-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, nyomatékkulcsot akarok venni.
Kinéztem egy adaptert.
Van esetleg tapasztalata valakinek ilyen megoldással? Azért gondoltam erre, mert így a meglévő kulcsokkal kompatibilis lenne.Vagy érdemes inkább külön kulcsot venni? Tartósabb, strapabíróbb?
Kösz!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Janix12
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis szakmai információra, véleményre lenne szükségem.
Láttam van a topic lakók között 2004 SV650 N tulaj.
Nekem is pont egy ilyen motorom van, ha számít kék színű...A kérdésem és persze nem csak SV tulajokhoz:
A hétvégén elmentünk kanyarogni a haverokkal kicsit az országon kívül a hétvégén.
Olyan jelenségre lettem figyelmes ami kicsit zavar vezetés közben és nem tudom, hogy sajátosság vagy esetleg valami rossz beállítás, netán hiba.
70-90 közötti tempónál 8000 körüli fordulatszám tartományban kanyar előtt visszavett (nem visszacsukott) gázzal épp csak lassuló motorral érkezve, majd kanyarból kifelé kevés gázadásra terhelés váltáskor érzésre mintha egy 20 cm-t mozdulna a motor hátulja az ívről kifelé (jobb kanyarba balra tör ki). Rémisztő átélni ekkora tempónál.
Stabilizált gázzal esetleg óvatosan korrigálásra használt hátsó fékkel ez nem jelentkezik.Szóval a kérdés az, hogy ez most mi is lehet?
A válaszokat előre is köszi.. Mindenkinek!
Üdv János
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #99951 üzenetére
Én is gondolkodtam ezen, de elvetettem, mert egyrészt jobban szeretem fizikailag érezni, hogy kattan a beállított nyomatéknál, másrészt egy ekkora buckóval a kulcs végén nem mindenhez férsz hozzá. Inkább vettem 2 rendeset, egy kisebb és egy nagyobb King Tony-t.
-
nyogo83
senior tag
válasz runner 125 #99951 üzenetére
En a sima klasszikus nyomatekkulcsot ajanlanam. Hasznaltam egy ehhez hasonlot egyszer es engem zavart, hogy csak hangjelzessel jelezte a beallitott nyomatekot.
Hagyomanyos nyomatekkulcs ugye "lekattan" a nyomatek hatarnal, es megszunik a feszites egybol a csavaron, eleg nehez tulhuzni/tulfesziteni. Ennel az adapternel nem.
Egyebkent otthon egy kicsi 5-25 Nm-es meg egy 28- 120Nm-es nagy nyomatekkulcsom van(sima Lidl-s AutoXs), muhelyben meg Proxxon. Az olcsobb kulcs siman jo otthoni felhasznalasra, nem pontatlan a profihoz kepest.
Az olcsot mindenre hasznaltam mar amit el lehet kepzelni egy motor/auto szerelesenel (motorgeneralnal is), semmi gond vele.
Ha teheted, inkabb vegyel egy kicsi es egy nagy nyomatekkulcsot kulon akar olcsobb fajtat (Extol, BSG). A pontossagat utana otthon is letudod nagyjabol ellenorizni, hogy tudjad csal-e vagy nem.Szerk:
"szeretem fizikailag érezni, hogy kattan"
pontosan[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Srácok, Légolajos ugye a kis negyed lityós.
10W40 a gyári. 5100-es teszek bele mindig ugye.
Megvan pörgetve szegényke rendesen (azért nem szét...).Most lesz a cserés az olaj. Szerintetek elbírná a 10W50-et ?
Ártani árthat? Jobban szeretné vajon?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veze
őstag
válasz runner 125 #99951 üzenetére
nekem egyszerű, kattanós extol van, egy kicsi és egy nagy, ( 5-25 és 28-210 ) és tökéletesen elég otthonra
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #99951 üzenetére
Szerintem is vegyél valami olcsóbb kulcsot, kettőt.
Egy kicsit ill. egy nagyobbat. Mert ezzel a cuccal sok csavarhoz nem fogsz hozzáférni szerintem...Másik: vettem szélvédőragasztót, maholnap megjön a sárvédő hoszabbítása, látom te kicsit megkapattad annó ilyen apró lyukakkal is. Ill. mit kell tudni ragasztáskor valami jótanács? Mennyi idő alatt köt ez meg?
Bár én a szénszálas cuccot nemhiszem hogy fogom fúrkálni. Csakmegfogja a sima ragasztó is bekenve nem? Ez különben olyan mint egy technokol hogy ha levegő éri megköt és kész?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
nyogo83
senior tag
válasz etnies #99959 üzenetére
Szerintem itt maximum azert nem ajanljak, mert ha szar minosegu a toldat, nem passzos, ki tudja milyen anyagbol van, akkor amiatt elterhet a csavarra juto nyomatek. Pl a toldat "csavarodik" szar minosegu eseten.
Nyilvan ez nem a 25 -30Nm/es nyomatek tartomanynal fordulhat elo, hanem a 100 felettinel es tenyleg szar minosegu toldatnal.
Hasznalok en is sokszor toldatot, de jellemzoen a 40Nm alatti kisebb csavaroknal fordul elo. Elterest en meg nem tapasztaltam toldat vs toldat nelkul, de normalis toldatom van.
Kicsi az eselye, de inkabb beleirjak tiltasnak.
-
Francia91
veterán
Megjöttünk a Magas-Tátrából közel 20 MZ-vel
Valamint Fuvaros velünk tartott pár napig, aztán szombat délután megindult Oroszország keleti szélébe, Magadánba a telepakolt MZ-vel
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
runner 125
nagyúr
Ok, köszi mindenkinek! Marad akkor 2 különálló megoldás.
Nem is tudtam h a linkelt adaptert csak hangjelzést ad, simán azt hittem h leracsnizik az is.
Így meg pláne felejtős.Ferdzso
Nincs nagy trükkje. Alapvetően sima, por és zsírmentes felületen is ragad mint állat a szélvédőragasztó, de a biztonság kedvéért ahogy a fotókon is látszott, Dremmellel becsiszoltam pontokban mindkét felületet, h még jobb legyen a kötés.
Ha nem is Dremmellel, de valamilyen durvább smirglivel azért csiszold fel lehetőleg mindkét felületet, majd nyilván alkoholollal vagy valami tisztítóval pucold le ragasztás előtt.
Elviekben ennek is 24 órás kötési ideje van, de 3-4 óra után már majdnem szilárd az egész. Kezdetben sima fogócsipesszel pozícionáltam le, h ne kússzon el..Maga az anyag sokkal sokkal sűrűbb, masszább szerű, mint a Technolkol. Ha nyomsz egy bucit valahova és kiköt, kb autógumi keménységű lesz. Fűrészelhető, festhető.
Tényleg jó cucc. Nekem úgy 10 éve mindig van itthon belőle 1 rúd. Nagyon sok mindent ragasztottam már vele, ahol a csoda cuccok elvéreztek, illetve ami még előnye h hézagot is ki tudsz vele tölteni, hisz mint írtam elég massza szerű cucc.Csavar nem kell hozzá, ne is gondolkodj benne. A sima verzión eleve van 3 ragasztócsík. Ha körbekened még a szélvédőragasztóval 1-1 csipesszel két oldalról lepozícionálható. Tuti megfogja!
Fentebb már volt téma, ez a ragasztó, ami még csoda cucc és mindig van belőle itthon.
Francia91
Kemény!
Hány motor rohadt le?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Francia91
veterán
válasz runner 125 #99963 üzenetére
Tavaly, és most sem volt semmi műszaki hiba
Attól, hogy MZ, nem jelenti azt, hogy szar is
Elég sokan vagyunk a klubból, akik túráznak az MZ-vel külföldön, és hiba nélkül[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
tboldi
nagyúr
válasz etnies #99959 üzenetére
Én simán rárakom, ha kell. Sőt, a Jazz szívósorához még egy ilyen csuklós adaptert is kénytelen voltam használni. A Lincos 3/8"-os dugókulcs még elfért a szívósor és a zárhíd között, de a nyomatékkulcs feje már nem.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
Ma voltam kormányablakban intézni a jogsit, nekem kerek perec megmondták, hogy az új kategóriá(ka)t nem lehet vezetni a papírral, oda kértem az új jogsit, szóval régit addig még nem vonták be, szóval B kategóriára még megvan a jogsi.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz HoaryFox #99969 üzenetére
Én is így tudtam. 3 éve viszont a jogsi kézhez vétele (én postai úton kértem) előtti utolsó napon bűnbe estem: nem bírtam tovább (a motor már egy hónapja itthon várt rám) és elmentem egyet gurulni a "sajtpapírral" a zsebemben.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #99971 üzenetére
Nekem a gépkönyv a 10w40-et ajánlja, de elfogadott az nekem bevált 15w50 és a 10w50 is.
(#99969) llwynog Én is így tudom. Ha elhagyod vagy lejárt, akkor vezethetsz papírral, de ha új kategóriát jegyeznek be, akkor nem, mert az okmányiroda nem bejegyzi, csak továbbítja a BM-nek. Amikor a BM beírja, onnantól hivatalos a dolog.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #99972 üzenetére
Felőlem mindenki azt rak a motorjába, amit akar. Akár bele is hugyozhat, ha neki az tetszik.
Az én véleményem viszont, hogy a mérnök okkal ajánl akkora viszkozitást, amekkora elő van írva.
Bizonyára van különbség a 40-es és 50-es olaj viselkedése közt üzemi hőmérsékleten mondjuk egy .02 tűrésű dugattyú-henger illesztésnél, illetve a csapágyaknál. Mivel átlag halandók nem fognak labovizsgálatot végezni és a kopadékvizsgálat is elég ritkán merül fel a topikban , ezért ami engem illet én elhiszem, hogy a gyártó okosabb nálam és nem hasraütésre ír elő 40-es olajat. -
HSM
félisten
válasz Teasüti #99949 üzenetére
Felfelé nekem is bevált kis kuplung segítséggel a kuplungnélküli technika. Lehet majd még előveszem ezt a kérdést.
(#99955) Micsurin: Nem mindegy, főleg milyen időben és körülmények között használod. Nálam az SV650-en az olajhűtő hajlamos túl szorgalmas lenni, ha van tempó is kicsit hűvösebb van, ott az a gép tuti nem szeretné a 10w50-et. Azt neked érdemes tudni, megfigyelni, a tiéd hogy viselkedik, inkább túl hideg szokott lenni, vagy túl meleg, mikor hogy viselkedik.
Viszont az 5100 helyett tőlem kapsz egy ajánlást a 7100-ra. Ugyanaz a 10w40 is már szélesebb hőmérsékleti viszonyok között működik jól, és tartósabban is megtartja jó tulajdonságait. -
veze
őstag
válasz Francia91 #99964 üzenetére
Nekem régebben, sok évig volt etz250, (98e km ment a blokkjába felújítás nélkül) sokszor olvastam róla olyanokat, hogy megbízhatatlan stb , de nálam sosem volt semmi baja, se a gyújtással, se az elektromos rendszerrel se a váltóval, se a fékkel. Soha nem hagyott az uton, pedig tengerpartot is jártam vele nem egy alkalommal ( horvát ) országon belüli csavargásokra , és napi szinten volt használva. Sokáig azt hittem, valami csoda folytán csak az enyém az, ami ilyen jól lett összerakva az NDK-ban :-) de nem. Karban kell tartani rendszeresen, ( ahogy minden más vasat is, mert különben nem lesz megbízható. ) Ismertük a képességeit és határait,és aszerint használtuk. De jóóvooolt az akkor, 18 évesen nagyon ! . MOTOR volt !! a sajátom volt ! :A motorozást ez szeretette meg velem úgy, hogy soha többé nem tudom már letenni
[ Szerkesztve ]
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Első gumi kell, Z750-re. Jelenleg az M7 RR van kopásjelzőn.
Kinéztem a Rosso III-at, és az M7 RR-t ismét. Kettő között van érdemleges különbség? (Mert a Rosso-t olcsóbban tudom megszerezni)
-
-
veze
őstag
válasz runner 125 #99963 üzenetére
Ez a HOSCH KLEBER készlet mennyire elállós ( eltartható) látom van 20 grammos és 40 grammos kiszerelés
ez utóbbi faljagosan olcsobb természetesen. Kérdés ha használom 1x 2x de nem fogy el, akkor meddig eltartható? előveszem fél év mulva még ok, aztán megint fél év mulva és kuka... ?
Meddig tároltad, mire azt tapasztaltad hoyg nem használható már ?
Tetszik az hogy fel lehet építeni belőle hiányzó részeket, pl törésnél nem passzol össze a törött felület mert kihullottak apro szilánkos részek belőle. Ugy látom a videókon ilyenre ( is) optimális[ Szerkesztve ]
-
laccczka
tag
Megkérdeztem az asszonyt (okmányiroda vezető), csak plasztikkal szabad vezetni a fenntebb kérdezett esetben.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Teasüti
nagyúr
Ácsi! Rev match az nem egyenlő a kuplung nélküli váltással!
Előbbi a kuplung csúsztatását hívatott csökkenteni és a finom nyomatékváltást elősegíteni a hajtásláncon.
Utóbbi meg csak arra jó, hogy szerteszéjjel baxxad a gépet.Nem vagyok híve a kuplung nélküli váltásnak még gyorsváltó esetén sem.
Az addig oké, hogy mondjuk a gyorsváltó tehermentesíti a váltókerekeket egy pillanatra (itt ezred másodpercekről beszélünk, erre ember kézileg amúgy is csak véletlenül lehet képes), de amit sokan elfelejtenek, hogy a váltóműnek és a főtengelynek is van egyfajta mozgási tehetetlensége és nem tudnak instant fordulatot szinkronizálni a hátsó kerékkel. Ott vmi ütni fog mindenképpen. -
runner 125
nagyúr
Nekem legalább 2 éve megvan és semmi baja.
A titok h a két komponens a kupakokon véletlenül se keveredjen (ezért is más más színű az 1-1 kupak), így mindig megfelelően fognak zárni és nem szárad ki a folyadék.Cimborám a KLE500-asánál a repedt, törött idomokat konkrétan végig ezzel ragasztotta, pótolta ki.. utána felcsiszolta és ment a fényezőhöz. Durva cucc.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veze
őstag
válasz runner 125 #99983 üzenetére
Az odafigyeléssel nem lesz gond nálam sem, és akkor remélhetően az eltarthatóságával sem.
köszönöm a választ -
Geresics
addikt
Most megy a Gibraltar Race 2018.
Eddig volt egy prológ, tegnapelőtt még Romániában csapatták, tegnap Bajáig jutottak, ma innen folytatják az útjukat!
Gondoltam mást is érdekelhet!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
Srácok valaki megy majd a Parádi Hegyiversenyre ?
Vagy voltatok már? Ha igen milyen volt ? Rally szerű?
Haverommal nagyon agyalunk, hogy meg kéne nézni...@HSM: A blokk néha elmondhatatlanul meleg, egyszer még tavaly túlmelegednie is sikerült, rángatott majd le is állt, egy húszperces kényszer pihenő után engedte csak indítani magát. Lehet kap egy adag 10-50-eset. Szintetikustól tartok, szerintem abba belemajszolna, most nem eszi az olajat, nem is akarom, hogy egye.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #99986 üzenetére
Túlmelegedett és leállt? Át lett vizsgálva utána a gép?
Nekem is volt túlmelegedési problémám ventillátor hiba miatt. Utána vehettem 4 új gyújtótekercset, mert a nagy hőtől egyszerűen szétnyíltak.
A túlmelegedésen nem a vastagabb olaj fog segíteni, sőt még ronthat is a problémán.
Szintetikustól miért kéne tartani? Mindenben jobb, mint az ásványi.
Ha meg eszi az olajat a motor, az nem az olaj hibája. LOL.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Teasüti #99987 üzenetére
Egy ml-ert sem eszik. "A légolajosok jó állapot ellenére is hajlamosak lehetnek belenyalni a szintetikusba, az illesztések ezeken a blokkokon "lazábbak"." Kb mindenhol ezt kaptam eddig válasznak ha rákérdeztem mit lenne érdemes tenni bele, Mobile1 on agyaltam még anno de lebeszéltek a szinetikusról.
Leállás:
Azóta kétszer volt szerelőnél, egyszer ugye karbi takarítás szinkron + szelephézag, másodjára meg a hengerfejtömítés miatt, egyszeri eset volt az elmelegedés, soha nem ismétlődött meg. Tavaly nyár eleje volt, Hungárián beszorultam bő egy óra töki löki kuplung, egy, kettő, stop. Motorral nem tudtam elosonni a sorok közt, egy szöget nem tudtál volna leejteni, szélsőben meg szépen elmelegedtem. Okát nem tudom, de angol fórumon írták többen jártak hasonlóan a kánikula + beállt várossal már.Egy Mátrázos délután alatt kegyetlen meleg tud lenni a blokk, de ha csak kimegyek Tát - Héreg mint múlthétvégén pl, keményen felmelegszik, ezért agyaltam rajta nem lenne e előnyösebb eggyel sűrűbb olajat tenni bele, melegen csak "megköszönné". Hideg motorral meg úgyis hülye bogarasságom, hogy egy 5-10 percet engedem idle járni a bejállon, addig becsukom a kaput, eligazítom az irattárcát a zsebben, megnézem nem hagytam e bent valamit, kulcs telo etc, felöltözök aztán indulok csak már már langyos akkora a blokk.
És amíg hideg, sűrűbb az olaj addig a váltó meglepő de érezhetően finomabban jár és kapcsol.
A másik verzió, szerezni két ventit és feltenni a olajhűtőre, de azt nagyon a ló túloldalának érezném.
GT250 - 3 év:
Amúgy érdekes... lekopogom. Mindenki húzta a száját, hogy a 650-esek híre után ő nem merné megvenni a kicsit. Már a 3. közös évünk (második teljes szezon, mivel ugye szeptemberi vétel), nem egész 32.000-rel vettem kb., most fordult bele az 50-be. És tényleg lekopogom, de csak egy fejtömítés csere volt amire azt mondhatom !nem! szokott kopó fogyó cucc a rugóstag az részben saját ötlet volt mert nagyon puha volt az első szériás gyári, a második genes KYB már messze jobb és fokozatmentesen állítható, pedig évi ~10 kerül bele, idén talán picit több majd. És rendesen meg meg van tekergetve persze nem széthajtva, igaz 4000 az előírt csere már 3000-nél leszoktam engedni az olajat, nem akkora tétel az a ~1,5 liter + szűrő. És a világból kimegy a maga négy literével, és 120-130-as fél nyugger utazójával. A 120-at még utassal is tudja tartani (Én 72kg-m + ~50kg) egy topcassel.
Szerintem egy két évet még tényleg marad, nagyon hálás kis társ hétvégi gurulásra és kisebb túrákra.Utána meg valami V2-es vagy V4-es nagyobb dög jön, Versyst elvetettem sikerült ülni eggyen, de nem volt benne semmi extra ellenben a 600-as Monsterrel, az messze karakteresebb volt, még ha szar olasz is....plusz vicc az egészben, hogy 289-ért lett kigurítva egy érdekes ügyvédes - Motorrados - Külföldre költöző tulaj sztori után. Még a ráköltésekkel is éppen, hogy elértem azt amennyiért mennek ezek.
A legutóbbi csekk gyanús traffit meg megúsztam, nem tudom, hogy! Volt egy hónapja de nem jött meg!
Az összegtől jóban fájt volna amit fateromtól kaptam volna.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Mentolka #99990 üzenetére
Igen, ráadásul a Livetracking tanúsága szerint a facebook 1 napos késésben van...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Juliuska
senior tag
válasz RAiN91 #99976 üzenetére
Ennek a kérdésnek a megválaszolását szerintem, azzal illene kezdeni, hogy HOL motorozol leginkább? Pályán, vizes úton, közúton? Mik az arányok? Hol mész a legtöbbet?
Ha van pályázós vénád, nem is kérdés: az M7 RR a nyerőbb, ha több az utca, akkor a Rosso III is megoldás lehet: hamar melegszik, jó a nedves tapadása, a visszajelzése is kiváló, hideg időben sem kell félned). Viszont Rosso III-t akkor célszerűbb venni, HA olcsóbb, mint az RR, DE - ha szabad személyes tapasztalatomat is ide csempésznem:
-jobb az M7 RR a kezdeti pár besz*rat*s km-t leszámítva, valamint
-ahogyan azt a zgospel Fórumcimbi is elmondta a (#99978) számú posztjában, csakis párban gondolkozz a cserén! Jó tanács: ne házasíts különböző gyártóktól származó gumikat, még akkor sem, ha közel azonos tulajdonságokkal bírnak.[ Szerkesztve ]
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Laraxior
titán
válasz Micsurin #99988 üzenetére
Egyszer Pesten én is jártam így, 35 fok volt, csak tötymörögni lehetett a városban, lámpától, lámpáig. Asszem talán pont Alsóörsre mentünk.
Egyre nehezebben lehetett váltani az egyest indulásnál, rendre lefulladt, majd a végén valami nagyon füstölni kezdett. Begurultam egy benzinkútra, megtankoltam, kicsit pihent, vagy 5-10 percet, aztán utána már kiértünk nem sokára az autópályára, ott pár perc után rendbe jött. Be voltam szarva, hogy megáll, onnan a Balaton még legalább 100km, hazamenni meg 220.
Szóval gyanítom, hogy nem sokra voltam arra, hogy megdögöljön a motor, bár a mai napig nem jöttem rá, hogy mi és honnan füstölt.
Mindenesetre, aztán mentem még vele 10ezret, szóval semmi baja nem lett. (GSX750F)- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
-Mike-
addikt
százká
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban