legtöbb Német napi akár 500-zat is autózik a munkahelyére, mert pályán ezt hamar letudja, ott egyszerűen szembe megy az egésszel, hogy Lagunákat és más típusokat behoznak 80-150 ezer kilométerekkel.[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz orosziem81 #63663 üzenetére
Egy nepper simán helyrepofozza.
És lesz belőle keveset sérülésmentes, futott, nyugdíjas doktor csak a hétvégén a boltig használta autó.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
molnarpeter
nagyúr
válasz orosziem81 #63663 üzenetére
3 szempont:
-roncs ára (mire a végére érsz, maradjon árrés a piaci árhoz képest, különben minek szenvedni)
-alkatrész ára (színazonos jobbkormányos donor pl lehet megérné)
-munka ára (ha húzatni kell, nagyon megnyomja, illetve ha nem otthon javítod, az is sokba lenne) -
molnarpeter
nagyúr
válasz orosziem81 #63667 üzenetére
Elnézést, lemaradtam Tedd ki néhány Facebook csoportba, hogy mennyit adnának érte. Jó lenne tudni, mennyire sérült a dob belső oldala és a váznyúlványok, az drága és nehéz javítás. Csavaros elemeket otthon is meg tudod oldani, ha azon múlik, csak ki kell fogni olcsón, vagy donort szerezni, és akkor ami megmarad belőle azzal csökken az összes költség (ugyanitt megjegyzendő, hogy hatósági engedélyhez kötött a bontás, stb). Továbbá fel kellene mérni, ép állapotban mennyit érne, használtautó segít, hozzáadni egy vételi szervizköltséget, átírást, stb, aztán könnyebb dönteni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz orosziem81 #63663 üzenetére
Nem, alkatrésznek eladva tudod a legtöbbet kihozni belőle.
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #63667 üzenetére
Szia. Ez komoly?
Nagyon sajnálom és azt is amit le kell, írnom ebből nem lesz autó
A légzsákok, a hűtő, az egész eleje odavan, ezt donorautóból lehetne egyedül megoldani, de ez már akkor is csak darabolt autó maradna. Ráadásul ez már nem az udvarban elszerelgetem kategóriás javítás Persze ezt látni kéne, hogy mi maradt ép és mi ment el. Ha a nyúlványok kibírták akkor még akár menthető is lehetne, kérdés milyen áron, szerintem nem éri meg.
Mi történt?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz orosziem81 #63672 üzenetére
Az a lényeg, hogy megmentett az autó és mindenki kiszállt belőle. Egy autónak a legfontosabb tudnivalója ez.
250-ért ha hirtelen kell autó akkor Clio, ha belefértek. Vagy talán régebbi Thalia. -
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #63672 üzenetére
Nagyon sajnálom
Kb. Ha használhatót szeretnél egy twingo a reális 99 környékéről.Renault power
-
Nordik
őstag
válasz orosziem81 #63672 üzenetére
Én sokszor nem értem régen minek ültettek az utak szélére fákat sorba. Szerintem ennél nincs veszélyesebb. Hiába kerülsz el egy ütközést vagy egy kicsuszast ha egy fa megolhet...
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #64034 üzenetére
Sok sikert a kocsihoz, a twingo miatt meg úgy is jössz még néha ide.
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #64392 üzenetére
A szőke nő biztosan... most jó, most nem jó.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Teclast Tablet Topic
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Netfone
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen