Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz SocketA #15693 üzenetére

    Na akkor még valami számlát akkor írók az elvégezett munkáról amikor kedvem van és úgy... ez a full nagy szerviz után = nepper duma ergo semmi sincs kicserélve... magán személy meg ha megcsinálja az autót nem adja el hidd el :))

    Nem csak a motornak vannak tartó bakjai..ha váltód kutyacsontos ahogy írták ( magyarosabban nem bowdenes..úgy képzeld el mint egy fix sin a végén két görgővel vagy mint egy stabrudat) lényeg ennek is van gumi rögzítése amit mint írta a rob is elszakadhat kirepedhet stb.. ha a kuplung jó akkor a váltóba új olaj + rögzítések váltó bakok megvizsgálása... esetleg mint nálam egy elszakadt motor tartó bak miatt megdölt picit a motor és épp elég volt ahhoz hogy akadjon a váltó 1-es be mivel "karos" megoldású.. csere után tip top lett :) na most ez a művelet 5k ba fájt :)

    Most nézem: A motornal viszont meg anno a Renault szerviz mondta, hogy a kozepso motortarto bak el van repedve, de az en szerelom azt mondta, hogy ha majd eltorik, ugyis erezni fogom, hogy ugral a motor... lehet ez okozna gondot?

    Bocsánat, de akkor ez a szerelő se látott még rönót.... a blokk meg van dőlve és az pont elég hogy akadjon a váltó...ahogy fentebb írtam is.. másik a motortartóbaknak több funkciója van rezonancia felvétel stb nem hiszem hogy 10k nál több lenne bele a bak és problem solved :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák