- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sly189
senior tag
Kötelező váltás hogyan működik? Idén áprilisban kötöttem a CLBn keresztül a köbénél szerződést, mikor kell nekem váltani? Vagy hogyan működik?
-
giigz
veterán
Tegnap este írtam:
"Csak kíváncsiságból leírom most, hogy november 29 és december 5 közöttre minden nap egy kb. 2 mm esőt jósolnak, vagy havasesőt, kíváncsi leszek mi lesz belőle, majd visszatérünk rá "
Már a mai előrejelzés szerint is nov 26-tól dec 3-ig egyetlen egy csepp csapadék sem lesz...
Komolyan, én már csak nevetni tudok ezeken az előrejelzéseken, minden nap mást írnak...
-
AMD Power
titán
válasz wertigo1984 #25807 üzenetére
Duster annyira nem az én világom. De egy új Sandero vagy Logan!
-
cellpeti
veterán
üdv
Megane vagy Laguna? Melyiket ajánlanátok? Szüleimnek MEgane van, de annak ronda a belseje. LAgunát meg sokan szidják. Meganeban van normális belsejű?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
rob210
Topikgazda
Srácok, egy fogós kérdés.
Termosztátból melyik a jobb?
-Facet
-Febi Bilstein
-Gates
-ValeoRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz cellpeti #25816 üzenetére
Ebben az esetben Mycso fog tudni neked komolyabban segíteni.
Én az MII dieselhez annyira nem értek.
Egy biztos, hosszabb távok megtételéhez válaszd a dieselt.
És készülj fel rá, hogy ha nem nézeted át rendesen nagyon zsebbe nyúlós lehet.
A kaszni és futómű ugyan az "szinte" ugyan az mint a benzinesé, de a motorikus alkatrészek egyes darabjai horror áron vannak.II-esből én is inkább a megane-t javaslom mint a lagunát.
De mondom minden féle képen érdemes komolyan átnézetni.Renault power
-
-
-
Sly189
senior tag
válasz SocketA #25820 üzenetére
The model was revised in 2006, with changes in interior trim, specification levels and most notably, a new front nose. A new front suspension system borrowed from the Mégane 2.0 225 PS (165 kW; 222 hp) was adopted, improving the driving performance.[4] Also, the Nissan Sentra B16 is based on the 2006 platform of the Renault Meganes bicorp.
Wikipedia
Lehet okoskodni, de azért hülyeséget ritkán írnak ide...
[ Szerkesztve ]
-
-
(#25816) cellpeti : Szia, ahogy írták mindenképp érdemes valami hozzáértővel átnézetni, ha lehet tudni az autó előéletét az nem hátrány. Egyébként az előítéletekkel ellentétben pl.: az 1.5dci-k egész megbízható, dinamikus és takarékos vasak.
106lovas verziónál 200k km körül kötelező hatókarcsapágy csere (20-30K-s tétel, anyaggal, szereléssel).
Más extra nagyon nincs is, esetleg annyi, hogy érdemes a 2006 közepe utáni faceleiftesekben gondolkodni.
Ami sarkalatos pont az a kéttömegű+kuplung (hozzáértő hang alapján nagy eséllyel megmondja hogy áll), csúcsok, nagynyomású szivattyú (diaggal szintén kapható róluk némi infó).Egyébként melegítés, leállítás előtti járatás és gyakori olajcsere és a megfelelő üzemanyag....más nem kell neki.
(#25819) Sly189: Ezt már olvastam én is valami külföldi megane-os fórumon, de nem tudom mi igaz belőle
(#25820) SocketA: Nem RS, hanem sima 2.0T
(#25822) rob210: Sima széria 2.0T
mod.: pl.: most így gyorsban megnéztem az enyémhez és a 2.0Tsporthoz, kocc ugyan azokat a cuccokat hozza (Fridcar):
-lengőkar
-talpas
-lengéscsillapító
-toronycsapágy
-stabiliztor[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sly189
senior tag
Népítéleten olvastam az 1.5 dCi ről, srác nagyon jól megfogalmazta...
" A gázolaj szagával is elmegy..."
Egyébként mycso engem is érdekelne ez a hajtókarcsapágy csere, 86Le- kiadásnál mit hallottál mikor érdemes megejteni?
jelenleg kb 131 000 van a vasban. ( de tényleg )És hova érdemes vinni a környékünkön?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Sly189 #25825 üzenetére
Nem tudom, hogy annál egyáltalán kell-e (gondlom nem árt, de feleslegesen meg minek).
A 106-osnál van alul méretezve/rossza anyagból csinálva és olyan 200K km megtétele után el is fáradnak, ez az amit biztosan tudok.Itt ír róla képekkel, árral, szerintem bármilyen műhelyben megcsinálják: [link]
Jah, le is írja, hogy hogy csinálta, tehát elviekben otthon is kivitelezhető művelet lenne.....mod.: nekem meg pont 200K km-el több van benne, de tényleg
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Ma beszéltem szerelővel amíg téligumit tették fel, azt mondta h mikor a múltkor a műszaki papíromra azt írták h ereszt a tömítés a hajtóműnél, na azzal nem kell foglalkozni. Ráírták, hogy meglegyen a statisztika, ugyanis nincs olyan autó amelyik 100%-osan tökéletesen átmehet a vizsgán. Kell lennie hibának. Még amelyik a gyártósorról érkezik, azon is találnak hibát...
Szóval megnyugodtam, 1000%-os az autóm
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Lehet velem van a baj, de nekem ez tetszik.
Simán beletenném a seggem, kifejezetten szép vonalai vannak.
A skodánál ezerszer jobban néz ki.
A cliót egyik sem veri meg az a best buy.Tresh köszi már megvettem és Gates lett.
Holnap este be is rakom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
válasz Sly189 #25834 üzenetére
A lámpád be van már állítva?
Ma volt egy terelés bábony előtt, szirák felé este ahogy jöttem dolgozni, hát b@mmeg olyat világít ez az izzó, hogy bez@rok tök sötét úton.A távolságit ha rátolom, az égvilágon semmi nem történik, max. az út szélét jobban megvilágítja. Nagyon durva fénye van, majd valamikor csinálok videót.
Lehet nézek a köd és a távolságiba is hasonlót.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Sly189
senior tag
Dehogy volt erre még időm
Majd talán holnap... Lehet rosszul pattintottam be a H7 est... majd megnézetem,... én már nem kinlódok vele, k!b@$zott szar cserélni izzót a megane-ba
Viszont haveromnak HOD nevű izzója van, na az bakker az tényleg xenon hatású és nagyon pirít!!!!
Legközelebb olyat veszek. ( amúgy meg most mondta a srác hogy neki is volt Night Breaker, igaz a plus de neki hamar kiégtek... új Swiftbe mondjuk... )
-
Sly189
senior tag
-
AMD Power
titán
Újabb teszt a kis kedvencemről.
-
válasz rob210 #25841 üzenetére
Pont én linkeltem ezt az izzót, mert barátom ph2 M1-ében ez van egy ideje. Illetve múltkor egy pár napra beraktuk az enyémbe és nagyon durva fénye volt valóban, én is ezt akartam venni, csak rálettem beszélve erre az osramra (egyelőre nem bántam meg).
Viszont a következő nálam is valószínűleg ez a HOD lesz.(#25843) Sly189: én is úgy tudom, hogy sima 55w-os, tehát nem hiszem, hogy baj lesz.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
akipapi
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek hátha valaki tapasztalt már hasonlót.
Egy 95'-ös évjáratú 1,2-es benzines Renault Clio a következőket produkálja:
- minél hidegebb van annál nehezebben indul
- ha beindul 10-15 másodper múlva leáll a motor
- az újraindítás után már nem áll le többször, de amíg be nem melegszik a motor addig rángat
- ahogy eléri az üzemi hőmérsékletet minden tünet elmúlikEddig cseréltünk:
- benzinszűrő
- légszűrő
- gyújtógyertyák
- hűtőfolyadék hőgombaVálaszokat előre is köszönöm.
-
eTrade
tag
válasz cellpeti #25809 üzenetére
Szerény véleményem szerint a Megane kocsik belseje mind nagyon szép, de ha értékelni kéne őket, esetleg sorrendet állítani, akkor nekem ez lenne a top 3:
1. Megane III
2. Megane I ph2
3. Megane II (Lehet hogy itt páran megsértődnek, de az a kormány... nekem nagyon bizarrr!)