- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Freemail
- Gmail
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #42699 üzenetére
"Mondjuk én 6000 ig amúgy sem forgattam még soha el a gépet. "giigzi" magasságokba emelkedtél ezzel."
Nem tudom, nekem az előző verdám egy Daihatsu Applause volt, 1.6 16V 105 ló, az szeretett 7000-ig is leforogni.
Sőt, voltam olyan beteg és raktam bele ilyet:
Magnum Revolution II tiltás dekódolóEttől 8300-ig forgott, és 2. fokozatban 135-el repesztett...
[ Szerkesztve ]
-
mihione
őstag
válasz speedydb23 #42702 üzenetére
Az mar beteg
4000-tol jon meg az ero akkor muszaj porgetni nem dizelt vettemLenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #42702 üzenetére
Mert egy "állat" vagy
Viccet félretéve a Renault 16v-s motorjai nem arra a terhelésre vannak kitalálva.
Van olyan motorjuk amivel így kell nyomulni, de az nem ez.Mindegy mindenki azt csinál az autójával amit akar
Minden esetre 3000 körül nekem már szépen húz.
5000 fölé meg felesleges menni mert onnantól csak pörög.Renault power
-
SipiBcs
őstag
Üdv!
Segítséget kérnék, hátha akad egy-két szaki a topicban!
Lemerült az akkumulátorom a Thalia 1.4 16V-ben és szétestek a lamellák a zárban. Valakinek van tippje, hogy miként tudnék bejutni az autóba a legegyszerűbben?
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
-
rob210
Topikgazda
válasz SipiBcs #42708 üzenetére
Tehát nincs központi zárad, és a zárszerkezeted halott.
Nem egyszerű feladat, az anyós oldali zárad is halott gondolom, ezért vagy bajban.
Egyedül a jó öreg fűrészlap marad, amit ha sose csináltál nem ajánlom.
Az ablak szigetelést ki kell feszÍteni és az ablaklap és ajtó között kell ledugni a zárszerkezetet kell megbillenteni vele és kinyÍlik.Illetve ha nincs haspáncélod a kocsi alatt akkor a generátorra rá tudsz bikázni, nem szerencsés, de egyszer kibÍrja.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ha valaki mostanában cserélne gázolajszűrőt 1.5dci-n, keressen már meg priviben.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Akos20070117
újonc
Sziasztok! Renault Megane II 1.9 dci 131le. kb.2hete cak hideg motorral indul el a fűtés ventillátor. Ma reggel óta meg se nyikkan. Tud valaki megoldást a problémára? Meleg motornál néha menet közben is elindult.
-
SipiBcs
őstag
válasz rob210 #42711 üzenetére
Köszi a tippeket!
Sajnos haspáncél nincs, viszont annyira ráálltam az útpadkára szemből, hogy rálóg az autó orra, így nem tudok aláfeküdni!
A fűrészlapos megoldást tényleg nem erőltetném még sosem loptam autót!
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
just
aktív tag
válasz Akos20070117 #42713 üzenetére
Lehet hogy előtét ellenállás lesz! Digit klima? Nincs eltömődve a szélvédő aljánál az esőviz elvezetők? Pollenszűrő mikor volt cserélve? Max fokozaton se megy? Mert akkor nincs előtét ellenállás, viszont nekem akkor se ment, csere megoldotta.
Two things what i hate. People that can't count...
-
tresh
addikt
válasz Akos20070117 #42713 üzenetére
Szia!
Mivel néha elindul és jellemzően hidegen én arra tippelek hogy valahol szakadás van vagy forrasztás vacakol pl a szabályzó panelon ha digitális vagy magán a fűtőventilátoron ment el valami. Ez elektromos szaki ki tudja neked mérni. Emlékeim szerint elég rossz bontani a m2-öt a ventilátor végett. Rosszabb helyzetben a szabályzó panel haldoklik.
-
SipiBcs
őstag
válasz rob210 #42715 üzenetére
Az tipp szimpatikus. Ha nem sikerül az ajtó és az oszlop közötti tömítésen át bedugott dróttal kinyitni, akkor megpróbálom, bár csak a bak mögül tudom esetleg majd megtámadni a generátort.
Köszönöm az ötleteket!
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Most hoztam haza a kocsit átvizsgálásról és szervizről.
Nos eléggé tele van a hócipőm szegénnyel, nem erre számítottam amikor megvettem.A diag szerint a szerviz lámpa azért ég folyton, mert kitörölhetetlen immo áramellátás-hiány hiba van benne.
A kipufogó a motor felőli első toldásnál nincs tömítve, bal első féltengely porvédő ereszti az olajat, kormány ás alsó kitámasztó gömbfejek lógnak, első-alsó lengőkar hátsó szilentek cserések.
A fékek annyira rosszak, hogy konkrétan nem engedték volna át műszakin ha így mentem volna el vele a mérés szerint, lengéscsillapítók jók.
Gyertyák fene se tudja mikor voltak utoljára cserélve, most kapott Champion-okat.
Oké, a hibák nagy része, amit fent leírtam nem olyan húdenagy tétel, így attól tekintsünk is el.A komplett fékszett már inkább, de ezt is én basztam el, hogy nem néztem rá, még jó hogy tervbe vettem, mivel a lábam is érezte, hogy valami nem tiszta.
Viszont amit most hazahozatal után vettem észre az már kezd kicsit sok lenni...
Észrevettem, hogy rohamosan fogy a fagyálló a kocsiból, azt hittem csak valami nincs meghúzva, de nem találtam csepegésre utaló jelet sehol. Most kivettem takarítás okán a gumiszőnyeget a gépből és lám, áll a víz a vezető oldali padlókárpitban.
Remek, keríthetek egy fűtőradiátort és bonthatjuk szét a műszerfalat...Üdv, Balázs
-
-
rwin5
őstag
válasz Doki16 #42721 üzenetére
Én a 13 éves cliomat 3 hete vettem-vezetem, de eddig semmi baja, "mentségemre " 6 éve vettem egy golfot az olyan volt, hogy 3 naponta vontattam a szervizbe Bár ez a 3 hét nem nagy idő tudom, de egyelőre nem látok semmilyen közelgő problemát. Arra várok, hogy legyen már jobb idő és kapna egy nagyobb kozmetikát
-
Doki16
addikt
Nekem pont 2 éve van meg a kocsi. Idáig egy önindítót kellett benne cserélni és azóta csak tankolom. Igaz, hogy csak 23k km ugrott bele de jól teszi a dolgát, ahhoz képest, hogy minden nap 12km melóba majd 12km vissza. Diesel kocsinak nem ez a legjobb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gooool
őstag
válasz Doki16 #42721 üzenetére
Én tudom, hogy nincs hibátlan autó, nem is olyat akartam.
A fékeket elterveztem, mert úgyis kopna alattam is, akkor legalább új lesz és kb. engem már a tárcsák kiszolgálnak.
Ezeket a kis szilentes meg kipuf. tömítéses sztori megint oké, nem tétel.De ez a fűtőradiátor már előre látom, hogy kurva nagy szívás lesz...
Üdv, Balázs
-
#42667776
törölt tag
válasz gooool #42724 üzenetére
Szia!
Olvastam a hibalistát és egy kicsit túlzónak tartom....
Mint ahogy mondtam is, a futómű alkatrészekbe kb 40e km van, persze nem tudni mi mennyit bír, de nem kopogott, lógott semmi, a féket is próbáltuk 4 személlyel 160-ról erőteljes fékezéssel, hogy az öv már fogni kezdett és nem húzott félre, nem csikorgott, rendesen tette a dolgát.
Csak azért reagálok, mert nem egy eladásra összetákolt autót adtam el, amitől szabadulni kellene.....
A fűtőradiátor cseréhez nehogy kiszedjétek a műszerfalat, pár csavart kell kivenni és kihúzható a gázpedál felé, valószínű még a gyári van benne, ha meg lesz az új és gondolod, szívesen megcsinálom a cserét, ha eljössz hozzám. -
gooool
őstag
válasz #42667776 #42725 üzenetére
Nem Téged minősítelek félre ne érts.
És az autót sem, mert amúgy a jelen pillanatig is szeretem és úgy gondolom megérte megvenni.A hibalistát furának tartom abból a szempontból, hogy amikor a 12 éves Renault-s tapasztalattal rendelkező kollégám szétkapta a féltengely az elkopott fogazás cseréje okán, akkor nem említette a futóművet, na meg én is meglestem és teljesen jónak találtam.
A féltengely porvédő (és kipufogó tömítés) lehetséges, ott látok olajat, de párszázas tétel.Szerzek mindenképp egy radit minél hamarabb, mert így nem maradhat és szerintem megbeszélünk egy látogatást.
Üdv, Balázs
-
PowerBuldog
veterán
Valaki tud-e 98'-as kabrióba ilyen belső világítás kapcsolót?
Renault márkaszervizben 16e Ft-ot mondtak rá, amit kicsit sokallok.Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Vettem egy H4-es Osram Night Breaker unlimited izzó szettet (2db), de sajnos benéztem, mert nekem H7 kellett volna.
Ha valakit érdekel és átvenné jelezze privátba. -
rob210
Topikgazda
válasz gooool #42726 üzenetére
Anno én leÍrtam itt, hogy az előző meganeommal, hogy jártam amikor elvittem a renault tavaszi bevizsgálási akciójára.
Ott még a 3 nappal korábban általam cserélt féktárcsákat is beÍrták, hogy közúti közlekedésre alkalmatlan.
(azt már csak halkan jegyzem meg, hogy előző nap kapott friss vizsgát a mozaik utcában csont nélkül)
FelÍrták a fékerő elosztót, a bal hátsó lengéscsillapÍtót és a jobb elsőt.
Meg minden baromságot majd jelezték, hogy 115000 forintért mindent megjavÍtanak rajta.Én meg közöltem velük az épp nálam lévő féktárcsa számlát megmutatva, hogy köszi, de ezt ne cseréljék le, majd jeleztem, hogy az az apróság legalább ne kerülte volna el a figyelmüket, hogy tegnap vizsgázott a kocsi.
Hebegtek egy kicsit majd csendesen intettünk egymásnak egyet és elváltak útjaink.Egyszóval azért mert valaki ezeket felsorolta nem jelent semmit.
A féltengely olaj szivárgása ha megvan azt viszont azonnal orvosold, mert ott a váltóolaj szivárog ami nem vicc!!!
A kipufogó vadi új a gép alatt szóval a tűzkarika lehet csak elcsúszott, vagy Lion valamit elbarkácsolt
Az a kocsi a mai napig tartom, hogy jó vétel volt.
De mint nem is olyan rég Írtam kell rá költeni keveset, mindegyikre mire összeszokik az új tulajjal.Az eddigi kiadások meg nem igazán kiadások voltak, inkább "balesetek". (lásd kátyú)
Renault power
-
tresh
addikt
válasz gooool #42720 üzenetére
Immot ki kell szedni belőle felesleges és tegyél be egy utólagost. Kipufogó problémád kb 5k díjjal együtt. Féltengely szimering csere bal elől a váltónál (belső) +gumiharang szintén kb 5k anyag+olaj . A futóművet meg futóműveshez visszük nem a sarki pékségbe (renault márkaszervíz). A fék meg kopó alkatrész de megsúgom még hulladék betétekkel és tárcsával is 100szor jobb a féke a rönyónak mint bármi másnak. Na szóval én nem akarom védeni a kocsit de ennyi idősen ennyi hiba az = a lóf*sz kategóriával nálam. Itt egyedül a fűtőradiátor nagyobb tétel de ennyi a többi az autózással járó örömök vele járói
szerk.
Eskü nyitók egy szervizt egyre jobban látom hogy lenne kuncsaft a sok hozzáértő szerelő végett... .
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Fűtőradiátorral kapcsolatban, érdemes megnézni hol folyik, maga a radiátor, vagy esetleg a fentről a csőtől? A műanyag csatlakozócsövet, ami felfelé megy a műszerfal felé egy kis csavar fogja középen, lehet csak laza, illetve a csatlakozásnál van benne 2 O gyűrű, lehet ezek fáradtak el.
-
gooool
őstag
válasz rob210 #42730 üzenetére
Futóművet én sem értem, mikor cseréltük a féltengely fogashengert akkor átnéztük és semmi parát nem vettünk észre, pedig itt melóhelyen a szerelő, aki csinálta ritka kötekedős fajta, kiszúrta volna.
A féltengely olajszivárgást megcsináltatom, meg a kipufogót, futóműhöz biztos nem nyúlok...
tresh:
Ezen én is gondolkodtam, csak nem tudom mekkora költség lenne egy immo csere.
A fékeket cseréltetem, már csak azért is, mert elterveztem és akkor valószínűleg tárcsa szinten már kiszolgál engem a szerkezet, meg 45-ért egy komplett TRW tárcsa és betét szett nem veszélyes.A fűtőradiátort megbeszéltem Lion-nal, szerzek egyet és segít beszerelni, van benne jártassága.
Tőlem is nyithatsz szervizt, én elviszem, ha nem az ország másik felében lesz.
Lion:
A padlókárpit pedál alatt műanyag koptatója alatt kezdődik a pocsolya, olyan 25 centinyi részen, és a kardánalagút oldalán is egy kb. 1-2 centinyit felkúszik. De megpróbálom szemléltetni egy képen:Üdv, Balázs
-
tresh
addikt
válasz gooool #42738 üzenetére
Magad jobban jársz
Immot a gyárit ki kell irtani chipes,elektromos szaki, vagy renaultos emberke megoldja neked 10-15k utána az életbe nem lesz vele gond. Aztán be teszel egy utólagos filléres trükköt ami szakítja az AC-t bármilyen módon és többet érsz vele mint bármi mással.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Őszintén válaszoljatok, ennek van valami pozitív értelme? [link]
-
tresh
addikt
Teljes rendszer esetén +ecu újraprogramozás esetén lesz . Minden más esetben felesleges. Egy értelmes rendszer a kocsid alá többe fog kerülni mint az autód
szerk: amúgy a kipufogórendszernél pont e leömlő a lényeg és általában ezt hagyják ki sokan mert egyszerűbb a nagymuter konvektorának füstgázelvezető kéményét felrakni hátra és jampizni a falu k*rvája előtt. Egy rendes kipufogó rendszer ami eredményt is hoz nem csak hangot 300k-tólindul
speedydb23: a linkelt cuccért egy vasat se adnék ennyiért komolyabbat csinálnak neked
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz speedydb23 #42742 üzenetére
Csak alufelniket böngésztem az autóra, és elkalandoztam mivel teljesen vak vagyok ebben a témában ezért kérdeztem meg. Köszi a válaszokat!
-
speedydb23
senior tag
Ezt akartam én is írni, hogy ez a cucc ennyi pénzért vicc. Én csak a kérdésre reagáltam, hogy van-e értelme, és lenne ha nyitott rendszer lenne a leömlő után végig, azzal nyerne 5-10lóerőt, ha ECU-t is újra programozná ahogy írtad azzal már 130lóerő is lehetséges az 1.6 Clionál.
De egy kipufogóra szakosodott helyet ésszerűbb felkeresni ha tényleges igény van a tuningra.
-
tresh
addikt
válasz speedydb23 #42744 üzenetére
-
kisgyerek85
senior tag
Erről valakinek valami vélemény? Fényszóró polírozó készlet Turtle Wax
16 éves a kocsi és még a gyári lámpabúrák vannak benne. Őszi ellenőrzéskor a rendőrnek csak ez az egy dolog nem tetszett a kocsin
Mennyire tartós? -
Graphics
Jómunkásember
válasz kisgyerek85 #42747 üzenetére
Mi a Thalián felpolíroztuk, mert be volt mattulva, kívülről fain is lett.. Csak sajnos belülről is megvette a fene, azt pedig nem bontogattuk / főleg, hogy lehet nem is szétszedhető
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
mihione
őstag
Szakember altalaban 10 korul poliroz lakkozassal/db.
Nekem a clioban belul az egyik lampa szet van esve nem is allitja a magassagallito ezert ki is akarom cserelni van tapasztalat az utangyartott lampakkal?Azokban nincs emelomotor mennyire maceras atepiteni?Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
Drughi
addikt
válasz kisgyerek85 #42747 üzenetére
Autokozmetikaban 2000-2500 ft-ért polírozzák darabját.
Én emiatt nem geccsolok, inkabb beviszem es megcsinaljak.
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Stellar Blade
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős