- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Zyxel NAS326
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- DIGI kábel TV
- Videó stream letöltése
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Windows 11
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Sziasztok! 2008-as Renault Clio-n + Megane II-n is láttam a bal oldali bajuszkapcsoló oldalán egy Auto gombot. Ez mire való??
-
_NCT
őstag
Közben megtaláltam a megoldást itt:
Automatikus működés (járműtől függő-
en)
Járó motor esetén a tompított fényszóró a
külső fényviszonyoktól függően bekapcsoló-
dik vagy kikapcsolódik anélkül, hogy a kart 1
használná (0 állás).
Ez a funkció kikapcsolható és visszakapcsolható.
– Bekapcsolásához bekapcsolt gyújtással nyomja meg a gombot 4 legalább
négy másodpercig. Ezt a műveletet
a kijelzőegységen megjelenő üzenet
követi.
– Kikapcsolásához álló járművel nyomja
a gombot 4 legalább négy másodpercig. A kijelzőegységen megjelenik az
«Automatikus világítás kikapcsolva»
üzenet[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Van itt valakinek ilyen Laguna-ja?
-
_NCT
őstag
válasz Laraxior #12484 üzenetére
Na ja baszki..... Felénk is mint az ementáli.... Már ezért agyaltam néha Ford Fusion-be, ilyen tanyajáró autókban is agyaltam
1.6-os motor nem tudom mennyire elég az 1.3t-nak
Jah és igen... Nem igazán válságautó, ahogy néztem 8 alatt nem szürcsöl városban
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sajnos csak így tudom linkelni.
-
_NCT
őstag
Vezérlésmódosító kerék alias okoskerékre mint alkatrész Unix-on hogy keressek rá? Nem találom sehogysem, hogy kb mennyibe fáj a cseréje :S
-
_NCT
őstag
Mi a véleményetek erről a kis dízel Megane-ról? Eddig benzineseket néztem, mivel évente nem mennék annyit, kb 10-15k km-t. Viszont ez annyira megtettszett, hogy holnapra meg is beszéltem az úriemberrel egy találkát. Magánszemély, ami esetemben pozitív, váltottunk pár szót, 80k km-ig van vezetett szervizkönyve,törve nem volt elvileg.
Ha valóban ilyen szép állapotú, akkor ennyiért szerintem bűn lenne ott hagyni
Jelenleg ő a holnapi első áldozat.
Erről az autóról meg annyit, hogy hiába 1.2M, ma megnéztük, a bal oldali külső visszapillantó tükör hiányzik, össze-vissza van gányolva, kb a km 2-2.5x-ese van benne. Undorítóan nézett ki élőben, majdnem sírva fakadtam..... A 860 ezres autók ehhez képest szalonállapotúak.... CSak azért írtam le, mert kb ennyit számít a kép és élőben a személyes kontakt....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Kicsit kakás a dolog, majd holnap faggatom, ha nem jön össze az bordó.
-
_NCT
őstag
Amit a telefonból megtudtam, hogy egy Győri igazgatónak/fejesnek volt az autója, ő használta előtte. Azért a szervizszámlákat stb rákérdeznék, bár az eladó azt mondja, hogy meg tudja adni a volt tulajdonosának a kontaktját, nyugodtan utánakérdezhetek. Bár ki a franc emlékezne már arra, hogy 2003-2008-ig hogy használta az autóját.
Vezérlés csere 5 évesen volt, magyarul 4 éve nincs vezetve szervízkönyv....
-
_NCT
őstag
Jaja, ezt mindig hozom elrettentő példának, mikor munkatársaim a csillagokkal dobálóznak. Jó persze, MII se véletlen kapta az 5 csillagot, de azóta már sok mindenre rájöttek a szakik. Pontosabban itt erre gondolok, amin sok márka elvérzett.
-
_NCT
őstag
Na igen, a szerencse meg az angyalok mindig kellenek. 1 hónapja Nagykőrösön a ceglédi rendőrkapitány fia, aki ráadásul mentős is volt, tehát elég sűrűn szembesült motoros balesetekkel is, egyik nap kora délután motorozott lakott területen belül 160km/h-val, aztán egy beláthatatlan kanyarban kijött elé egy robogós. A robogós srácnak semmi baja nem lett, karcolásokkal megúszta, az ABS-es anyámkínyjás protektoros kabátban lévő srácot kettévágta a villanyoszlop. Robogós azóta szerintem mindig templomba jár.....
-
_NCT
őstag
Na, ha minden igaz, holnaptól egy gyönyörű 1.5 dci M2 tulaj leszek Ma elmentem megnézni megint egy párat, végére hagytam a tegnap említett MCC-s rendszámú autót. A kocsi patyolat tiszta, sehol egy horpadás, karcolás, az elemek a helyükön ABC oszlopnál rendben van, csavarok gyáriak. Holnap állapotfelmérés, ha az is kedvező dolgokat mutat, akkor vásár. Gumik téliek, fékbetétekbe még van 30k km.
Magánszemély (rendkívül normális ember), ő azt mondta, nem tettszett neki a rendszám, azért cseréltette le. Ráadásul következő autója is M2 lesz, csak coupé-t akar venni. Rendkívül normális tulaj, az autó sztem best buy. Próbakör alatt is szépen muzsikált a dízel. Szerelem első látásra....
FRENK1988: az nem derült ki, de akár ki is deríthetem. Rosszul emlékeztem, nem győri, hanem Gyömrői Renault márkakereskedésben használta az egyik vezető beosztásban lévő emberke.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #12672 üzenetére
Mármint miben?
Ja, nem esett le. Elég korán keltem, már Renault mérgeezést kaptam. Istenem, hogy a kereskedők mennyi sz*rt árulnak.... Volt ma egy amit megnéztem, a kereskedő nem árulta el mióta állt benn, annyit mondott, hogy többet mint fél évet. Az ablaktörlő lapátok beragadtak, nem moccantak semerre, elkezdte rángatni, úgy se.... A motor kb úgy indult mint nagyapám rotakapája.... És 1 Misi-ért ki merik tenni...
[ Szerkesztve ]
-
-
_NCT
őstag
Diesel Megane-nál 4-esben az normális, ha 1800-2000 fordulaton pl 45-50-nél néha berángat az autó? Nem nagyon, szóval nem ilyen lefulladáshoz hasonló élmény, csak olyan mintha picit erőlködne, visszaváltok, akkor elmúlik. Azt mondta tegnap az emberke, hogy diesel-nél ez ilyen az áttételezések vagy mi miatt.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Egy másik fórumon azt írják, hogy EGR szelep tisztítás kéne valószínű. De többi fokozatban nem füstöl, rángat, semmi, a teljesítménye jó, szóval szerintem felesleges. Legalábbis tegnap ahogy 50 fölé kapcsoltam 4.-ben, akkor semmi baja nem volt már.
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #12701 üzenetére
Du 2-re megyek. Amit a b*lfasz információs emberke mondott a Renault szalonban, az az, hogy a motort nem fogják megbontani, ne is reménykedjek ilyenben (de ezt is valami hihetetlen tahó stílusban adta elő), hibakód kiolvasás, futómű/kormánymű ellenőrzés, festékrétegvastagság mérés,(sárvédőnél, lökhárítóknál nem tudják mérni, gondolom műanyag azért) talán még folyadékokat nézik meg, motorolaj, fagyálló stb és ennyi. Ezért kérnek 8ezret, nem nagyon szaggatja meg magát a szerviz. Remélem nem hagytam ki semmit. Fékeket nem ellenőrzik, azt mondta az információnál a csávó, ha fog, akkor jó, érezni lehet, hogy jó-e. Féktárcsának nincs válla, kézzel megnézegettük.
FRENK1988: mármint micsodát nem csinálnak meg? Fékpadon a tesztet?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Na az eladó most mondta vissza az egészet Nem akar ez nekem összejönni
Amíg nincs meg az új kocsi, nem akarnak autó nélkül maradni, meg addig nem tudják elintézni a dolgokat.... Kár hogy elintéztem a bankban meg mindenhol a dolgokat....
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #12708 üzenetére
M2-t néztem a kacsaseggűt, meg a limót. inkább 1.4-eseket és benzineseket (1.6-osnál az okoskerék miatt félek, bár sokan azt mondják nem túl dinamikus az 1.4-es, hiába 94 ló), évjáratban úgy 2003-tól. De inkább 2004-2005-ösöket. Dízelt nem nagyon akartam, mert egy évben nem megyek max 10-13k km-t, de ez a dízel annyira jó választásnak tűnt, tényleg tipp-topp... Elhúzták előttem a mézesmadzagot.... Kb az elmúlt egy hétben 20-25 Megane 2-t néztem meg, mind1ik csalódás volt, ütött kopott szarok.
De b*zdmeg 1 órával szól állapotfelmérés előtt???? :S
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #12710 üzenetére
Ezt megbeszéltem, de a szó elszáll, az írás megmarad, sajnos csak szóban egyeztünk meg. Azt mondták, nem gondolták, hogy én ilyen komolyan gondolom.... B*zmeg, autóvásárlásról van szó, nem a levegőbe szoktam beszélni....
Bár érdekes, hogy a hirdetés még mindig fenn van, miközben azt mondták, hogy leveszik nemsokára....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Akkor ott valami gebasz lesz ha 1800 körül 4-ben már érezni h be-be rángat kicsiket.... Direkt néztem a fordulatszám mérőt.
Na mind1 köszi, megint rááldoztam Megane keresésre egy délutánt eredménytelenül. Egy 2005-ös Scenic-et (Monaco felszereltség) néztem meg 190k km-el, 1.5 dci, viszont annak a hangján beindítás után érezni, hogy annyi van benne, vagy több. Csörgősebb a hangja. Viszont belülről kurvajó, nagyon tettszik.
-
_NCT
őstag
Jah, ez jó. Ráadásul a tag azt mondta, hogy leveszi a hirdetést, hogy ne is keressék mások, erre még mindig fenn van. Kezd egyre furcsább lenni a dolog. Ez a kavarás, az MCC-s rendszám (mert neki nem tettszett és lecseréltette), meg az hogy 4.-ben 1800-2000 körül dadog az autó.... Talán jobb is így.....
Már azon agyalok, hogy szarok a világra, eldurran az agyam és veszek egy ilyen kis Clio-t, vagy ezt. És legalább nem kell félteni, kinyomom a belét, ráadásul az 1.4-es megy is ezzel a súllyal.
Bár gyanús az is, hogy ezek a hirdetések is fenn vannak már régóta.... Mind1, majd lesz valami....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Mármint a Limón? Nem jutottunk el az állapotfelmérésig, ránézve a csavarok még a gyári festéssel lettek festve, tehát nem volt bontva sehol sem az autó, fényezést sem nagyon láttam. Tehát egy színű volt. Amúgy szinte ez volt az első boci, amiről el is hittem, hogy nem volt törve. Azért durvák a kereskedők is, szemrebbenés nélkül beletolja az arcodba, hogy sérülésmentes az autó, miközben az A oszlopnál az illesztések olyanok, mintha oda lettek volna hugyozva.... És akkor az illesztésekről, csavarokról nem is beszéltünk....
Jah és a poén az, hogy ma Renault szalonba mondta az emberke, hogy festékrétegvastagság mérés ide vagy oda, simán össze tudnak állítani egy olyan autót, amiről meg nem mondod, hogy ez csinálva volt. Mutatott egyet, kívülről no1-nak tűnt, s elmondta, hogy kb az egészet ők csinálták meg. Ismerős volt, jófej csávó, csak sajnos helyben 1.4 Misi alatt nem volt boci.
kornelka: lassan már én is kezdem feladni. Nem hazudok, 20-at legalább megnéztem, 1 hét alatt elautókáztunk 500km-t faterral, ráadásul ő sok munkát mondott le miattam.... 1.2Misi-ig elmentem, nincs olyan autó, amire azt mondom, hogy oké, megvenném. Nem keresek sérülésmentes autót, elég lenne egy őszinte emberkét találni, aki elmondja a valóságot, vagy legalább számlával tudja igazolni a dolgokat. Első autóm lenne még mindig 1.2 fölé nem akarok menni, sőt inkább milla alá visszamegyek. Megane felszereltségi szintjét más kategóriában/autóban nem találtam meg, ez tűnt a legjobbnak, de szinte lehetetlen jó állapotút találni.....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
1.5 dci-ben is van kettős tömegű lendkerék, vagy csak a nagyobb motoros, 6 gangos autókban?
-
_NCT
őstag
Tudom, emlékszem hogy beszéltünk róla. Focus 2?? 1.4 alatt? Normál állapotú, kevés km-es? Felecsd el
Na meg ha megveszem 1.2 milláért, egész nap parkolóban fog állni, állandóan idegeskedjek, mikor húzzák meg, törik össze stb. Az olcsóbbat meg csak nem sajnálja úgy az ember.... Majd meglátjuk, már autómérgezést kezdek kapni.... A minap ültem M1-ben, kényelmes volt meg használható autónak tűnt, de a váltója nem olyan mint M2-nek, a kasztnija kicsit zörgősebb, de hát az ára is tükrözi ezt. Vasárnap elmegyek megnézek megint pár M2-t, Clio-t és meglátjuk.
Néztem még Seat-ot, Fócvágent, de a Renault ár/érték arányban a nyertes.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
válasz hossszú #12788 üzenetére
Jaja, ezt én is olvastam, hogy az nagyon el lett ott baszarintva, mármint az ajtón lévő kapaszkodó, foszlik össze-vissza. Sajnos a képek is kicsik, így a váltó, kormány, esetleg pedál állapotát csak élőben lehet megnézni. Bár azt nem értem, az a kereskedő, aki ennyire fényezi magát a leírásban, miért nem képes normális HD minőségű képet feltölteni, továbbá normálisan körbefényképezni az autót?
Szóval ez nálam megint az a kategória, hogy sok a rizsa.... Oké, meg kell élniük, becsalogatni a vevőt a kereskedésbe, de akkor könyörgöm adjuk már meg a módját.
Mostanában undorító dolgot csinálnak a kereskedők: eladott autókról fent hagyják a képet, hogy betévedj, vagy felhívd őket, közlik hogy nincs már meg, viszont tud ajánlani ilyet és ilyet, s kezdi a showder-t hogy ez milyen jó meg stb.....
A másik a következő hirdetés, a poén-t nem lövöm le, aki rájön, annak a jutalma egy csoki Annyit segítek, hogy tessék jól megnézni az autót Kis esti kvíz. Jelige: túl szép, hogy igaz legyen
giigz: szerinted én hogy kapartam a falat? Fél éve kerestem autót, találtam egy tökéletes példányt, s az utolsó órában mondják vissza. De nem aggódom, megkaparintom én azt még[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #12795 üzenetére
Bizony, bizony, nyertél egy csokit
Na szóval ennyit a kereskedőkről. Élőben megnéztem az autót, természetesen elején látszik, főleg az A oszlopnál, hogy törve volt, továbbá hátsó ajtót felfeszítették, stb..... Ami itt a képen van egy kurvajó autó, kár hogy a kereskedésben ezt hiába keresed
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #12798 üzenetére
Milyet kérsz?
Amúgy jah. Ráadásul nem ez az 1 autó volt így, hanem fenn van egy Seat Cordoba is, ami a kereskedésben nem is létezik, hanem egy vajszínű, természetesen a C oszlopnál megnyomva, más színben, szarabb állapotban. Mégha 1 autót "ír el véletlen", de ezt nem lehet elírni....
Amúgy én nem is értem az embereket. Most a DCI MCC-s rendszámú Megane, ami félre van téve picit, ott is azt mondta az ember, h nem gondolta, hogy ilyen komolyan gondolom a vásárlást, hogy másnap meg is vettem volna...Autóvásárlásról van szó, akkor miről beszélünk? Vagy már ez a meglepő, ha valaki tudja mit akar, s nem mondja vissza, meg nem tököl/levegőbe beszél? Manapság nem nagyon divat igazat mondani, megbízhatónak lenni??
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BestBuy topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- World of Tanks - MMO
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest