- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Kék halál (BSOD)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Netflix
- Mozilla Firefox
- macOS PC-re
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz imyourfriend #20302 üzenetére
Nem rossz bár 1.5 dci vel talán a clio-t tudnám elképzelni ha nagyon fontos lenen a fogyasztás/fenntartás. De én már megszoktam a benyát és elfogadtam hogy kb 7 litert eszik bőven jó nekem..bár ha összejönne egy 2.0lieters rönci kíváncsi lennék mennyit enne
-
imyourfriend
őstag
100 paci környékén azért nem rossz, persze nem egy villám autó ilyen fogyasztással. 2 literes se enne sokkal többet ha az ember nem nyélen megy vele. Én mértem 150-nél az aktuális fogyasztás 7.4liter volt autópályán ami nem rossz azt hiszem. Volt rá precedens hogy a veszprémi dombságokban 150-el mentem emelkedőn felfelé a 8-as főúton igaz akkor többet evett.
-
tresh
addikt
válasz imyourfriend #20305 üzenetére
azért a 2.liter benya kb 10 et eszik
nekem a következő csak is 2.0 16v (150LE) coupe megane 1 lehet próbálom maga mindig meg győzni hogy ott a laguna stb stb de egyik se tetszik ennyire. Így most várok türelemmel hogy legyen egy használható példány belőle aztán lecsapok rá vagy is remélem de majd csak év vége felé
[ Szerkesztve ]
-
ThodEE
őstag
Sziasztok!
Jöttem segítséget kérni
A bal első zárammal az a baj, hogy bezárt állapotban is nyitja az ajtót anélkül hogy a kis nyelvecskét felemelné.
Kérdezem a bontót hogy mennyi a zár, de vissza kérdeznek hogy melyik része
Nekem meg ötletem sincs még arról se hogy hogy szedjem ki úgy hogy vissza is tudjam majd szerelni, nem ám arról hogy melyik része lehet rosszUtólag beépített kp zár van benne, belső karral nyitja mind a 4 ajtót, a külső meg csak azt az egyet hiába van zárva
Így láthatatlanba tudja valaki hogy mit csináljak vele vagy melyik részéből vegyek másikat
Vagy marad hogy mindenképp szét kell szednem, mert akkor holnap délután szétfarikcsálomKöszönöm előre is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
Fékfolyadékot mennyi időközönként szoktatok cserélni?
Ha le akarom cseréltetni az egész rendszerben lévő folyadékot, hány liter kell kb.? Ja igen, és milyen márkájú legyen? Vagy mind1, csak meglegyen a minősítés?
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
vezérlésenként szokták. és ha jól emlékszem 1 literes flakonnal veszel és még marad is. de most nem látom a programban. (leesett a külsö hdd-m )
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Köszi!
Akkor lecseréltetem én is, legalább ez is le lesz tudva...
Szerk.: Már csak egy kérdés: Bosch, Castrol, Febi, Mintex, Valeo, milyen legyen?
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Milyen program ez? Honnan lehet ezt letölteni?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
FerNandor
őstag
válasz FRENK1988 #20312 üzenetére
melyik?
én az autodatában szoktam nézni a dolgokat, de van vivid is. neten fent van sok helyen pl az enkóron is."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz FRENK1988 #20314 üzenetére
ja, ami ilyen bövebb az a dialogys. ezekben, amiket írtam, ilyen alap adatok vannak, feltöltési mennyiségek, alapjarati értékek stb, annyira nem sok dolog.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Urak, nemrég jöttem meg a villamossági szerelőtől.
Délelőtt elmentem hozzá, megmondtam, hogy az ecu 12-es pontjából megy a jel a szürke csati 6. pontjába. Elkezdte nézni a dolgokat, és mint az sejtve is volt, az ecuból már ki volt vezetve az R34-es csatlakozóig, ott multiméterrel megnézte, hogy hova megy a 12-es csatlakozó, onnan meg felvitte a vezetéket az óráig. Mindent profin csinált, forrasztott, szigetelt, behúzta egy fekete kábelcsőbe, kötegelővel rögzítette, tehát egy igazán profi munkát csinált max. félóra alatt. 3.000 Ft volt, és mostmár működik a fordulatszámmérős órám.
Itt egy videó az alapjáratról, és nemhogy 1.100 lenne a fordulat, de legkevesebb 1.250, és sokszor 1.750 az alapjárat! Közben pedig folyamatosan változik, ingadozik. Tehát az az alapjárati motor nagyon ramaty állapotban van, be kell állítani, remélem meg lehet oldani, és nem kell cserélni. Kétszer felpörgettem a motort 2.000 körülre, utána megint lehet látni, hogy mennyire megy vissza, és ingadozik. 1.250 és 1.750 között szokott lenni az alapjárat, ahogy kedve tartja Vidi
Ja igen, a világítást pedig nem oldotta meg, azt mondta, hogy azzal ő nem tud mit kezdeni, nem foglalkozik vele Szóval azt majd még egy másik szerelőhöz el kell vinni...
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Jajjjj de szép ez a kép.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
A pillangószelep tisztításról azt sem tudom mi az, a gyújtó trafó meg elvileg örökélet + 1 nap
Jövőhét elején végre megy a szerelőhöz a kocsi, akkor ott ránézünk mindenre, addig nem hozom haza, amíg tökéletes nem lesz az alapjárat.
Ja igen, a szelephézag állítás után nem kell valami új szeleptömítés, vagy valami szelepház tömítés, vagy valami ilyesmi?
-
Laraxior
titán
A gyújtótrafó az nem olyan, hogy vagy működik vagy sem? Az nem csinál alapjárati gondot, max akkor ha nem megy az egyik henger.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
addikt
válasz Laraxior #20328 üzenetére
ha szakadt a vezeték vagy egyik gyújtó trafó néha rosszalkodik simán lehet alapjárati gond is (nálam pl igen sokat segített a csere / az más kérdés hogy be is döglött ) Vagy a másik dolog ami hirtelen eszembe jutott hogy az automatikus szívató túl sokáig marad rajta vagy folyton és akkor a fogyasztás is érthető hogy sok
(#20326) giigz:Ja örök életű csak nem a fos sagem meg valeo páros ahogy előbbi nálam is behalt
(#20327) eTrade: jó kis iromány a 16 voltosokhoz de 8v-nél ennél is egyszerűbb lekapni és kitisztítani is
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Telóról nyomom így a videót estig hanyagolom.
A lambdaszondát tessék szíves lenni kidobni a pics@ba.
A folytószelep és gyújtástrafó ilyen hibát nem produkál.És egy kis félreértés tisztázás giigz autójában 1 db Bosch gyújtótrafó van, ha az szarakodna lefulladna a kocsi vagy el se indulna.
Az alapjárat szabályzó csavaron meg időszerű lenne végre állítani, mert így nem lehet megállapítani mi van azalapjárati motoroddal ugyanis ilyen értékeknél be se kapcsol.
Annyira el van állítva az injektorod, hogy egyszerűen 800 közelében nincs az alapjáratod ahol bekapcsol az alapjárati motor ezen érték felett ugyanis nem kapcsol.Teszem azt hozzá ha be lesz állítva az injektor, lehet a lambda szonda se fog össze vissza jeleket dobálni a szerencsétlen ecunak ami össze vissza vezérel jelen esetben.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20333 üzenetére
bazd tényleg elfelejtettem hogy nálatok 1 trafós a móka (amúgy alapjárati ingadozást és egyeletlen járást tud okozni persze nem a ti esetetekbe )
Nem mellesleg és mindent darabokra szednék és kitakarítanám beállítanám ahogy írtad. Mondjuk az nem egy szar dolog hogy állítható az alapjárat 1.6 8v nál már ilyen nincs
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
wazze ennek hol ingadozik az alapjárata?
Te miről beszélsz?
Tök szép egyenletesen jár, amikor felmegy a fordulatszám olyankor gázt adsz.
Ennyi ingadozás minden 8 szelepes autónál van mert ez még központi injektoros.
Simább járás csak 16 v-sel és hengerenkénti befecskendezéssel oldható meg.Simán annyi a baja, hogy ki van tekerve az alapjárati ütköző csavarod.
2 perc beállítani.
Ezért ilyen magas a fogyasztásod a végén kiderül 6.5 körül eszik a tied isMMA87: azért az nem lenne rövid táv, ha már Pest Nyíregyháza távot vesszük.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #20338 üzenetére
Azért írtam az ingadozást, mert van amikor 1.250-1.500 körül van a fordulatszám, de sokszor 1.750-re is felmegy az alapjárat. A videón nem látszik, de 1.250 és 1.750 között van az alapjárat, ez azért egy kicsit nagyobb eltérés, mint a +- 50
Egyébként a múltkorában ha jól emlékszem beszéltünk a fordulatszámról, ma már végre meg tudtam nézni én is, és nekem óra szerinti 90-nél 2.700-at forog, 100-nál pedig 3000 alatt egy icipicivel.
-
-
kisninja
őstag
Nekem is van egy kis gondom a kocsival voltam szerelőnél de ő azt mondta hogy semmi baja. Konkrétan a futóművem elől ha belemegyek egy kis pici lyukba vagy mélyedésbe már kurvára kopog nem tudom mi lehet.
Alánézett annó azt mondta hogy a féknyereg lötyög a stift kicsit ki van kopva, de nekem nem annak tűnik. Valakinek 5lete ?powered by: ®MAJORMÜVEK®
Új hozzászólás Aktív témák
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Fotók, videók mobillal
- Poco M3 - felújított állomás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Mini-ITX
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Villanyszerelés
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest