-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #49500 üzenetére
Ő se eszi az olajat hála az égnek.
Viszont van egy dolog amit majd meg akarok nézetni (eddig két szerelő nem tudta megmondani miért van) hogy van egy olyan bibi a kocsival hogy ha beindítom aznap először és kiállok pl a kapuba (1 perc az egész) és ha leállítom a motort akkor utána nem nagyon akar beindulni csak ha várok vagy 2-3 percet. Viszont ha beindítom a motort és várok vagy 5 percet mielőtt leállítom akkor már nem csinálja. És ezt csak akkor játsza el ha akkor volt aznap beindítva először. Utána teljesen tökéletesen indul mindig mikor szeretném.
Illetve van amikor viszont olyan van hogy ha lefullasztom véletlen akkor többet teker mint kéne. De ez olyan ritka eset hogy nagyon.
Lehet hogy ha a gyertyákat a héten beállítom akkor nem lesznek ezek mert én erre gondolok. Vagy lehet az aksi mert nem tudom milyen idős de a visszajelző cucc rajta még mindig zöld tehát elvileg jó és eddig nem volt panaszom rá.
Smoke some weed nigga!
-
kalmanchris
tag
válasz Wiz Khalifa #49496 üzenetére
Előző szintén offos autómba tankoltam egyszer mm100-at. Nekem is többet evett, mást nem éreztem.
Kezelésiben ez áll: a motorok 95-ös oktánszámú üzemanyaggal működtethetők. A kényelmesebb vezetés érdekében azonban 98-as oktánszám használata javalott.
98 már csak osannál van, ezért vagyok kíváncsi a prémiumra. Bár olvastam olyat is, hogy prémiumban a sok bio komponens miatt zsírszerű lerakódások keletkeznek... Ki tudja.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #49501 üzenetére
Ezt nem csak a te kocsid csinálja, hidegen túldúsít.
Azaz olyan mintha "beköpné" a gyertyát.Ezért van a használatijában is leírva, hogy rövid távokra ne használja az autót, mert az az élettartamának komoly rövidüléséhez vezet.
Egyáltalán miért állítod le?
Ha beindítottad hagyd ketyegni.Ez nem hiba!!! Illetve de user hiba.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #49496 üzenetére
Én azt tudom elképzelni, hogy a kocsiba tankolt prémium benzin (OMV 100) olyan adalékot tartalmaz ami idővel kitisztította az üzemanyagrendszert. Szerintem ezért lett jobb a gázreakció, premium benzin és sima 95-ös használata esetén.
Én mellesleg Auchan 98-ast tankolok a kocsimba és szépen működik vele a kocsi, nincs rá panasz és kb. u.a. kerül mint az OMV 95.
-
pècsimunkás
addikt
Ma telefonáltak az autókereskedésből . Kiderült , 1,4- és az autó ! Azt mondták , h 1 hónapon belül hoznak másikat . Akkor visszatèrhetünk esetleg az üzletre , jobb lesz az alkupozicióm . Talán ...
De ! Ami bosszant : elpofáztam , hogy szerintem 1,4- es az autó !!! Áhhh nem , ez 1,6 135 le ...
Jahh...Kár volt bele èlni magam ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz eTrade #49506 üzenetére
Én is ilyesmire gondolok.
Én nem merek Auchan/Lukoil (meg nem tudom van-e még valami itt a körzetünkben) tankolni.
A Lukoil-t amiatt mert isminek a kocsija amióta nála van csak Lukoilt tankol és a kocsi lassan reagál a gázreakciókra. Mikor Shell-t tankolt bele akkor meg fulladozott neki a kocsi...
Én mikor Lukoilt voltam kénytelen tankolni mert nem volt más a közelbe akkor nekem is fulladozott. Így nem merem tankolni bele az olcsóbb fajta benyát. Persze lehet hogy jók azok is csak akkor kell egy XY idő míg átáll a kocsi nem tudom.
Smoke some weed nigga!
-
Tom5
addikt
Most indulna meg a gyártás nálunk a Renault-nak. Gyújtáskapcsoló + kulcs, ajtózárak. Én mértem be az összeset. Kassáról jött a termék. Nálunk szerelik össze majd ha jól megy akkor alkatrészeket is fogunk gyártani. Hát van baj a zárral. méret ügyileg. Funkció ügyileg a kormányzár néha nem ugrik vissza bizonyos daraboknál, ezt kidobja a check-er. Nem csodálom, hogy lepasszolták a gyártást. Kíváncsi leszek mi alakul majd a dologból. Lesz mit kideríteni.....Amúgy azért gyártjuk mi is mert annyira a sok a megrendelés, hogy nem bírják Kassán.
Egy kis érdekesség, gondoltam megosztom veletek.
-
Criminal017
őstag
Az új Koleosról mit tudtok? Január-februárt ígértek, de sehol semmi...
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #49505 üzenetére
Pont azt amit leírt.
Udvarban beülsz kigurulsz a kapu elé leállítod, bezárod a kaput, aztán visszaülsz.
Ez extrém terhelés a motornak, gyors olaj elsavasodást okoz és intenzívebb motorkopást.Egyébként a benzinesnek a 2 kilométer kevés, nem melegszik be.
Akkor beszélhetünk optimális felhasználásról, ha már bemelegedett az autó.Dieselről nem nyilatkozom, mert ott igen változó ez az érték.
Nem kevésben van már plussz melegítő, (izzitó gyertya ami a vizet melegíti) és egyébb megoldások, hogy a kisebb veszteséghővel dolgozó motor kevésbé legyen terhelve a sok hidegjáratással.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz pècsimunkás #49507 üzenetére
Ehh az egy érdekes kereskedés ahol ilyen hibát ejtenek.
Ég és föld a két kocsi.Renault power
-
pècsimunkás
addikt
válasz rob210 #49512 üzenetére
Hát igen ...
A hibára is ès , hogy èg ès föld a kèt kocsi .
Ha szólnak , hogy van 1,6 - os , jó áron , visszamegyek . De közben azèrt nèzelődök , hátha van máshol jó áron , esetleg más márka normális áron . Mert azèrt nèha ledöbbenek milyen autó árak vannak itt is ès otthon is ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #49495 üzenetére
Régebben én is tankoltam 100-as üzemanyagot az 1.6-os régi Swiftbe, de semmi nem történt, mivel ahogy előttem már leírták a motor 95-ös oktánszámra van tervezve.
Azért érdemes lenne tudni, hogy mit is jelent a nagyobb oktánszám... Minél magasabb ez a szám, annál később jön létre az ún. öngyulladás, mivel a kompressziótűres nagyobb ennek az üzemanyagnak...
Csak abban az autóban érezhető a két üzemanyag közti különbség, amit magasabb oktánszámra terveztek...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #49514 üzenetére
Nem, a változó szelepvezérlésű autók közül szinte mindegyik, hozzá tud szokni tanulni a magasabb oktánszámú üzemanyaghoz.
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz speedydb23 #49514 üzenetére
Nálunk eddig ezeken a kocsikon teszteltük a 100-as benyát.
Amik ezek voltak: 1991 Opel Calibra 2.0 16v, 2001 Renault Thalia 1.4 8v, 2003 Skoda Octavia 1.4 16v, 2005 VW Passat B6 1.6 8v.
És ezek közül csak a Passat volt az amin nem nagyon látszott a különbség. De a többin igen.
Az okát ne tőlem kérdezd nem ismerem annyira a motorokat hogy vágjam fejből ezeket a dolgokat.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #49516 üzenetére
b6-os passatba 2005-ben 8 szelepes motort tettek? az valami 75 lovat tudott a régi seat cordobákban, nemár!
Ma meglett az Octavia, elvileg a héten eldől, hogy kollégám a clio2-esét el tudja-e adni és akkor megvenné a lagunámat!
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49517 üzenetére
1.6 i4 SOHC 8v MPI motor van benne. Aminek az adatai Wikin kint vannak: 75kW, 101le
De volt 1.6 FSI i4 DOHC 16v is ami 85kW, 113le-s.
Szóval volt 1.6 8v benne igen.
Hogy hogy eladod a Laguna-d és Octavia-t vettél? Azt hittem Renault párti vagy.
Smoke some weed nigga!
-
Pecc
őstag
válasz Wiz Khalifa #49518 üzenetére
Kihagyhatatlan ajánlat
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #49518 üzenetére
Ja, 5 èves autó, havertől aki beszámítási áron adta át! Ez ismert előèletű, ha nem adta volna el, akkor nem is èrdekelt volna más, így is rágódtam rajta, mert sajnáltam elkótyavetyèlni a lagunát, de úgy tűnik kolègám átveszi így egy párszázas vesztesèg, de jó helyre kerül(ha a clioját el tudja adni)....
Èn meg remèlem a drága technika nem szivat majd le....
-
bagg
csendes tag
Fiúk! Mit lehetne használni eredeti flexi-cső helyett Mégane1ph2-be hűtő és levegőszűrő közé? Az eredetinek horror ára van, kb.18.000.-
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #49515 üzenetére
Nem , az előgyújtás szabályzós autók ahol az ecu-ban van kopogás érzékelő azok tudnak utána menni az oktánszámnak bizonyos keretek között. A 98-as azért volt jobb az autóknak mint a 95-mert a 95 valójában 90-92 körül volt a 98 meg 95...
Haverék amikor tuningolták a skodát aztán sikerült kicsit sokat lemarni a hengerfejből a kocsi nem indult be a 95-ös benzinnel, csak 100-assal.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy Megane 1/1, 1997-es évjárat, milyen hibakódolvasóval hajlandó kommunikálni ?
Több OBD-s eszközt próbáltunk már de semmi.
Köszönöm!*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #49524 üzenetére
Az biztos, hogy eddigi életemben nem adtam ki ennyi lóvét egyben autóra(részletekben a passatra már igen), remélem ezt már sokáig megtartom, nagyon tetszik külső/belső kialakításra, dinamikus a motor(bár pörgetni kell, mert hosszú az 5ös váltó benne), rég vágytam már egy modern tetszetős autóra, csak eddig nem jött az alkalom és igaz nem is kerestem, mert a Laguna is tökéletesen kiszolgált, csak jött a bugi a seggembe, mikor haver szólt, hogy nem-e kell nekem.....
Modern autó, modern motor, remélem nem üt majd vissza hamar és nem kell egy részecskeszűrő cserekor a fél laguna árát beletolni...... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49532 üzenetére
Hát mi pont megállapítottuk a haverral, hogy amíg van benzin és lehet járni velük, addig 2007 utáni autót nem veszünk.
Szinte az összes megbízhatatlan elektronikai bomba.De sok sikert ki lehet fogni jót. (állítólag)
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #49533 üzenetére
Én a nagynyomású részecskeszűrős atyaúristentől jobban félek, elektronikára nem annyira jellemző ezekre a skodákra a hirtelen halál(Golf technika, felesleges csiribirik nincsenek benne).
Én is megfogadtam, hogy ha a lagunát cserélem, csakis szívóbenzin lesz, kacérkodtam a mazda 6 kombivan, de 1,5 milliót adni egy 10 éves benzinesért, amiben a rohadás lehetősége ott bújkál, hát eléggé eltántorított! Laguna2-esekben az 1,8 benzin jó, csak a ph2-esek drágák és ritkák, egy utolsó szériás kombi is közel 10 éves és 1,2 milla körüli, ami 200ezer alatt futott....
Tudom, off, de ő lenne az!
exSyd012: nem, ez még az octavia 2 ph2(mk2, ráncfelvarrott verzió, vagy tudja a fene, hogy vag-éknál mi a ráncfelvarrás elnevezése..... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49536 üzenetére
Tényleg sok sikert hozzá.
A tapasztalataimat nem írom le veleRenault power
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #49536 üzenetére
Szép!
Remélem megélem az elektromos autókat. Hányingert kapok a mai autóktól (robbanó motoros).
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #49536 üzenetére
Szép, sok balesetmentest hozzá.
De a Laguna szebb
-
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49545 üzenetére
Pont azért mert nincs benne sok extra.
Légzsák klíma ez az apróság van ami nekem kell.
Amúgy meg nem romlik el soha és nekem ez számít a motorja kiforrot kis hibalehetőségei vannak, olcsón fenntartható.Magyarán racionális választás.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #49546 üzenetére
De sokan vannak akik nem racionálisan választanak tehát nem az agyukra hallgatnak, hanem a szívükre és abból lesznek a kockáztató vevők(mint én), hogy bekockáztatom azt, hogy a skodában ha valami megnyeklik, akkor bizony fájni fog, szemben a lagunában már mindent kicseréltem és az sokkalta megbízhatóbb szerkezet, mint a modern dízelek, itt nálam is csak a fiatalság ami most számított, meg elvakított, hogy szép nagy(egyforma hosszú a lagunával) és kívül/belül modern! De ez vissza fog ütni valamikor..... tudom, nem racionális döntés, de ezt akartam abban a percben mikor kimondtam havernak az "oké, kell" varázsszavakat, holott pár perccel előtte még a lagunát néztem és azt mondtam magamban, hogy nem kell a skoda.....
-
orosziem81
tag
Sziasztok,
Saját tapasztalatú esetem oszanám meg veletek:
Jó távol a lakóhelyemtől sikerült eltörnie az első lengéscsillapító rugójának és ezt úgy jelezte, hogy mikor indulni szerettem volna, szanaszét repesztette a gumit. Konkrétan kör alakban kihasította azt.
Szerencsémre megyeszékelyen voltam és a közeli szervíz a legközelebbi munkanapon meg is oldotta a problémát.
Utólag belegondolva az eset akár útközben is történhetett volna (köd volt és csak a 2. csíkot lehetett látni).
Vagy akár 130-nál pályán.. elég ilyesztő, hogy ilyen elő tud fordulni.Mikor a szerelő kiszedte a törött alkatrészt, megnéztem tüzetesen: szépen kiette a rozsda. Mondták is a szerelők, hogy Lagunát ilyen hibával még nem javítottak.
A dolog előjele kopogás volt, ami a jó kis Bp-i utakon, (főleg ahol az út megdobja az autót) volt hallható, de azt gondoltam valami csal lelazult. Hát nagy hiba volt így útra kelni már tudom. Ezen életek is múlhattak volna.
Remélem az én hibámból más elővigyázatos lesz.[ Szerkesztve ]
-
orosziem81
tag
válasz diablo1984 #49547 üzenetére
Gyermekkori kedvencemet adtad el. Legyen szerencséd a váltással!
-
diablo1984
veterán
válasz orosziem81 #49549 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Warhammer 40.000
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xbox Series X|S
- Hálózati / IP kamera
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...