- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
12.4V az egy öregedő akku. Mondjuk ezt úgy kell mérni, hogy ha mentél a kocsival fél órát és leállítod a garázsban, pár órával később rámérsz. Addig nem kapcsolgatsz semmit. De ha ez frissen leállítás meg 1-2 lámpakapcsolás után ennyi akkor öreg.
Terhelés nélküli érték a generátoron jó, 13.9V lámpákkal szintén jó, a 12.75V ablakfűtéssel az nagyon kevés, ott lehet nem nyomtad rá jól a tüskét a mérésnél, mert a többi érték meg jó.
12.9V leállítás után pár perccel is picit kevés 13V fölött szokott lenni és fél óra-egy óra múlva áll be 12.7V-ra.
Ez egy simán megöregedett akku szerintem, nem látok töltésbeli gondot.Ha lehet/kell akkor fel kell tölteni desztvízzel az akkut jelig, fel kell rakni töltőre 12 órát, utána használni a kocsit pár napig és a garázsban pár óra állás után megmérni. Ha megint 12.4V akkor vegyél akkut.
Esetleg az ablakfűtéses mérést meg lehet ismételni, mert a 12.75V az kevés, de a lámpás 13.9V az viszont jó, itt van egy kis anomália. Esetleg megnézni, hogy kétezres fordulaton ablakfűtéssel a 12.75V feljebb megy-e.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...