-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz molnarpeter #59651 üzenetére
Klíma ment végig. De menet közben nemtom a venti mukodik-e. 60-ról gyorsítottam 3-ban.
Regenerálás nem szerintem, bár pont nem figyletem a jeleit. A megtehető távot szoktam a fedcompon nézni, de ott nem csökkent akkor a távolság.[ Szerkesztve ]
-
Sanyi19
őstag
Sziasztok.
Nem tudja valaki, hogy mi a pontos megnevezése a csomagtartó zárjához menő kábel gumi csövének? Mert szétszakadt és emiatt a kábel is megtört... Ilyen csövet, honnan lehet olcsón rendelni? Mi a pontos neve? Ebayről szeretnék rendelni, de nem találok. Megane 2 limousine-ról lenne szó.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
#47205632
törölt tag
Tehát Urak.
Áll a kocsi két napja. Rámértem és 6-10 mA között ugrált az áramfelvétel. Bezártam központival majd kinyittattam és megvártam a beltér világítás kialudjon. Az áramfelvétel viszont 100-150 mA lesz és már 10 perce ennyin van.
Ez valami figyelő fícsör lehet hogy vár engem az indulásra vagy pedig bug? Most megpróbálom idegekkel kivárni, hogy visszaáll-e az először mért helyes értékekre vagy pedig ennyin marad-e. Mondjuk jó lenne tudni, hogy ez valami fícsör-e vagy pedig random csinálhatja. De ez már alkalmas arra, hogy 5 nap alatt egy akkut majdnem lemerítsen, csak azt nem értem akkor miért mértem legelőször helyes értékeket. Ezek szerint egyszer csak abbahagyja mégis. De akkor viszont nem merítené semmi az akkut. -
Pecc
őstag
Megane I PH2, K4M700, 2001
Hogy működik ennek a fűtés elzárása azon kívül, hogy eltekerem a gombot?
Láttam, bovden húz valamit a boxban. Húzna, de nem teljesen szerintem, mert érezni, hogy mindíg langyosat fúj elzárt állapotban. Feltekerve erősödik a fűtés, szóval valamit szabályoz a bovden. namost nekem az lenne a cél, hátha tudtok valami tutorialt, hogy teljesen elzárja nekem a fűtést, teljesen a kinti hőmérsékletű levegő jönnön be, mint minden más kocsiban.Köszi a válaszokat.
-
#47205632
törölt tag
[link]
A pár nappal ezelőtti jégeső...A fűtésnél szerintem egy sima műanyag retesz zárja el a levegő útját a radiátor felől. Az nem megy a helyére és ezért enged át a meleg levegőből. A radiátorban mindig kering a forró hűtővíz.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Valaki előtted már szétszedte és pár foggal elrakta a bowden fogaskerekét.
Szét kell szedni és beállítani, mert az a bowden a levegő elosztó csappantyút állítja, ami ha el van zárva lezérja a radiátortól jövő meleglevegőt.
Ki kell kapni a klíma vezérlő panelt 20 as torx vagy 25 ös torx.
Hamutartó kivesz ott van két csavar, kibillent az eglsz panel akkor már látni is fogod a fogaskerekeket.
Ha nem ott van eltéve, akkor a boxot kell bontani és magán a tolattyún állítani.Bár már olyat is láttam, hogy csak ki kellett porszívózni, mert a kedves tulaj pollenszűrő nélkül használta és annyi falevél gyűlt össze, hogy attól nem zárt le.
Renault power
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Ismét lenne 2 problémám (egyre jobban unom hogy mindig kijön valami ):
-ment a klíma hazafelé és kiszálláskor látom hogy a gázpedál mellett egy csövön keresztül szivárog be a víz. Ez honnan jöhet?
-másik gondom hogy valahol beázik a csomagtér. Merre érdemes elkezdeni a hibakeresest?
Scenic I-ről lenne szó. Tippeket előre is köszönöm!Z
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #59666 üzenetére
Erre gondoltam én is, kiszedtem de én a bovden kikötésen kívül más lehetőséget nem találtam, amit tudnék állítani. nem jöttem rá, hogy a fogaskereket amit tekerővel tekerek, hogy lehet kihúzni, hogy arrébb rakhassam meg arra se, hogy amit a bovden tol azt hogy lehet kiszedni, hogy egy egy foggal arrébb tehessem. Holnap szétszedem megint, lefotózom ide, hátha tudod, hogy kéne annak állni rendesen.
A kiporszívózást arra érted, hogy nézzek be a pollanszőrőhöz? Mert idén cseréltem, a dobozában nem látszott semmi piszok, falevél.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59665 üzenetére
Ez totális katasztrófa az autóknak, az biztos, ezt csak fedett hely tudja kivédeni.
Egyébként vasárnap 19 óra körül Pécsen leszakadt az ég, csak úgy a semmiből.
Szőlő nagyságú jegek (is) estek, amiket ez a ponyva simán megvédett, szerencsére felülről jött és nem oldalról, mert ott ezen sincs védelem... Viszont, mint a gumiról lepattannak róla a jegek. A szlovén bombákkal ez sem tud mit kezdeni, de erre jó, meg arra, hogy minden szartól védje az autót (nap, por, kosz). AMikor leszedem róla, mintha pormentes garázsban állt volna...A bekeretezett részen a jégdarabok...
-
#47205632
törölt tag
Megvan a probléma forrása. Az alim uch nevű biztosíték kivételével a 150 mA-es zabálás leesik 10-re. Na most ez a bizti az immot működteti valószínű, mert a lámpája kialszik és mikor visszadugom sípol is a kocsi egyet.
Nem kell sok ész hozzá, hogy ha kihúzom akkor a kocsit nem tudom elindítani. Szóval most ideiglenesen a hétvégi lerakásnál kihúzkodom és akkor nem meríti le az akkumat, de ez hosszú távon nem megoldás.
Ki lehet kötni az immot valahogy egyébként? Mert nekem aztán rohadtul nincs szükségem rá, aki odáig eljut, hogy feltöri az ajtót meg a gyújtáskapcsolót az már úgy is ellopta a kocsit, nem fogja az immo megállítani. Nem mintha kelendő példány lenne amúgy is. -
Yoshida
aktív tag
válasz #47205632 #59673 üzenetére
Nem vagyok szakértő, de nem villog egy led, ha lezárod a kocsit? (immo aktív)
Nem Renaultnál nekem úgy volt, hogy 1 napig villog, utána kikapcsolja magát, és "energiatakarékos" állapotba áll az immo. Hogy mi értelme, azt nem tudom, mert nincs különbség se a 10 perccel később, se a 10 nappal későbbi indításkor
Ha van led, az asszem megehet 150mA-t. Bár az 1.8W, led-ben az már komoly, de ha nem led, hanem egy izzó, akkor még kevés is fogyasztásnak.
(szerk: ja írod is, hogy van lámpája, az led, vagy izzó?)
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Szolenoid szelepet meg lehet próbálni takarítani? Csak annyi ugye, hogy csatlakozó lehuz majd kiszedem, takarít és vissza?
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Régebben írtam hogy van egy 8 szelepes Cliom.
A probléma az hogy fogy a víz.
Februárban vettem az autót, kezdetnem lyukas volt a hűtöm az kicseréltük.
Aztán rá 2 hétre kilyukadt a fűtőradiátor is, azt is kicseréltük.
Kb 1000 km mentem már vele és most is hallani hogy bugyborékol és fogy a víz.
Látszólag nincs sehol folyás.
Az olaj tiszta, a víz is tiszta.
Teljesen tanácstalan vagyok.
Nem lehet valahogy kideríteni hogy hova tűnik a víz?
Gondoltam már arra is hogy hengerfejes, de a szerelő azt mondta még nincs nagyobb jel ne szedjük szét.
Előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Geri19831208 #59679 üzenetére
valszeg hengerfejes a verda, és gyenge pont a hűtők voltak és ott szétnyomta a nyomás! a kiegyenlítő kupakját ha meglazítod mekkora nyomás van a rendszerben, adott esetben az elengedi a nyomást, mert akár az is lehet hiba, hogy a nyomás nem tud kijönni és a motor felé tolja be a vizet.....
-
Geri19831208
csendes tag
válasz diablo1984 #59680 üzenetére
Szia
Köszönöm a választ.
Elég nagy a nyomás.
Ha letekerek óvatosan meleg motornál akkor feljebb jön a víz is. -
#47205632
törölt tag
válasz Yoshida #59674 üzenetére
Van egy kis piros lámpa ami folyamatosan gyorsan villog. Egy hét után is. De anyám dízelébe is ugyanezt csinálja szóval az elvileg normális. Bár a szerviz könyv szerint a villogásnak lassulnia kéne vagy nemtudom...
Szerintem ledes, de nem biztos vastag a műszerfal és nem látni át.
Arra gondoltam, hogy a biztosítéknál a biztosítékkal sorosan kötve rakok egy kapcsolót és akkor half problem solved.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Geri19831208 #59681 üzenetére
ha letekered és úgy járatod, akkor ki is jön a víz onnan szerintem, jó kérdés, hogy nyomáson nyit-e a kiegyenlítő kupakja, vagy beállt mint a gerely és az miatt fújódik minden felfelé!
-
Geri19831208
csendes tag
válasz diablo1984 #59683 üzenetére
Cseréljem ki?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #59680 üzenetére
Vagy csak levegős. 1bar nyomás normális, ha nem lenne, forrna benne a hűtővíz.
[ Szerkesztve ]
-
drk88
senior tag
Sziasztok,
Segitseget szeretnek kerni az alabbi hibajelensegben:
Clio 2 16V 98le 1.4 benzin
Alapjaratkor felporog max 3ezerig a fordulat menetkozben is ugyan ez a helyzet magatol tartja 4esbrn a 60at nem is kell gázt adni mert 3ezren van a fordulat. Ha ezt tobbszor megcsinalja akkor az enginecheck es kozepen az a trafo jel szeriuseg felvillan onnanstol elmulik ezaz ingadozas de a motort csak 2500ig engedni porgetni ott megtorpan es max 90 a vege 5osben
Kep: [kép]
Elore is koszi
-
Spet
addikt
Sziasztok,
2-es scenic-hez keresnék utastéri biztosítéktábla ábrát. Ha minden igaz itt kellene lennie a ventilátorhoz/légkondihoz tartozó biztosítéknak (szóljatok ha rosszul sejtem). Előzmény: egyik nap még gond nélkül működött az utastéri ventiláció, ma azt sem mondja fapapucs.
Segítséget köszönöm.
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
Geri19831208
csendes tag
Rob te mit mondasz?
Mi a véleményed?
Vettem új kiegyenlítő sapkát, kíváncsi vagyok. -
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz Geri19831208 #59692 üzenetére
hamar kiderül, ha nem ez a ludassága és nem egy vagyon a sapka sem! A benzinesnek nincs akkora oltári kompressziója, ami szétnyomná a hűtőket, de a tágulás nélküli meleg víz könnyen csinálhatja ezt!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ferzoli #59678 üzenetére
Nincs mit!
--------Más...
Nincs itt semmilyen kiqurt jégelhárítás, most nézve az időképet is már több helyen jégeső van, valami brutál meghülyült az időjárás az országban. Csendes eső már nem is lehet, csak ilyen leszakad az ég és társai... újból és újból...
A leghevesebb zivatarokat akár 100 km/órás szél, 2-5 centis jég is kísérheti. Készüljetek...
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #59694 üzenetére
Hát én akkor előszőr lelégteleníteném, mert ez amit írsz elsőre levegő probléma.
A fűtőradiátorban nagyon meg tud ülni a sok légbuborék, ott meg el kezd forrni a víz.
Ezért is kell, addig járatni fűtésen a rendszert, ha meg volt bontva míg a ventillátor a nagy hűtőnél be nem kapcsol.
Akkor nyitott a termosztát és elérte a hőfokot.
Akkor a teljes rendszerben kering a lé és biztosan, nem marad benne levegő.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S20 FE Snapdragon topik
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nők, nőügyek (18+)
- Túra és kirándulás topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...