-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #30659 üzenetére
Amikor a vezérlést cseréltem a gépen x hónapja. (áprilisban)
Akkor a műhelyben 3 tce volt ben szelep, turbó és hengerfej hibával.
A gyár közölte nem szakszerű használat nem vonható a garanciális szerviz alá!!!Az egyik egy 2013.01. havi 14.245 kilométerrel. Ennél a szelepek voltak meghalva.
Mondta a srác, hogy ő nagyon örül ezeknek a motoroknak, mert így biztos a megélhetése, reméli nagyon sokat vesznek majd belőle.Az utóbbi egy évben 21 darabot szerelt és mindegyik fődarab hibás.
Persze nem csak renaultot az év motorját is Szó szerint idézem!!!"Amíg a mérnökök meg akarják b@szni a fizikát addig nekem biztosított a megélhetésem."
Azt is mondta ha mindenki szívó benzinesekkel járna nem sok pénze lenne.
Konkrétan kijelentette, hogy azt a motort ami az enyémben van még nem szerelt soha vezérlésen kívül.
De a régi 1.4 esemre ami most Giigznek van arra is azt mondta ezek még motorok, nincsenek alul tervezve.Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #30660 üzenetére
És 100-as benzinnel még ez az 1.4 8V sem megy rosszul
Viccet félretéve, most legutoljára sima alap 95-öt tankoltam, hát nem kicsit elgyengült az autó... Aztán ma Shell sima "fuelsave" 95-öt, ez egy fokkal jobb, és elég olcsó is volt, lehet maradok ennél a Shell-es nyálnál, bár igazából mindegy egyébként, még az OMV MM 100-ast akarom majd kipróbálni, olyan még nem volt benne, de most nyáron elvileg nem nagyon lesz hajtva az autó, és lehet inkább az olcsóbbikat választom a nyálból, de az kétségtelen, hogy az EVO NEO más kategória.
Ja igen, egy rosszabb hír: A középső dob csörgése ma újra előjött, szóval csak ideiglenes volt az örömöm... Majd valamikor megy a kipufogóshoz, csak nem úszom meg...
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
http://mno.hu/autopult/ujra-a-renault-megane-rs-a-leggyorsabb-elsokerekes-1232491
Ha még valaki nem látta volna.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Tegnap voltam klímafeltöltésen és sajnos valami gubanc van a kompresszornál, valamiért nem nyit, nem pörög fel, nem kapcsol be a klíma, hiába kapcsoltuk be a ventilátort 2-es, 3-as, 4-es fokozatba, nem történt semmi.
AC piros LED világított, ilyenkor a motoralapjárat felkúszott egy picit, de semmi más, csak a langyos levegőt nyomta.A rendszer amúgy tesztelve lett, szépen tartja a nyomást.
Van e valakinek valami ötlete erre, vagy vigyem a kocsit Zoltánhoz?
-
rob210
Topikgazda
Na Hölgyek Urak akkor szombat 15:00 óra Lurdy parkoló?
Aki jön az kérem írjon egy ott leszek vagy megyek üzit, hogy tudjam lesz-e létszám érdemes-e elmenni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na akkor 17:00 jó?
Nekem mindegy csak senki nem írt eddig semmit és csütörtök van.
Azért nekem se árt ha megmondom az asszonynak, hogy mettől meddig ne számítson rám.
Akkor időpont megjelölés is legyen és IDE KÉRNÉM.
De hogy már megint mért én szervezkedekRenault power
-
eTrade
tag
Köszönöm az infót! Próbáltam kicsit utánaolvasni a dolognak és valóban a hibakód is okozhat ilyen gondot... remélem hogy csak ennyi és nem valami drága "móka".
Itt Budapest környékén van esetleg valakinek hibakód olvasója amivel lehet hibakódokat törölni?FRENK1988 Neked is köszönöm a tippet.
-
toldy
őstag
Srácok, kérnék egy kis segítséget, ebben a gumi/felni méret rejtelmeiben sosem voltam túl jó.
A kérdésem a következő, megane II-re elvileg gond nélkül felmegy a clio II 16", 4x100, ET45, 7J széles felnije. Ami még érdekelne hogy akkor erre pontosan milyen gumi is kéne? jól gondolom 195/55R16, de ettől szélesebb nem jó rá 8 gondolok itt a 205/55R16ra)?
[ Szerkesztve ]
Az élet nem habostorta.
-
rob210
Topikgazda
A 7 J az 7 Coll széles felni ami azt jelenti 7X25.4mm megy rá azaz 177,8mm
7 - felni szélesség collban
J - felni magasságának és körvonalának jele
16 - felni átmérö collban
H2 - felni profil a külsö és belsö oldalakon Hump-vállal (peremvédö)
ET 49 - besajtolás mélysége mm-ben.
4x100 - rögzítö furatok száma és azok távolsága.1 coll = 25.4 mm
Gumi:
205 - abroncs szélessége mm-ben
/55 - magasság és szélesség arány (magasság a szélesség 55%-a), ha hiányzik, akkor a "normál" arányról van szó, ami radiál abroncs esetén 82%.ÉN A 195 ÖST TENNÉM FEL! az csak ~1.5 cm az nem gond.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
toldy
őstag
válasz rob210 #30683 üzenetére
Értem, sosem értettem hogy a gumikat mm a felniket meg " adják, aztán meg matekozd össze magadnak.
Egyébként most is 195 gumival van használva, akkor majd én is azt rakom rá, nem gond mert gumi még nincs rá, csak ennyiért ez a készlet nagyon kéne... ( legroszabb esetben meg enni meg nem kér, pár hónapig).[ Szerkesztve ]
Az élet nem habostorta.
-
gkawka
tag
válasz rob210 #30685 üzenetére
Sziasztok!
Eddig read-only módban követtem a fórumot, de ez a téma épp aktuális. A saját M1-Ph2-re keresek éppen nyári tappancsokat.
A Fulda kb egy árban van a FIRESTONE TZ300-al itt. Van valakinek tapasztalata ezekkel, hogy melyik éri meg jobban? Vagy van esetleg vkinek kedvezményes vásárlási lehetősége?
Előre is köszi!
update: válaszra leltem ITT
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
giigz
veterán
Az említett 195/55 R16 méretben a szóban forgó Ecocontol nincs, de van Ecocontrol HP 22,5k-ért, ami szintén nem egy rossz gumi, ami jobb, az drágább egy kicsit:
Etalon a Vredestein Sportac 5 26,3k-ért, eszméletlen tapadása van, és hihetetlenül kiegyensúlyozott gumi, olyan felhasználói értékeléseket kapott, amilyet még egyik sem.
Szintén jó a GY EfficientGrip Performance 26,7k-ért, vagy a Dunlop Sport BluResponse 26,9k-ért, de ennél is jobb a Vredestein, ami pedig a legjobb tapadásban az a Conti PremiumContact 5 27,6k-ért. Ez a legjobb szárzon/vízen is, utána a Vredestein, utána a GY/Dunlop, utána pedig a Fulda, ha pedig tényleg olcsó kell, de még jó, akkor a Barum Bravuris 3HM 18,5k-ért. Tehát ebben a sorrendben.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gombcomp #30695 üzenetére
Remélem jó drága is volt.
Mert ezek se fognak sokáig menni.
Bazi érzékeny a sagem is és a valeo is a gyertya hézagra, illetve a kábelekre akár melyikkel van egy kis gond, rögtön megadják magukat, áthúznak szakadnak.
Nem értem egyáltalán miért szerelnek be ilyet még mindig illetve de tudom, hogy legyen miből megélniük.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mindig azt cserélték ami rossz volt.
Ezek szerint nem is egy helyen szervizelték, mert egy szerelőnek sikerült Berut beraknia.
Bár az is kontár volt, mert gyújtó trafót minimum párban cserélünk, de a 4 db cseréje az ideális.3féle trafó egyet jelent a szerelő egy pék.
Renault power