-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49301 üzenetére
Ő nem nagyon indult -10-ben, mert a garázsa fűtött volt.
Ha melóból ment haza és kihűlt annyira, akkor sem vette észre, mert szőke nő (nem bántásból) és magasabb gázzal indult el mint amit én szeretek. Ezáltal lehet később rakott kettest is.
Azért kapott most az ősszel csak 3-at, mert 1-et már két évvel korábban cseréltek neki.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49303 üzenetére
Ezt nem kérdeztem. Nem indult el neki egyáltalán, bevontatták és már a számlát láttam hogy cserélve lett.
Impossible is nothing
-
gooool
őstag
Sziasztok!
A drágaságom belsejét milyen eszközökkel lehetne elcsendesíteni a legegyszerűbben?
Ugyanis bizonyos fordulatszámtartományban mindig más kezd el rezonálni, amitől én világgá tudnék rohanni.
Alapjáraton a műszerfal cicereg, 1600-as fordulaton a bal ajtó és környéke felől jön a rezgő hang, 1800-nál pedig a jobb ajtótól.
Felette szerencsére csönd van.Ahogy olvasgatok és hallom, a műszerfal és a szélvédő közé kellene valamit cseszni, meg levennem a két ajtókárpitot és azokat megokosítani, csak a kérdés mivel...
Kifújjam PUR-habbal jó kőműves módjára?Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
eTrade
tag
válasz meroly #49304 üzenetére
Pillangószelep ha tisztítva volt és annak ellenére fulladozik, akkor ott lehet még pillangószelepállás érzékelő hibás, vagy csupán koszos, de az is lehet hogy eldeformálodott a két tömítő O gyűrűje a pillangószelepnek és hidegen falsot szív.
A gyűrűk nem annyira drágák, kb. 2 ezer darabja a márkaszervizben.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #49309 üzenetére
Csinálta akkor is...csak most még több helyen.
És hát lássuk be, nem illik az imidzshez az ilyesmi.
Lehet tényleg PUR-hab lesz a vége.Üdv, Balázs
-
eTrade
tag
válasz meroly #49308 üzenetére
Igen, fojtószelep-re gondoltam.
Annak viszont nem segít az "autópályás kikormolás", azt szükséges kiszedni és szépen lepucolni: pillangószelep tisztitás
Nálam nem volt koszos, de a tömítőgyűrűk eldeformálodtak.[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #49308 üzenetére
Komolyan mondom annyira megnézném már azt a kocsit.
De ha az történik amit leírtál, akkor valami nem jó.
Ez biztos, ilyet nem csinálhat.
Automatán kéne neki emelni a fordulatszámot, ha nem vezérli meg az alapjárati motort, hogy emelje meg a fordulatszámot, akkor ott több gond is lehet.
Lehet pozíció jeladó, lehet kompjuter, de ezzt én kizárnám, mert akkor hideg meleg motornál csinálná, illetve lehet még a beszívott hőmérséklet jeladó is, vagy az említett O gyűrűk, a fals levegővel, de én azért ezt is kizárnám, mert akkor az alapjáratod sem lenne egyenletes.Élek a gyanúval, hogy vagy az alapjárati motort kéne cserélni, vagy a pozicíó jeladót.
Ez a két első számú gyanusÍtottam, de a legelső az alapjárati motor.Próbáld ki hogy egyik reggel, vagy hideg motornál, amikor szokta a fulladást produkálni.
Kinyitod a motorházat, beülsz indítasz.
Majd odamész a motorhoz és elkezded kézzel a gázt adagolni.
Ez a hülyegyerek járatás, azaz brum, brum, brummmm, brummmmm.
Felpörgeted kicsit, arra figyelj, hogy meghúzod a gázt és engedd el, hogy visszaránt-e rendesen és akkor megáll-e, fullad-e, ha igen akkor megyünk tovább, ha csak sebességben azaz menet közben produkálja akkor más irányba kell elindulni.Renault power
-
meroly
veterán
válasz eTrade #49312 üzenetére
Azt leszedte és megtisztogatta az öreg, ez tuti. A tömítést nem tudom nézte-e, de ha rosszak lettek volna, nem rakja vissza.
Amit a rob210 is írt korábban, azzal a pasztával a tömítéseket bekenni, na ezt meg fogom csináltatni a szerelővel még.
(#49315) rob210: húha, köszi. Ezt én nem hinném hogy meg tudom csinálni, ezt már a szerelő bízom.
Szerk: ha esetleg megmutatjátok képen hogy melyik a gázbowden
Elviszem neked Pestre, de ugye ezek a jelenségek hidegen vannak.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
-
Predator2
addikt
-
válasz Wiz Khalifa #49288 üzenetére
Itt is már többször szóba került ez a téma.
A projektoros lámpák sima halogénnel szerintem új korukban is sz@rok és az idő múlásával még rosszabbak lesznek.És ugye felvetődött is párszor a led téma, nos projektoros lámpában valóban jól muzsikál: [link]
Asszem ez lehet a megoldás.
h7 led
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
meroly
veterán
válasz rob210 #49321 üzenetére
Akkor bowden rángatás nélkül megnéztem a dolgot és úgy nem fulladt le. Hideg volt a motor, bár 5-6 órát állt csak de az mínusz 6-ban elég gondolom. Főleg hogy be se melegedett mire beértem melóba. Indítottam és túráztattam kicsit (brumm-brummm-brummmmm), szépen visszaállt az emelt alapjárat mindig, nem fulladt le.
Ha az a gond amire gondolsz, az a szenzor,akkor melegen miért nem jelentkezik a hiba?
Szerelőm szerint lehet üzemanyag szűrőt is érdemes lenne cserélni. De ebben a kocsiban még alig volt üzemanyag.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
-
meroly
veterán
válasz rob210 #49328 üzenetére
Nem-nem, erről nem beszéltünk, de ha megint igazad lesz, jövök egy bambival.
Amikor legelőször írtam a hiba hasonló volt, ez mégsem jött szóba. Bár súlyozottan hátrányos a helyzet ahogy nézem. Gyertyák, tarfók, kormosodás ez a jeladó. Remélem más már nem lesz.
Ebből a jeladóból valami javasolt márka? Még mielőtt valami gagyit veszek.
Hol van ez a kütyü? Ki tudom cserélni? Taníttatni kell?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
Viszont közben eszembe jutott valami.
Tud nekem valaki olyan szélvédőmosót ajánlani, ami valóban jó is és nem dermed rá a szélvédőre ezekben a minusz 6,8 fokokban?
A mostani sonax csalódás, elindulok reggel spricc és már szépen szalad is a jégvirág szét a szélvédőnNem kell halál drága, de működjön!!
Nem teszteket akarok látni, hanem gyakorlati tapasztalat alapján ajánljon aki ajánl. köszi
Renault power
-
densoft
tag
Most találtam rá a topicra, úgyhogy Üdv mindenkinek. Lehet hogy nagyon láma a kérdés, de az normális jelenség dízelnél, hogy hirtelen gázadáskor eléggé felerősödik a dízeles kelepelés az utastérben ? Gáz visszavételkor normalizálódik a helyzet. Megane 1.5dci-ről van szó.
-
densoft
tag
válasz densoft #49340 üzenetére
Még nem volt szerencsém dízelhez, könnyen lehet, hogy nem is hibajelenség amit írtam, de számomra szokatlan ez a gázadáskor felerősödő jellegzetes dízel hang. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor még hidegen beindítom és erősebben kerepel a motor, csak itt a magasabb fordulat miatt nagyobb frekvenciával. Egyébként nem zavaró erősségű, de számomra mégis meglepő volt. Valszeg ezek ilyenek, mert fiatal autó, kevés km-rel és egyébként meg csendes üzemű.
Persze rob210-nek válaszoltam nem magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #49347 üzenetére
Azt be lehet fogni, de egyébként más szokott a jelenség lenni
----------------------
Urak van itt valaki aki elektronikában nálam jártasabb?
Ha 35 voltos 1000mikrofarádos kondi helyett 25 voltosat teszek be akkor az működhet?
Nincs itthon más amúgy méret minden egyezik, csak a volt nem (S.O.S. lenne)Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND