-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
salieri.
őstag
válasz baluka6 #51302 üzenetére
Magyarul ez van rajta neked is .
A nervastella is olyan semmilyen rajta igaz? -
válasz salieri. #51303 üzenetére
Nem, nekik Kubera van rajta, csak azt írja, hogy ez szebb mint a Nervastella. (ezzel én is egyet értek).
Illetve említette, hogy volt neki Steppe is 17-es méretben.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dussy
őstag
válasz salieri. #51303 üzenetére
Szerintem a Nervasport is nagyon jól áll a kombinak. Viszont a 17" városi közlekedésre nem praktikus nekem.
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51291 üzenetére
Akkor ha sikerült eltekergetned, nyugodtan rendeld is meg az újat
A lényeg, hogy biztosító szemmel "sasszeg" van átszúrva azt ki kell húzni oldalra (balról-jobbra), nehezen lehet hozzáférni, utána pedig felfelé meg kell húzni. Csatlakozót előbb húzd le róla.
Aztán be az új csati vissza sasszeg vissza, öröm boldogság.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51308 üzenetére
ugyan miért? Egyébként ugyan így elmondtam az autószerelő havernak, az nem mondott ilyet, hogy vehetem is ezért az újat (nem pénzlehúzós fajta haver, évek óra szereli az összes autónkat). DE a vége szerintem úgy is az lesz.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Tomi0703
őstag
Hali!
Adott egy 1,9 dci (120 lovas) 2004-es 2es Laguna. A hibajelenség: kb félgázon ha gyorsítok, úgy 2200-2400-tól 2800-ig kicsit megtorpan az autó, mintha eltűnne pár ló, 2800-tól meg ugyanúgy húz tovább (és 2200 alatt is). Padlógázon nincs gond akkor nincs megtorpanás (talán csak egy apró, de ezt lehet csak bebeszélem magamnak). 1-2esben főleg észrevehető, 3mastól felfelé is lehet érezni, de kevésbé. Nagyon ritkán de van, hogy az említett tartományokban ránt is egyet.
Most így látatlanba valami tipp esetleg? Merre induljak? Most volt olajcsere és szűrők cseréje, reménykedtem, hogy megoldja de nem. -
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51309 üzenetére
Ha eltekerted akkor el is törted.
Vagy akkor tekergetted amikor már nem volt benne a sasszeg?
Végülis mindegy, ha működik akkor jó, ha nem akkor meg úgy is meg kell venned.
Csak figyelj mert ebből 2000.- től 21.000.- ig terjed az árlista.
Egy febit mondjuk, vagy hitachit már nyugodtan megvehetsz belőle, ez olyan 6-10 ezer közé esik.
A nagyon olcsókat én nem javaslom.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #51320 üzenetére
Nézzétek újra leírom az alapszabályt amit sosem szegek meg.
MINDENKI AZT RAK AZ AUTÓJÁBA AMIT AKAR ÉS AMIT A PÉNZTÁRCÁJA MEGENGED!!!
Egy biztos a vezérléssel a hosszbordással és a fékkel nem érdemes kisérletezni.
Én legalábbis nem szeretek.Ha a feszítő megszorul visz mindent, elpattan a szíj...nem sorolom.
5 évente kell vezérlést cserélni, akinek autója van és szereti azt biztonságosan használni, az szánja rá az összeget amibe kerül.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Tomi0703
őstag
válasz rob210 #51321 üzenetére
Csak mert külön külön nem találok Gates vagy Dayco feszítőt Bárdiban. Szettbe meg 10-15k-val drágább, mintha külön-külön venném a feszítőt meg a szíjat. Gatesből meg csak olyan szett van amibe ez a Bárdi nsk márkájú a feszítő. Bárdiban keresve amúgy 132 és 133 fogas van. Jól nézem, hogy nekem a 132 fogas kell? 1,9 dci ('04) 88kw 120 le (forgalmi szerint, de lehet a 100 lovas verzióm van)
+ Ja, és vízpumpából melyik márka ajánlott?Amúgy laguna 2 fórumokat olvasgatva... Elvileg az alvázszámom alapján a 100 lovas verziójú kocsim van, de a forgalmiba 120 lovasként szerepel. Motorkódnál csak F9QC7 van írva. Most melyik lehet a valódi? Valamint hol tudom megnézni pontosan, hogy mi a motorkódom?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #51323 üzenetére
Ha nem volt benne motor cserélve, akkor azon kell, hogy legyen egy plakett, amin a motorszám van.
Illetve amikor vetted az eredetiségvizsgán feljegyezték, rajta van az igazoláson, ha nem boldogulnál a táblával.Amúgy vízpumpából gfaf, hepu, valeo.
A szetthez meg annyit, hogy én nem is bardiban vásárolok.Nekem gates szíjam van snr (gyári) csapágyakkal (nehéz volt beszerezni) , dolz vízpumpával, de sajnos ezt már nem tudom ajánlani, az utóbbi időben rengeteget romlott a minősége.
Nekem is jövő júliusban esedékes a vezérlés és egyébb apróságok cseréje.
Gates vezérlés lesz, hepu vízpumpával.Renault power
-
Tomi0703
őstag
válasz rob210 #51324 üzenetére
Eredetiség vizsgás papírt most hirtelen nem találom. Ismerős hozta be külföldről, szerintem nála maradt.
Holnap meglesem alaposabban a motorteret.Bárdiban azért vásárolok, mert ennek az ismerősnek oda van 50%-os kedvezménye. Mondjuk szűrőket meg az olajakat pont nem onnan rendeltem.
Köszi.(#51325) diablo1984: Holnap megnézem rendesen.
(#51326) salieri.:
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Ha lehet tudni,1.5 dCi-nél melyik verziók(mikortól) az Euro6-osak?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
salieri.
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Cane
őstag
válasz salieri. #51334 üzenetére
ET50 általában. A 44 v 45 kicsit szélesebb nyomtávot ad majd, de nem túlzottan. Én ET50-et használok a téli lemezfelnin, ET36-ot alufelnin. Szélesebb lett a nyomtáv de abszolút nem ér bele a karosszériaelemekbe, így is van hely bőven még ha ül is a segge.
Nyáron így stabilabb a fekvése.[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #51334 üzenetére
RENAULT Megane II
4/100,0/ 60,0/ ET 49,0
6˝J x 16RENAULT Megane II
4/100,0/ 60,0/ ET 45,0
6˝J x 15Ez a gyári méret ettől eltérni kifelé befelé lógást fog jelenteni.
Ami a kerékcsapágyat tudja megenni, illetve a futóműre tud nagyobb terhelést átvinni.
Ezt szem előtt kell tartani.
1-2 mm er nem lesz érezhető, főleg ha normális gumit raksz rá.gumik:
195/65 R15
205/55 R16
205/50 R17Renault power
-
SPeti1984
senior tag
Mik a tapasztalatok a 2000-es évek eleji 1.9DTI 98le dízelekről amik a Megane-okban vannak illetve az 1.5dci 65 amik pedig a thaliakban, mennyire megbízható szerkezetek ezek? Napi 100km ingázáshoz keresek egy olcsó dízelt és ezeket nézegettem.
-
rob210
Topikgazda
válasz SPeti1984 #51338 üzenetére
Ez így furcsa kérdés, ha van egy kiszemelted konkrétan akkor annak az állapotát meg kell nézetni.
Alapjában megbízható motorok, de a szemét mindennek ki lehet taposni.
Meg az sem mindegy hányszor kerülte meg a földet már.
Mert abban biztos lehetsz, hogy 200.000.- alatt ilyen korú diesel már nincs.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz SPeti1984 #51338 üzenetére
Az 1,9 dti tud megbízható és golyóálló is lenni ha még nem nyírták ki(sz@r olaj, elhanyagolás), vagy nem hajtották bele a világ összes kilométerét!
A dci az igényes a gázolajra, itt is volt már megmagyarázhatatlan nehezen induló dci thalia, de ott is egy rakat lóvé kellett volna a megoldáshoz.....Ez egy szívás is tud lenni, de ez minden elhanyagolt dízelre igaz..... -
Cane
őstag
válasz rob210 #51344 üzenetére
Ő az (ET36): [link]
A renault Espace IV modellnél 6,5J16" -tól 7,5J18" -ig adja meg a felnik méretét. Nekem téli-nyári 225/60 R16 gumijaim vannak.
Akkor vegyük a max-ot: 7,5 245 ET50 (mivel 245mm, ami az eredetihez képest 20mm-el szélesebb futófelületet jelent, = kijjebb van 20mm-el) vs 6,5 225 ET36 (oldalanként 14 mm van kijjebb). Bőven bent vagyok a biztonságos "zónán" belül, kb. oldalanként 6mm-el az engedélyezett max 7,5 245 mérettől. Nem lóg túl semmi az oldalsíkból, szvsz esztétikusan helyezkednek el a kerekek, nem ülnek bent 6,5 mérethez képest mélyen.
salieri.: nem hatalmas, cserébe kicsit nyugodtabb a gép úttartása kanyarban.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Norb175
csendes tag
Sziasztok !
Ma délelőtt az M2 1.6-os Megane Grandtour-om két hátsó féktárcsáját levettem, elvittem felszabályoztatni. Visszarakás előtt megtisztítottam a környékét , ABS jeladót lemaszkoltam , majd a rozsdás részek tisztít + lefestettem ..... és ezután ABS-ESR hiba a műszerfalon + leerlauf einstellen kiírás a kijeztőn ... hibakód semmi (ELM 327-el) ... esetleg újra szét kellene szednem , de addig is :
Találkozott valaki ilyennel ? .... ötlet ?
thx
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bittorrent topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Kés topik
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- További aktív témák...