- VoIP telefonálás
- Crypto Trade
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Hálózati / IP kamera
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Ubuntu Linux
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
- XPEnology
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50400 üzenetére
Lenne hangzás
De nem érzem, hogy ez lenne az évszázad bizniszeRenault power
-
baluka6
aktív tag
válasz orosziem81 #50381 üzenetére
Szia
Mycso kolléga megválaszolta a kérdésed. -
DeathAdder
veterán
Hali.
Haver 3gen Clio 1.5 dci-jét szeretnénk kiégetni és kellene egy kis segítség hogy hogyan a leghelyesebb ezt csinálni.
Régebben vitte diagnosztikára ahol "kiégették", ideig óriáig jó volt, de az mégsem olyan mint amikor a forgalomban csinálod.Az autó városban van használva néhány km-eken, hosszabb távon szinte soha (tudom, tudom de ebbe ne menjünk bele, bonyolult és tisztában vagyok vele )
Szóval ki kellene égetni a kipuffot mert állandóan jelzi műszerfal is...
Mi a legpraktisabb megoldás erre? Mekkora fordulaton kell tartani?
Én úgy képzeltem el, hogy hétvégén felmegyünk egy 100km-t autópályára és 4es fokozatban nagyobb fordulaton végigmegyünk rajta. Vagy hogyan kellene, valakinek van erről tapasztalata?Köszi
[ Szerkesztve ]
-
PHenis
senior tag
válasz Wiz Khalifa #50405 üzenetére
-
roseane2004
csendes tag
Sziasztok,stop es olajkanna jelzo villog neha tartosan,most kezdte el,ha elindulok nem latni ha lejton vagy araszolok villog,ha fekre nyomok ujra felvillan.
Az olajpumpat a generator szij vagy a vezermuszij hajtja?
Ma tisztitottam a szivargyujtot, es kiment a bizti,kicsereltem es tobb km-ig nem volt gond. Es most elojott egy dugoban araszolasban.Szerintetek?
2003 thalia 1.5dciViz maxon, olaj nem mutat pontosat nekem igy meleg motornal.
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50409 üzenetére
A nívóra nézz rá!
Alacsony lesz az olajszint.
Ezért kezd villogni nagyobb fordulaton és emelkedőn lejtőn.
Ha szinten van az olaj akkor bizony baj van az olajszivattyúval ami car ügy le kell kapni az olajteknőt.
Láncos hajtása van, de lehet csak a szívókosárral van baj.
Néha a tisztítás megoldja a dolgot.
A szíjaknak semmi közük hozzá.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
PeterPH
senior tag
válasz DeathAdder #50407 üzenetére
Ha kiégetni akarod, akkor egy kanna benzin és egy gyufa kell.
Ellenben ha a DPF (FAP) regenerálására gondolsz, akkor szerencsés esetben a leírt módszer megfelelő lesz. Mondjuk pályatempóban nem kell visszaváltani 4.-be, mert nem a magas fordulatszám, hanem a tartós egyenletes tempó szükségeltetik. -
speedydb23
senior tag
Eljött az a pillanat, hogy újra autó vásárlás előtt állok.
Érdekelne a véleményetek, és főleg azoké akiknek volt/van ilyen autója:
Szerintetek ebben valós lehet ez a km óra állás? Nekem elég gyanús, hogy ebből egy 100-as le van tekerve... Vagy pedig, ha valós, akkor nem arra volt használva amire egy dízelt terveznek...
Plusz ami érdekelne, hogy kb hány km után kell számítani a 2 literes dci-nél a komolyabb szervíz számlára (turbó, "kettőstömegű ha van", porlasztók, magasny.szivattyú stb.)?
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
Szerintem nincs tekerve, ők nem tekergetnek. De én elfogult vagyok, jóbarátomé a kereskedés.
-
roseane2004
csendes tag
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
Szerintem jo vetel lehet, bar en nem adnek masfel milliot.1,1korrekt (kor,km)es mar tegnapra esedekes minden
porlaszto,turbo, vezreles(okoskerek) felujitasig, a kettostomegu tudtommal van jele, igy az lehet kimaradhat egy par ezer km-ig.,mert mar csak ezekre elis megy 300-350 es ugy majdnem 2millioban all meg a 9eves auto.Szoval igy nezz autok irant.Ami kozelit a 200e kmhez.
(sorry telorol)[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
2.0 dci egyikre sem beteg. Ha 100-at letekertek belőle is jó vétel lehet.
Two things what i hate. People that can't count...
-
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
Nekem szimpatikus a képek alapján.
Kérjél rendszámot, alvázszámot, aztán kérdezd le KEKKH és Renault -nál.A 2.0dci a legjobb a renault dízel, láncos nissan motor.
Van kéttömegű, ami itt is használatfüggő, de nem hallani róla, hogy extrém gyenge lenne. Turbó és üzemanyag problémákról nem tudok. Viszont a fogyasztásra lehet nyugodtan 6-7l körül számolni.Mod.: szerintem ezzel a motorral, felszereltséggel, picit megalkudva ez az ár sem vészes (mondjuk xenon lehetne benne, mert ritkasz@r a lámpája).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz roseane2004 #50416 üzenetére
Ha sok 1.5milla egy 9 éves kocsiért nézd meg a konkurenseket. Pl Volkswagen, Audi, BMW.
(#50414) speedydb23:
Ne csak a KEKKH-nél és a Renault-nál kérdezd le szerintem hanem a voltetorve.hu-n is. Igaz húzód 5 rugóért meg ha kéred az extrát akkor többért de ha neked ez a kiszemelted és mindent tutira akarsz akkor megéri.[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
roseane2004
csendes tag
válasz Wiz Khalifa #50419 üzenetére
Nos szerintem nem konkurensek ok talan vw
De ertem amit mondasz, nekem a megane valahogy nem a kozepkategoria ezert sokkalom a masfel milliot erte igy hogy ha valoban nem erzekeny es nissan motor ,akkor is biztos erdemes egy ket dolgot kicserelni. -
barczap
újonc
Sziasztok! Az alábbi problémába ütköztem, jól jönne egy kis segítség. Scenic 2001, 1.9 Dci, Asszony a boltnál leparkol, eddig minden oké. Vásárol, bepakol, beül, az autó nem indul. Önindító, üa. szivattyú megy. Sajnos épp nem voltam itthon és a család közben intézkedett, szerelőhöz vitték, aki immo hibára tippelt. A vezérlőt kivették, beletúrtak, az immot kiiktatták, de a hiba nem szűnt meg. Jelenleg az van, hogy ha az ALIM UCH biztit kiveszem, az autó indul, de nincs irányjelző és ablaktörlő, ha menet közben visszarakom, akkor minden oké, míg le nem állítom. Ha bent van az említett bizti és így indítom, a hibajelenség ugyanaz : önindító és üa. szivattyú megy, de nem indul. Ki tudja, mi lehet a megoldás? Köszi!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz roseane2004 #50420 üzenetére
Minden autót ha megveszel legyen az 3 éves vagy 10 alap hogy elviszel megnézetni alaposan és amit kell kicseréltetni.
De egy VW-ben kétlem hogy 300-ból kb megúsznád a szervizt.
Smoke some weed nigga!
-
eTrade
tag
válasz roseane2004 #50420 üzenetére
Én inkább a kereslet-kínálat miatt sokkalom ezt az összeget. Lehet, hogy én maradtam le valamiről és hirtelen nagyon népszerű lett itthon a Renault?
-
orosziem81
tag
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
Szia,
Mint aktív 2.0dci tulaj, csak erősíteni tudom az előttem szólók pozitív hozzászólásait.
A motor jól eltalált mérnöki munka. Meghibásodásra, ha jól karban tartott akkor nem hajlamos.
Olajcsere periódusa hivatalosan 15ezer km. Érdemes azért előbb cserélni, minőségi ELF olajjal, és szűrővel.
Nálam speciel 290ezer km-rel a háta mögött még gyári alkatrészekkel fut.Az ára valószínűleg az aktuális EUROTAX szerinti maximumra van belőve. Érdemes alkudni.
Ami még eszembe jutott:
Próbakörnél üzemi hőfokig legyen felmelegítve a motor, kérd meg az eladót, hogy induljon el vele odalépve a gáznak, és te nézd meg, hogy kormol-e és mennyire a kipufogó. Ebből a befecskendezés kopottságát is első körben kalkulálni lehet. -
orosziem81
tag
Köszönöm a választ.
Néztem is kábelt, 2000Ft-ért van szerelt amit csak be kell dugni.
És ha be van kötve, csak rádugom a lejátszót és az szól, amit óhajtok, sistergés és átviteli torzítás nélkül?A transmitterben az volt a patent, hogy a távirányítóval odanézés nélkül tudtam számokat váltani. Mondjuk egy telefon esetében ez elkerülhetetlen, mindenképp látni kell az érintőképernyőn való nyomkorászáshoz.
Ez hogy küszöbölhető ki?
[ Szerkesztve ]
-
válasz roseane2004 #50416 üzenetére
Azért ez ennyire nem egyértelmű. Ez a turbo, porlaszto, kéttömegű nem feltétlen cserés 200k km-nél. Sőt, be is b@szna, ha az lenne. Vezérlés láncos, azzal szintén nem kell foglalkozni.
Nyilván, mivel cr dízel, benne van a rizikó, hogy maj 1-2 dolog beeshet, de ez a motor tényleg a kifejezetten jó konstrukciók közé tartozik.orosziem81: 30.000km/2év a gyári csere periódus. (nyilván ez érdemes lehet valahova 15.000-20.000km környékére leredukálni)
Aux: nincs alapzaja, teljesen minőségi a bejövő jel (nyilván analóg mivoltához képest és a forrás sem mindegy, hogy mi lesz). Én telefonnal használtam, sőt átalakítottam, hogy kihangosítóként is funkcionáljon.
A léptetést csak arról az eszközről tudod megoldani, amit rákötsz. Nincs vezérlés, ez csak egy sima jel bemenet.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
eTrade
tag
válasz orosziem81 #50429 üzenetére
Régebben valóban 30.000km volt az olajcsere periódus amit tudtommal idővel 15.000km-re lett módosítva.
-
válasz eTrade #50431 üzenetére
Én az 1.5dci-nél tudom, hogy 30.000-ről csökkentették 20.000km-re.
De igazából mind1 is, 1.5dci-nél 10.000km környékén ajánlott, a 2.0dci-nél meg 15.000km körül.
Nekem ezeket is írta/írja (1.5/2.0dci) az autó. De állítólag figyeli a hideg üzemet, indítózásokat, így ha hígulna az olaj, akkor hamatabb szól.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #50432 üzenetére
A VAG-nál is orbitális faszság ez 10ezer rövid és max 15 ha hosszú. Ezt a LL faszságot jól beültették a fejbe..30 ezer után szed le a szűrőt meg 10 ezer után lesz különbség nem kicsi. Konkrétan max 15k ról beszélünk egy évbe ha mész 30ezret akkor azt hiszem két olajcserébe nem halsz bele és a motor is meghálálja.
-
R5TL
csendes tag
Nekem is ilyen Megane Grandtour van 2.0 dci motorral, csak 2007-es évjárat és 206,000 km van benne A szokásos kötelező szervizeken kívül semmit nem kellett vele csinálni (leszámítva az automata klíma nyügjeit meg a kopó alkatrészeket pl fék), de a motor stb mind rendben van, még az eredeti minden benne, vezérlés láncos ahogy írta fentebb valaki. Egyébként nekem 20,000-et ír a szervizkönyve kötelező karbantartásra.
-
Lacy6
senior tag
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
Szia!
Nekem is 2.0 dCi van és egyenlőre meg vagyok elégedve, de voltak/vannak vele problémáim.
A fogyasztásról itt írtam, meg nekem a képeken látható sedan van.
Volt, hogy összeégett 2 kábel, igaz az én hibámból és ezért egyszer jól megszívatott útközbe.
10 körül volt a javítás szervízbe.
A turbó körül mióta megvettem (2013) az autót van egy kis olajszivárgás, de nem vészes csak idegesítő.
3-4 nap állás után nehezen indul az autó, kékes füsttel, hogy mi okozza nem tudom....
Hát úgy kb ennyi bajom volt/van vele így 5 év után, amúgy szeretem mert tele van extrával jól megy és ár/érték arányba legjobb választás.
Én 1,5 millióért vettem 2013-ba ~70 ezer körüli km-el. Hogy mennyire valós azt nem tudom...Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Régen írtam ide, most azonban már egyre jobban megfertőzte az elmém egy kicsi, erősebb autó gondolata, esetleg cabrioé.
Szerintetek mennyiért mehetne el egy 2000-es 2.0 benzines full extrás (automatán kívül) scenic? Egyelőre tényleg csak agyalgatok, mert nagyon szeretem, de mivel hétvégén van leginkább használva, így kb. majdnem mindegy, hogy mim van, ezért valami bugisabb autót néznék helyette,
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #50434 üzenetére
Mahlet nem ismerem a Boscht utálom.
Nem olajszűrővel, mással de már jártam meg nem is eggyel.Renault power
-
No, télen felvetődött a Laufenn gumi, írtam is, hogy októberben azt vettem télre: Laufenn lw31, tapasztalatok:
kb. 6.000km ment bele, szárazon jó, vizen jó, havon kicsiben-nagyban jó. Talán így utólag az mondhatom, hogy kissé hangos, bár mihez képest....illetve most a nagyobb melegekben kezdett inkább megjönni a hangja, de ez nyilvánvaló. Kopni szinte semmit nem kopott, egyelőre jó döntésnek mondanám, majd 2 szezon múlva kiderül, ha akkor is ezt tudja, akkor valóban jó.No, de ezen felbuzdulva (meg persze az árán), a nyári is Laufenn lett: Laufenn lk01
Szintén olcsó, egyelőre 1 napja van fent, így nyilatkozni nem tudok. Eddig akinek nyáriban ilyen volt (bár kisebb méretben) az dicsérte.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50413 üzenetére
Köszi ,neki fogok esni.
Más: Rendelnék olajat , FilterABC mennyire megbízható? Ez az ELF EVOLUTION 900NF olaj való bele gyárilag? Valamint ez a váltóolaj ELF TRANSELF NFJ 75W80?
Illetve régi cliomba is rendelnék olajat 1.4 75le 8V 96-os. Ez a Mannol megfelelő bele?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- VoIP telefonálás
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Crypto Trade
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...