Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz -=Tiger=- #30498 üzenetére

    Jelen pillanatban ugye nálam/unk is diesel van egy francia/egy német.. annak ellenére hogy benya párti vagyok és mindig is benyás kocsim volt..viszont a rengetek km végett nekem diesel lett a kifizetődő... de "sajnos" német mert az még az a diesel ami javítható és fenntartható...ha lett volna jó kis DTi 1.9 es járgány akkor most abba ülnék :) Ettől függetlenül a dci-k nagyon jó motorok de zsebe nyúlósak ha valami elmegy pl porlasztó...egy régi dieselnél 40 k körül megáll a gyári 4 db míg dcinél db-je ennyi .Ettől függetlenül az 1.5 dci-t remek motornak tartom hisz tényleg rengeteget kibírnak és nagyon baráti fogyijuk van. Viszont az hogy a franciák nem tudnak benzi motort gyártani ráadásul a rönyó azt megcáfolom.. az 1.6 8 szelep még mindig gyártásban van a dácsiák alatt és az a 90 le igazán jól autózható ráadásul nagyon igénytelen.. de ha kicsit feljebb mászunk akkor ott a 2liter 16v 147 le-s megane 1 motor ami igen csak szedi a lábát és nem éhesebb mint a vag 1.6 16v je . Persze minden motornak meg van a rákfenéje pl m2 nél az okoskerék, vagy a gyújtó trafók. De aki kicsit tájékozódik az adott típuson belül milyen motor paletta van könnyen megtalálja a megfelelő ésszerű megoldást pl m1 ph2 1.6 16 v (107Le),clio 1.4 16 v (98LE ) ezeknél csak a gyújtótrafó ami hiba szokott lenni amúgy kimegy a világból és a dieseles tesóknál olcsóbb ráadásul könnyebb jobb példányt találni. Személy szerint én 2000 körüli 1.4 16v tech run cliot néznék mert 5-600k ból igen csak jókat lehet venni jól felszerelve ráadásul ennél a tech run verziónál a futómű "erősebb" (nekem nagyon tetszett) és egy kis méregzsák.. nagyon tudja szedni a lábát. Ha nagyobb kell akkor megane 1 ph 2 1.6 16 v :R

    [link] >> ez nagyon beteg verda :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák