-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Megane2000
aktív tag
válasz Megane2000 #37898 üzenetére
Akarom mondani serv :-)
-
Pecc
őstag
válasz Megane2000 #37899 üzenetére
Valami hibajelenséget produkál az autó? Mellé egy másik piktogram nem gyyulladt ki, légzsák visszajelző pl. Diagnosztika mondaná meg pontosan szerintem.
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37898 üzenetére
Service és elsőnek marha gyorsan nézd meg a motorolaj szintet, ha az rendben akkor utána diag.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
thomeef
őstag
válasz Megane2000 #37907 üzenetére
Nekem bár Clio-m van, de ez 90% hogy vezetékhiba, légzsák vezetékei ált. anyósülés alatt futnak, érdemes megmozgatni őket elsőnek. Francia autónál ha kivillan valami nem kell rögtön megijedni, sok esetben csak érintkzési, elektronikai hiba. Akkor van para, ha az olajszintjelző, vagy a motorhiba világít.
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37907 üzenetére
Ahogy azt a kolléga is írta, ez csatlakozás hiba lesz jelen esetben.
Vagy a légzsák átvezető, vagy csak a sima egyszerű csatlakozó ami széthúz befúj csatlakoztat használ tovább.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37946 üzenetére
Sípoló fütyülő hangot adhat egy kilyukadt cső, egy kopásnak indult ékszíj és sorolhatnám még.
Csak magas fordulaton nagyobb teljesítménynél jön elő?
Fogyasztás nem ugrott meg?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37948 üzenetére
Ez egyszerű, a kirepedt cső, nagyobb fordulaton nagyobb hőtermelésnél kitágul, ezzel mint egy falsot szívva a repedésen keresztül és így megemelve a fogyasztást.
Végig kell nézni a csöveket. 20 perces munka.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37953 üzenetére
Pesti vagyok, de két helyen dolgozom, jelenleg semmi időm nincs
De tényleg te is meg tudod csinálni.
Veszel egy féktisztító sprayt, ráfújod a csövekre ha elkezd ingadozni valahol a fordulatszám ott lesz a repedés.Már ha valóban ez a hiba, de erősen 90%.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37967 üzenetére
A sípolást okozhatja.
Ez típus betegség nem tudom miért szövetből csinálták a Franciskák.
Olaj cserét én 10ezrenként szoktam csinálni de én megszállott vagyok. ahogy azt már megkaptam pár embertől. (illetve minden ősszel és tavasszal. A téli olajjal én nem megyek neki a nyárnak.)
Légszűrő szívó cső, levegőcső néven fut kb 19.000.- körül mozog a gyári gondolom ettől megkímélnéd magad.
Azaz marad az alumínium harmonika, amit minden autós boltban kapsz 2-3.000.- ért, vagy még olcsóbban is.Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz Megane2000 #37967 üzenetére
Én már régebben átcseréltem.
A cső 65 v 70mm átmérőjű.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38046 üzenetére
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38097 üzenetére
Váltó kódot nézd össze simán jó lehet, mert a motor ugyan az csak más a hengerfej meg egy két apróság.
(na jó ez így túlzás, de simán jó lehet a váltója).Renault power
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #38283 üzenetére
21 kerbe tudok üdv
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #38286 üzenetére
Ment pü tel szám. Faterom csinálja!
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38447 üzenetére
Az attól függ melyik lámpatest van benne.
Nekem is 2000-es de nekem H7-es van benne. Pecnek is 2000-es de neki H4 es.
Ki kell venni az izzót és megnézni.Nekem GE 90% plusszos van benne annál jobb az én lámpatesteimbe nem kell, így is terít akkorát, hogy csodásan látok vele este.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38454 üzenetére
Semmi extra a mi kocsink még szerelhető.
Kinyitod a motorháztetőt.
Leveszed a két lámpatest hátuljáról a műanyag kupakokat, kipattintod a rugó füleket, majd kicseréled az izzót és vissza.
2 perces művelet.A ködfényszóró már macerásabb
De az is hamar megvan.Renault power
-
hotibi
aktív tag
válasz Megane2000 #38454 üzenetére
szia! Inkább osramot vegyél ilyenből! Több üzemórát tud miint GE-s. Sok volt a reklamáció amikor még ott dolgoztam!
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38459 üzenetére
Én nem szeretem az Osramot, de ez az én hülyeségem.
Sok embernek fél max egy évet bírt.
Én a Ge-t már több mint egy éve használom hibátlanul.
Az előző meganeomban is GE volt és ott is két év és egy kicsi volt már bennük amikor eladtam a kocsit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
válasz Megane2000 #38468 üzenetére
Veszel ebay-en pár ezresért és beszereled magadnak egy órácska alatt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #39576 üzenetére
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #39583 üzenetére
Ebay-t még megnézheted lehet találsz olcsóbban
-
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #39693 üzenetére
kuplung? vagy váltó.....
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #39693 üzenetére
Tegyél bele olajat.
Valószínűleg elszivárgott egy kis váltóolaj, ha egy ideje így jártál akkor szinkrongyűrű kopás renaultnál erre figyelni kell!.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #39706 üzenetére
A megbízhatóság jó de a típusazonosság meg elengedhetetlen.
Nem egy váltót kellett már cserélni azért, mert a renault csak a total és az ELF (ugan az) olajaival hajlandó normálisan működni.
Az meg, hogy sokan beleteszik a 75W80 helyett a 75W90 est hát magukra vessenek.Szóval érdemes lenne megtudni, mielőtt neked is váltócseréd lesz és ezt nem riogatásból írom.
Renault power
-
Pecc
őstag
válasz Megane2000 #41223 üzenetére
Noname kinaikat próbáltam. A hangminőség egyenlő a nullával. Alapzajos, dinamikátlan.
-
FerNandor
őstag
válasz Megane2000 #41238 üzenetére
Az...
Pécs. Ma mentem volna megnézetni az izzítást. És mára még 15 centi havat mondtak. Az nem is lenne baj, de ez a jégpáncél az autón... Szerintem nem is olvadt le. Majd mindjárt megnézem."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #43539 üzenetére
Ennyiért én tuti más megoldást választanék bár kérdés mi a cél..
-
Josi
aktív tag
válasz Megane2000 #43541 üzenetére
az M I nem canbusos.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Cane
őstag
válasz Megane2000 #43581 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy a Megane felni agyátmérője is 60.1mm, emiatt mindenképpen kell rá tehermentesítő gyűrű.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #43581 üzenetére
Rámenni rámegy, de iszonyat peres (saccra 45 ös ) gumi kell majd rá és tehermentesítő gyűrű az agyra, ahogy azt már olvashattad.
Szvsz nem éri meg foglalkozni vele, bazi komfortvesztés lesz és iszonyat vigyáznod kell majd a kátyúkkal padkákkal.Olaj téma:
Amíg a gyári olajat ilyen olcsón megkapom addig nekem szvsz nincs értelme kísérleteznem, a többivel.
De ha már váltanom kéne xadot kapna[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Cane
őstag
válasz Megane2000 #43584 üzenetére
Nem tudom hogy milyen a megane ET száma, mert még azzal is mellé lehet lőni. Előfordulhat hogy lényeges ET szám eltéréssel beleér a gumi a sárvédőbe, másik esetben kilóg az oldalsíkból. Szvsz drága ez a felni és ez így még nem felszerelhető.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #43584 üzenetére
Nézd én azt mondom, csak a szívás lenne vele, ettől még találkozókon nem egyszer találkoztam 16"-os felnin guruló megane I-ekkel, igaz minden tulaj mondta, hogy volt már görgőztetni sajnos.
Egy szóval hétköznapi közlekedésre szerintem alkalmatlan, de mindenki a saját pénztárcája szerint veszi a dolgokat, ha te tudod finanszírozni akkor egy dologban biztos lehetsz, iszonyat jól fog mutatni.
A kanyar tempó a peres gumi és a tapadás miatt meg fog nőni csak úgy mint a fogyasztásod.Ezeket mérlegeld és ha bevállalod, dögös lesz a gép.
A linkelt felni jó rá és jól is néz ki, bár az a 6 osztásnyi súly nekem kicsit soknak tűnik, megvétel előtt "üresen" meg kéne forgattatni.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #43584 üzenetére
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #43667 üzenetére
Jaja de felveszlek én ha kell Vagy is azt hiszem jóvá tudom hagynia kérelmet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #43670 üzenetére
E-mail-t adjatok pü be és felveszlek
FerNandor: hirtelen nem tudtam mire gondolsz, de rájöttem kollégámnál van most a kocsim ha héten bejön akkor megnézzem mindenképp
[ Szerkesztve ]
-
Cane
őstag
válasz Megane2000 #43725 üzenetére
Nem széles kicsit a 7,5? Nehogy beleérjen a kerékjáratban valamihez. A 6,5 talán jobb lenne...
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #43727 üzenetére
Miért akarsz traktor kereket?
A gumi drága a komfort nulla lesz, a felni sérülékeny.
Annyi szép olcsó 15"-os van.
Nem értemRenault power
-
-
Cane
őstag
válasz Megane2000 #43735 üzenetére
Nyilván mindenki eldönti mit akar venni. 🙂
Itt néhányan csak tanácsot próbálunk adni, mert lehet 1-2 hirtelen jött jóötletből kínlódás lesz. Csak saját példám: Golf 3-ra még 96'ban vettem jó peres és széles gumikat. Nem padkáztam őket de elég volt amikor a csajom állt ki a parkolóból, hát hogyhogynem ráharapott a padkára... Sőt mi több, a végén már egy járdaszegély széle is megtette. Egyszer full tele kocsival cseréltem kereket, mert kátyús úton defektet kaptam. A discojárat virsli kerékkel futott be a partira... és ezek csak a külső sérülések. A kormányszervó erőlködött és hatásfoka/ereje ezekkel a kerekekkel gyengébb volt. Az utastér felvett minden rezgést, a guminak a hangja, surrogása 100km/h felett kezdett zavaró lenni (pedig pirelli és michelin gumikkal nyomtam). A nyomvályú kurvára megfogta a kocsit, ez esőben pedig életveszélyes helyzeteket hozott.
Szóval ha bírja a gerinced a pattogást, nem szeretnél kommersz megjelenést, akkor a nagy kerék a menő választás. Minden ésszerű esetben pedig nem.
A fentiek szummájára, mindenki azt vesz amit akar és tud.▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #43742 üzenetére
Nem is ez volt a lényege hanem inkább az hogy ez a méret való m1 alá ha már 16"-os kell.. de még mindig nem értem miért nem nézel tényleg egy faja 15" gyári felnit alá amire veszel 195/50 gumit és patika lesz a gép vele..
-
nagyúr
válasz Megane2000 #44029 üzenetére
Eleg zsir lett
-
Pecc
őstag
válasz Megane2000 #44029 üzenetére
Ejj de jól néz ki
Mennyibe fájt, hogy így nézzen ki? -
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #44029 üzenetére
sima, vagy eleve bőrös volt?
-
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #44034 üzenetére
akkor mégprofibb munka, nem lett szalámi vastagságú!
-
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #44036 üzenetére
riasztót? szerintem nem, ezzel az utángyártott szarokkal csak a gond van és mikor gond van, nincs is annál jobb, mikor menet közben tilt a vas..... tud a renault alap esetben is furcsaságokat produkálni, én nem tetézném még jobban ezt!
-
Josi
aktív tag
válasz Megane2000 #44029 üzenetére
Hol bőröztetted?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz Megane2000 #44049 üzenetére
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen