Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz giigz #14505 üzenetére

    Az 1.4e az eco motor nekem is olyan van meg neked is 75 lovas verzió.

    Ha megyek 35 körül az gondolom kilóméter / órában értendő:) akkor nekem 3-ban van az autó és nem is akarom 2-esbe tenni. Mert ott már 3-ban is dolgozik a kocsi és akkor ne pörögjön mint a barom ha nem muszáj.

    Ha előzés van vagy olyan szitu, hogy kell a kraft akkor visszapakolom, de csak dupla kuplungal lehet visszatenni.
    Ha arra irányul a kérdéses, akkor igen nekem is és minden egyes megane-osnak szorul a váltója ha nagy sebességben vissza akarod pakolni a kocsit.

    1-max 20-ig
    2-es max 50-ig
    3-as max 70-ig
    4-es max 120-ig
    5-ös max még nincs tesztelve, 150-et már mentem a kocsival, ott még nem volt vége, de csak egy jogsim van nem mertem tovább tolni.:)

    A visszaváltásnál, meg amúgy is érzed látod(ha kicserélted már fordszámmérősre) hogy viselkedik.
    Én álltalában 2000-3000 fordulat között közlekedem.
    Azon még nem pörög nagyon de már el lehet úgy váltani, hogy nem esik be 2000alá és nem erőlködik a motor.
    Sokan a fene nagy fordulatszám spórolással zabáltatják a kocsit 8-9 literre, mert csak erőlködik a motor meg főtengely csapágyasra vágják az egyenetlen és túlzott terhelés miatt..

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák