-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz MC Pite #75883 üzenetére
Akkor ez ér valamit a szélvédő xarrá karcoltatása ellen?
Kellene beépíteni egy csak spricceltető nyomógombot.
Én annyira rühellem, hogy gyárilag ilyen fosch, hogy ha induláskor törölni kell, kézzel locsolok rá vizet...
+ a lapátok alól ki szoktam szedni a berakódott dzsuvát.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rsf
senior tag
válasz MC Pite #75966 üzenetére
Itt vissza lehet nyomni mert úgy van kialakítva. Csak úgy kell leállítani az autót, hogy ne húzza be a kéziféket. Ez biztos.
Mintha belül lenne bovden amit a motor csévél nem menet van mint a VW-nél.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
polonic
félisten
válasz MC Pite #76008 üzenetére
Néztem az Eneost is, de ott nem igazán találtam technikai adatlapot. Lehet csak én voltam a béna. Na meg a TBN érdekelne most már. Többi adattal aszem tisztában vagyok.
Egyébként a Shell Helix ultra professional AL-R lenne a következő. De a TBN-t ott sem látom sehol. Most ez vagy jelent valamit és titkolják vagy csak letojják közölni, bármi is az. -
gixxergabi
senior tag
válasz MC Pite #77529 üzenetére
Mérd meg állóhelyben mennyire hűt LO-ra állítva, hőmérőt bedugva szellőzőbe.
Nekem nem ment 23 alá.150gr gáz volt benne.
"Nyomáspróba" majd 480-ra feltöltve utána próbálva azt mondták 10 fok alatt van.
Előtte én is hűvösnek éreztem, de most már hidegre állítva nem szívesen tartom elé a kezem, baromi hideg.
De azóta is csinált hülyeséget nekem is, átállítottam belső keringetésre erre a bal oldal elkezdett meleget fújni, szerencsére azóta nincs anomália...Auto módot én nem nagyon használom mert a ventit és a befúlyás helyét is ő szabályozza akkor. -
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #77539 üzenetére
Akkor az lesz amit mycso ír sajnos, de azt a részét én nem vágom.
Illetve kompresszor hiba is lehet, kopás egész pontosan. Nem tudja előállítani a megfelelő nyomást, miután "bemelegszik", ezen időlegesen tud segíteni a kompresszor olajcseréje, vagy felújítása, de ez meg már megint klímás és kompresszor fajta kérdése.Renault power
-
t.imi
addikt
válasz MC Pite #77551 üzenetére
No, itt a pontos cím. Előre bejelentkezés szükséges, nagy dumás a kisöreg. Renaultnál dolgozott sokáig, elvileg látott már ilyet.
[autóklíma] -
forceberg
veterán
válasz MC Pite #77608 üzenetére
Idén nem a Dachstein/Hallstatt régió volt. A fizikát megbaxni nem lehet, ha megindul a velünk együtt ~1800 kiló, akkor vagy túlhevíted a féked, vagy nem állsz meg... szakaszolgathatsz, ha túl meredek és az x-edik kanyar után nincs ideje viszahűlni.
Lámpánál és megállás után mindig felengedem a féket. Ezt csináld meg, amikor a víztározó útja szakaszokon egy nyomtávos, lámpás. Ott állsz a lejtőn a túlmelegedett fékekkel, amit nem engedhetsz fel. Ilyenkor korábban állok meg, aztán gurulgatok rövideket, hogy a betét ne egy helyen legyen a tárcsán.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MC Pite #77613 üzenetére
A minél rövidebb ideig lenyomott fékpedál szerintem is kulcskérdés de vannak egyéb tényezők az adott pillanatban.
Esetleg valami sportos fékbetét érdekes lehet még, EBC pl elég változatos kínálattal rendelkezik.
Traktorokon nem mindegyik típus féke acélos, fater ökölszabálya, hogy amelyik fokozatban fel bír menni a gép az adott emelkedőn, abban motorfékkel le is gurul
-
forceberg
veterán
válasz MC Pite #77613 üzenetére
Nem annak a bizonyos kolléganődnek beszélsz...
Ami szerintem betett neki, amikor nem engedhettem fel a lejtőn a lámpáknál.
Jössz le a kemény szerpentinen, aztán vagy 10-12%-os lejtőn lámpa, meg KELL állnod nullára, és állni a féken.(#77614) molnarpeter: amikor a dízel, igaz kisdízel is úgy gyorsul lefelé, mintha motorfék sem lenne.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
KTU
addikt
válasz MC Pite #77952 üzenetére
"EZ A BAJ, hogy a sok ... ködzárót tolja, meg a sok ******** a fékfedálon áll a másfél perces pirosnál, is, síkon, sötétben is."
Cserébe nem hűl a féktárcsája normálisan.
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
-
Xantomas
őstag
válasz MC Pite #77952 üzenetére
Igazad van, azonos fényáram, majdnem kétszeres fényerő. Ez az ülj le egyes szint, tudom...
A féklámpának legalább 160 fokos szögben kell láthatónak lennie, míg a ködzárónak ajánlott a 90 fok, de inkább kisebb, ehhez a fénykúp szöge is kisebb.
Kérj meg valakit, hogy, üljön be a kocsiba, és felkapcsolt ködzáró mellett nyomja le a féket, majd járd körbe a hátulját. Bár amíg a forgalomban levő autók 10%-ának valamelyik lámpája nem ég, a rendőr sem veszi ki a forgalomból, és a kismillió VÉDA, vagy simán csak autópálya matrica figyelő kamera rendszer sem küld automatikus figyelmeztetést, mi a fenéért problémázunk ezen?Borostyán sárga világítás: most megint elő kell ezt hozni? Vannak akik jobban, illetve kontrasztosabban látnak jóval melegebb fény mellett, ennyi. Én is, pláne szürkületkor, télen meg kifejezetten jobb. Ha unatkozok átrakom, de általában nem.
forceberg:
Josi: vedd a gyárit, és nem kell morfondirozni"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gombinyó
őstag
válasz MC Pite #77988 üzenetére
Offtopik.
Corollában nekem addig tart, amíg el nem akarok indulni. Van külön elektromos kézifék, amit behúz, ha leállítom a motort vagy kinyitom az ajtót. Mellette van az autohold, ami fixen ha fékez, ha megálltam és kicsit jobban benyomtam a féket, ez van azért, hogy ne gurulj vissza a mögötted lévőre. -
LamerGyuri
senior tag
válasz MC Pite #77994 üzenetére
Tapasztalataim teljes mértékben az enyémek más számára nem akarok mérvadó lenni. Nincs rendes színlátásom, és hivatalosan térlátásom sincs én másképp látom a valós világot, mint ti.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
válasz MC Pite #77996 üzenetére
Lakásban a hideg fények engem is zavarnak, nem is használok már ilyet, mert rosszul vagyok tőle.
Autóban viszont a hidegebb fényt preferálom. Lehetséges, hogy sötétben vizes burkolaton valamivel rosszabbak, de én elvagyok velük és összességében jobbnak érzem.A gyári xenon után (ami nemtom milyen volt) bepattintottam ezt: [link] , ezzel nagyságrendekkel jobban láttam (nyilván a gyári már X éves izzó volt.).
Most a lámpafelújítás után rászántam magam az osram-ra [link] , hát nem mondanám, hogy megérte az árát...sőt inkább csalódottnak érzem magam. (főleg az árához mérten)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
polonic
félisten
válasz MC Pite #78047 üzenetére
Ez jó kérdés. Nem emlékszem már, milyen volt a gyári pollenszűrő. Ez a harmadik Mann, amit használok. A bűzt nagyon jól megfogja. Persze nem tökéletes, de nagyon jól szűr.
Igazából a klíma automata üzemmódban megy szinte mindig. Nem keveslem a befújt levegőmennyiségét így. Néha szoktam a ventilátor fordulatot magasabbra tenni. -
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #78092 üzenetére
Nem nincs párja!
Mint írtam egyoldalas csatlakozó.
Tegyük tisztába a dolgokat, mert így csak összekavarodni fog.Legelterjedtebb csatlakozó típusok.
Kétoldalas ehhez való a csőfogó, ahol mind a két oldalt egymással szemben van egy benyomható négyzetes oldószem.
Van az egyoldalas csatlakozó, ez az amivel nem boldogult, ezen csak egyoldalt van oldó szem.
Illetve van a rugós bilincs ami két kis fül lyen van a vízcsöveken is, csak üzemanyag csövek esetében jóval kisebbAz összes többi csatlakozó, vagy más márka gyártmánya, vagy házi mókolás.
Ilyen pl. az aba bilincs és társai.Renaultban nincs más fajta csatlakozó.
Ahogy már írtam, csavarhúzó benyom lehúz ennyi.
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz MC Pite #78187 üzenetére
Nekem ugyanez illetve alapjaraton rangatozik enyhén a motor. Már minden szempontból körül lett járva a dolog, elő adat is lett nézve, nagyon sok minden ki lett próbálva de semmi. És tényleg nem egyedi eset, rengetegen találkoznak ezzel a jelenséggel. De senki nem tud rá megoldást. Én csodálkozom Rob még nem találkozott vele. Pedig más fórumokon, FBn is írják. Mondjuk engem már nem érdekel az egész, fogalmam nincs mi okozza, nem akarok rá költeni.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #78195 üzenetére
Hát diag kéne mese nincs.
Valami nem jó, nálam eddig 3 dolog okozott ilyen hibát, beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, másik a vízhőfok jeladó, de azt itt kizárnám, mert ott nem pillanatokról volt szó, hanem egész üzem alatt csinálta. A 3.ik meg a gázpedál volt. Ezt rohadt nehéz volt kideríteni, mert nem mindíg csinàlta és valóban csak rövid ideig, főleg indulás utánEz kábel hiba, szigetelni kell a vezetékeket egyesével.
Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #78195 üzenetére
Ma megnéztem jobban, lassan, de az alapjárat is ingadozik (1100-1300 között kb).
harry: Eneos, Elf, Motul, Castrol nálam a sorrend.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs