- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #85864 üzenetére
Grat! Így kell csinálni
1.35, az kb semmi érte, pláne annak ismeretében, hogy ezek mind-mind neked kb filléres tételek lesznek, meg olyan nyűgök, amit könnyen lehet orvosolni/ kötelező karbantartásokkal megvan. Valamint mennyire el vannak szállva az árak. A szar is ott kezdődik, hogy 3 milla.Lényeg, hogy motorikusan jó, kasztni jó, beltér jó, menet biztonsági, komfort elektronika megvan.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #85879 üzenetére
Renault Spider, vagy Alfa?
Publikus hogy hol? Tulajnál, vagy kereskedésben? Állítólag a Pásztornál is van egy a pletykák alapján, ami egy ideig az Aréna pláza parkolójában volt leponyvázva.Ha előbbi, akkor mennyire volt tele twingo alkatrészekkel?
Szélvédős, vagy anélküli?
Láttad a motorfelfüggesztéseket motor járása közben, tényleg leszűr mindent?Bocs, sok a kérdés, kicsit “felállt”
Én csak képeket, meg videókat láttam róla, mert a Tesla Roadster miatt a Lotus Elise-re is rákattantam, akkor találtam rá erre a kis méregzsákra.
Az amúgy megvan, hogy ez a kocsi volt az, amivel a Renault először próbált ki egy merőben új fejlesztési koncepciót, hogy hogyan érdemes papíron létező koncepcióból, tömeggyártható prototipust fejleszteni, úgy, hogy azzal együtt minden biztonsági, verseny, és homologizációs előírásnak megfelel? Hogyan épüljön fel a szállítmányozási logisztika, hogy épüljenek egymásra a minőségbiztosítási előírások, milyen szimulációs lépések szükségesek, hogy kerüljék el a hosszadalmas agyagmodell építést a szélcsatornás tesztekhez, hogy modellezzék le a futómű minden alkatrészét. Valamint az itt megszerzett tapasztalatok alapján indult meg a m3 fejlesztése.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
harry
veterán
válasz rob210 #85931 üzenetére
Jol hangzik, hasznald egeszseggel
Konnyu hozzaszokni a kenyelmesebbhez A csend/zajcsillapitas volt talan nalam is a legnagyobb kulonbseg. Meg az BT automata zene is kenyelmes, meg a... sokminden
Mi lett / lesz amugy a megannal? Azt tudom hogy megtortek, de ugy remlik az javitva is lett. Egyszeruen csak eljott az ido? Vagy tartasz ket kocsit?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz rob210 #85984 üzenetére
Az újhoz sok sikert .
Kérdések az új Megane 3/ph2-hez.
Ha leállítom az autót a következő indításkor a klíma be van kapcsolva.
Mindegy hogy a leállítás elött be vagy ki volt kapcsolva.
Ezt hogy lehet kikapcsolni?Rádiónál van rádiókód vagy nincs? A Megane 1 volt.
Rádiónál nem találtam leírást, hogy mekkora és milyen fájlrendszerű pendrive-ot fogad. Esetleg tudja valaki?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Cseri0058
őstag
válasz rob210 #86009 üzenetére
Nincs, szóval egy élmény volt elhiheted.
Na és ez milyen alkatrész? Mert neten ilyes fajta cuccot nem nagyon találok.
Még nem volt. Most mindenképpen az a következő lépés, hátha valamit kiír. Hol lehetne megnézetni? Gyári szervízben nem néznének rá? Gondolom nem lenne olcsó... -
addikt
-
Morales72
csendes tag
válasz rob210 #86064 üzenetére
Fura módon engem is több szerelő próbált lebeszélni arról, hogy 8 ezer km után olajat cseréljek, hiába mondom nekik, hogy 95%-ban városozok. Azt mondják, felesleges ilyen gyakran cserélni, bőven elég 15-20 ezernél. Nem értek egyet velük. Én azt látom, hogy városi használatnál már 5-6 ezer km-nél nagyon nem jól néz ki az olaj, és inkább már 7 ezernél elviszem cserélni. Lehet, hogy egy darabig nem okoz gondot az elnyújtott csereperiódus, de szerintem a motor élettartamát lerövidíti. Aztán persze mindenki azt gondol és csinál, amit akar.
"I'm too old for this sh.t..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen