-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Igen ezt tanúsíthatom, nekem is ilyen volt az előző meganeom is meg a mostani is.
Felszereltség szerint pl. nem kellett volna, hogy benne legyen az automata ablak, azaz gombnyomásra fel le.
A kényelmi index és még egy két apróság.A mostaniban meg benne kéne legyen a tükörfűtés is nem csak a motor a mozgatáshoz de nincs és az ülésfűtés is csak kábelezve van de nincs meg a betét
Egyszóval az, hogy mit veszel édes mindegy a név semmit nem jelent.
Renault power
-
#42667776
törölt tag
Felszereltséggel kapcsolatban ez a Lagunákra is érvényes, kb nincs két egyforma...
Tudnátok ajánlani valakit hibakód törléssel kapcsolatban? -
FRENK1988
veterán
Urak az én meganeomra melyik ablak legterelo kell? Illetve 2v4 darabosat vegyek?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
#42667776
törölt tag
válasz FRENK1988 #31305 üzenetére
Ahol árulnak légterelőt ott katalógusból megmondják típus, évjárat szerint, illetve kép alapján kiválaszthatod a neked szimpatikusat.
Nekem volt 4 db-os az előzőn de sok értelme igazából nincs, a mostanin csak elöl van, viszont úgy tudom, ha csak 2db-ost rendel valaki akkor utána külön hátsót nem lehet. -
Én pár hete az auchanban vettem valami "S" betűs ilyen vízlepergetős cuccot, ez volt a legolcsóbb. Működik tökéletesen.
(#31305) FRENK1988: a 4db-os jobban néz ki, illetve a slim szintén jobban néz ki, viszont annak kevesebb az értelme.
És ahogy előttem írták autótipus szerint kell megvenni.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #31305 üzenetére
Ha Pesti vagy őket ajánlom, nekem nincsenek is messze konkrétan 4 perc alatt odaérek kocsival
A mostanit is náluk vettem 3 perc felszerelni és nagyon hasznos, esőben és parkolásnál is.
Náluk van 2-4 darabos szett és külön van 2 dbos hátsó is ha kell.
Megoldanak minden igényt.Renault power
-
just
aktív tag
válasz moriak #31312 üzenetére
Passz, én lassan egy éve csak prémium MOL gázolajat tankolok. Télen bizonyított úgyhogy az megy csak bele.(Egyik rokonom tankolt nekem külön kannába mert céges autó mellett megtehette, hát kb. 2 hónapig bírta aztán porlasztócsere volt a koszos gázolajtól.(noname kút) Még egyszer írom hogy nem visszaszívott gázolaj volt, hanem pisztolyból kannába amit mindig kimostam.) 1.5 dCi hajtókarcsapágyai gyárilag ha mondhatjuk így akkor gyengék. Nekem 1.9 dCi van, de én is megejtem majd a hajtókarcsapágy cserét mert 240 ezernél járok. Az alacsony fordulat (1300-1500 alatt) megöli, és a 30 ezres olajcsere periódus. Tessék szépen 1800-2000 körüli fordulaton járatni és 10 ezrenként cserélni szűrőkkel, na meg a hajtókarcsapágyakat is max. 150 ezernél. Turbó szeret még meghalni idejekorán, a nem megfelelő olajtól, cserétől, és a hajtás módjától.(hidegen nem nyomjuk ki a szemét, egy autópálya vagy hegymenet után pedig alapjáraton 1 percig hagyjuk ketyegni mielőtt leállítjuk.)
szerk: Ha a tulaj odafigyel, és nem csak tankolja mert megy még, akkor sokáig bírják a motorok. Nagyon jó motorok mert mennek és keveset fogyasztanak. Kókány szerelőhöz nem viszem, ha lehet már a márkaszervízt is kerülöm. Maglódon van egy bevált szerelő, oda hordom, gyorsan jó áron profi munkát végez.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
tresh
addikt
Amúgy pont azon gondolkodtam hogy ugye a 106 pacis kettőstömegűvel van szerelve viszont a korábbiak szimpla ha megegyezik a fogszám a lendkeréken én simán kipróbálnám hogy fel lehet e dobni a fixet a kettős helyére Pl haver fiat brava ján is lazán dobtuk fel a régi fixet azóta is tökéletes a dolog
Lion01: mindig csepelen vagy estefelé? Kéne dobni egy talit hogy ránézz mekkora meló lenne a polir a gépsárkányomon
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
Elkészült a kocsi, mellékelem az ígért képeket:
És amikor már bent figyel a vizsla is
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
Ááá, most még meg kell csináltatnom rajta jó pár dolgot vizsgára.
Olajcsere, szűrők, főszűrő, hátsó tárcsa, elöl-hátul betétek. Cicereg az önindítóm. És lehet kicseréltetném benne a hajtókarcsapágyakat is. Így hirtelen ennyi. Jelenleg az olajcsere volna égetően fontos, >1500km, az meg bárhogy is nézem 18500km, pedig 15E előtt szoktam cserélni, de most rengeteget lementem a két periódus között, csak ugye ha csapágycsere, akkor olajcsere is és nincs kedvem 1-2 hónap eltéréssel 2x is cserélni. Egyedül az nyugtat, hogy jó olaj van benne, előtte meg mindig időben volt évi 2x, így nyugodt vagyok.
Más: mi a jele annak ha rossz a hajtókarcsapágy? Egyáltalán érdemes vele foglalkozni? Momentán semmi baja nincs a motornak, nem füstöl, nem hangos, jól, egyenletesen húz...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #31321 üzenetére
Egyszer kétszer elfér a tizenegykétezernél cserélsz főleg ha hosszútávon jársz Nekem is most lenne esedékes mert hirtelen 4-5 hónap alatt belevertem 12ezret
Lion01: ja értem mondjuk Miklóson is találkozhatunk ha úgy van, legalább megvizsgálom a lagunád vagy a megane-t
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Mert a kerek furattal kizárt dolog, hogy fel fogod tudni rakni
Azért kell az ovál, mert ez egy stabilizáló rúd, ami a kaszni csavarodását gátolja meg.
Na most amikor leszeded akkor utána nem fogod tudni ugyan oda visszatenni és a csavarokkal is játszani kell.
Magyarán, hogy ne kelljen vért izzadni a visszatételnél.
Mellesleg nekem a gyárin is ovál volt.Renault power
-
Sly189
senior tag
válasz #42667776 #31243 üzenetére
Már nem emlékszem, hogy mennyit tankoltál, de én mindig tele nyomom a MaxxMotionD ből, már amióta megvan. Első tankolás volt sima MOL os. Akkor is mértem fogyasztást, nekem 0,5l el kevesebbet eszik 100 on, motorikus alkatrészek miatt tankolok ilyet, nem azért hogy jobban menjen a 86 LE s kocsim ugyan már... hangja sem érdekel csak ne retkelődjenek el benne az alkatrészek
Huzamosabb ideig kell ilyet tankolni, hogy érezd hogy azért más
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
"tessék szépen 1800-2000 körüli fordulaton járatni"
EZ ÍGY VAN, városba 50 el nem szabad 5. be kapcsolni... lehet érezni a motoron hogy rázkódik, erőlködik. 4. vagy 3. Hiába jobban néz ki hogy azt írja a pillanatnyi hogy 2,4 L úgy se hisszük el, másrészt kinyírjuk vele a motort.
"alapjáraton 1 percig hagyjuk ketyegni mielőtt leállítjuk"
Minden turbós autónál így kell eljárni, én minden 20 percnél hosszabb út megtétele után így teszek
+ a tankolást is úgy kell csinálni, hogy tele, aztán 1/4 nél megint tele, nem 1000-2000ft ért tankolgatni a piros sávban játszadozni
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
-
-=Tiger=-
tag
Szia!
Magát az ajtókárpitot nem vettem le. Mikor ki van szedve a rekesz oldalt, akkor ki lehet pattintani a szövet részt felfelé. Így ki lehet hátulról csavarozni a fogantyút. 2perces munka.
Pontosabban kipattan és felfelé el lehet dönteni. Nem tudom, hogy magyarázzam el.
Tehát a tetején fixen rögzítve van, olyan mint egy zsanér rész csak oldalt meg alul, vagy csak alul vannak patentok, ha azokat magad felé kipattintottad akkor felfelé kinyílik mint egy ajtó.
-
rob210
Topikgazda
Azt én se de én most telenyomtam flexibilis szigetelő ragasztóval.
Ezt ha ki kell szedni az alkohol kioldja de a vizet és a koszt nem engedi bejutni.
Mert nekem is úgy tűnik, hogy azon a két nyíláson keresztül bemegy a dzsúz és elkezdi belülről megenni az anyagot.Renault power
-
giigz
veterán
Na a karosszériáshoz jövőhétre kaptam időpontot, elvileg meg lesz oldva a rozsda kérdés
-
-
giigz
veterán
Befejeztem ma a kisebb rozsdafoltokat, most már ki lehet mondani, hogy nincs rozsda az autón, egyedül az az egy, amivel majd megyek jövőhéten a karosszériáshoz, de hamarosan az is rendben lesz. A többit lecsiszoltam, rozsdaátalakítóztam, alapoztam, és ma festettem Szerintem egész jó lett, hátha sokáig nem jön elő újra a rozsda
-
viperabácsi
addikt
megane 2 -nek mi a lyukosztása 4x?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
-=Tiger=-
tag
válasz viperabácsi #31342 üzenetére
Sztem igen.
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31342 üzenetére
4*100
Rob: azért itt is vannak hibák >> RENAULT Laguna Facelift 4/100,0/ 60,0/ ET 50,0 6˝J x 15
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Még egy kis segítség!
link -
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Keresek! Motorkerékpár
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND