Új hozzászólás Aktív témák

  • malor

    aktív tag

    válasz Viktor0610 #43135 üzenetére

    Viktor, lenne egy észrevételem mert minden nap tanulok valami újat.

    Megjött az első Hipernet Home + MyTv számla. Láttam, hogy Hipernet Home L és a MyMusic Nonstop is törthónappal van számolva (napra pontosan) a szerződés aláírását és a számlazárást követően. Viszont a MyTv + HBO Go teljes áron. A Hipernet Home kedvezmény kerete sem törthónap, hanem teljes ár.

    Betelefonáltam, mert érdekelt a dolog, hogy így van-e tényleg helyesen. Mondták, hogy igen. Ez most kb. 1000 Ft bukta ebben a számlában, ha tört hónappal számolnának mindent.

    Már rákérdeztem, hogy ha lemondom időközben, akkor is teljes árat fognak kérni? Mondták, hogy persze, mert csak számlazárással fogják megszüntetni a szolgáltatást. Így október 24 és december 11-e között 2 havi TV díjat számláznak ki, ha le is mondom november 23-án pl.

    Megértettem és tudomásul vettem, hogy ez a MyTv igen "veszélyes dolog". Most ha számlazárás előtt egy két nappal kötöttem volna rá szerződést, akkor is egy havi díjat fizethetnék érte.

    Azt persze nem tudták elmagyarázni telefonban, hogy mi a különbség a Hipernet Home, MyMusic vs. MyTv között ,amiért a legutóbbinál nincs tört hónap. Valami "szolgálatásról" beszéltek, miközben mondtam, hogy a másik kettő is az és arra van törthavi díj.

    Ezek azok az apró finomságok, amivel fel lehet bosszantani szerintem az ügyfeleket. Az már csak hab a tortán, hogy a szerződéskötéskor befizetett előleget (990 Ft), csak az 5. hónapban számolják el. Mondtam is, hogy az most egyelőre még elég bizonytalan, mert túl sok a negatív élmény...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák