-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
aktív tag
válasz HoaryFox #67099 üzenetére
Szerintem - ha teheted - csináld egyből az A-t.
Attól még ülhetsz kisebbre, és minek szívatnád magad azzal, hogy majd pár év múlva megint időpontért hívogatni az iskolát, szabadnapot kivenni, hetekig várni a jogsit, stb.
Ráadásul az elmúlt pár évben többször változott a motoros jogsi szerzésének menete. A fene tudja mivel nehezítik addig a dolgod.Na meg, mire kezedben lesz az új jogsi, lehet, hogy már nagyobbra vágynál.
-
Shad0w
senior tag
válasz HoaryFox #67099 üzenetére
Ha megvan a korod akkor mindenképp korlátlan A-t érdemes megcsinálni. Lehethogy anyagilag ugyanott vagy két lépcsőben is, de akkor kétszer kell KRESZ vizsgát tenned (ha ki akarsz hagyni két évet a kettő között), kétszer kell rutin és forgalmi vizsgát tenned. Pont kétszer annyit kell izgulni a vizsgákra meg délután/délelőtt eljárni oktatásokra, mintha egyből megcsinálnád a korlátlant.
Aztán ha van korlátlan jogsi olyan motort veszel amilyet akarsz, ugyanúgy meg tudod tartani a lépcsőzetes tanulást mondjuk ha veszel valami 300-as motort (persze azzal akkor fogsz szívni ha mégis 1 év után le akarod cserélni, mert akkor az átiratási költségek fognak fájni...) -
Polemius
aktív tag
válasz HoaryFox #67108 üzenetére
Ahogyan itt többen is, először hasonlóan gondolkoztam, hogy majd valami kisebb masinát veszek kezdésnek.
Aztán 600-as Bandit lett belőle. Kezdő motornak, 40 felett, úgy, hogy előtte robogós rutinom sem volt (ellenben 20+ éves autós gyakorlatom igen). Ésszel kell menni, leszarom, hogy a szerpentinen 2x előz meg ugyanaz a fickó mire leérek (lekörözött ).
Szóval irány az A kategória, aztán majd látod, mit szeretnél venni mire odaérsz. -
Geresics
addikt
válasz HoaryFox #98308 üzenetére
igen, most is így van itt is, csak a km állás helyett én a várost írnám be, úgy, ahogy fent írtam (Azért raknám Off-ba, hogy még jobban elkülönüljön, akárcsak a nicknév vastagítása most is...)
A képek természetesen maradnának úgy, ahogy most is vannak az összefoglalóban!Aki megírja a
címétvárosát már írom is be!
Magamat már át is írtam, így jól látható a példa az összefoglalóban*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dave0825
őstag
válasz HoaryFox #99833 üzenetére
Grat!
De jó neked. Nem sokkal utánad mentem rutinra (itt írtad), de nekem még vizsgabiztos hiányában kérdéses a városi időpont. Úgy várom már, de a július 3-i vizsga is ugrott.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
etnies
senior tag
válasz HoaryFox #99833 üzenetére
Gratulálok!
Ha megfogadsz egy jó tanácsot, akkor egyből elmész egy tréningre. Még idén.
Én sajnos nem mentem, utólag nagyon megbántam. 3 éve voltam a Hondánál, azóta minden évben visszajárok. Ennyi év után is hasznosnak érzem összességében.Amúgy jó motorozást, de ésszel!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
dave0825
őstag
válasz HoaryFox #99848 üzenetére
Annyiból még "időben" vagyok, legalábbis amivel számoltam, hogy mire lesz meg, hogy ha kések is, állítólag nem 2-3 hét, mire megjön a jogsi, hanem 1 héten belül megvan, mert már csak a városba kell bemennem az okmányirodába, nem kell a megyeszékhelyre menni. Szóval, ha úgy nézem, 2 hét csúszással még a tervezetten belül leszek, mert 2 héttel kevesebb idő alatt jön meg. Júliusban azért remélem, hogy már kirándulgatok.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
zgospel
őstag
válasz HoaryFox #99854 üzenetére
Kezdőként minden oktatás nagyon hasznos, de szerintem a Dodor féle utcai kanyarodás egy kicsit vakítás, illetve ár-értékben szerintem egyáltalán nem éri meg. Egy Euroringes pályaoktatás sokkal hasznosabb és sokkal többet ad, még akkoris ha marhára nem érdekel a pályázás. Utána hazafelé úgy fogod dobálni a motort mint egy biciklit.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz HoaryFox #99969 üzenetére
Én is így tudtam. 3 éve viszont a jogsi kézhez vétele (én postai úton kértem) előtti utolsó napon bűnbe estem: nem bírtam tovább (a motor már egy hónapja itthon várt rám) és elmentem egyet gurulni a "sajtpapírral" a zsebemben.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz HoaryFox #100606 üzenetére
Fizika: minél gyorsabban mész annál nehezebben mozdít ki a szél az irányodból. = Fúj a szél 150 alá nenagyon.
Evil off: Megvan hogy mikor számíthatsz rá és hol. Figyelni kell a környezetedet. Erdő, bokor /fasáv után ott ahol vége van, nézed a fákat előre mennyire mozognak ill. Milyen irányból számíthatsz a szélre. Sokat segít."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz HoaryFox #101097 üzenetére
Akkor inkább megnézetem szerelővel. Látatlanban is a kormánycsapágyra gondolok, mert az AT betegség, de azt ellenőrzöm házilag.
5k km-el ezelőtt volt centrírozva, azóta ütést nem kapott, súly nem hiányzik róla.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#31733248
törölt tag
-
Teasüti
nagyúr
válasz HoaryFox #102613 üzenetére
Ne feledjétek, hogy sokkal-sokkal védtelenebbek vagytok, kb. mint egy biciklis.
Ezzel nem értek egyet. Három évig bringával közlekedtem városban. Motoron biztonságosabb. Jóval kevesebb a fenyegetés. Motoron egy-egy hülye miatt meg lehet szívni. Biciklin bárki megszívathat, aki csak elmegy melletted. És mindenki elmegy melletted.[ Szerkesztve ]
-
-
Formaster
addikt
válasz HoaryFox #102704 üzenetére
Én is a Liqui Molysat néztem ki, nagyon kevés kell belőle, de ha valaki ezt is drágállja, meg lehet venni felesbe mással. Bár szerintem 3e Ft megér annyit, hogy ne kelljen tankot és komplett üa remdszert tsztítani.
A téliesítéshez hozzá tartozik a kipufogó lezárása + a kupplung behúzása pl kábelkötegelővel. Mindettől függetlenül 3-4 hetente illik beindítani.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz HoaryFox #104985 üzenetére
Mert az autóhoz nem kell tervezés? Ezt mondom, hogy arányaiban egy autót tervezni sokkal komolyabb feladat, sokkal több anyag és technika kell bele. IGaz,hogy többet adnak el belőle, de az arányszámok akkor sem stimmelnek szerintem. Pl. egy DL1000 4millió..... 4,8 millióért veszek egy Vitara -t....
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
3psilon
aktív tag
válasz HoaryFox #108603 üzenetére
Meg kell nézni, biztos van rajta azonosító, azt összevetve kb. bármelyik alkatrész boltba be lehet szerezni szvsz.
Kiderült, valószínűleg zárlatos. Kiszedtem az indexrelét, multiméter csatlakozóra rádug, és az indexkapcsoló mindkét nem semleges állásában visít az érintkezésjelző (ellenállásra meg nullát mér).
Mivel a relé elvileg sorban van bekötve az áramkörbe a lámpák meg az akksi közé, ezért nem kéne ott érintkeznie, hanem valamilyen ellenállást vagy feszültséget kéne gondolom mérnem.
Van ötletetek, hol lehet zárlatos, vagy hogy miként érdemes ezt megkeresni? Az áramkör itt található.
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
mm89
őstag
válasz HoaryFox #108852 üzenetére
Na hát nagy csalódás volt. Én még a felújítás előtt voltam ott utoljára.
Most meg mondják hogy hátul a boxoknál lehet motorral gyülekezni. Se pad vagy szék, se árnyék....
Ha a teraszon akarsz ülni akkor séta...
Csak egy irányban lehet motorozni.
A pálya aszfaltja viszont jó.
A régi vonalvezetés jobb volt.
Összeségében azért jó volt, el is fáradtam rendesen. Hátul a vágott slick nagyon adja, előre is az lesz majdHroberto
Mindenképp[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
válasz HoaryFox #108918 üzenetére
Milyen motorral voltál?
Nálam tuti én vagyok a limit mert annó az sv 650 - nel is (pedig az kurvaerős!) , a Z750 - nel is (mondjuk az meg abs-es volt) meg most a 690 supermotoval is kb 50 másodperc a legjobb időm. Transzponderem nincs, csak a célegyenesben ránézek. Bár az is tény, hogy az új pályán csak a 690 nel voltam, azzal is először,szóval végülis ezzel gyorsabb vagyok
(a szövegben finoman elrejtett célzások csak a poén miatt vannak, kéretik nem megsértődni rajta)
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy ruhás topik
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...