- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
espi38
őstag
Sziasztok!
281150030 R cikkszáma a fejegysegemnek, valahol lehet találni leírást a műszaki specifikációiról? Köszönöm -
Gabady
aktív tag
válasz FRENK1988 #58547 üzenetére
Nekem volt egy olyan oracsoportom, amivel sosem ment fel uzemire a hofok, mindig alatta volt. Ora csere utan jott meg az uzemi hofok a muszeren.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
konyi79
addikt
válasz ilyenezalaci #58543 üzenetére
Gyári lámpák vannak az autóban? Nem lehet csak olyat kapott, amiben benne van sérülés után?
-
Nordik
őstag
Rossz úton, főleg kanyarban mi kopoghat jobb illetve bal fentről M2nél? Mintha valami hozzá ütődne valamihez. De mindkét oldal ilyen. Stabilizátor pálcák? Vagy toronycsapágy? Mást nem tapasztalok és máskor sincs hangja.
-
eTrade
tag
válasz #47205632 #58531 üzenetére
Sok helyen olvasni, hogy felesleges a sima átlagos autóba prémium, 98-as meg 100-as benzint tankolni, de az én véleményem az, hogy néha azért nem árt a minőségi benzinből egy teletank.
Ahogy le is írtad a prémium benzinben több adalékanyag van amely jótékony hatással van/lehet sok mindenre (szelepek, injector stb.) és ha jól tudom az alapanyag benzin sem azonos pár kút társaságnál (sima vs. prémium). -
rob210
Topikgazda
-
ilyenezalaci
tag
-
ilyenezalaci
tag
válasz konyi79 #58553 üzenetére
Állítólag clippel lehet megnézni a skandináv beállítást. Ha a "day light Scandinavia=on" aktív, akkor off-ra kell állítani. Bízom benne hogy az előző tulajnak valamiért így volt kényelmes és csak beállítás kérdése. A szaki egyébként egyből felhozta láttatlanban is lehetőségként, tehát valószínűleg nem először találkozott a helyzettel.
-
ilyenezalaci
tag
válasz ilyenezalaci #58559 üzenetére
Még annyi, hogy a magam részéről meglennék menetfény nélkül is, az zavar hogy a motor indításakor mindig felkapcsol a tompított 0 állásban is és nem lehet sehol lekapcsolni.
-
válasz ilyenezalaci #58561 üzenetére
Mondjuk ezt nem a drl fogja megoldani, ott valami más probléma lehet.
0-állásban nem szabad égnie a lámpának.Erre a clip-es dologra meg kíváncsi vagyok, mert kollégám is nem rég vett egy 2010-11 körüli m3-at és abban is ez a szitu, hogy drl-es a lámpatest, de nincs hozzá menü. Én inkább úgy sejteném, hogy az elektronika is hiányzik és nem csak szoftveres mahina, de majd meglátjuk nálad.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz FRENK1988 #58549 üzenetére
Ez azért van/lehet, mert kb 89-90 fokon nyit a termosztát. A középállás meg 80-82 tájékán lehet.
Nekem az első dolgom volt, hogy a 89-en nyitó termoxart kiszedjem és egy jól irányzott hajítással beb....szam a kukába, mikor anno kihoztam kereskedésből az autót és rögtön cseréltem 82-84 közöttire és azóta is van benne, illetve lett cserélve, bár eddig sem volt semmi baja. Csak az új fagyálló csere miatt lett az is cserélve....mindegy.
Nyáron én még ventit sem hallom bekapcsolni,
Beton stabilan áll középen, obd szerint 82-83 között nyit, ekkor visszahűl 80-ra, és így tovább. Amikor a fagyállót lecseréltük enyhe hidegben, akkor kb 12 fok volt, azt hittem megszülök, mire eltudtam érni azt a hőfokot, hogy ventilátor bekapcsoljon, pörgettem a motort vagy 3000-en Egyszerűen a 2.0dci-nek nem jó a 90 mfok közelében nyító szarjuk. Mondom ezt úgy, hogy az autóban a múlthéten 500 ezerre váltott a km számláló, illetve már 504 ezer van benne.------------
Más: Majd három (tuning) év után voltam méretni Szekszárdon. 222,7 LE és 469,4nm lett az eredmény, ami azt jelenti, hogy semmit nem vesztett az erejéből, sőtl. Jah és csak (frankó) motorolaj lett lett beletöltve, a motoron semmi nem volt eddig cserélve. Lánc, kuplung, kéttömegű semmi, bár ezek már ott vannak a polcon...Meg is dicsérték az autót! XD, illetve a motort, főleg, hogy ennyi kilométerrel is a háta mögött úgy jár, mint valami óramű. A tuningkor az ATC-nél 2015-ben 197 ezer volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #58560 üzenetére
Ma megyünk egy hosszabb útra ha nem felejtem el levideózom neked, hogy hogy működik, ha a tied is olyan akkor felesleges.
Egyébként ha pár milimétert megy csak a félállás fölé akkor ninccs baj, csak ott kapcsoljon a ventillátor és hűtse vissza az fontos, de az meg nem a termosztáttól függ, hanem a hőgombátólRenault power
-
#47205632
törölt tag
válasz eTrade #58556 üzenetére
Én tudom tankolni folyamatosan is, havi egy ezressel több csak. 60l x 50Ft különbség és 3 hónapra elég egy tank.
Egy csíkon van a mutató, megvárom amíg a sárga lámpa bejelez, akkor elindulok vele bevásárolni az olyan 35 Km, annyit még bírnia kell jelzés kezdeténél. Ennél porszárazabb aligha lesz, telenyomom százassal aztán megkergetem hazafele kerülővel kapja meg a jótékony áldást. Az a jó a rövid váltóban, hogy nem kell gyorsan menni, akkor is pörög már így bárhol megjáratható a kocsi.
Aztán úgy nagyjából semmivel se lesz másabb utána se. Ez inkább csak pszichikai megnyugtatás. -
rob210
Topikgazda
Ezt értem, de a visszajelzést nem a termosztát végzi.
A hőgomba ami a kijelzőn megjelenő értékért felelős.
Találkoztam már olyan autóval amin félállásban volt a mutató, de a rendszerben forrt a víz a tulaj meg nyugodtan használta. Hengerfej-tömítés csere lett a vége egy 5200.- os alkatrésznek.Renault power
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58571 üzenetére
Már megint támadásnak veszed amit írok.
Inkább azt kellett volna, írnod, hogy mindig! Ne csessz már fel tényleg Robimester, azért mert nem raktam oda nevetős szmájlit még nem haragból írtam, vagy ilyesmi, csak felszólító módban, hogy én nem írtam olyat, de tessék!
Soha nem vettem támadásnak tőled semmit...amúgymeg...Szeretlek!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #58574 üzenetére
Jah, én is téged , és most, hogy mindenki szeret mindenkit, árulja el valaki legyen szíves, hogy a laguna3 ph1 lámpáját simán lehet cserélni ph2-re? Bár nem létfontosságú csak kaptam egy párra ajánlatot, mindössze 35 ezerért és full originált...Ahogy az árakat láttam, 35e-ért még darabját sem lehet megvenni.
-
#47205632
törölt tag
-
konyi79
addikt
válasz #47205632 #58576 üzenetére
Francia autót biztos csak nyugodt embernek szabad venni, de nem bölcs... A tulajdonos lelkét meg tuti átjárja néha valami, de elég egyedi személyiség, akinek ez a nirvána...
A termosztátot meg semmiképp se szabad gyáritól eltérő értékűre cserélni. A motorok maghőmérsékletét jóideje ott próbálják tartani, a hűtővíz ne forrjon fel, meg épp ne égjen meg az olaj. Ennek érdekében vetik be a túlnyomást is a hűtőrrendszerben, kitolják a forráspontot. Ez a jobb hatásfokú égéshez kell. Ha alacsonyabb a hőfok a kelleténél, romlik a hatásfok is, meg a kopások is nőnek ahogy már említésre került.
Ettől persze lehet rossz a termosztát, de azt max sejteni lehet a hőfokmérőből, a diagnosztika ami segít, ott pontosan ki lehet olvasni a vízhőfok értékeket, nyomon lehet követni egész jól a termosztát működését is.
Ingázó hőfokmérőnek nagyon sok oka lehet, csak egyik utolsó a hengerfejes motor. Viszont akkor igencsak szokta legalább színezni a hűtőfolyadékot. Első körben én a jelenség alapján azt nézném meg, nincs-e eltömődve a hűtő, hajlamosak rá sajnos a szorosan egymásra pakolt víz-klíma stb hűtők között a szemét felgyülemleni, kisebb sebességnél ilyenkor a vízhőfok magasabb lehet, a klíma gyenge hatása árulkodó jel lehet.
De lehet akár egyszerűen a műszercsoportot kell kalibrálni. Vagy ezer dolog.Prémium üzemanyagot megint motorja válogatja. Vannak olyan konstrukciós motorok, amelyek olyan jól sikerültek, normál üzemanyaggal nem is képesek működni tartósan hiba nélkül (pl ecotec 1,6); vannak, amelyek fel lettek erre készítve, felismerik a jobb üzemanyagot, és akár lehetnek kicsit erősebbek ilyennel, de ezek többnyire nem alapmotorok alapmodellekben.
A másik ami főleg a modernebb nagynyomású dízelekre jellemző, új korukban szinte semmit nem profitálnak a prémium üzemanyagból, viszont ahogy öregszik a rendszer, pontatlanabb a befecskendezés, rosszabbul porlaszt a fűvóka stb, egy jobb üzemanyaggal szinte megtáltosodnak, de ilyenkor is csak újkori formájukat hozzák, bármit is érez a tulaj..
Persze ha a motorvezérlő nem a gyári paramétereket tartalmazza, megint felülírhatja az egészet. Lehetnek simán olyan üzem/tehelésállapotok, ahol egy jobban adalékolt üzemanyag tud megfelelően működni. -
FRENK1988
veterán
Mindenki aki válaszolt.
Akkor első körben menjen egy hogomba csere? Kialakitasabol gondolom nem nagy ordongosseg a csere. Én meg tudom csinálni?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
#47205632
törölt tag
válasz konyi79 #58577 üzenetére
Pedig én szeretem, a többi kocsihoz képest sokkal jobb is amik szóba jöhettek volna még, benne van egyfajta francia szenvedély. Imádom a Meganeomat.
Azért az 1.4-ből kihozni 95 lovat mindenféle szelepvezérlés nélkül és még csak az anyjába se forog el, az szintén kimeríti a kihegyezett fogalmát. A legtöbb 1.6-os motor ebben a korban, felépítésben szinte semmivel se jobb, eleve a Megane is 107 vagy 110 lovas 1.6-ban, az Ecotec is 101 lovas 1.6-ban. Nyilván a görbéi szebbek ezeknek, de nem egy nagy eresztések a méretnövekedéshez képest. Ilyen szempontból az 1.4 inkább megköveteli a nagyobb benzint.
Szervizkönyv egyébként írja is, hogy 95 vagy 98-as benzin kell bele. Szükség esetén elboldogul 91-gyel. Úgyhogy elvileg tapasztalnom kéne valamiféle javulást.
-
#47205632
törölt tag
válasz diablo1984 #58580 üzenetére
Én B Vectra meg G Astra kombikat néztem még mielőtt a Megane-ra esett a választás, azokban a sima 1.6 Ecotec volt 105 lóval. Bár a használtautón valamiért mind 101 lovasnak van írva, de az az oldal hiányos meg a felhasználók is szarul töltik ki sokszor...
Ehhez mérten írtam, hogy felépítésileg és életkorban azonos 105 lovas 1.6 Ecotec és a 95 lovas 1.4 Megane közötti különbség nem egy nagy eresztés, a kettő közül a Megane jobban kihegyezett ilyen szempontból.
Azt meg már meg se említem, hogy az Opelnak volt egy 8 szelepes 1.6-os motorja szintén 100 lóval, még a GM Family családból, ahhoz mérten meg pláne nem nagy eresztés az Ecotec.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz #47205632 #58579 üzenetére
Az a K4J amit említesz pont nagyon nem a kedvencem. Volt Megane-om (1ph2) azzal az 1,4 16V-vel, de számomra a rosszul hangolt motor szinonimája mai napig. És itt nem a Sagem gyújtótrafókra gondolok.
Nemigen bírom a WV motorokat, de még -ha már korabelit keresünk- egy octáviába bújtatott 1,4L16V is jobb volt nála 75 lóval alapmotornak. Kiadja a 95/98 lovat, nagyon felső tartományra lett hangolva, ott meg zabál. Szörnyű hangja van a hátranéző leömlő miatt, alsó tartományban talán a 4-1 kipufogó miatt döglődik. Emellett 6k rpm után meghal.
Ha beleülsz egy szintén 1,4 almerába, ott a 90 ló teljesen másképp szól. Az a GA14 motor 1400-nél átlépi a 100Nm-t, és 7200-ig vígan elforog. Ok, az még lazább környezetvédelmi előírásra készült, de a motor nyakára tolt katalizátorral is megoldották a 4-2-1 köbölt leömlőt, ami pl sokat tud segíteni egy kicsi szívónak.De ahogy írod az 1,6-osok tök más. Szinte minden gyártó a plusz lökettérfogatot alsó tartomány javítására használta. A K4M-el totál más vezetni emiatt ugyanazt, meg többet sem igazán esznek.
De próbáld nyugodtan a drágább benzint vele, ártani nem fog. De csodát tenni sem.
(#58581) Dorothy
Ha az 1,6Si-re gondolsz, azt ne keverd hozzájuk. Egy tök más korszak teljesen másra épült motorja. kifejezetten sportos motor, kb a Clio3 RS-hez mérhetnéd, mire is készült.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz #47205632 #58581 üzenetére
sőt az 1,6 8 szelepes kőkori opel motor csak 75 lovas volt! De mint írtam is az 1,4twinport ecotec sem változó szelepvezérlésű és 90 lovat tud(megjegyzem, hogy városban még fürgének is mondható)! Itt ha a régmúltat kell összehasonlítani, akkor volt az opelnek 1,4-esben 60, 82 le motorja, abban az időben voklt az 1,6-os 75 és 101lovas(16V). A modernebb twinport technika az 1,4 90 ló, az 1,6 105 lovas, a váltózó szelepvezérésű 1,6-os 116 lovas, csak úgy mint a most még futó 1,4 szívó a maga 101 lovával!
Tehát ha korszakra akarjuk bontani, akkor 1,4-es fronton renault vs opel az 95le/90le, 1,6-os fronton 113le/116le! Tehát forma-forma, ha a technológiákat helyezzük egymás mellé! -
-
#47205632
törölt tag
válasz konyi79 #58582 üzenetére
Igen ezt észrevettem én is, hogy alul nagyon gyenge eleinte le is fulladtam vele sokszor, de elindulásokhoz is kicsit nagyobb gáz kell azért, de óvatosan mert akkor meg már elrúghat ha kicsit kavicsos és emelkedik is (ezért is akarok szélesebb, nagyobb gumit).
4000 környékén meg van egy hirtelen ugrás teljesítményben, 5000-nél meg átvált a hangja valami ocsmány ordításba, bár legalább ereje is van cserébe. Nem is szoktam 4000 fölé pörgetni csak ritkán, ha a helyzet megköveteli.
Pont, hogy utálom az ilyen rizsrakéta motorokat, dízeleim voltak meg nagy benzineseim, de mivel a Megane kombi csak ilyenekkel volt szerelve (8 szelepessel nem) így nagyon sok választásom nem maradt, jó állapotúak meg csak az 1.4-ből voltak adott összegért, az 1.6-ok sokkal lelakottabbak voltak magasabb futásokkal, jó párat megnéztem vétel előtt. Ez ilyen patthelyzet.Szerencsére azért egész autózható 2000-3000 rpm között is bár figyelni kell rá, mert az elektromos gázpedál hajlamos átverni az embert. Még ha ott nem is ad le ~40 lónál többet, de szépen elgurulgat. Bár ehhez az is hozzátartozik, hogy már kiöregedtem a hülyegyerek korszakomból is, már nem érdekel mennyire présel az ülésbe vagy hogyan ugrik, megy halkan finoman és kész, elvisz A-ból B-be meg nagy eséllyel vissza is hoz. Ha meg előzni kell akkor kettő gangolás és ordításba kell taposni, akkor megy is és egy-egy előzés nem fogja a fogyasztásomat megenni. Bár egy japán pörgős géphez meg nem elég magas a fordulata és kettesben 80 körül vége is van. Nem egy jól megtervezett konstrukció, rossz karakterisztikájú motor.
Csak azért nem panaszkodom rá, mert lehet használni átlagosan, normálisan is és csendes, kényelmes és elpusztíthatatlan.
Mondtam, hogy francia autót azok vesznek akik már megnyugodtak az életükkel. -
#47205632
törölt tag
Nem arra, én nem vagyok a "francia kocsik szarok" hívők között. Arra gondoltam, hogy nem foglalkoznak már olyan apróságokkal, hogy lehetett volna okosabban is megtervezni a motorját pl., mint a K4J-t. Se füle, se farka az egésznek, de működik, megy, használható normálisan, megbízható és ez a fontos.
Persze csak viccesen írtam, azért van a végén az emotikon is, mert a francia autók halmaz vs. Megane 1 azért elég tág univerzum bármiféle következtetést levonni.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #58587 üzenetére
Nekem, mint olvashattad nincs gondom egyik autómmal sem. Laguna 3 szinte tökéletes állapotban van, sőt nem így nézett ki, mikor kihoztam a szalonból, mitóta a kerámia is rákerült...
A feleségem meg használja talisman-t, aki egyébként a világ egyik legrendesebb anyukája és felesége, de sajnos olyan "kiszabott" hülye a vezetéshez : / meg minden ami autóval kapcsolatos az egyszerű kapcsolóig beleértve, hogy arra szó nincs, ezt már leírtam, nem is ragozom tovább.
Ha lejár a garancia a talisman-ról, rögtön eladom és az Isten mentse meg, aki azt megveszi! Bár azt is írtam, hogy az 1.6-os 160 lovas dízel, ami benne van, full hülyéknek készülhetett, mert ha van benne olaj, meg víz, kimegy a világból. Lényegében a kötelező szervizen kívül semmire nem költöttünk (költöttem) arra az autóra.
Tehát nekem lényegében nagyon jó tapasztalatai vannak a Renault-val.
------------------Viszont most néztem ezt a hirdetést...Kitünő állapot meg minden
képről úgyis néz ki, de a kép az semmit nem jelent, a valóság mindig más, csak éppen negatív irányban.
Szóval a leírásban:
250 ezer van benne, de 215-nél kéttömegűt cseréltetett! Miért is? Nálam a duplája van benne, és bár megvettem, de lebeszéltek róla, hogy minek, ha nincs baja, ezért felkerült a polcra.
Itt most vagy a vezetési stílus, ami miatt cserélni kellett, vagy a km rendesen vissza van tekerve, esetleg mind a kettő. Ahol kihangsúlyozzák, hogy nincs tekergetve, az már gyanús...Azt írja főleg autópályán futott! Aha, biztos nem kamu, ha valahol, hát ott még annyira sincs igénybe véve a kuplung és a kéttömegű, hogy cserélni kelljen! Ha ezeket cserélni kellett, akkor ezt főleg városban használták és egy hülye vezette, vagy összekontározták az egészet egy autóvá.
A paraszt beveszi, húha kitűnő állapot, nem olyan rég ráköltöttek vagy fél milliót kell neki. Aztán utána meg rájön, hogy kontár által összetákolt szart vett és a világba ordítja, hogy a laguna 3 egy fos. És az mindig jobban terjed, mint a jó.A legtöbb laguna tulajdonos széjjelb...a adja el az autóját. Kontár munka hegyeket lehet felfedezni sok modellen, mert azt fent is kellene tudni tartani, de az meg nem igazán megy már egyeseknek, ezért a "filléres" megoldásokat keresik. Én néha csak ámulok, micsoda hibákat írnak le gyakran a Laguna3 fórumban, amivel én soha a büdös életben nem találkoztam. A legtöbb pénzt üzemanyagra és olajra költöttem.
1 évente futómű felújítás és gumicsere játszik nálam, lényegében ennyi. Bár lehet, hogy a klímáját most meg kell nézetnem, mintha egy kicsit gyéren adta volna a legutóbb, vagy a tkm tudja, de lehet csak bebeszéltem magamnak, mert kint áll a napon az autó és volt bent vagy 70 fok, kellett neki 25 km, mire úgy éreztem, hogy most kezdhetem visszavenni a hőfokot, mert egyre elviselhetetlenül nyomja a hideget. A fene tudja, hogy tényleg ennyire át volt forrósodva rendszer. Bár Bóly és Pécs között az autópályán ez a 25 km nálam nincs negyedóra sem. Bár erről a kontár munkákról, Robibámester biztos regényeket tudna írni.[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Az amúgy mitől van, ha pár nap állás után a hátsó fék kicsit befog és megfogja az autót is? Nem vészesen, de megrántja a kocsit megindulásnál és hallani a kattanást hátulról. Ha minden nap megyek vele akkor nincs ilyen, de ha áll 4-5 napot akkor már igen. Kéziféket nem használok egyáltalán, és megállni is úgy szoktam az udvarban hogy magától áll meg nem fékezek rá. De akkor is beragad.
Az első pár fékezésnél pedig súrlódó hang is van, de az elölről jön majd pár fékezés után megszűnik. Szarok a fékbetétek már? A tárcsámnak van egy kis válla 2mm körül lehet.
Fog rendesen, ABS is működik, de azért hosszú távon ez így nem fasza. Ha nem bonyolult akkor leszedem a dobféket és lefotózom nektek, meg a tárcsát/betétet is. -
konyi79
addikt
válasz #47205632 #58589 üzenetére
2mm váll nem kicsi már egy tárcsán. Főleg ha kívül ennyit látsz, belül még több van.
Ha nem fékezel, meg nem húzod be a kézit, az nem tud beragadni. Vagy mindig beleér, csak nem veszed észre. Nem melegszik menet közben?
Dobra nem jellemző, tárcsa szokott több állás után súrlódni esetleg kis felületi rozsda miatt.
Leszedheted, de lehet egy szerelővel jobban járnál. Lehet nem ártana ránézni, kitakarítani legalább. A dob válla is tud szívatni, ha túl nagy.[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
-
konyi79
addikt
válasz #47205632 #58592 üzenetére
Na igen, ez biztos állt a télen, mielőtt megvetted. Meg frankó tükrös.
De ez az első fék nem? Megane I-ben ha jól rémlik a kombi is dob hátul.. De lehet tévedek.Na mind1, ebbe én nem szólnék bele. Én ilyen fékkel nem járnék, de én évente 25 ezret legalább elmegyek, nem is túl lassan. Majd látod, bekopik vagy lecseréled.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz konyi79 #58593 üzenetére
Első persze, hátul dob van azon nem tudok mit fotózni szétszedés nélkül.
Folyamatosan használva volt, de az előző tulaj is meg én is keveset használom a kocsit, meg én beérek mindenhova motorfékkel és szerintem ő is így volt vele, alig kell fékeznem.
Akkor ez még nem vészes kategória, de figyelni kell? Fékezzek agresszívebben vagy mi legyen vele?
A hátsók gondolom jobb állapotban vannak, a beragadás még mindig rejtély akkor.
Évi 3000-ret megyek. -
konyi79
addikt
válasz #47205632 #58594 üzenetére
Mondom, ebbe nem szólnék bele. Nekem az ilyen tárcsa kuka. Egyszer egy galanton ami jóadagot állt, egy tempósabb menetnél kettévált alattam az első tárcsa. Rozsdás volt nagyon belül: A hőt se tudta gondolom úgy leadni, meg el is lehetett vékonyodva az anyag. A fék nem játék. Az a 3000km alatt is meg kell állj. Tőlem biztos ne várj nyugtató szavakat, jó még az a fék.. Sajnos az autó ilyen, rengeteg költség annak is, aki keveset jár vele.
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #58597 üzenetére
Akkor a dobfékeket csak szét kell szedni megpucolni. Azt meg úgy is szerelő fogja. Akkor megnézetem vele a tárcsákat is. De ezt szerintem csak a gumicserével együtt fogom majd, az picit odébb lesz.
Viszont még mindig nem tudom, a 14-es felnire rámegy a 185/70-es gumi? Senki nem rakott még fel ekkorát?
-
konyi79
addikt
válasz #47205632 #58599 üzenetére
Az 1,4-es gyári mérete 175/65R14. 1,6-tól (vagy csak 1,9dti?) volt 185/60R15 mérettel, clip-en ha jól emlékszem át is lehetett írni, milyen méretű kerék van rajta, Rob majd javíts ki, ha tévedek.
Amit írsz, az majdnem váltómérete utóbbinak, de át kellene írni az értéke a befecskendezőn, jól mérjen az óra. Viszont az amúgy sem acélos 1,4-es nem biztos annyira örülne neki.A dobféket lehet elég szétszedni, kipucolni. Azok olyan 200-at elmennek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen