-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #38419 üzenetére
A fékdobot le se kell szedni elég ha körberagasztod, megcsiszolod drótkefével lefújod hőálló festékkel.
A szelephézagot ellenőrizni kell vezérlés csere alkalmával és ha kell csak akkor állítani.
A kuplungnál ha az anyák pörögnek le akkor cseréld ki őket kontrás anyára a büdös életben nem tekeredik többet le magától.
Vagy használj menetrögzítőt.
Ezekért kár szerelőhöz vinni.Renault power
-
-
-
_NCT
őstag
válasz Victoryus #38463 üzenetére
Uhhh, a jó isten megvédjen ettől Én is tök véletlen néztem bele, mondom mennyi falevél van motortérben, ha kell akkor kiszedem kézzel, meg úgy átnézem a dolgokat.... Mondom ha már kinyitottam, hogy állnak a szintek.... Akkor láttam miújság. Ugye olajszintet a computer mutatja, azzal nincs nagy gond elvileg, egyedül hűtőfolyadékot kell nézni.
Lehet hogy féktárcsát is cserélnem kell, eléggé válla van már az elsőknek. Milyen márkát ajánlotok Megane II-re?
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz Victoryus #38608 üzenetére
Az új Cliora is érvényes ez. Az 1.2 TCE-t most már csak a GT-s, EDC-s fullos verzióban adják. A 3-ashoz még alacsonyabb felszereltséghez is lehetett kérni.
A 0.9-esről jókat írnak, jól megy. Kérdés mennyire tartós.
Eléggé dilemmás, ha valaki benzinesben akar venni ilyen autót.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #39967 üzenetére
A direkt szűrőt felejtsd el azzal csak a macera van.
Hangosabb lesz a kocsi de gyorsabb erősebb nem.
(parasztvakítás az egész)Ami hozhat a konyhára az a módosított hengerfej, a chiptuning és a már említett motorcsere.
Egy biztos nem a rallybajnokság alap motorja.
Tudom az elöző Megane-omban nekem is az a motor volt.Szóval vagy megszokod, vagy beleöntesz egy zsák pénzt és nyersz max. 30 lovat amivel ugyan már szépen fog menni, de az árát nem fogja behozni és a motor élettartama jelentősen lerövidül.
A chippelés lehet egyedüli megoldás ami tartós használatra hozhat a konyhára.
Pl. Az ATC-se arra a motorra is rendelkeznek software-el.Renault power
-
tesasziszed
újonc
válasz Victoryus #40917 üzenetére
Szia.Lambdaszonda nézi az értéket.S valszeg kevésnek tartja a naftát,ahhoz h betudjon dúsítani.
Etanol annyibol lehet veszélyes hogy az minden szemetet kimos mindenhonnan,s ha a benyaszűrő nem fogja jol meg akkor az megy az injectorok felé...Szerk: azért csendesebb etanollal mert az 105ös benzinnek felel meg oktánszámilag!
Ergó kevésbé csörög be jobb az égés stb.
Bizonyos szintig korrigál az ECU a lambdából mérve,de az sem tud dúsításhoz jó értéket adni,mert több a levegő is amit besziv azt meg nézi a légtömegmrőd,olyankor nem nézi csak azt hogy belefullad-e a benzinbe vagy sem![ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #41395 üzenetére
Mi fontos még?
Mire lesz használva mik az elvárások, mert ez Így nagyon tág kör.
Márkát is Írhatnál, vagy az egyértelműen renault amiben gondolkozol?Egyébként megane lenne neked nyerő egy tip top II es PH II es ha dinamikus kell akkor 2.0 literes diesel.
Renault power
-
Lacy6
senior tag
válasz Victoryus #41398 üzenetére
Ez szerintem nem rossz vétel.
Éppen megakadt rajta a szemem, bár nekem annyira nem jön be ez a forma.
Ettől függetlenül magas felszereltség és eléggé erős motor van benne, kedvező áron ha valós a Km.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #41398 üzenetére
Amit Lacy6 linkelt pont az általam emlÍtett darab.
Azaz ideális kiszemelt.
10 év körül, persze ha fiatalabbat szeretnél arra is van lehetőség csak akkro a felszereltséget lejebb kell engedni.A te álltalad igényelt felszereltség szinte mindegyik II-es meganeban benne van.
Szóval egy utolsó darabos II-es ideális lehet neked.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #41401 üzenetére
Ez a megane nál kisebb.
Egyébként az 1.6 16 v jó motor csak a lendkerék szokta megadni magát 200.000.kilométer körül ha eszetlenül van hajtva 70000kilométer körül.Ennek mondjuk a számlájára Írható, hogy jóval fiatalabb, de kisebb!!! újra hangsúlyozom, valamint 110le azaz "könnyű" kasznija ellenére nem egy rally gép.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #41989 üzenetére
Drágák, de lelkiismeretesebbek, mint némelyik szakszervÍz.
A párom a versot oda hordta, mielőtt megismert , mondhatom lelkiismeretesen dolgoztak, de amikor a számlákat megláttam azért felszisszentem.
7500.- egy olaj csere vitt olajjal és szűrővel.
De ami tény az tény minden nyomatékra húzva minden letakarÍtva szépen dolgoznak na, el kell ismerni.( ez Xi kerre igaz a többit nem ismerem)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #42165 üzenetére
Leveszed a szelepfedelet.
Fogsz egy hézagmérőt.
egy villás kulcsot és egy állÍthatót.
Aztán szépen felrakod a crovát a főtengelyre, és elkezded tekerni mÍg beáll a nyitás zárás.
Akkor szépen elkezded a hézagmérővel megmérni és a villáskulcs állÍtható kulcs kombóval után állÍtasz.
Aztán tekered tovább és ami eddig zárva volt az nyitva lesz és szintúgy megméred.
20 perc az egész.
Az összeszereléskor használj olaj álló pasztát a szelepfedél alá, vagy vegyél új szelepfedél tömÍtést, de az mindig ereszt akár melyiket veszed.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
válasz Victoryus #42999 üzenetére
Most kapott tesztként az autó 3 nap alatt mindenféle burkolatú utat, úgy néz ki rendben van. Semmi zörgés, sima, egyenes futás. Azért nem mindegy, hogy 13e-ért megcsinálják, vagy 30ezren felül.
Azért a márkaszervizest szívem szerint elküldeném a ***ába. Ezek ott húznak le, ahol csak tudnak, aztán meg verik a mellüket, hogy év márkakereskedése. Eleve, ha a Dacia szót meghallják húzzák a szájukat? (tisztelet a kivételnek) Ők adták el anno, azóta is árulják, no comment.
A tesztvezetést is csak ígérgetik mindig, de érdekes módon már kétszer is pont közbe jött nekik valami. (az értékesítő ott ült egyébként a laptopja előtt, különösebben nem csinált semmit) Pedig egy új Cliót, vagy Megane-t szívesen kipróbálnék. Tény, hogy nem most rögtön fogok venni másik autót, de tervbe van véve. (nem újat, nem náluk, de nekik ezt nem kell tudni )Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #43254 üzenetére
Ha a hőfok ugrál, a fűtésed jó és a gomba is műkszik, akkor baj van nem is kicsi.
De induljunk ki abból, hogy csak a gomba rosszalkodik.mycso:
Nekem kell a magasság, nem ültethetem.
Eleve hátul nekem ugye torziós, nem szedem szét, mert tudom milyen szopi, csináltam már.
Ha meg elől leülteti az ember illik hátul is különben elég sz@rul fog kinézni.
Ráadásul a sok köcs g fekvőrendőr miatt ami a környékünkön van egy millimétert sem engedhetem lejjebb.
Például
A képen nem dobja de ahogy most ki van járva elég sz@r rajta keresztül menni.
Sok kipufogó szakadt már le rajta.Persze a terepjárós jaszkarikat akik miatt kitalálták, hogy ne száguldozzanak a sulik és lakóövezet miatt nem zavarja sőt még tetszik is nekik, csak ép a normális ember kisautóján megy szét a futómű.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz Victoryus #43465 üzenetére
Nem tudom nekem suzuki kategória amibe a biztonság érzetem nulla. Egy 15 éves renaultba sokkal jobban érzem magam minden téren. Nekem ez olyan hogy hiába vw az audi is vagy a porsche nem egy kategória semmilyen téren se . Nem rossz szóval se mondtam de annyi pénzárt én használt renaultba ülnék ha választani kéne.
-
rob210
Topikgazda