-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PowerBuldog
veterán
Na ha már úgy is itt vagyok:
Termosztát most lett cserélve, mert télen még egy szeged-pest alatt sem érte el az üzemi hőmérsékletet (ergo nem ment fel vízszintesre a mutató, hanem alatta maradt)
Na most meg már 23 fokban is ha araszolni kell a városban már a vízszint és az egyel fölötte lévő állás között mocorog.
Mit lehet vajon ezzel kezdeni?(2.0 8v megane1 )
(#50652) roseane2004 már 04-el se lehet közlekedni szmogriadó esetén.
[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
-
Gabady
aktív tag
Jól megy a kicsike nagyon Dinamikus, jól húz. Nincs az a "basz az ülésbe" feeling, de ha odalépsz neki, megindul. 2000 alatt "nem használom" és kb onnantól van is ereje.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #50651 üzenetére
Ami euro 2
Tehát az euro 3- al most még lehet.
Jól írtátok mind a ketten,csak másik azonosítót írtatok.
Azaz 06 euro 3 és azzal most még lehet közlekedni.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz PowerBuldog #50643 üzenetére
ET43 a gyári, alatta pedig az egyéb átalakítás nélkül felszerelhető kombinációk (legalábbis én így értelmeztem, és választottam felnit).
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Gabady
aktív tag
Egyenlőre vegyesben 7-8L körül kajázik. Normál használat mellett. Gondolok itt olyanra, hogy normál tempo, 50-90-110, pár előzés stb....
Ha már ennyire ismered, milyen betegségei szoktak lenni ?
Elv. 163e km van benne.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
tresh
addikt
válasz Gabady #50657 üzenetére
Barátomnak van kombiba most tart vele valahol 380ezer km-nél motorhoz hozzá nem nyúltunk . Olajat kap legkésőbb 15k -ként +szűrőket , 150ezer körül kidobtuk belőle a gyári trafókat és berukat kapott NGK gyertyákkal. Kötelező kopó dolgokon kívül semmit nem költött még rá. Németbe használja napi szinten pályázik vele legalább 100-150km-t. Nekem nem volt még vele rossz tapasztalatom a régebbi erősebb kiadás is igen tartós darab.
[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
őstag
Üdv!
Én is beléptem a klubba egy Laguna 2 1,9 dci-vel (2004-es, 120 lovas).
Összeszedtem pár cuccot amit kötelezően le kéne cserélni: [kép]levegőszűrő [link]
pollenszűrő [link]
olaj: [link] tudom erről megoszlanak a vélemények, hogy ez vagy 5w30
váltóolaj [link]
gázolajszűrő [link]
fékolaj https://filterabc.hu/TOTAL-HBF-DOT4-500_ml
fagyálló [link]
olajszűrő [link]+ gondolom még a vezérlést se ártana. Ez így stimmel?
A vezérlés az valószínűleg Bárdiból lenne, mert oda van ismerősnek 50%-os kedvezménye. Na de abból is melyiket?Szerk.: Inkább kilinkelgettem
[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
válasz orosziem81 #50617 üzenetére
Nekem L2 1.9dci esetében volt hasonló tünet. Ott a turbó nyomásszabályzó szelep szarakadott, olyankor félreáll, leállít. Szelep felráz - mint az alvó embert - visszatesz, indítás, bódógság, egy ideig
Aztán, hogy neked ez lehet-e... Azt nem tudom. -
xardas
tag
Hi!
Eljött nálunk a "nagyobbacska" szervíz ideje, ami pontosan a következőket tartalmazza (vezérléscsere, motorolaj csere, olajszűrő, levegő és pollen szűrő, váltóolaj csere ÉS első féktárcsák és betétek cseréje). Kértem egy Renault szervízben (nem tudom hogy pontosan megnezevhetem-e itt) egy árajánlatott. hát kaptam...
számítottam hogy nem lesz olcsó (bár reménykedtem mostanában innen onnan azt halottam hogy már nem mindig olyan nagyon drágák...) de ez.. a kedvencemet azért kiemelném:Olaj ELF 5W 40 4l 32,264
ui.: Budapesten vagy környékén (pl.: akár Százhalombatta) szervíz ajánlásokat szívesen fogadok ^^.
Üdv
Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
#32577792
törölt tag
válasz orosziem81 #50662 üzenetére
Nem tudom tiédben hol van. L2-ben ha felnyitottam a motortetőt. szemből bal oldalt a felső sarokban szinte
-
Tomi0703
őstag
válasz roseane2004 #50660 üzenetére
Valóban, ezt nem is figyeltem.
Amúgy az órát hogy tudom beállítani? nem bírtam rájönni. Nyomogattam az ablaktörlő kar végén lévő gombot is de sehogy sem tudtam beállítani.
-
forceberg
veterán
válasz TayRol #50664 üzenetére
A kérdés még, az x év garanciás autókra is ezeket az árakat számolják?
Ugye, mint tudjuk, a Kia sem lett semmivel sem jobb autó a 7 év garanciával, ha jó tudom, feltétel, hogy ahhoz oda kell hordani szervizelni, ami 7 év alatt igen komoly különbség tétel a sufni(de tisztességesen elvégzett) olaj vagy pl. vezérlés cserékhez képest...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
eTrade
tag
válasz forceberg #50668 üzenetére
Pont ezért drága a munkadíj és az anyagköltség, mert ezeket főleg azok fizetik meg, akik garancia miatt viszik be a kocsit márkaszervizbe.
És pontosan ahogy mondod, így lehet 5 éves, vagy 100.000 km garanciát hirdetni, KIA esetében meg 7 éveset... mert ugye ilyen árakon ez nekik is megéri. -
-
zsizsef
senior tag
M2 ph2 kinyomócsapágy cserével kapcsolatban lenne valakinek tapasztalata? Főleg anyagiak terén, illetve ha azon terület kerül bontásra mit érdemes még cserélni? Kezdi hangját hallatni az illetékes alkatrész.
-
rwin5
őstag
válasz Sanyo77 #50671 üzenetére
Anno a legelső nagy szervizem 400e ft körül állt meg, abból ~100 volt csak a munkadíj, utána 1 hétre rá még elvittem egy másik szerelőhöz mert a vezérlést még szarul is állították be. Akkoriban sopánkodtam is rajta, hogy miért nem egyből anyám szerelőjéhez vittem el. Ma már nem jut eszembe különösebben a story, de akkoriban azért bosszantó volt. Ezeket az óradíjakat itthoni viszonylatban tényleg nem értem.
-
Lecseréltem a Logant egy újra. Elég meggyőzően megy a 0.9 tce, könnyen eléri a 140-et is, nem kell a padlóig taposni, mint az 1.4 mpi-t. Fogyasztása eddig vegyesben 5.5 liter, elég pontos a fedcomp. Az 1.4-es a végén már több, mint 7 litert evett ugyanezen az útvonalon használva. Azt nem tudom, mennyire lesz megbízható, de én relatív keveset megyek, kb 12e km/év. A start-stop kicsit idegesítő, de ki lehet kapcsolni. Eco mód is van, az pont olyan, mint az 1.4 klímával. A tce-vel nem érzem, ha megy a klíma is.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Kicsit off: látom használt más is forensis kártyát közölünk. Az hol írja jóvá a kedvezményt? Tankoltam 40 litert, de nem látom, hogy bárhol is jelezné a -8 Ft/litert. Amíg az agiphoz adott kedvezményt, sokkal egyszerűbb volt az egész... Most ugye feltöltöm a mol green forensis kártyára a pénzt, és azzal fizetek.
[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #50682 üzenetére
Ez az új rendszer egy baromság.
A régi halálosan egyszerű volt.
Felmutattad a kártyát lehúzták annyival olcsóbb volt a benzin.
Most valóban bemész a két kártyát odaadod, a greent, meg amiről fizetnél.
Arról átvezetik a pénzt a greenre és azt lehúzzák, amire a hónap végén kerül jóváírásra a havi tankolások után a 8 forint.
Magyarán én már eldöntöttem, hogy feleslegesen igényeltem meg ezt így nem fogom használni, mert akkor a multipontokat nem tudom gyűjteni.Ez így egy ostoba nem átgondolt hangzatos marketing baromság.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
roseane2004
csendes tag
Sziasztok 2003 thalia 1.5dci 48kw,
Generátor szíj miket hajt?
Ami felülről látható két kisebb fogaskerék, lámpa felől,és utastér felől középen egy nagyobb fogaskerék, elég 8-as mozgása van. És valami csörög is, remélem annak a csapágya csörög. (most kapott nem rég új vezérlést, szóval remélem,,csak ez,, zörög.Videót már töltöm fel.
Addig is kérhetek némi infót ez nagy gond?
X-el jelölt fogaskerék ,,8-as,,ként jár.[ Szerkesztve ]
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #50684 üzenetére
Mint megtudtam,főtengely tárcsa, ennek mi a munkafolyamata? Munkadíj végett, tisztában legyek vele ha esetleg horror árral szembesülnénk.
[ Szerkesztve ]
-
Na_Ta
csendes tag
válasz roseane2004 #50685 üzenetére
Üdv!
Nem lehet, hogy simán nem jól rakták fel, nem húzták meg, most "építették össze" az autódba ha jól rémlik?
Ha csak simán lötyög akkor is csöröpöl. Bár nem vagyok Renault guru, külön csapágya talán nincs, csak a főtengelyre van rátéve. Ha sokat ment így akkor lehet szétverte kicsit magát és akkor új tárcsa.
Ja hogy ez ilyen gumis rezgéscsillapítós? Reméljük ő volt a gyengébb nem a főtengely vége.
A valóságban van közte és a vezérmű szíj között valami pajzs? Nehogy beleverjen aztán elállítsa...[ Szerkesztve ]
NT
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50684 üzenetére
Az a főtengely szíjtárcsa ami két félből áll.
Közé gumi van vulkanizálva.
Ha szétszakad nincs töltés és nincs klíma, illetve ha úgy dobálja szét a darabokat, hogy felkapja a vezérlés, (fel tudja) akkor megy a vezérlés is a kukába.Nem játék!
10.000.- körül lehet kapni és 1 óra alatt ki lehet cserélni.Én tavaly nyáron cseréltem, a meganeomon.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Na_Ta
csendes tag
-
roseane2004
csendes tag
válasz rob210 #50687 üzenetére
A héten csere, csak kérdés, melyik szíjtárcsa jó bele (nem tudom a motorszámot,elvileg megane motor(más motor az tuti.
Motorszámot nem tudom hol tudnám leolvasni.Esetleg a csoportban van valaki akinek lenne szabadideje és kedve egy ilyen tárcsa cserére? És esetleg olajgomba csere ha nem nagy munka?
Felhívjuk akinél volt csinálva az autó,mert hát amikor átvettük hallottunk csörgő hangot, ismét(jól van legalább jár) annak tudtuk be biztos új a vezérlés és bekopik.. de nem múlt és hát ma meglestem ismét, videón is látszik laikus kiszúrta 8-asban jár a tárcsa. -
Savanya
addikt
válasz roseane2004 #50689 üzenetére
Biztos hogy a főtengely tárcsa ? Automata feszítő megy inkább tönkre és az tud hasonló hangot adni . 17-25eft közötti árakon kapható .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50692 üzenetére
Nem rémítgetni akarlak, de így ne járj vele!
Ez tényleg nem kis hiba meg nem vicc.
Ha gazdagrét nincs messze neked megoldhatjuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50692 üzenetére
Ha minden igaz akkor a 60 kw-os azaz 82 lovas megane blokkot kaphatta.
Viszont az fontos, hogy a bordaszámot nézd meg, mert a multkor is idejött egy srác, aztán 4 pksat hozott a 6 helyett.
Létezik 4,5,6 pks de ezt könnyen meg tudod te is nézni.Renault power
-
orosziem81
tag
Én tegnap érdeklődtem 2 helyen is, hogy mennyiért diagolnak:
1- Budapesti szaki a neten hirdeti magát valami autódiagnosztika.hu oldalon, hogy 4500Ft-ért végzi. Aztán mikor felhívtam közölte, hogy kiszállási díj csak Bp-en 3000Ft és nincs olyan, hogy helybe viszem hozzá. Ez így már 7500Ft
2- Renault kereskedés Vác: 7000Ft diag de ez kizárólag hibakódolvasás. Ha már valamit szokftveresen állítani kell akkor 12.000Ft.
Horror!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Politika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Milyen notebookot vegyek?
- eGPU tapasztalatok
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- További aktív témák...