-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Az 1.4e az eco motor nekem is olyan van meg neked is 75 lovas verzió.
Ha megyek 35 körül az gondolom kilóméter / órában értendő akkor nekem 3-ban van az autó és nem is akarom 2-esbe tenni. Mert ott már 3-ban is dolgozik a kocsi és akkor ne pörögjön mint a barom ha nem muszáj.
Ha előzés van vagy olyan szitu, hogy kell a kraft akkor visszapakolom, de csak dupla kuplungal lehet visszatenni.
Ha arra irányul a kérdéses, akkor igen nekem is és minden egyes megane-osnak szorul a váltója ha nagy sebességben vissza akarod pakolni a kocsit.1-max 20-ig
2-es max 50-ig
3-as max 70-ig
4-es max 120-ig
5-ös max még nincs tesztelve, 150-et már mentem a kocsival, ott még nem volt vége, de csak egy jogsim van nem mertem tovább tolni.A visszaváltásnál, meg amúgy is érzed látod(ha kicserélted már fordszámmérősre) hogy viselkedik.
Én álltalában 2000-3000 fordulat között közlekedem.
Azon még nem pörög nagyon de már el lehet úgy váltani, hogy nem esik be 2000alá és nem erőlködik a motor.
Sokan a fene nagy fordulatszám spórolással zabáltatják a kocsit 8-9 literre, mert csak erőlködik a motor meg főtengely csapágyasra vágják az egyenetlen és túlzott terhelés miatt..Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen