-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
Nekem is 1,4 16v . Lakott területen átgurulva 55-60 al , kicsi forgalom mellet , országúton 100 de többször előzgetve , 5,4 l volt a fogyasztásom Sopronig vasárnap .Utánna fel az autópályára az osztrákoknál 140 stabilan , vagy 800 km-en keresztül . Na ,ott megugrott a fogyasztás . Bár nem volt szél ,meg figyeltem ,hogy a sávváltásokra is nagyon , az út végén 6,3 l -t irt ki a computer . Ha csal -néha pontos , néha nem ,akkor is 7 l volt az átlag . Szerintem rendben volt .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
WunderKinder
tag
válasz rob210 #43352 üzenetére
Akkor biztos az én lábam nehéz, nálam még az 1.4 8v express is 12l körül fogyasztott. A Laguna se megy 11 alá...
Más téma:
Valaki vett már ültetőrugót Laguna II-höz? Mert ahogy nézem van több márka is, de semmi érdemi infót nem találtam a minőségükről. Árban is elég nagy a szórás, 35-től 80-ig láttam mindent. -
Cane
őstag
Yo!
Egy kis segítség kellene. Espace IV tetőcsomagtartót akartam feltenni. Adott ugye a sín, amelyen rajta van egy rápattintható hosszbordás fedősín. Leszedtem a rápattintós fedősínt, amibe belepasszol a tetőcsomagtartó tappancsa. Eddig ok.
Itt jön a kérdés, ugye a hosszbordás rápattintható fedősín pont akkora, hogy végigérjen a lezáró elemig, viszont csak úgy tudnám feltenni a tetőcsomagtartókat, hogy a fedősínt nem pattintom vissza (ez elég rotyón nézne ki) vagy esetleg méretre kell vágni a ráppatintós fedősínt, annyival rövidebbre, amekkorát a tetőcsomagtartó "talpak" majd felvesznek?
Előre is köszi.
kb erről van szó (csak illusztráció):
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
válasz WunderKinder #43353 üzenetére
Az 1.4 8V mindig is többet fogyasztott mint a 16szelepesek.
Már csak a központi injektor miatt is.
Ezen semmi csodálkozni való nincs, de a 12 liter az nagyon komoly vagy valóban lámpától lámpáig jártál vele, vagy nem tudom mi volt széthullva a kocsidon.Volt nekem is 97 es meganban én 9 liter fölé azt se tudtam vinni, pedig azt nagyon keményen tapostam olykor.
Bár igaz én nem vagyok rally versenyző.Renault power
-
rob210
Topikgazda
El ne vágd.
Eleve ha használni is fogod a tető csomagtartót akkor azt a sÍnben húzogatni fogod előre hátra amekkora az éppen szálÍtandó cucc lesz.
Tehát azt a fedősÍnt csak olyankor teszed fel ha nincs fent a csomagtartó.
Hiszen ha elhúzod a talpat akkor megint nem tudod bepattintani a sÍnt, vagy felvágod 10cm-es darabokra és mikor hogy áll a tetőcsomagtartó belegózodNe vágd el, mert az a dÍszcsÍk horror drága.
Renault power
-
WunderKinder
tag
válasz rob210 #43355 üzenetére
Mostanában fater használja néha az expresst, nála csak 6 körül eszik. Nálam nem a rövidtáv volt a gond. A napi 200-700 km padlógázon országút/autópálya az vert oda a fogyasztásának. Pályán 160 volt az utazó (ami egyben a végsebesség is ), országúton 130-140. 100k-t raktam bele 1,5 év alatt, de azóta is megvan és kutyabaja (a rozsdán kívül). Fiatalság, bolondság, futárság...
-
Josi
aktív tag
Na akkor ha fogyasztás:
Ma tankoltam. 50km országút és kb 10 km város 5,6l átlagfogyi.
Szeretem a jó időt.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Sheld
senior tag
Lenne kérdésem, Renault Twingómmal kapcsolatosan.
Ez jó motor hangnak számít? Eddig csak dízelesek voltak (vannak) a családban, így sajnos nincs viszonyítási alapom.
A motorban 285 ezer kilóméter van: Itt megtekinthető a videó[ Szerkesztve ]
Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!
-
Sheld
senior tag
Elnézést a 2x.es posztért, de nem tudtam időben szerkeszteni.
Lenne egy problémám a kocsival, a jobb első kerék felől jön a zaj. A kerék nem kotyog a helyén, ha rángatom nem ad ki fura zajt, rázó/húzópadra el akarom majd vinni fizetés után.
A hiba nem mindig jelentkezik, van, hogy levezetek 300 km-t is, és nem csinálja, majd gondol egyet és rákezd. A hang mindig 60 körül kezdődik, és 80-90körül elhallgat. Csak jobb kanyarban és csak a jobb első keréktől.A műanyag zörrgés, ami majdnem állandóan hallható, az az illatosítő és a mobiltartó-nak a zörrgése. A huhogó hang az, amivel nem tudok mit kezdeni. (Gyanakodtunk a vízpumpára, ujjra cseréltük, továbbra is jelen van a zaj.)
Íme: [link]
Ez mi lehet? Mi okozhatja? Mit mondjak a szerelőnek, ez milyen hang?
Gumis mondta, hogy a gumiabroncs is okozhatja ezt a hangot.
Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!
-
Predator2
addikt
Helló
angyalpc2 és mycso, köszönöm a válaszokat.
Nekem Clio (MK2) E2 szintű van, ami eszerint a honlap szerint, Confort felszereltségi szintet takar.
Hogy tudhatnám meg, hogy ez idehaza milyen "néven futott" ? Mert találtam egy táblázatot ami összesíti őket, de az enyém pont nincs benne.
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
tresh
addikt
A motorodnak így felvételről egész jó hangja van nincs avval baj sokáig fog még menni.. a huhogó hang meg egy bagoly jobb elől Viccet félretéve ha megforgattad a kereket nem kotyog, nem hallatszik a hang akkor igen csak nagy esélye van a guminak is ha már öreg és kopott hogy ilyen remek hangokat ad.. esetleg próbálj egy kört pótkerékkel hátha akkor kitudod zárni. Ha csapágyas lenne akkor nagyobb tempóra egyre hangosabb lenne a zaj.
-
Sheld
senior tag
A gumi 7 éves, profilmélységgel mondjuk nincs gond.
Kereket megforgatva semmi rendellenes hang nincs, kotyogni nem kotyog.
Gondoltam én is, hogy felrakom a pótkereket, és kipróbálom azzal, de az a baj, hogy random, hogy van-e hang a kerék felől, vagy nincs.
Győr-Keszthely ingázom hetente a kocsival, és van úgy, hogy semmi hang nem jön se oda, se vissza út alatt. De van olyan is, hogy Győr-Pápa szakaszon a jobbosokban huhog, utána Keszthelyig semmi, vgay az utolsó 30 km-en hallatja magát, hogy még itt vagyok.
Gondoltam már féltengelyre, gömbcsuklóra, de ezek általában kopogó hangot hallatnak (ha jól tudom). Kerékcsapággyal még nem volt gondom, ott annyit derítettem ki, hogy állandóan szól, és rázhatja a kocsit is.
Nálam nem kopog, csak "huhog", azt is hetente 1x-2x csinálja, pedig minden nap használom. Belülről nem érezni semmit, csak a hangot.A motornál a szelepfedél alatti műanyag részből, konstans sziszegés hallatszig, amit nem tudok hová tenni, és mintha nyöszörögne a motor, mikot magasabb fordulatról visszaáll alapjáratra. Ez a két hang, amit nem tudom, hogy normális-e.
Vastagabb piros résszel bekarikáztam a catlakozó részt, a sárga vonallal pedig azt a csövet, vagy nem tudom mit jelöltem meg, ahonnan a sziszegés hallatszik. (Annyit mondtak, hogy a motor valahol Fals levegőt szívhat, és ez az a hang. Két hétig kutakodtam, mire rájöttem, honnan jön a hang.)Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!
-
Drughi
addikt
Kíváncsiságból reggel megnéztem az olajszintet (kb fél napot állt az autó egy helyben) és a nívó pálca felétől lejjebb volt a csík. Érdemes erre rátölteni?
Olajcserénél kb 4,5L ment bele, így van kb fél liternyim még a garázsba.
Tavaly júniusba volt olajcserén, így év végén terveztem menni.
Esetleg egy kis adalék? -
Halihó!
Nos, eddig 14-en jelezték innen, hogy részt vennének egy találkozón.
És nagyjából az jön le, hogy a júliusi hónapot kellene megcélozni, helyszínnek pedig BP. és környéke, amit többen jelöltek meg.Egyelőre így állunk.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
[HUN]Zolee
senior tag
Üdv.
Milyen ablaktörlő lappátot érdemes venni, ami jó is?
Megane II , 2007 1.5dci''<[HUN]DrH>valaki mondjon egy tuningolos programot a mivel kocsis képeket tudok tuningoloni.'' https://ferromag.aranyoldalak.hu/
-
mihione
őstag
Na itt is van egy kis fejlemeny 1. Tulmeretre feltudjak koszorulni a fotengelyem, szerencsere nem olyan mely a maras pedig nagyon paraztam tole.De a hajtojarcsapagyak csak pentekre vagy hetfore lesznek meg ugyhogy meg egy hetig kb nem lesz kocsi.
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
Mr.Minyi
tag
válasz [HUN]Zolee #43375 üzenetére
Helló. Sok gagyi szart megunva bepróbáltam a valeót. Tökéletes! Már majdnem egy éve hibátlanul teszi a dolgát!
Don't live your life in vain!
-
Adonimus
aktív tag
Sziasztok.
Kérdésem az lenne, hogy jelenleg német nyelvű Renault Scenic 2 műszerfalát lehet-e magyarosítani és hogyan? Köszönöm előre is.adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
tresh
addikt
-
nrbx
tag
válasz [HUN]Zolee #43375 üzenetére
Hello, cseh/szlovak Renault forumokban olvastam jo ertekeleseket a nemet Alca/Heyner ablaktorlo lapatokrol. Nekem fel eve van Alca (alca SUPER FLAT, kb. 10 EUR volt a par), egyelore torol jol csikozas nelkul. Ha kihuzza ev vegeig, akkor elegedett leszek vele. A masik kocsira meg nemreg Heyner-t (HEYNER HYBRID, ez a dragabb a ketto kozul) vettunk, ezzel meg keves a tapasztalat.
Ha nem akarsz kiserletezni, akkor szerintem Valeo v. Bosch (2x-3x aron).[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz [HUN]Zolee #43375 üzenetére
Bosoko
Nagyon olcsó és hozza amit egy 5x drágább bosch.
Nem vicc kipróbált hibátlan darabokRenault power
-
Na_Ta
csendes tag
-
Wyktor
csendes tag
Sziasztok!
Alufelni vásárlás előtt állok (Megane II 1.4 16v), és kíváncsi lennék a tapasztalatokra 16,17-es felniket illetően. A fő problémám a felni súlya. Az elmélet megvan, hogy miért jó minél könnyebb felnit venni, de érdekelne, hogy a valóságban mennyit számít 1-2kg felninként. Nem tervezek ultrakönnyű felnit venni, mert nem sportautóról van szó. De van e érezhető különbség egy 10, és egy 9kg-os felni között gyorsulás, vezethetőség, stb terén? Milyen tapasztalataitok vannak ezzel kapcsolatban?
Köszi,
Wyktor -
rob210
Topikgazda
válasz Wyktor #43392 üzenetére
Na akkor kezdjük azzal, hogy nem a felni súllya fog számítani.
Hanem a rajta lévő gumi peressége, a felni szélessége és annak az ET száma.
Nem a súly, a tapadás és a nyomtáv szélesedés fog beleszólni a fogyasztás és kanyarstabilitásba gyorsulásba féktávba.Minél szélesebb lesz a nyomtáv és azon belül szélesebb a gumi annál több lesz a fogyasztás és a kanyarstabilitás jobb a fékút rövidebb.
A súly jelen esetben 20.- ad rangú.
Jah és a kerékcsapágyadat enni fogja ha nem a gyári méret lesz fenn.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #43390 üzenetére
Nem lehet, hogy a huroknál el van ferdülve a törlő kar?
Nem tudom mi lehet a bibi , mert eddig mindenki imádja akinek beajánlottam, hogy ennyiért ajándék és nagyon babán töröl, nekem is ez a tapasztalatom 4 éve használom idén már cserés lesz, de múlt évbe pl. Megfagyasztottam télen a szélvédőn és azt is kibírta.
Renault power
-
tixem
addikt
Sziasztok!
Még csak szőrmentén agyalunk rajta, korábban rá sem mertünk gondolni, de most bekerült az igencsak esélyes típusok közé a Mégane, konkrétan ez a modell, ebből is a frissítés utáni verzió.
Azt szeretném kérdezni, hogy egy nem lefingott, nem rohadó, alapvetően ápolt de nem elmebeteg módon szalonosított darabnak mennyi a reális használtpiaci ára? Annyit tudok, hogy az országban uralkodó franciautálat és egyéb más mendemondák miatt a francia kocsik értéktartása nem túl jó és az áraik a hasonló korú német és japán konkurensekhez képest jóval kisebb, de nekem akkor is gyanús, hogy 400 meg 450 ezerért már egész jó(nak tűnő) kombikat és Classic-okat látni.
Mennyire reális ez?Főleg az 1.6-os 16 szelepesek érdekelnek, abból is az említett kombik és sedan-ok, de ezek a Scenik-ek is tetszenek. Melyik a jobb választás? Hely alapvetően kell a sok horgászcuccnak, meg bírja valamennyire a szarabb földutakat is. Kb ennyi extra igény van, amúgy meg elvigyen a-ból b-be biztonságban, kényelmesen.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Jövedelem
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Házi hangfal építés
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...