- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Mozilla Thunderbird
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Rendszergazda topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Megane2000
aktív tag
Valaki tud ajánlani olyan illetőt aki beszerel nekem egy tolatókamerát? Boltok 15ezrekért szerelik be, hátha valaki olcsóbban elvállalja!
-
hotibi
aktív tag
sziasztok, szeretnék renault clio felnit venni! Ha valakinek van irjon legyenszíves. Csatolok két fotót hogy melyik tipus érdekelne.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz MagicNick #38564 üzenetére
Az AC pumpa házával egybe van építve.
A hátsó üléslapot felemeled jobb oldalt, alatta van az AC ház és a leszorító gyűrű ami műanyagból van és kurv@ra kell vigyázni rá, hogy Nehogy eltörjön.
Ha kivetted az egész egységet utána szét lehet bontani és kis csiszolással megoldható a hiba de nagyon oda kell figyelni, hogy semmit ne hajlíts el, mert akkor soha többet nem lesz pontos.
Illetve érdemes minnél alacsonyabb benzinszintnél szerelni.
Mert teli tanknál az úszónak olyan felhajtó ereje van hogy a büdös életben nem kapatod vissza a leszorító gyűrüt.
A csúszka nem lóg bele a benzinbe oda érdemes egy kis lítiumos zsírt tenni.Renault power
-
norbert1998
veterán
Üdv.
Kedves thaliank újra vicces kedvében van.
Világít az abs visszajelző és vele együtt a stop a kézifék és a serv felirat. Menet közben is, kiengedett kézifékkel. Most jön a poén. Nincs az autóban abs. A szak szervizek nem tudják, mi baja. Kísérletezgetés közben el kurták a zárat is. Nem megy távirányító. Visszamentünk, most már megy, de leállt motorral 1 perc után automatikusan bezárja magát az autó.
Szerintetek? -
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38566 üzenetére
Az egy perc utáni zárást a computerben kell kikapcsolni.
A testkábeleket érdemes lenne megnézni, mert ez kontakthibának tűnik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38569 üzenetére
Lámpáknál, motor és aksi.
Illetve a műszerfalnál a műszercsoportnál a csatit le kell húzni párszor.Renault power
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #38570 üzenetére
Csak a műszerfal lebontása nem egy fél órás feladat
Köszi a help-etElőbb utóbb lesz belőle valami, de a működést nem befolyásolja, mert az így is tökéletes. Illetve, a porlasztók miatti melegenindulásos gond lehet még listán. De mintha javult volna kicsit az elmúlt időben. Vagy én felejtek
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38571 üzenetére
Nem kell a műszerfalat lebontani csak a fedelét.
Szóval valóban nem fél óra, mert 5 percRenault power
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #38572 üzenetére
Hol kell azt? Mert amit utoljára kérdeztem, pár hónapja, az meglehetősen durva volt, meg sem lett csinálva, mert mint kiderült,felesleges lett volna. Szóval, a műszerfal fedelet hol szedem le?
Az segít valamit, hogy a szerelő átnézte a biztosítékok összes lábát egy lámpás toll-szerű eszközzel, aminek másik végét a kasztni fémrészeihez érintette? Nem hiszem, de azért megkérdem. -
Kodiak88
tag
Üdv!
Clio II kormányra mekkora védőhuzatot lehet rakni?
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38573 üzenetére
Az átméregetés a biztosíték hibát zárta ki.
Nem rossz, hogy megcsinálta.
Ha hazaértem leírom, de éppen nyaralok és fejből nem megy.
Nekem meganeom van ügye.Renault power
-
hotibi
aktív tag
üdv! renault clio 2002 es 1,5dci első féknyeregtartóval gyűlt már meg valakinek a baja? 130 ezer km van a kicsiben,és elkezdett belül rezgő morgó hangot adni. A hang megjelenésekor ballább fék kicsi beletaposásával a morgó hang megszünt. Féknyereg szétszedésekor szerelő alaposan megzsírozta mindkét csapot,mert száraz volt, és nehezményezte hogy a két féknyeregtartó egy egy csapja sokkal jobban lóg mint a másik. Két hét mulva eltünt a zsir hatása és ujra remegett morgott. Vettem uj TRW féknyeregtartó szettet, és pont ugyanaz a két csap majdnem annyira lötyög mint amiben 130ezer van. Most csend van, de enyit számit ha TER zsirozza? elnézést a hosszú hsz.ért
-
gkawka
tag
válasz Kodiak88 #38574 üzenetére
Jól mondta Tresh, mérd le először az átmérőt.
Nekem ugyan Megane van, de ILYET tettem rá.
Ráment durván egy óra a felvarrásra, de azóta elég jó a fogása, kényelmes és nem csúszik. A gyári felület szétmállott az UV és a használat hatására, nagyon gányul nézett ki. 20k meg bőrözésre sztem csöppet sok-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Hát ez durván 600Ft volt, de van valódi bőr alapanyag is kb 1500Ft-ért ITT. Ha 2 szezont kibír, akkor nekem maximálisan megérte. Nem tudom valahogy elhinni, hogy ténylegy 10-20szor jobb lenne amit más csinál
/nem leszólni akarom természetesen azt aki ezzel hivatás szerűen foglalkozik! Nekem az eredeti állapot vs mostani volt a döntő, nem pedig hogy még ennél is pengébb legyen. A mi 10+ éves kocsinkon van pár dolog amire előbb költenék/költök optikai javításra, mint a kormány /
@Pecc: még nincs róla kép, de hétvégén csinálok és feltöltöm.
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
Doki16
addikt
Renault Megane 3 ABS. Az első alkalom amikor bele kellett nyúlnia, és remekül vizsgázott Nagyon csúszott az út pont akkor locsolták fel a száraz poros aszfaltot. Olyan volt mintha havon mennék.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Szakadt csöves kinézetű volt az ürge. Amikor kérdőre vontam a tette miatt csak megvonta a vállát. Nem értem, hogy mit akart. Vígan meg lehet fordulni egy ilyen kis kocsival. Amit ti nem láttatok, hogy mögöttem még jöttek páran mindkettő sávban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dhgm
tag
Heti túra letudva...
650 km-es táv 3 személy végig klíma, Galyatető-Lillafüred szerpentin átlag 3. fokozatban, hazafelé nem kímélve 110-130 átlagfogyi 4,3 liter / 100 km.
Mi a véleményetek? Nálam a rokonság hitetlenkedett... Az asszony és a gyerkőcz a tanúm rá, hogy hazafelé mondhatni "állat" voltam...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
Nyomtam a torkára egy ilyet [link] Úgy tűnik működik.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
norbert1998
veterán
A talicska tud(ott?). Csak az volt a baj, hogy
1. 180-190-nel is ledudaljak az embert Ausztriában autópályán, komolyan
2. 210-es gumikkal nem feltétlen jó ötlet 190-et menni, biztos ami biztos.És mindezt egy dugig lévő autó, dombon felfelé.
Nem, nem én voltam. Én még 140-nel nem mentem többet vele. Azt is csak véletlen, mert megy, mint a rakéta xD
Dhgm: ez nem árt a motornak a nagyobb teljesítmény kisajtolasaval? Úgy tudom, hogy igen.
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz norbert1998 #38592 üzenetére
1,5 dci-t három teljesítménnyel kínálták 65/86/110 az enyém 86 pacis... elvileg 30%-al növeli a nyomatékot, ami kb a 110 pacisé. Ezt ugye meg nem mindig használom ki, egyszóval remélem nem árt. Az biztos, hogy jobban gyorsul... A fogyi egy csöppet emelkedett. De lehet a MOL-os nyári go. az OMV alpesi diesel váltás miatt...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
norbert1998
veterán
mienk is az. vagyis, 82-es. nem tudom, ugyanaz-e, de arra 82 paci van titulálva. mindegy, harapós, az biztos
gondolkodtunk már mi is csipptuningon, de ilyen 30 meg 20k-s árak mellett hanyagoltuk. ez a 8 dodó egész szép ár. megbeszélem a többiekkel, aztán lehet behúzok egyet.
-
dhgm
tag
válasz norbert1998 #38596 üzenetére
Megan2 -nél még a műa. kisajtót is vissza tudod tenni semmi gond, befér mögé...
Igen ha kihúzom visszaáll eredeti soft-ra.
Beüzemelésnél kell figyeklni, hogy befejezze a műveletet. Egy led villog benne mg indithatóvá nerm válik a gép.
Szerintem a legegyszerűbb megoldás...
Mondjuk aki ért hozzá azt monjda, hogy egy újraprogramozással nem ér fel. Nem is kerül annyiba, az kb egy kiló, ahol megbízhatóan meg tudják csinálni. Az is visszaállíthatő eredeti állapotába, de a művelet nem oldható meg házilag.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7