-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
És 16 szelepes autód van.
Tresh már írta, nekünk hátul a motor mögött van. és vagy nagyon sokat játszol vele, plusz kiszeded a dobbetétet is, vagy le kell kötni a féltengelyt.
Különben nem veszed ki sehogy.8V-seknél sajna elkúrták ezt a konstrukciót.
Igaz 8-10 évente kibír az ember egy generátor cserét még ha szopós is akkor is.Renault power
-
tresh
addikt
na nekem meg 15 és most cseréltem generátort
Most már csak egy komplett 90lovas henger fej kéne és elvileg jók is vagyunk ha az ecu nem köp bele a levesembe..igaza így marad tarcsiba a mostani ami most lett rendbe rakva sebaj
Amúgy úgy látom magyar viszonylatban csak én vagyok ilyen fanatikus megane 1 modder
Jut eszembe m1 ph2 óra egységét ha belegebedek is de beleműtőm a röncibe igaz kapcsolási rajz nélkül jól elleszek..
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na ha azt beleműtöd megtapsollak.
Ott kezdődik, hogy teljes műszerfal csere.
Ugyanis máshol vannak a felfogatások.ECU csere, ugyanis máshonnan veszi a jelet és más kábelen is adja.
Plusz mások a csatik és az érzékelők.
Ne feledd 16 szelepes létezik csak új műszerfalas.
A régi műszerfal 8V-shez való.Na ha ezek után megcsinálod csináld meg az enyém is
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16459 üzenetére
Nincs lehetetlen akkor 16v -s moci lesz benne De azért ha meghozza haver szétbombázom ugyan is csak azért idegesít a jelenlegi mert nem tudom úgy megoldani a megvilágítás ahogy én szeretném a fos narancs lap végett..
(#16462) giigz : én pont tegnap hogy mentem haza cég előtt beindítottam, munkatárs meg az 1.6 fokát elszívtunk egy cigit vissza csücs és azt hittem nem jár a motor és rá akartam indítani
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16464 üzenetére
Tudom ez az én nagy bajom(ezért lesz csak komplett HF csere a 90 pacisra bár az a bajom hogy szerintem ott is más az ecu.De erről még bővebb infót nem sikerült gyűjtenem csak annyit tudok hogy a különbség a kompresszióba van 9.1 kontra 9.7 amit a hengerfej+vez.műtengely csere megold).. kék az fosvágen nem szeresem csak sötétebb narancs/vörös jöhet szóba mert az nekem nyugtatja a szemem..
(#16467) FerNandor: akkor szépen járhat az a turbodénes is bár faterom lagunája is nagyon csendben ketyeg
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
én ugyanígy jártam kb a múlt héten. beindítottam, valamit csináltam és utána be akartam indítani (megint, közben már járt) megnyomtam a gombot, erre meg ugye leállt. na mondom ez fasza
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Akkor sokkal egyszerűbb a dolog.
Veszel magasfényű piros ledet és a rizsszemek helyére beteszed.
Az tuti ha piros fényt kap kellemes színű lesz a villanyodEgyébként meg megkérdeztem és lehet kapni festéket rá.
Lámpafesték.
Azzal lefújod a narancssárga betétet és kész is vagy.Renault power
-
Nekem is bal elől van a generátor, viszont itt jó nagy szopás a cseréje. /alsó motor burkolat, dobbetét, motortartó, stb. és 1-2 kellemes óra/.
Ja és nem feltétlenül az évek számítanak, hanem a km. Nekem 4,5 évesen adta meg magát.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
wertigo1984
őstag
Üdv márkatársak!
Ma a munkahelyemen mentem egy nagy kört egy 3 literesLatitude-val. Kényelmes, az úthibákat viszonylag jól csillapítja, kellemes a hifi minősége, elég tágas és erős a masszírozó ülése. Panorámatetőn kívűl minden földi jóval fel volt szerelve, idegesített viszont, hogy a navit bekapcsolva hagyták és németül karattyolt.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #16471 üzenetére
Hátul milyen volt a helykínálat? Ülések anyaga a szokásos szövet? Automata vagy manuál volt?
-
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #16474 üzenetére
Akkor nekem hátul már necces lenne 19x cm el..mondjuk nekem 3.0 v6 ba kéne
-
Ghandi
aktív tag
Sziasztok!
Hétvégére termosztát cserét ütemezek be,nem várhatok tovább,elég volt ennyi fűtés nélkül.
Tanácsokat kérnék erröl.Mielött lecserélném a vizet jó lenne kicsit kitisztítani a rendszert.Van valakinek ötlete hogy poyntosan mivel? Ahogy olvasom neten a hűtőtisztító adalékok sokan nem segítenek,az ecet meg túl agresszív anyag,de akkor mit? Na meg mit érdemes véglegesre beletenni hűtővíznek? Az okés hogy fagyállót,én keverném be koncentrátumból.A csapvíz ugye nem jó,attól lerakódik hamar,de mivel van a családban egészségügyis igy nem probléma az orvosi desztvillált víz beszerzése.Kinek mi a véleménye erröl? Azt olvastam hogy a desztillált víz is agressziv anyag,nem szabad bele tenni,de ha fagyállóvalbkeverjük akkor is megmarad ez a hatása? Már csak azért is furcsa nekem hiszen a vízhűtéses számitógépembe is orvosi desztvizet használok 1:10 arányba fagyállóval és semmi baja.
Az utolsó kérdésem meg autó specifikus. Megane II 1.4 16 szelepes,pontosan hol lehet leengedniba vizet és hol kell légteleníteni?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
Huh ha már termosztát rob m1 gyárija valeo ? Mert most valami swag van benne de hamar nyit talán 80-85fok között cserélni akarom holnap úgy is tavaszi nagy szerviz lesz a kocsin
-
Ghandi
aktív tag
Mostmár van valami fűtésem reggelenként mert már nincsenek nagy minuszok.Először felturtam a nete ebben a témában,és azt találtam hogy a renaultok ugy álltalnában,de a meganok meg egyébként is érzékenyek a fűtése.Álltalában hamar eltömődik a fűtőradiáror,és a cseréjéhez ki kell szedni a műszerfalat...
Hál istennek nálam nem ez lesz,mert ha felmegy a vízhőfok mutatója félig akkor van fűtés,csak nem igazán ment fel odáig.Ez igy szerintem termosztát hiba lesz.
Árban nem egy vészes dolog,maga a termosztát pár ezer forint,leegdrágábban us kb 5000 lehet,a fagyálló koncentrátum s kb 2000ft.A mnka sok vele csak,főleg hogy ki is akarom tisztítani a rendszert.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #16479 üzenetére
Szia.
Jótanácsok, termosztátból csak jó minőségűt szabad venni, saját bőrömön tapasztaltam még a golfnál 3at cseréltem 1hónap alatt. Akkor vettem bele Valeo-t ezt javaslom a Renaultba is, nekem is az van.
A másik fele az, hogy a rendszer takarítását én úgy oldottam meg, ahogy a legegyszerűbb.
Azaz levettem a csövet a termosztátház előt összecsatlakoztattam egy slaggal kinyitottam a csapot és nyomattam bele a vizet amíg trutyis volt. Ezután kompresszorral kinyomattam amennyire lehetett, majd amikor már nem volt benne érdemleges mennyiség, friss megfelelő fagyállós ioncserélt keverékkel feltöltöttem.Az eredmény jó lett
A csoda tisztító szerekkel jelen helyzetben az a baj, hogy leszedik a korróziót is az alkatrészek belső felületéről. Amitől pont hogy eldugulni fog a rendszer.
Ha olyan állapotban van a radiátor azt már cserélni kell nem takarítani.
De persze ez csak az én véleményemRenault power
-
lajo
senior tag
Külföldön voltam pár napot, és azalatt a kocsi felé se néztem. Közben végig esett a hó, és amikor kiástam a kocsit akkor vettem észre hogy nullára le volt eresztve a jobb hátsó. Havas jégen emeltem meg a kocsit (ami kicsúszott, egy részen fel is marta a küszöböt alulról, mert a kocsi nem esett le), emelőt kaptam egy értelmeset, a kerékkulcs simán jó volt amit a kocsihoz adtak. A pótkerék nyári volt és más méret (205/55/16 vs 195/65/15), de sikerült és haza is jöttem, 400km volt az út. Itthon kiderült, hogy csak a szelep ment tönkre úgyhogy olcsón megúsztam. Képzeljétek a sztorit új autóban pótkerék nélkül...
A másik: észrevettem, hogy szar úton valami zörög az utastérben. Hamar rájöttem, hogy az anyósülés támlája az, mert ha lefogom nem zörög. Valaki találkozott ezzel és esetleg tudja, hogy hogy a legegszerűbb megoldani? A sofőrülés meg kottyanik nagy bukkanón, vagy ezt előidézve, ez gondolom simán kopás, de az anyósüléssel szerintem nem ez a gond.
-
_NCT
őstag
Az amugy jonak szamit ha az auto 0°C kornyeken de meg -5 korul is eleri az uzemi homersekletet 2-2.5km-en belul??
-
tresh
addikt
A pótkerék nyári volt és más méret (205/55/16 vs 195/65/15)
MMA87: az a dolga hogy elérje az üzemi hőmérsékletet
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Lopás elleni biztosításnak csak casco biztosítást lehetséges kötni itthon, vagy van valami más is?
-
eTrade
tag
Esetleg ez szerintetek? "Genertel Lopás Casco"
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
van az 20km is
indulok maglódról, -5 fok, és már a péceli lehajtót is elhagyom mire 2-3 vonalnyi meleg van, és a kistarcsai kórháznál lesz 5 vonalha nem M0 felé megyek, akkor is vagy 20km kell neki
1,5dci volt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
Nekem meg 1.4 benzin ugye és 2kilóméter után már jó meleget fúj be a kocsiba.
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer