Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz Dr. Romano #26094 üzenetére

    Ha van bika kábeled (ha nincs kérj egyet) akkor sétálj el vele a motortérig ahol az önindítóra tedd rá a negatívot, majd az aksira is csíptesd rá a negatívot.
    Ülj be és indíts, ha indul elsőre akkor a kocsiszekrény és a motor ,váltó közti testkábelt csavarozd le csiszold meg és tedd vissza, mert el van oxidálódva.

    Ha így sem indul akkor a negatívot vedd le és a pozitívot tedd rá.
    Ha így sem indul akkor tedd rá, mind a kettőt, de vigyázva mert az aksiról azonnal elkezd forgatni, ha mind a két saru rajta van.

    Ha az önindító a 3 közül valamelyik módszerrel teker akkor annak a hibáját kiszűrtük.
    Jöhet az indító kulcs, ha van tartalékkulcs tedd be azt és próbáld meg azzal, ha ugyan azt csinálja akkor a gyújtás kapcsolód lekakukkolt.
    Nam hiszem, hogy ez immo lenne, mert akkor a tiltás mindenre menne, azaz nem csinálna semmit a kocsi, az immo nem csak a gyújtást szabályozza, legalábbis nálam tiltja az AC-t is.

    Ha ezek megvannak akkor folytathatjuk, mert van még egy két dolog ami szóba jöhet, de ezekkel legyél meg először.

    AZ ÖSSZES INDÍTÁSI KÍSÉRLETET BEHÚZOTT KÉZIFÉKKEL ÉS ÜRESBE RAKOTT VÁLTÓVAL TESSÉK SZÍVES LENNI CSINÁLNI!!!! Nem nézlek hülyének, csak óvatos vagyok, volt már aki eltörte a lábát így.
    :R

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák