Új hozzászólás Aktív témák

  • Sly189

    senior tag

    "A 2T olajokkal az a probléma, hogy ezek alapvetően egy veszteséges kenési rendszerre lettek kifejlesztve, ahol teljesen mindegy, hogy elég-e az olaj az üzemanyaggal együtt vagy sem, végül úgyis kipöfög a környezetbe. Egy négyütemű autó motorjában viszont egészen más folyamatok játszódnak le. Mivel a 2T olaj nem ég el tökéletesen a motorban, jelentős kormot hagy maga után, amit a motorolaj egy ideig le tud tisztítani a felületekről, és nem okoz gondot, de egy idő után a kenőanyag is telítődik az extra terhelés következtében és ezután a lerakódások már megmaradnak a hornyokban, résekben, amivel kopások sorozatát indítják el. A folyamat öngerjesztő lesz, mivel a nagyobb kopás több lerakódást eredményez, amitől még több kopadék keletkezik és ez így megy tovább, amíg szét nem kopik a motor. A 10x drágább kenőanyagról túl sok infót nem tudok, de ha hasonlóan működik, mint a 2T olaj, akkor annak a használatát sem ajánlom, hiszen a folyamat valószínűleg ott is hasonlóképpen játszódik le, esetleg kicsit hosszabb idő alatt. "

    Totalcar

    dCi 2T olajtémához ha valakit érdekel.

Új hozzászólás Aktív témák