Új hozzászólás Aktív témák

  • FerNandor

    őstag

    Hali,
    na a következö a helyzet. Kész lett ugye a karosszéria munka, jó lett. Elötte szerelönél volt, klímában kellett tömítést cserélni és feltöltötték. Meg kellett nézni elöl a futómüvet is (másodszorra), mert egyenes, sima úton is ha picit is, de balra áll a kormány és ha van valami útegyenetlenség egyböl kb kirántja a kezemböl a kormányt balra, mintha balra könnyebben elmenne valamiért. Ezt a karosszériás elött se sikerült megcsinálni, "ELVILEG" volt futómüállításon, de minden OK, hát elötte már voltam, és ott is azt mondták, de oda visszavittem másodszor is, de eredmény nélkül.

    Tegnap elkezdett irdatlanul nyikorogni valami... [link]

    Az Akksi is fura volt, reggelre, indítás elött mindig 12.44V körül volt. LIDLis töltöre felraktam egy délutánt, este és reggel vissza az akksi az autóba, rámérek 12.45. Tegnap akksis azt tanácsolta, hogy ha hazaérek, mérjek rá és vegyem le az egyik sarut. Így is tettem, 12.84V, ma reggel ugyanennyi. Saru vissza, mérem: 12.60 és csökken, beállt 12.45-re megint. Most mérem és 12.59. Na mindegy, az akksi elvileg jó ezt most le is sz@rom, de észrevettem, hogy olajos a motor. Hogy ez most motorolaj vagy gázolaj, azt nem tudom, mert koszos és fekete lett a kezem kicsit.. De felül az keresztbe elöre menö intercooler csö alatt keresztbe a motor hosszában és elöl alul is. Nagyon jó. Kezdem kicsit most unni a dolgot, de nagyon.

    [link]
    [link]
    [link]

    Ja és akkor kéne egy olyan szerelö is, aki tényleg alaposan átnéz mindent. Mert olyan nincs, hogy egyenes, sima úton is balra áll kicsit a kormány és amúgy meg "MINDEN JÒ".

    :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

    "A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

Új hozzászólás Aktív témák