Új hozzászólás Aktív témák

  • LazaEdit

    friss újonc

    :Y
    Sziasztok!
    Szeretném, hogy minél többen olvasnák a panaszom (talán felfigyel a szolgáltató) ezért közzéteszem az ügyfélszolgálatra írt e-mailt:
    2022.04.05-én 06.10 kor kaptam egy sms-t miszerint PlayltAll szolgáltatásra feliratkoztam ill. számlázásra került (599ft). Mivel én ilyesmit nem kértem felhívtam ügyfélszolgálatukat, hogy panaszomat bejelentsem. Az ügyfélszolgálatos közölte, hogy nem tudja törölni, de tiltsak le egy bizonyos szolgáltatást (az sem tudom milyen szolgáltatásom volt ez, de bosszant, hogy így esetlegesen nem tudok online parkoló jegyet venni - az ügyfélszolgálatos mondta). És azzal az információval szolgált, hogy amennyiben kiszámlázzák az összeget reklamáljam meg. A számla érkezésekor ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, egy kevésbé megértő hölgy (burkoltan tudatva, hogy milyen elmaradott vagyok, miszerint - ezt a nemes gesztust hogy van egy ilyen szolgáltatás amit csak úgy a JÓVÁHAGYÁSOM ÉS MEGERŐSÍTÉSEM NÉLKÜL a telefonszámlámon kiegyenlíthetek - nem ismerek) tudtomra adta, hogy nem tehetek semmit. Felháborodásom után megjegyezte, "írjak e-mailt". Írok: inkorrektnek tartom az egészet!

Új hozzászólás Aktív témák