Új hozzászólás Aktív témák

  • albiosz

    őstag

    válasz BornToBePuli #12608 üzenetére

    Köszi! Igazából pont az a bajom, hogy nem válaszolnak a panaszomra. Az első óta már 2,5 hónap telt el, a másodiknál ma telt le a 30 nap. Telefonon nem adnak információt az ügyről, csak újabb panaszt rögzítenek. Nonszensz.

    Az a baj, hogy ez az üzletszabályzat 2015-ös és úgy gugliztam, hogy 2016 végétől az NFM vette át az egykori Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság feladatait illetve a járásokhoz lehet fordulni, de a járáskerősőben nem egyértelmű nekem, hogy a lakhelyem szerintihez kéne fordulni? Ha igen, akkor itt melyik osztályhoz? [link]

    + Találtam Fogyasztóvédelmi Főosztályt Budapest Főváros Kormányhivatalánál. Validnak tűnő e-mail címmel: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu [link]
    Ők léteznek még, ugye? Arra gondoltam leírom nekik a sztorit, cc kéményseprők, így hátha kapcsolnak, hogy válaszolni kéne.

Új hozzászólás Aktív témák