- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- DIGI kábel TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Synology NAS
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
De az én autómhoz neten is ennyibe került kb az alkatrész. 50 a szélvédő + hozzá a keret, ragasztó, munkadíj stb, így jött ki a 70.
Nekem tuti nem hangszigetelt mert most valahogy hangosabb volt az autó mikor pályán mentem, zenét is kellett hangosítani rendesen
Mod: mikor én kerestem, asszem akkor pont 4 fajtát találtam Szenzor és minden sallang nélküli, szenzoros, szenzoros és hővédős, ill hangszigetelt és szenzoros és hővédős.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Nordik #23729 üzenetére
Nekem is mostanaban fordult meg a fejemben h felkoltozok ugyis bp-re minek auto.
Aztan rajottem h vedelemmel egyutt max 600-at kapnel erte igy jegkarosan. C
Akkor inkabb marad meg, jo ha van ha menni kell nyaralni vagy barhova. Annyit meger. Igaz iden kell muszakiztatnom is szal november megint huzos lesz... + Teli gummakat is vennem kell.[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sajnos fotelnek elég drága.
Én is szerettem mikor megvettem, de a belül zörgő műanyagok, folyamatos cicergés, az igénytelen összeszerelés és hülye megoldások miatt elment a kedvem a Renault-tól. Pláne én is úgy jártam, h mindent megadtam neki, aztán sosem volt elég, mindig jött valami újabb gond.
Jégesőről meg ne beszéljünk, az nem az autó hibája volt.
Kényelmes és szép (nekem tettszett a kacsasegg formája) de ennyi. 1.6-os 115 lovas nem dinamikus, ellenben városban sokat fogyaszt. Rossz úton úgy zörög az egész autó, mintha Maruttiban ülnék. Belül az a hülye gumírozott megoldás, ragadós műanyag meg egyenesen a legb*lf*szabb döntés volt, nem is értem hogy tudtak ilyet bele ötletelni. Minden apró karc meglátszik rajta.
Német autó max Ford-ból kéne. De inkább valami jó kis japán szörny
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Nem arra a 4km-re írtam, hanem a múltkori 500km-re . Klímával kijött ilyen 7.2-es átlag. Munkatársam meg 6.5-ből klímával kijött vele.
Az meg hogy rohad... Én akármilyen Fiesta-t, Focus-t láttam, nem rohadtak, igaz egyik sem volt 6 évnél idősebb. Opelek is rohadtak régen, japánok is rohadtak régen. Minden rohad régen
Renault is rohad. Itt volt SocketA akinek a sok beázás miatt rohadt.
ST-nél meg az élmény kárpótolna. Sajnos egy mezei autónál az elmarad.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Rádión hogy lehet tizedekkel léptetni a frekvenciát? Tegnap transmittert akartam összehangolni, de egyszerűen nem lehet léptetni azt a szart, állandóan auto search-ön van.....
-
_NCT
őstag
Ismét egy szopóágas francia..... Ejj Citroen ingyen se kéne.... Én eddig még nem találkoztam elégedett Citroen tulajjal... Nekünk is vót, még a gázrugós, azzal is csak a szopás volt mindig.... El is adtuk 2 hónap után
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #24036 üzenetére
Én is szívesen vennék franciát 0km-el 5-10 év garanciával..... De használtan nem biztos h mégegszer kéne. Pont amiket leír, azok az idegesítő dolgok ami miatt sokan kiszeretnek a franciából.
Lekopogom nekem most semmi bajom az autóval már vagy fél éve, mióta ráköltöttem a vételár felét Téli gumit kell lassan vennem meg cserélni a fékeket, ennyi. Meg majd novemberben műszaki....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Szerintetek 10 éves téli gumi ha nincs szétrepedve akkor még használható? Bordamélység is megfelelő még. Nincs kedvem 100 körül költeni az autóra megint
-
_NCT
őstag
válasz Outlander #24126 üzenetére
14-est M2-re??? 16-os kell rá. Abból meg a jó minőségű 18-nál kezdődik.
Csak megint biztosítást hó végén, téligumit, novemberben műszaki.... Egy csomó pénz elmegy rá, és alig fogom használni, felköltözök BP-re. A költözés is elvisz 200 rugót...
tresh: na igen, azt sem tudom h használtat vegyek-e vagy újat.... Még mindig nincs arckönyvem
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
Ma menet közben szétesett a kesztyűtartóm. A kallantyú kiesett a helyéről, illetve az ajtó lenyíló része ketté vált, a ragasztás mindenhol elengedte Érdekes hogy hullik szét az autó....
-
_NCT
őstag
Ha 0km-es autód van
A minap ültem egy 1-2 ezret futott Fluence-ben, hát nagy csalódás. Megmaradtak a kopogó zajos műanyagok, amiket sztem ugyanolyan szarul ragasztottak össsze, mint M2-ben és 5-6 év után ugyanúgy el fogja dobni a ragasztás ezeket... Utána másnap egy 10 éves Corolla-ban ültem, hát sokkal csendesebb és kényelmesebb volt. Nem kéne a Fluence, hiába néz ki jól. Már az ülései sem olyan kényelmesek mint M2 esetében.
Váltója pedig pontosan olyan, mint az M2-nél egy szikrával sem jobb.
De VW se jobb. Egy 4 éves Passat-ban utaztam 25km-t, elég is volt. Mintha a 18-as villamoson ültem volna.
[ Szerkesztve ]
-
-
_NCT
őstag
Ma reggel autolight failure volt es egett a service lampa...Imadom ezt a hulladekot.Lekapcsoltam felkapcsoltam a lampat es eltunt a hiba...
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #24849 üzenetére
Ültem MIII-ban is, az sem tetszett, ha visszakeresed, korábban már leírtam.
Az ülések inkább hasonlítanak a VW-hez, full kemény és kényelmetlen. Még egy 10 éves Toyota-ban is kényelmesebb az ülés. De akár egy 5 éves Corolla Verso-t nézek, az is klasszisokkal jobb. Nem hiába, nem vennék új autót....
Gabx: elhiszem hogy nagyobb a hely hátul, nem is ezt vitattam
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Az M1-ben el lehet pöffeszkedni rendesen, annak tényleg jók az ülései, ültem egy magas felszereltségűben (ex főnököm mai napig azzal jár) és meg is lepődtem, h úgy belesüppedtem az ülésbe. Már szinte túl puha és kényelmes volt, én a félkemény üléseket szeretem, mert hát és derékfájós vagyok sajnos. Saját is bocimat azért is szeretem, mert van benne deréktámasz, és hosszú út után is úgy szállok ki belőle, hogy nem fáj a hátam. Na most a VW-nél minden bajom volt egy 2 órás út végére, fájt a seggem, hátam, mindenem, sose vennék VW-t hacsak nem fullbőr ülések vannak benne
De a Fluence sajnos kényelem terén nekem tényleg hasonlít a VW-re, abban se bírta ki a seggem a 1.5 órás utat.
M2-ben 1x-2x voltam hátul, akkor nem igazán a kényelemmel foglalkoztam
-
_NCT
őstag
Bakancsban nagyon óvatosan kell lépkedni, nekem sokszor beleakad a lábam a fékbe is, akkor mikor nem kéne... Pályán 130-nál elég veszélyes tud lenni, főleg ha jönnek mögöttem...
Pedálok tényleg közel vannak, ez egy hatalmas nagy bullshit, vagy nőknek találták ki ezt az autót Középkonzol a lábamnál meg tiszta kosz alul mindig, beleakadok folyamatosan....
-
_NCT
őstag
Ha van már egy kis válla a hátsó fékeknek, attól még megkaphatja a műszakit nem? Műszakin nézik a téli gumi állapotát??
-
_NCT
őstag
Fékbetétet vagy féktárcsát kompletten szoktak cserélni? Meg mikor kell ABS jeladót meg ezeket is??
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Futás, futópályák
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Nők, nőügyek (18+)
- Exkluzív órák
- Tippmix
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs