Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    Ha már motortér: A tűzfalról 2 helyen eláll a szigetelés, nem nagyon látom hogy lehetne visszaimádkozni. Van erre valami bevált módszer?

    Más: Téli kerékkel (3,8kg-al könnyebb) 3 tankolás után úgy tűnik hogy legalább 2 decivel kevesebbet eszik az autó (~6,1 helyett ~5,9). Az azért nem kevés, legalábbis engem meglepett, azt hitte főként a szélesség szokta 'elvinni' a fogyasztást (itt 205 meg 195).

    Fehér Farkas: Aki 3.0 motoros autókat néz, és 1.4est vesz, ott valami szalajt. vagy csak nézegeted és nem volt még ilyen kaliberű autód hogy éves szinten üzemanyag költség nélkül is is többszörös a fenntartási költsége, üzemanyaggal meg aztán végképp.
    Vagy ha szereted a dízelt, vegyél azt. Vagy ha kurvára nem akarsz cserélni, járj utáni mit lehet kezdeni a mostanival. Egy erősebb motor éves fogyasztáskülönbségéből nyersz 1-2-3 kw-ot egy kisebb ellenállású de akár még halk dobbal ott ahol még csak 20kw áll alapból rendelkezésre, utána mész a vezérlővel is, azzal is nyersz nyomatékot, és 70-80 ezerből élhetőbb autód lesz, amit forgatva ráadásul még jobban élvezel mert ott meg kicsit ércesebb hangja van, motorféknél meg egy picikét mélyebb. Tudni kell mit akarsz és józannak maradni, hogy azt is kapd (mint haverom az 1.8 Leonnal, elmondtam én mit miért úgy csináltattam ahogy; erre ugyan forgatott (halk) dobot kért, de a gyári mittomén 56-58mm-es szimpla vég helyett nem szimpla 60ast (amit célszerű lett volna), hanem dupla 60ast rakatott fel, innentől nyilván tök más a hangja (alapjárattól dörmög végig tiltásig), és a nyomaték sem feltétlen úgy alakul ahogy tervezte (bár érezhetően jobban húz már alulról a 20 szelepes motor most mint korábban).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák