- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #38799 üzenetére
Mert hülye lelkiismeretes tulaj vagyok és igyekszem mindig minden autóm rendbe tartani. Előző autóknál is ez volt meganeom úgy adtam el hogy tényleg csak olajat kell rajta cserélni mert minden más új volt kb. Az ódi is itt tart lassan kb 3-4 dolog van még hátra és kész Csak nincs időm foglalkozni vele meg most lakásfelújítás van. Persze néha megy a mokkolás Pl már nem túl gyári egy két dolog benne de egyre nehezebben adom be asszonynak hogy ezeket muszáj cserélni, mert tudja hogy patika
Nincs bajuk a régi tdi-knek csak foglalkozni kell velük hisz már eleget szolgáltak költeni kell rájuk ezt vagy vállalod vagy veszel újabbat többért vagy ebben az árban veszel egy szívó benyát és elfogadod hogy nem fog eljárni 5literrel és nem fog ülésbe rántani 2000rpmtől
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
Elején futyulo, kesobb magasabb fordulatszamon kifujas, orvenylo levego hang.
@tresh: Turbot uzletbol vettem / Turbotechnik-tol, vadiuj kozepresz, normalis helyrol
Turbocso illesztesre gyanakszok
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
válasz Graphics #38802 üzenetére
Akkor 100%, hogy valahol illesztési probléma van. Turbo csövek bilincseit nézd át, illetve nálam (106ló 1.5dci) az a cső szokott problémás lenni, ami a turbóról megy az intercooler-re, mert elég barom megoldással rögzül a turbóhoz, esetleg arra nézz rá. (neked lehet nincs intercooler, de attól még lehet szintén ilyen barom megoldással van a cső a turbóra applikálva)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Graphics #38804 üzenetére
Múltkor én is mászkáltam így egy keveset, de szerintem hosszútávon nem jó a motornak, hiszen mivel kisebb a töltőnyomás, jobban megterheled a motort.
Óvatosba használgathatod szerintem, de minél hamarabb nézesd át, illetve ezt a pár csatlakozási pontot te is át tudod nézni így nagyhirtelen.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Graphics
Jómunkásember
Megprobalom, csak az a baj leghamarabb hetvegen lesz nalam.
Ovatossal nincs gond, falabu tanoncok hajtjak... ez a 48kW meg nem tepi ki a kezukbol a kormanyt
Kovetkezo sajna hajtokarcsapágy lesz, szerencsere 313ezernel sincs meg hangja.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
válasz Graphics #38806 üzenetére
Uhh, ha ennyi km van benne és most cseréltél turbót, HK csapágyat pedig nem, akkor azt nagyon nem ártana.
Bár ha ez a 64-5 lovas verzió, ott lehet nem okoz problémát, egyébként is a 106 lovasokat érintette elsősorban ez a HK csapágy probléma. Viszont ennél voltak olyan sztorik, hogy sok km., turbo csere, HK csapágy gyári, majd az új turbóval szétpergett a motor.
Tavasszal a turbócserekor cseréltettem én is a HK csapágyakat.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Graphics
Jómunkásember
Ujkoratol 10ezres szervizzel ment, tanulok meg tojast tesznek a pedal alá.
Csak nehez kivenni a melobol, mert most sok a tanulo.
Egyelore ezt a kigyot kell megfojtani benne.
Ja, katalizator ki lett utve, sajna a turbocso repedes utan megtelt korommal vastagon... Ez hozta a turbohalalt is.
HK csapagyat nem tudom, en 298-nal vettem at
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Doki16 #38809 üzenetére
Azt mondják az okosok, hogy 160-180k km körül érdemes cserélni. De nyilván függ a használat módjától, olajcsere periódustól.
10k körül van a csapágy, valami 6-8k körül a csavarok (érdemes a HK csavarokat is cserélni), meg egy olajteknő tömítés kell még ez szintén valami 5-6k környéke.
Nyilván egy olajcserekor érdemes megejteni.
(Ha kellenek a pontos összegek, akkor valamikor előtúrom a papírokat, de ilyesmi összeg volt)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AthlonXP
őstag
válasz rob210 #38781 üzenetére
Közben megnéztem az oldalt amit mutattál. Találtam hozzá valót ( bár a képen a csatlakozó pont a másik irányba néz, mint kéne. ) 6250ft. Most rendeltük meg az Unixtól, ott is ennyibe lesz. Azért rendelünk onnan, mert apám a cégen keresztül ahol dolgozik ( kamion sofőr ), féláron be tudja szerezni tőlük a cuccokat, a céges kedvezmény miatt, ugyan így a Bárdinál is . Így már nem olyan vészes az ára..
Amúgy tegnap este, meg ma reggel is simán indult az autó, bár most aránylag meleg is van. -
sonar
addikt
Sziasztok,
Egyik ismerősömnek egy Meganja (~2010) van és van benne beépített GPS (sd kártyás) viszont elég régiek a térképek.
Hogyan lehet ezeket frissíteni?A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
Graphics
Jómunkásember
-
laca.1
aktív tag
Hali.
Nagy a baj, tegnap be halt az autom.(schenic 1.9dci)a hiba rendszertelen alapjárat,hullámzik, egyenletlen. szerintem alacsony is kb.600-650 lehet.nem kellene 850nek lennie?ugyan mi lessz a hiba,,,, magasnyomas érzékelő szelep,vagy,,,,kettős tömegű,,,hú ez nem lesz olcsó mulatság gondolom,penteken viszem egy renaultoshoz gépre tesszük aztán lesz ami lesz. -
SZATA
senior tag
-
MaUser
addikt
Sziasztok!
Zoltán száma még mindig a korábban említett nulla6-2nulla-48nulla-21nulla8?
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
Telda
addikt
Hali!
Múltkorában írtam egy problémáról hogy az autó gázadásra nem reagál.
Gondoltam csak anyum bénázik, de nem.
Clio II 1.4 8szelepes benzines motor.
Indításkor 1200 kürüli fordulatszám és össze-vissza jár a motor, rángatózik.
Gázadásra csak fulladozik, ha felpörög meg okádja a fekete füstöt, ami iszonyat büdös.
Vizet nem veszem észre hogy hiányozna. Az olaj meg megint csak nem.
Nem régiben volt vezérlés cserélve. -
Ismét visszajött a fékezés közben gyors index villogás, ha jól sikerült megfigyelnem, akkor ez csak felkapcsolt tompítottal jelentkezik. (illetve reggelente párásabb az idő, azóta érzékelem)
Meg most jött vele még egy szépség....ha ég a tompított és rükibe rakom, nem jön ki jel a tolatóradarra, illetve a tolató lámpa csak nagyon halványan ég és ég vele halványan hátul az összes index, helyzetjelző és féklámpa is....egyre jobb.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Ez a vezérlés csere után rögtön jelentkezett?
Vagy csak kicsivel később?Első körben a tünetek alapján nekem úgy tűnik el lett rakva a vezérlés egy foggal arrébb.
De hogy a gyújtás nincs a helyén az szinte biztos.
Ki kell venni a gyertyákat és megnézni milyenek ha kormos akkor a gyújtás el van menve.Renault power
-
Na_Ta
csendes tag
Ugyanezek a tünetek, /Scenic 2002/, azzal a különbséggel, hogy nekem nincs radar, hanem ha rükibe rakom, akkor is gyorsan villogtatja, a hátsó lámpát megnéztem, elvileg minden ok. Mivel teljes műanyag, a test is kábelen érkezik, na annak a végét még nem néztem meg. Jó lenne egy kapcs rajz, vagy valami, hogy mégis hol kezdjem szétbontani a kárpitot, a csomagtérben még vagy az utastérben...előbb-utóbb csak meg lesz
NT
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Graphics #38825 üzenetére
Mértünk turbonyomást, minden rendben, az autó folyamatosan tölt, még akkor is, amikor a magasabb hang van.
Valószínűleg a kibelelt katalizátor okozza a hangot...
Használjuk, amíg szét nem esik
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Nos közbe (remélem véglegesen) sikerült megoldani. Bár nem volt kellemes egy bő másfél órát eltölteni a tűző napon a csomitartóban...
Bár az én hülyeségem is, mert közben cseréltem a rendszámvilágítást és az egyik szofitát beleejtettem a csomagtartó ajtóba.....kárpit le, zár ki, bányászás....Na de a hátsó lámpa. Először megtréfált, mert egyesével kiszedegettem az izzókat, közben ment a tompított, index, tolató (meg néha beugrottam megtaposni a féket, hogy változik-e valami), aztán úgy tűnt, hogy a hátsó ködök izzójával van valami.
Majd kiderült, hogy a csatlakozók nem az igaziak, mindkettő picit meg volt égve a 3. lábnál (test). Megtakarítottam, utána WD40 és továbbra is sz@r.
Na aztán ahogy rángattam-mozgattam a csatlakozót, akkor néha jó volt. Valószínűleg ki van kopva, így lötyög össze vissza: hol érintkezik.-hol nem. Megfeszegettem a lábait, most stabilnak tűnik és minden izzó működik, ahogy kell.Amikor neki álltam így festett:
tompított, index, tolató felkapcsolva --> éésss villog a tompított/féklámpa, halványan ég az index, a tolató nem világít és halványan ég a ködzáró. Tehát volt baj szépen.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gyurike
tag
Sziasztok!
Debreceni "klubtagokat" kérdeznék, hogy nincs valakinek véletlenül egy Megane 2 gyújtótrafója amit el is adna?
Nekem most adta meg magát a Böszörményi úton, még azért haza tudtam jönni. De amíg nincs kicserélve, nem járnék vele.Használt is jó, csak jó legyen.
Kicsit sürgős lenne a dolog.
Előre is köszi! -
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép