- VoIP telefonálás
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- OpenWRT topic
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- OpenMediaVault
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Crypto Trade
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Mezga Aladár #39853 üzenetére
Nem hiszem, hogy el van dugulva, mert mondom a csövek forróak, és álló helyzetben (járó motornál persze) ad meleget, de ahogy elindulok egyre hidegebb a befújt levegő. szerintem a menetszél befolyásolja valahogy. Nem volt hengerfejes, és légtelenítettem, szóval tuti nem levegős.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Lackooo84 #39854 üzenetére
Nem teljes keresztmetszeten tudja a vizet átpumpálni. Amikor nagyobb fordulaton megy a fütőventi egyszerűen lerántja róla a meleget.
2 télen vergődtem vele mert senki nem tudta mi a hibája.
De ne legyen így mert nagyon utálatos dolog a radiátor csere.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
diablo1984
veterán
válasz Lackooo84 #39854 üzenetére
pedig te, én is múlt télen szívtam a laguna radiátorával, a rendszerben megkövült fagyálló beállt benne mint a gerely, ugyanez volt a diagnózis, kínlódtunk vele jópár órát míg megpróbáltuk kitömíteni, utána óvatosban átjárta, de radicsere lett volna a végső megoldás......
-
Lackooo84
nagyúr
válasz diablo1984 #39857 üzenetére
De akkor a kijövő csőnek hidegnek, illetve langyosnak kellene lennie nem?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz diablo1984 #39859 üzenetére
Érdekes, ha nem megy a fűtőventi, és állok, akkor ha rányomom akkor egy darabig meleget nyom, aztán fokozatosan hűl. Menet közben meg alapból hűvös.
The Truth is out there...
-
moriak
tag
Renault Megane II PH1 (2005 - Hatchback) gyári felniméret az 15" vagy 16"? Illetve akkor mi a pontos felniméret?
-
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Múltkor írtam, hogy gázolajszag van a kocsi körül. Kezdő szerelő meg is nézte, de túl sokat nem láttunk. Azóta történt már egy pesti út ahol füstölt az autó. Újra ránézve egyértelmű, hogy az adagoló elejéből szivárog a gázolaj. Holnap fogom hívni a csomádi adagolósokat, hogy mikor vihetem és mennyibe fáj ott egy tömítést cserélni.?
Jó futóművest ismertek észak Pesten vagy Vác-Pest környékén? Aki múltkor cserélte nekem a vezérlést azt mondta, hogy nincs semmi különös vele. Engem rohadtul idegesít. A jelenség, ferde a kormány, húz jobbra, 100 fölötti tempónál fura sávot váltogatni és hirtelen fékezésnél is fura nekem. Most meg már olyat is csinál, hogy megyek 40-50el és remeg a kormány. Ez egy 2000-es 1,9tdi clio.Jó pár éve van egy olyan jelenségem, hogy index használat után beakad a relé vagy ami kattog index közbe és folyamatosan kattog gyorsan. Első alkalommal mikor ezt csinálta kiszáltam a kocsiból és körbenéztem, hogy az index jól működik e. Igen, ez nem befolyásolja. Viszont egy idő után rohadt idegesítő. Van olyan, hogy 60-70km után se akarja abbahagyni. Viszont ha pihen a kocsi fél-1 órát akkor nem kezd bele újból, csak az első indexelés után. Ja és ez a jelenség csak hidegebb időbe fordul elő. Egész nyáron nem hallom, de ősztől tavaszig igen. Egyszer kaptam egy olyan ajánlatot, hogy kompletten kéne cserélni, de az nekem elég sokba fájt volna. Annyi pénzért inkább hallgatom a kattogást. Viszont nem hiszem el, hogy ezt csak így lehet cserélni.?
-
adp
őstag
Sziasztok!
Ha rendelek aliexpressrol megan 3-hoz egy tanithato kartyat, hogyan tudom betanitani? -
#42667776
törölt tag
Üdv!
Korábban olvastam, hogy többen is cseréltettétek 1.5 dci-ben a hk csapágyat, ebben kérnék segítséget, egy ismerősöm autójáról, scenic-ről lenne szó és olyan szerelő kellene, aki hozzáértő és számlaképes, no meg elfogadható áron csinálná. Ha tudtok nagyságrendben árat az is segítene.Előre is köszi a segítséget.
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #39867 üzenetére
Sajnos észak pesten nem vagyok ismerős.
De elég gyorsan el kéne menni futóműveshez a géppel, mert ha fékezésre félrehúz az nem jó jel.
De ez nem csak futómű probléma lehet.
A kormány remegéssel kapcsolatban a kérdésem viszont az, hogy cseréltettél mostanság kereket (téli-nyári), mert akkor a kerékcsavarokat húzkodd végig. Sűrű alap hiba, a kerékcsavarok nem ellenőrzése.Aztán ha nem ez a bibi akkor marad a szilentek gömbfejek és féltengely ellenőrzés.
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
Tudja valaki h., megane 1ph2 1.4 16v motorhoz hányas gyertyakulcs kell?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #39870 üzenetére
Nem volt meg telire csere. Szerintem akkor bejelentkezek Diosjenore vele. Ott eleg jo szaki van, csak valami 2 honap a varakozas. Vagyis ezt beszelik rola. Adagolot csutortokon csinaljak es 10-15re szamithatok. Kattogasra nincs tipped? Tenyleg kompletten lehet csak cserelni?
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #39877 üzenetére
Ki kell cserélni a relét.
Kibontani nehéz mert a műszerfalban van de cserélni nem drága.Renault power
-
cellpeti
veterán
üdv
"lebeg" a kipugóm. Az egyik gumi megadta magát. Elég gumit venni és ki lehet itthon cserélni?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
FerNandor
őstag
Megjött a gumi
Vredestein Snowtrac 5"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
mivel az előző szerelő egész hétvégén rám sem csörgött, mert sosem ért rá, így kezembe vettem a dolgot. mielőtt bármit is bontanánk, hideg motornál mérünk egy kompressziót(elvileg ilyenkor a felvert olaj még nem tömít, nem kapunk átcseszős értékeket), ha az okés lesz, akkor lehet levenni az adagolót és porlasztókat, megy az adagolóshoz, ha onnan visszajött, akkor mehet bele az anyag amit ma vettem hozzá:
- contitech vezérlés készlet
- reinz olajteknő és szelepfedél tömítés
- magneti marelli vízpumpama egy gyufaszállal kitámasztottam a víztartály szellőző szelepét és egy csepp vizet sem tolt ki a verda, nem tudom így mi lehet a hunyó vízkinyomás terén! ha a hengerfej, vagy a tömítése, akkor az a kompresszió mérésnél úgyis mutatkozik, akkor lehet lekapni a hengerfejet és keresni a hibát.
indítási gond az nem izzítás jellegű, az működik rendesen, az adagoló és porlasztó teszt után majd meglátjuk a többit.
egyenlőre optimista vagyok, bár eddig semmi sem úgy alakult mint vártam, a kocsihoz már megvan a 2 hátsó ív is, az is aki felrakná és egy komplett alvázvédelmet is tolna rajta, már csak egy jó festő kellene, de aki lenne, az több hónapra előre foglalt, így fingom nincs, mi tévő legyek.....
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39883 üzenetére
amúgy létezne, hogy az adagolómon a szivató(dúsító) rész nem működik? hidegen beindítva is éppannyi a fordulat mint meleg motornál, enyhe "kékes"fehéres szúrós szagú füstje van(meleg motornál nincs ilyen füst, csak enyhébben a szúrós szag). melegen indulni is indul pöccre, lelevegősödés már nincs, azért gondolnám, hogy esetleg valami szivatós rész miatt indulhat nehezen a verda hidegen(hidegen mikor beindul lök egy olyan sűrű füstöt(nem kormot), amit egy gázkamrába vezetve cumi lenne mindenkinek tőle, az az ipari savanyú gázolajszag eszencia).
hamarosan kiderül, így hogy mostmár én kínlódok vele, lassan de biztosan összeáll majd a projekt, csak a blokk legyen jó.....
-
bagg
csendes tag
Guruk!
Lassan megoldódnak a problémáim,megszerettem a gépet,kényelmes és nagyjából mindennel meg vagyok elégedve.(megane1ph2 1.4 16V)
Egyetlen dolog maradt még:Egyenes út,50-60-as tempónál-üresbe kidobva is- búgó hang(csapágy,féltengely??),hirtelen jobbra kormányozva a hang megszűnik,utána újra hallani.Ellenkező irányú kormánymozdulatnál változatlanul hallható.
Azért ezt a tempot írtam,mert ott hallom a legjobban,de szól más tartományban is. -
válasz diablo1984 #39880 üzenetére
Jó nektek. Újabbakra már ilyen monstrum-szörnyszerkezeteket raknak: [link], egy db van az egész kipuff rendszeren a hátsó dob előtt. 13K az ára (után gyártottban 5K)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
bagg
csendes tag
válasz Mezga Aladár #39888 üzenetére
Ez lehet a féltengelycsukló is?
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39886 üzenetére
Adagolónál kell keresni a hibát, előtöltést és mennyiséget kell állítani. Ha nem szedtél még le adagolót akkor ne is tedd!Nem rosszból, de az nem olyan mint egy gyertya csere. Porlasztók kiszedésénél is óvatosan, lehet sose volt még kiszedve könnyen el lehet törni. Ha kint van és teszed össze akkor új tűzkarikákat adj neki és takarítsd ki a helyüket alaposan hogy jól zárjanak ne legyen szennyeződés alatta. Ha viszed az adagolóshoz akkor kérd meg hogy tüzetesen nézze meg a porlasztok nyitási nyomását, ha nincsenek szét kopva akkor állítsa vissza a gyári értékhez lehető legközelebb. Az adagolón pedig nézze meg a dugattyú állapotát, ház kopását, illetve cseréljen rajta komplett tömítést(alul,felül). Ez azért fontos hogy ha tömítés csere van mindent cseréljen mert ha csak a fedél alatt cserél pl akkor ki idővel alul fog folyni és szar lesz újra ezért szétkapni. Előbbi kettő ha padra teszi kiderül hogy meg van e a megfelelő ház nyomás ha nincs felújítás. Összerakásnál légteleníteni kell én ezt úgy szoktam hogy gáz pedál padló indítóz 4-5 majd megnyitom a jeladós porlasztónál az anyát visszazár és megint indít és röffen is a gép ha minden patent.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
olyan adagolóshoz viszem, aki ezzel keresi a kenyerét, így ha valami rossz, azt cserélni is fogja(anno a passatomban az adagolót 40ért újította fel és lőtte gyárira a rendszert).
egy szerelő sráccal szedetem majd szét a vezérlés/adagoló/porlasztó részét majd utána a yaris-al én viszem majd át szoboszlóra.remélem hamar megoldódik és kiderül hogy ez a gond!
(#39896) tresh : nagyon remélem!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39895 üzenetére
Akkor nem lesz para