-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz rob210 #40848 üzenetére
Nos, hatalmas fénye van, viszont sima tükrös lámpába nem az igazi, mert ekkor a led ittó elején lévő nagyítólencsés rész elveszti értelmét.
Így picit olyan hiányos volt a vetítési képe.Majd még megpróbálom megfarigcsálni, mert tényleg nagyon kicsi hiányzik, hogy beférjen az én lámpámba és vetítőlencsésben, szerintem nagyon adná.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dhgm
tag
Én jó hónapja tettem be az enyémbe az utólagos xenont. 55w-os és igen ütős, az ára annyi volt mint az emelt fényű GE izzóké . gyönyörűen bement a h7 helyére ( projektoros) a ballasztnak meg megvan a helye a lámpa alján. Nem vakít de jól világít. egyedül az izzó takaró dugót kellett megfaragni, de tökéletes lett.
Mondjuk rob210 kolléga igencsak megrémített a gépsárkány vezetékelés leégésével, de hát még nem gyulladt ki
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #40846 üzenetére
Duda gombos kérdésre valaki?
-
Szendwich
tag
válasz norbert1998 #40854 üzenetére
-
Cane
őstag
válasz mazsi70 #40838 üzenetére
Ha a fekete cd-rádióval szerelt, a hangolást úgy próbáld, hogy a bal oldali tárcsát (plusz+mínusz) nyomd balra < vagy jobbra > és akkor keresi a csatornákat.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
baluka6
aktív tag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy Megane 2 limusinon nem nyílik a csomiajtó. Belepakoltam, de 10 perc múlva már nem nyílt.
Van valami ötlet, hogy merre induljak hibát keresni?
Köszi -
Safranek
aktív tag
Sziasztok,
Apukám 2004es ,Megane II 1.4 benzinesbe szeretne/kell új akkumulátor.
Mit ajánlotok?Köszönöm
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
Player
csendes tag
Sziasztok!
Megane II 2003 évj. benzines, 1.6-os. Megjelenik a check injection hibaüzenet, és vele együtt a service felirat. Kicsit később elkezd villogni a sárga tengeralattjáró is. A motor nem egyenletesen jár, és veszít a nyomatékából. Később a hiba váratlanul megszűnik, majd valamikor kiszámíthatatlanul, semmihez nem köthető módon újból előjön.
Tudja valaki, hogy legnagyobb valószínűséggel mi okozza a fenti jelenséget?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Player #40867 üzenetére
Akkor nincs miről beszélni.
Ha nem ég el a befecskendezett benzin sorba fogja generálni az összes végig menő folyamatot.
Hamarosan lambdaszonda és katalizátor hibád is lesz ha Így jársz vele.Amennyiben kábel szakadás van akkor a csatlakozókat és a kábelt kell kimérni.
Multiméter és mozgasd a kábelt mérés közben.Ha minden ok a kábellel cseréld ki a gyújtótrafókat (párban kell, 1<-->3 , 2<-->4 )
Azt pedig értelemszerűen vedd le egyesével ahol nincs változás ott a bibis.Aztán megszűnik a hiba.
(az meg, hogy Írja a hibákat nem baj értő kezekben. az a dolga, hogy jelezze beteg vagyok tessék meggyógyÍtani)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
végre rakjuk össze a motorom.......ja, mégsem, a hengerfej még most sincs nálam, hogy az agyában lenne érszűkület egy s***arcú emberkének, több mint 1 hónap kevés volt......
-
Agyasima
senior tag
-
baluka6
aktív tag
válasz rob210 #40866 üzenetére
Köszi mindenkinek a segítséget!
Magában a motrot hol találom a csomagtérben, a zárszekezetben? Ha mozgatom, vagy megtöröm a kábelt az átvezető gumiban, akkor nyílik. Lehet, hogy megpróbálom áthidalni azt 30 centis szakaszt új kábelekkel, hát ha akkor jó lesz.
Vagy tuti a központizár motorja?Köszi
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Egyszer már èrdeklődtem , a Laguna 1.5 dci- vel kapcsolatban , hogy bìrja-e a 150 , meg a feletti utazótempót . Jött is a válasz , hogy nagy autó , kicsi motor , inkább ne . Ezt tudomásul is vettem . Inkább most már èn is a 2.0 dci felè hajlok . De , ha esetleg hozzájutnèk egy szèp 1.5 dci-hez , gondolom azèrt a 140 - es utazó nem jelenthet. gondot . Nem ? Az 1.5 dci-nek van esetleg tipushibája ? Vásárlásnál mire figyeljek oda ? Vagy mindenkèppen a nagyobb motor az ajánlott ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
speedydb23
senior tag
válasz Agyasima #40879 üzenetére
Azt lehet tudni, hogy milyen használat mellett bírt ennyit az a Exide akkumulátor?
Mert én 3 hónapja vásároltam egy ilyen Exide akkumulátort:Exide Premium 72Ah 720A EA722
Csak azért érdkelne, hogy milyen használattal bírta a 2 évet, hogy tudjam mire számíthatok.
-
diablo1984
veterán
hogy tudnék egy izzító gyertyára rákeresni? a fűtőradim bevezetésénél van egy előmelegítő rész(elektromos fűtés) és abban van 3 izzító gyertya, gondolom rásegít a hideg vízre, hogy minél hamarabb melegedjen! namár most nekem mind3 ki van menve, egyik sem jó, a tipusszáma: BERU 0 100 226 253, kerestem, de még helyettesítőt sem találtam sehol. sőt azt sem tudom, hogy 11V-os, vagy 12V-os-e.....
hasznos dolog lenne, meg komfortos, csak jó lenne, ha működne is......
az autó egy 99-es 1,9 dti laguna 1 ph2-es!
-
Agyasima
senior tag
válasz speedydb23 #40884 üzenetére
Nem akarom szidni az Exide akksikat, több helyen olvastam róla jókat. Lehet, hogy csak kifogtam egy kevéssé jól sikerült darabot. De kérdésedre válaszolva: az esetek nagy többségében rövid városi utak voltak, (munka)napi rendszerességgel, szóval kb. a legrosszabb, amit egy akksi kaphat.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #40885 üzenetére
Itt kapható, de brutál ára van.
Ezeket találtam róla:
Törési nyomaték [Nm]: 45
Beépítési mélység [mm]: 30
Izzítógyertya kivitel: utánizzításra képes
Névleges áramerősség [A]: 14
Meghúzási nyomaték [Nm]: 22
Kulcsnyílás: 12 mm
Teljes hossz [mm]: 67
Menetméret: M 12x1,25
Kónusz emelkedés: 63
Csatlakozó típus: M5/3Nm
Feszültség [V]: 12[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz speedydb23 #40887 üzenetére
Találtam egy kiváltó terméket ha jól olvasom:
BERU GN 984INDIT-TRADE KFT.
Telephely:
1101 Budapest, Zách utca 6/b[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #40887 üzenetére
igen, a beru katalógusból előbányásztam én is GN 984 a becsületes száma a gyertyának és hűtővíz előmelegítésre való. van olcsóbb más helyen: [link]
majd holnap az unixhoz belépek, a lényeg, hogy ne 11V-ost adjanak, mert a fűtés rendszere 12V-os!(izzító rendszeré meg 11V....)
szerk: látom megelőztél, te is ráakadtál! igen ennyit megérne az, hogy pár perc alatt(1-2) megmelegedjen a víz a kocsiban, hasznos kis cucc!
szerk2: köszi amúgy, bár nem pesti vagyok, de ha közelebb nem találok, akkor valamelyik furgonos kollégát megkérem rá, hogy essen be 3-ért....
[ Szerkesztve ]
-
válasz pècsimunkás #40883 üzenetére
Szia, nem azzal van baj, hogy megy-e 150-et, mert természetesen simán megy.
Inkább városi autózás, előzgetések, amiben nem hiszem, hogy acélos lehet, illetve nyilván a nagy súly miatt a motor is nagyobb terhelést kap, ergó könnyebb kinyírni.
Ebbe már a 110lovas 1.5 dci van, itt már tudtommal nincs hajtókar csapágy probléma, így ismertebb típushibáról nem tudok.Én mindenképp a nagyobb motort erőltetném belőle, tartósabb és biztosan jobban vezethető, nem mellesleg ekkora bódéban már az 1.5dci fogyasztásbeli előnye is elvész.
spritmonitor adatok laguna 3:
motor........... min. av. max.
1.5 dci 110 - 4,66 5,83 7,67
2.0 dci 131 - 5,35 6,29 7,93
2.0 dci 150 - 5,26 6,91 8,97
2.0 dci 175 - 4,97 6,98 7,94[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Agyasima
senior tag
Magánvéleményem az, hogy az akksik terén sincs nagyon csoda. Nem véletlen, hogy a Jász Akku olcsóbb és kevesebb gar van rá, mint egy Boschra. Mivel laikus vagyok a témában, így a kérdésedre értelmes választ nem tudok adni. De remélem, a többiek igen
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
speedydb23
senior tag
Én is mint laikus, csak annyit tudok javasolni, hogy olyan akksit keress amire legalább 2 év jótállás van.
Viszont ha azt nézem, hogy faterom 35 évig dolgozott taxisként, és a Skoda Octaviaban amit utoljára nyüstölt szinte mindenféle akksi megfordult, Jász-tól egészen a Bosch-ig, megkérdeztem és a Varta/Bosch akksikra esküszik.
-
pècsimunkás
addikt
Persze , azt gondolom, hogy simán megy 150- et , csak én annyi utazótempót szeretnék . A mostani Megane I ph2 1.4 16v - vel is 140 utazót tartok simán . De kinyírni sem akarom a kis dieselt ...Legfeljebb , ha a kisebb motorhoz jutok visszafogom majd magam .
De ,persze én is inkább a nagyobb motor felé hajlok , csak az 1.5 - ből lényegesen több van . Persze elkapkodni nem akarom, azért 2-2,3 millió forintot összerakni - jó ,ebben benne van a mostani autóm is - nagyon nehéz ,még német fizubol is !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #40870 üzenetére
na megint eltelt egy hétvége megint nem történt semmi ami a kocsi javulását elősegítette volna....
a vízcsöveket unalmamban lebontottam, így tudtam levenni az elektromos vízmelegítő részt is, akkor figyeltem, hogy a régi hengerfej tömítés is meg volt már csiszolva, a dugattyúk szélénél a tomítésen látszik a csiszoló vászon csiszolása. napfénynél egyértelműen látszik.
bakker mekkora kókler csinálhatott ilyet, hogy hengerfejet, hengerfej tömítést megcsiszol és úgy rakja össze???
és én még csodálkozok rajta, hogy beázott, vajon a vezérlést hogy sikerült össze rakni, főleg az adagoló részére vagyok kíváncsi, mert ha az is el volt rakva, akkor még az is csoda, ha nagy nehezen beindult...... -
baluka6
aktív tag
válasz diablo1984 #40881 üzenetére
Átvezetékeltem és jó lett.
Köszi a segítséget mindenkinek -
diablo1984
veterán
amúgy van lényege annak, hogy az én gépsasomon garett gt1544es turbó van, de szerelték kkk turbóval is(ugyanezek a kiállások). mi van akkor, ha az enyémre kkk turbót teszek? valami esetleg másképp fog működni?
-
dhgm
tag
1,5 dci önindítót újított-e már itt valaki sajátkezűleg? Tanácsokat, alkatrész lelőhelyeket szívesen fogadok. Köszi!
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
newwave0507
tag
Sziasztok!
Adott egy 1.9 dci laguna. Hidegen kéken füstöl, de nem eszi az olajat.. Mi lehet a probléma? :/. Csöpög a porlasztó? Köszönöm!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Háztartási gépek
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Külpolitika
- Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...