-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Mivel te még mindig az Audi erejét keresed a benzinesekben én neked nem javaslom a benzinest.
Még ha azzal feleannyit se szívnál akkor se nem fogod szeretni.
Fel kéne dolgozd magadban, hogy te dieseles vagy.Egyébként én egyértelműen benzinest vennék, de én nem szeretem a diesel autókat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Amitől én mosolygok egyszerű fentartható technika.
Megbízható kényelmes családi autó.Nekem nem fér bele az életembe, hogy állandóan valami nyűgje legyen a kocsinak.
És én nem állatkodni tartom az autót hanem A<---->B viszonylatra.Egyszóval én senkit nem győzök meg semmiről, de engem se akarjon senki megtéríteni. Úgy sem fog sikerülni. (hallod tresh )
A benzines létnek egy mosolygós oldala van a szervízszámla.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #38409 üzenetére
Viccelek nekem se azért van most dieselem mert csak az a jó és a nyomaték.. hanem mert 2 éve mikor másik autó kellett bele volt kalkulálva hogy évi 30-40k megy bele. Így a diesel volt a jó választás.Most úgy néz ki megint pihenő pályán lesz az autó szóval lehet piac utca lesz neki sose lehet tudni. De ha megy és még is kell valami rohangálós A-ból B-be akkor benya lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Hátő CC-be gázszett elég kemény lenne. Nemtom hova raknák a tartályt és mekkora lenne.
Pótkerék az alapból nincs úgy tudom.Ck: csakadízel
amúgy én így voltam, mint rob, hogy csak benzines. Azok voltak családban, meg baráti körben is. Aztán pároméknál a céges dci-be beleszerelmesedtem és vettem is egyet.
Nagyritkán még vezetgetem fater 1.6 16v renyóját, de nem vinne rá a lélek, hogy ilyen motorral vegyek autót.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
Megoldható de egy cc-t gázosítani bűn szerintem. Az egy élmény autó nem igásló. El kell dönteni mire kell az autó neki. Ahogy eddig észrevettem neki három dolog fontos.Jól menjen ne zabálja le a gatyáját és kevés szerviz igény. Na most erre két opció van vesz egy dieselt amivel az erő/ fogyi arány nem rossz vagy vesz egy benzinest és nem fogja a haját tépkedni a szerviz számlák után
[ Szerkesztve ]
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok! 2004-es 1.4 16V- s Megane II-m van. Kuplungszett + kinyomócsapágy csere előtt állok. A kuplungszett kiválasztása nem okoz gondot, a kinyomócsapágy tekintetében viszont gondban vagyok. Úgy tudtam, hogy ebben csak hidraulikus kinyomó van, és szétszedéskor derül ki biztosan, hogy 2, vagy 3 csavaros kell bele. A Bárdi katalógusa viszont hozza a 4-5 ezer forintos sima kinyomót is az autóhoz. A vicc az, hogy a helyi Renault szervíz is 4 ezer forintos árat tüntetett fel az árajánlatban. Utángyártott alkatrészes (Valeo) ajánlatot kértem tőlük, de szerintem ők is a Bárdinál nézték, mert forintra megegyezik az összeg Jól tudom, hogy biztosan hidraulikus kell bele?
-
tresh
addikt
válasz ilyenezalaci #38413 üzenetére
Kerd elna renaultnaltal megajanlott kinyomo cikkszamat. Bar nekem ez amit irsz uj kicsit. Mindig szettbe veszem a kuplungot ugy sosincs meglepi.. kiveve amikor hibas gyarilag a suerkezet
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #38414 üzenetére
A-a, nem utód, Ódi marad, csak otthoni auto lesz sajnos.
Amúgy tényleg csak vergődök, egyik se tetszett igazán, minden nap más a kiszemelt. De sajnos ebben Asszonypajti is vastagon benne van, övé a végső szó.
Köszi srácok a tippeket, egyelőre még várok amig megjön az ihlet.[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Logan I, 1.4-es, benzinesnél milyen gyakran kéne szelephézagot állítani? Kell egyáltalán? Most 122e km van benne, eddig nem volt szelephézag állítás. Békéscsaba környékén tudtok jó szakit? Lenne még pár apróság, kézifék állítás, kuplung megint fent fog, mindig visszaáll az a dupla anyás vacak bowdenfeszítő ebbe a pozícióba.
Hátul a dobot meg le kéne festeni , mert elég csúnya a felni alól kilátszó rozsda. Csak nem tudom, mennyire bonyolult leszedni a fékdobot.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #38419 üzenetére
A fékdobot le se kell szedni elég ha körberagasztod, megcsiszolod drótkefével lefújod hőálló festékkel.
A szelephézagot ellenőrizni kell vezérlés csere alkalmával és ha kell csak akkor állítani.
A kuplungnál ha az anyák pörögnek le akkor cseréld ki őket kontrás anyára a büdös életben nem tekeredik többet le magától.
Vagy használj menetrögzítőt.
Ezekért kár szerelőhöz vinni.Renault power
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
rob210
Topikgazda
válasz bitpork #38424 üzenetére
Itt a Renaultosoknak a Dunakeszi vadaspark lett felajánlva de érdeklődés hiányában azt hiszem ez is elmarad
Kiveszett az emberekből az összetartozási vágy.
Mindenki csak a kib@szott kütyüket nyomkodja.
Pedig mennyi mindent meg lehet szerelni a csomagtartómból egy ilyen tali alattRenault power
-
-
válasz rob210 #38425 üzenetére
Daciaklub találkozó kétszer is van évente! Az más kérdés, hogy általában dunántúlon, oda meg nem jutok el. De amikor a Tisza tónál volt, ott jól éreztük magunkat! Össze kell fogni. Igaz, a Daciát sokan lenézik. Még a márkaszervizekben is, de ez már más téma.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
-
-
-
kisninja
őstag
Hát nekem nem olyan jó a véleményem a daciharól van 3 dokker a cégnél. A kaszni nagyon vékony huppog, már gyárilag rozsdás egy két eleme a futóműnél, aztán szépen verődik vagy pattog le a festék egy két helyen.
Motorikusan fasza, menetzaj 90 felett elégé zavaró, klíma gyengécske pedig csak az utasteret hűti, belső venti 2 es állásban alig fúj 3 asban meg fújna de kiba hangos.
Dizel 1,5 dci nem.ui: az egyiket összetörték 40-50 el belement az előtte lévőbe. 2 millás a hivatalos szerviz hibalista, casco volt majdnem emiatt totálkár lett.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
válasz rob210 #38433 üzenetére
Egy Sandero rs-t is szívesen elfogadnék, kár hogy nem tervezik forgalmazni. Mindet csak az agyonfojtott motorokkal árulják az eu-s szabályok miatt. Gyakorlatilag a mostani motort kéne megtartani, és beletenni egy újabb kaszniba.
No a lényeg, hogy ha lesz találkozó, akkor szívesen mennék én is. pl Békés Dánfok is jó lenne egy helyszínnek.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
roberto211
őstag
Sziasztok
Rég jártam erre , remelem minden rendben van a Renaultokkal
Napokban elgondolkoztam azon ,hogy lehet érdemes lenne egy megane I 1.6 16v re (sedane ) lecserélni a kocsimat. Jelenleg most egy 2000-es 3ajtós swiftem van,legmagasabb felszereltséggel (első auto ). Megvagyok vele nagyon elégedve , csak mivel nagyon tetszenek a renaultok plane az I es megane ezért gondoltam ,hogy átmenetileg lecserelnem arra s azert átmenetileg mert jövőre fiatalabb autót szeretnek magamnak vásárolni.
Ugye regi swiftrol sok rosszat lehet hallani /mondani de ugye az tény ,hogy pereg pörög mint egy rizs
Nekem ez tetszik benne es itt jönne a kérdés.Hogy swifthez kepest a megane I motorkarakterisztikaja milyen ? Ha úgy adja a helyzet lehet pörgetni vagy inkabb alul megy es felül elfogy ? Váltója mennyire "hosszú "?
Megane 1.4 es 1.6 kozott mennyi különbség van ? Mindenképp az FL utanit vennem.
Illetve ilyEn korban milyen jellemző hibák szoktak előjönni a meganenal plusz vásárláskor mire érdemes odafigyelni náluk ? Azt tudom h elektromos dolgokat kiprobalni plane regebbi renaulteknal meg futómű is érzékenyebb a kelleténél de ezen felül van meg valami ?
Illetve szerintetek érdemes lenne nekem lecserélni a meganera ? Tudom h márka topicba hülye kérdés de mégis
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #38439 üzenetére
Ha jövőre új autót akarsz (újabb) akkor minek vennél most egy megane-t ?
Kifizetni feleslegesen egy csomó illetéket?Ha hosszabb távra veszed támogatom a dolgot.
A swift után maga lesz a kényelem és táncolni is tudsz majd benne.1.6 16V-m van nem versenyautó, de hétköznapi használatra tökéletes.
3000 től megindul az élet, de én nem pörgetem, nekem elég "nyomatékos" alatta is.Ha van valami extra kérdésed szólj, segítek szívesen.
Amúgy amit te is leírtál azokat érdemes megnézni.
A futóműve nem hinném, hogy érzékeny 13-15 éves kocsikról van szó, ennyi idősen a többi típusnál is fel kell újítani.Renault power
-
roberto211
őstag
válasz rob210 #38440 üzenetére
Jövő nyár fele tervezem a fiatalabb autót,ez meg egy év még, az illetékek meg egy 1.6 os meganera szerintem nem olyan veszes. Ez minden autonal benne van ugye,hogy illetéket fizetni kell
Mennyi a reális ára egy 99-2003as meganenak? Ami jol felszerelt persze illetve ami megkímélt állapotú
Kintről érdemes hozni meganet vagy jó lehet a Magyarországi is ? Kint eleg sok szépet láttam 1400-1500 euroert amit igy képen ellehet "dönteni " persze.
Az hogy 3000 tol indul meg az nem újdonság tehat ezzel nem lenne probléma .De gondolom a megane 3000alatt is elegendő városi közlekedésre nm miatt,stiftet meg ugye pörgetni kell. Mostani Swift is 3500tol lendül meg.
Futóműfelújítás alatt meganenal mit értesz ? Gombfejek,lengéscsillapítók , lengőkarok,stb tehat amik eltudnak "öregedni " plane ezeken az utakon vagy valami komolyabbat?
Amúgy régebben volt meganeunk, fateromnak egy 2000-es Classic sedane. Anyámnak egy scenic
Most faterom vett egy II es 1.6 16v megane sedanet.
Az I es megane nekem kifejezetten tetszik plane sedaneba
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #38441 üzenetére
Nekem is jobban bejön az I-es PH-II mint a II-es sedan. De az is szép gép, csak formailag az egyes közelebb áll hozzám.
A reális ára ahonnan érdemes nézni 500.000.- körül van az alatt mindegyiknek van valami baja.
A hátsó futóműve szokott gajra menni, ha nem volt figyelve rá, vagy munkás cuccolósnak használták.
Aminek 60.000.- körül van az ára teljes felújítás újabb 15 év garantálva
De ha megnézed és úgy veszed akkor ezt megúszod. (vagy ha már fel van újítva)Renault power
-
ilyenezalaci
tag
A márkaszervízben többször láttam már a Bárdis futárt, az utángyártott alkatrészeket tőlük veszik, amit jó kis 11.000,-Ft os óradíjjal be is szerelnek. A Bárdi webshopjában megtaláltam a kinyomót, ami forintra megegyezik az ajánlatban szereplővel, szerintem a munkafelvevő is ott kereste ki. Ha rosszul hozza a katalógus, akkor lehet, hogy beleszaladt ő is. Én még nem hallottam olyat, hogy M2-be ne hidraulikus kinyomó kellene. A kuplungot én is szettben veszem majd, de kinyomós szettet nem akarok venni, mert utóbbi a változó, és olyat is hallottam már, hogy szerelés közben derült ki, hogy az alvázszám alapján vett kinyomó sem volt jó. Azóta utánanéztem, és az Unix, meg Kovács autó katalógusa is hozza a típus alapján a sima kinyomót.
-
davideszabi
újonc
Sziasztok.
Óriási bajban vagyok, Megan Scenikem van I es.
A kulcsban lévő ellem le volt merülve igy gyorsan kicseréltem most meg nem működik.
A kulcs működik csak nem nyit/zár és nem oldja föl az immot.
Segítsetek -
rob210
Topikgazda
válasz davideszabi #38444 üzenetére
rosszul tetted be az elemet.
Vagy be kell tanítani.
tartalékkulcs van?Renault power
-
davideszabi
újonc
A távirányító jó megnéztem kamerán keresztül tartalék kulcs sajnos nincs 😢 és nem tudom hogy kell tanítani.
-
Megane2000
aktív tag
Ma reggel néztem hogy kiégett a 2000es Megane-omba a bal oldali fényszóró. Ebbe nem tudjátok hogy H4-es kell vagy más?
Gondolkodom hogy a meleg fényűt lecseréljem-e hideg fehér fényűre. Nagyobb fényerejűek ezek a fehér izzók? Valakinek személyes tapasztalat?
Csomagtér tálcát is kéne bele vennem, azt hol a legolcsóbb megvenni szerintetek?
-
SG3rg0
őstag
[link]Ez megbízható cég? Az olajokat rendelném innen. Olvastam, hogy arra kell figyelni hogy hologramos matricával legyen lezárva.
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38447 üzenetére
Az attól függ melyik lámpatest van benne.
Nekem is 2000-es de nekem H7-es van benne. Pecnek is 2000-es de neki H4 es.
Ki kell venni az izzót és megnézni.Nekem GE 90% plusszos van benne annál jobb az én lámpatesteimbe nem kell, így is terít akkorát, hogy csodásan látok vele este.
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudományos Pandémia Klub
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Crypto Trade
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...