-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy nyitott sisakot,annyira nem mélyedtem még bele gondoltam valaki hátha beírja majd a márkát,ami itthon mondjuk nem elterjedt.
Szóval amit találtam itthoni boltban talán shoei trial ami legjobban közel áll az elképzeléseimhez.
Szóval egy szemtelen pimasz sisakot szeretnék venni ami vékonyprofilú talán még plexi sincs rajta persze belefér ha jól néz ki,talán még a rally-s sisakok lehetnek ilyenek nem?
szóval az lenne a lényeg hogy ne ilyen "bumszli" grex legyen hanem kis finom vagány.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #8346 üzenetére
most a pénz nem lényeges mert ha drága 100.000 felett akkor majd három négy hónap alatt összespórolom valahogy a hiányzó összeget de nem baj ha alatta marad 100nak.
1000-es nakedhez venném,tisztában vagyok vele miért szeretnél lebeszélni,megvan az összes védőfelszerelésem meg a létra is megvolt,szóval nem arra kell hogy közúton 100 felett menjek vele tudom hogy letépné a fejem a szél,arra kell hogy beszaladunk fagyizni a városba akkor csak felcsapom a fejemre és a rendőr sem szívózik és még jól is néz ki.szerk.:városi szaladgálásra kell mielött valaki azt hinné fagyizásra veszek 100 feletti sisakot,nem!
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #8348 üzenetére
kössz a leírást de ezeknek nincs olyan ami megfelel az elképzeléseimnek,én nolan és arai párti vagyok,azokat ismerem beváltak de nem ilyen kell,vékony profil alatt azt értem,hogy ne legyen benne normális vastagságú szivacs,ne növelje meg túlzottan a fejem,a felnyithatók ki vannak zárva,elhiszem hogy nagyon praktikus de nekem soha nem tetszett.
Közben nézelődtem külföldi oldalakon,lehet nekem a jet sisakok közül kell választanom.
a példa kedvéért[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #8350 üzenetére
Most nézem,hogy a Momo is viszonylag ilyesmiket gyárt,fel kellene majd próbálnom valahol,na mindegy azért kössz a segítséget...ha véletlen összefutunk behívlak egy fagyira
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Sziasztok!
power commanderrel kapcsolatban tud valaki érdemi nyilatkozatot tenni?esetleg más gyártó tuninggyújtásával kapcsolatban?kérdeztem boltosokat azok mind el akarnak adni,egy sem mondta hogy felesleges,azért kérdem mert cb1000r-hez gondolkodok ami ugye nyomatékmotor és vki azt mondta hogy a pw kihegyezi a teljesítménygörbét ezért a motor elveszti pont ezt az élményt hogy alul is tol,de képeken úgy néztem 3 gomb is van az elektronikán és én adom meg hogy melyik tartományban legyen erős vagy a három gomb csak fokozat lenne és mind a felső tartományt húzza meg?
és várható e teljesítmény növekedés ami nem menne a nyomaték rovására?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #8959 üzenetére
köszi a reakciót,a motor bitangerős de nem baj ha van 15 ló plussz,viszont ha ez rámenne a nyomaték rovására ami inkább mosolyogtat,akkor nem érdekel a plussz erő,felénk lévő utakon egyébként sem érdemes 130 fölé menni,komplett rendszer amúgy sem működik akrájéknál,csak slip-on,vagyis így vettük akrával és biztos hogy nem veszek másik gyártótól még egy rendszert,talán egy termignoni még de ők sem gyártanak komplett rendszert tudtommal.akkor kap egy k&n szűrőt és viszlát.köszönöm a segítségedet!
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Nekünk van majdnem agyhugykövet kaptam amikor apám hazaállított vele,mert robogót indult venni,meglátta és hazahozta,aztán kibékültem vele,faluban csak azzal közlekedek,és minden embernek szerzek boldog percet mert amint meglátnak vele már röhögnek is.35 környékén már villog a speed lámpa és 43 körül el is fogy a motor.657 km-el vettük most 820körül járhat,még nem kellett tankolni,kanárisárga,lehet szépen dobálni rá a személyiket
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Paul119 #9243 üzenetére
Üdv!
Szeretnék hájtek gumikat vásárolni a motorbiciklimre.
Tudnátok javasolni nekem?
Metzelerem annak idején volt a 600as hornetem nagyon szerettem,elötte dunlopok voltak,azzal sem volt baj,nem szeretnék túragumit hanem vérbeli szupersport gumit,Metzeler rennsportot gyártják még?
Michelin ill. Pirellim soha nem volt,szóval ilyen dragon corsakat nem ismerek ki mit ajánlana ebből a 4 márkából?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #9614 üzenetére
Én ezzel a változattal értek egyet,ruha védeni fog téged de én sem szeretnék degradálódni mert nem öltözök be a falu utcáira fullbőrbe,mindenkinek saját felelőssége eldönteni,hogy hogy kíván motorozni és senkinek semmi joga megszólni,ki mint cselekszik,Integra egyébként ez pont tőled nem vártam,de mindegy is.
Gondolom aki kiutazik külföldre repülővel vesz a hátára ernyőt,esetleges zuhanásnál azzal még van esély túlélni.Persze van az a kategória,hogy strandpapucs fehér lennadrág fehér izompóló fullkigyúrva,ezeken persze látszik,hogy nem a motorozás adta szabadságérzet miatt motoroznak,ez tényleg gáz.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #9750 üzenetére
mázli...
valamiért soha nem vennék még akkor sem ha csak arra lenne pénzem,inkább egy robogó,de úgy mondom ezt,hogy soha nem volt,szóval tényleg full előítélet,de valamiért nekem ezek együtt bukkantak fel a kymco és társai kínai quadokkal meg pocketekkel és soha semmi jó visszajelzés nem jött felőlük,amúgy a hyonak van már normális szervízhátterre itthon?
szerk:párom kisöccse 3 kínai quadot használt el mire rá tudtam apósomat beszélni egy 250 honda quadra,a 3 quad 2 évet bírt a hondaval 3 éve semmi baj az olajcserén kívül.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Azért ne becsüljük le azt a józan paraszti észt!!!
Az emberek túlvállalják magukat sajnos és ez a társadalmi szintek miatt tovább erősödik,még mindig pedig már van elég negatív tapasztalat.
Ha a szomszédnak van nehogy már nekünk ne legyen!
Az van hogy a bankot egy pillanatig nem fogom sajnálni,és ne haragudjon meg az érintett de aki ennyire kiáll a bank mellett akkor a kis meetinges agykimosás lassan csak eléri célját.
Ja meg hogy a bankok nem nyerészkednek a valutával,mert nekik is meg kell venni,na ezen besírtam,annyi pénzt tartok bankban,hogy működjön egy számlám,ha kell külföldről vásárolni,és mindig csak a megrendelt áru értékét teszem rá.
Családunkban alapszabály,hogy bankba nem teszünk pénzt,nyilván aki megteheti,hogy van felesleges milliója vagy több ami már tisztes kamatot termel akkor persze rakja be,de mi ez nem tudjuk megtenni ezért a párszázezrünket majd én kezelem.
Lásd Soltvadkert és vidéke,persze ki gondolt volna rá hogy egy tőkeerős bank bedől,de nem kis pénz maradt bent,csak nem tudom hol.szerk:alvaro nem neked szólt,csak rossz gombot nyomtam.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
nem akarok vitatkozni,ne értsd félre és nem is offolom tovább a topicot,és biztos hogy tanult/abb ember vagy tőlem,de hogy lehet,hogy a bank uzsorázik,magánember nem teheti,hogy a brutál kamat hozzá menjen ne máshoz?persze...tudom nem kötelező felvenni,de rögtön vissza is érünk az emberek túlvállalják magukat dologhoz,mert gondolom bankos lévén tudod mekkora kamattal tolták meg ezeket a providentes vagy milyen azonnali hiteleket.
Azért meg hogy a bank közreműködik a termékem behozatalában megint csak nem ingyen teszi,mint ahogy azt sem hogy ad kártyát aminek éves díja van,szóval szolgáltat amiért fizetek,nem szívességből teszi.
De mindegy hagyjuk a témát úgy sem tudod nekem levezetni,mint ahogy én sem Neked,viszont egy üveg bor mellett egy motorostalin elcseveghetünk erről.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Sziasztok!
múltkor kérdezősködtem a cb1000r-hez a power commanderrel kapcsolatban,akkor elfelejtettem említeni,hogy hullámzik az alapjáratom,amióta nem gyári dob van rajta,ez nem nálam lett felrakva,az előző tulaj mondta,hogy azóta,ezen esetleg segítene a powercommander,írtátok hogy minden fordulattartományban a legideálisabb benzinlevegő keveréket viszi be?
nem zavaró a jelenség,pusztán érdeklődés,hogy egy lépcsővel közelebb kerüljek ahhoz,hogy csak meg kell venni a pc-t.
azóta látom,hogy más gyártónak is van gyújtáselektronikája,szerintetek azok is ilyen szintű minőséget képviselnek? pc azért elég régóta jelen van a piacon.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #9937 üzenetére
alapjáratot nem néztem meg pontosan,hogy mennyi de így fejből asszem 1000-1100on ugrál,injektoron ugyan úgy állítok alapjáratot mint karbison?
és az én én évjáratomhoz nem hoz csak pc III usb-t,Te szerinted mennyiben különbözik ez az V-től?gondolom a kis mezei hozzáértésemet ez is kiszolgálja nem?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Nekem komplett(alsófelsőtermókesztyű) spyke corduram volt absz. elégedett voltam.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #9991 üzenetére
a krossz 125ök azért tudják a 42.5-et persze papíron de ezek még csak gyári állapotban,akkor még nincs tuning kipufogó meg társai lehet valósan is elérik a 42.5öt.
más: olajat akarok cserélni a quadban és kérdzném hogy hány w hanyas kellhet bele?
gondolom a Motullal mint márkával nem fogok mellé?!
Yamaha yfm 700 hoz kellene.előre is köszike
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #10021 üzenetére
kipufogórencer,membrán,fúvóka,felömlők reszelése,légszűrő...
nem arról volt szó,hogy 125 kétütemet nem lehet 40 ló fölé küldeni?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #10048 üzenetére
"4t ből sosem
40 ló 2t 125 ből?
200 e ért detonálószámlálóval, meg mittomén 50e ért gázhőmérsékletmérővel, folytonos odafigyeléssel, és állandóan az éppen aktuális környezeti viszonyokhoz állítgatással... Igen.
De az nagy pénz. Mégegyszer az új motor ára kb."Én nem vitázok,félreérted,akárhogy nézem azt írod itt hogy 2t 125ből csak hightech cucokkal jön ki ennyi erő,én meg írtam,hogy a krosszblokkból mégis simán kijön ennyi,nem írtad sehol hogy gp blokkokról beszélünk.részemről nem vita csak kiegészítés és simán szívesen meghallgatom miért nehéz egy utcai 2t 125ből kihozni ennyit?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #10096 üzenetére
nem akarom tovább ragozni,elhiszem,hogy kened vágod ezeket de a krossz versenymotor amihez mindenki hozzáfér a szalonban papír szerint 42.5 lóerő,de gondolom a vb-n induló 125 ha csak 5 lóerővel erősebb is akkor is erősebb,Győrfi Zoli nekem is kireszelte a krosszhengeremet és erősebb lett,pedig nem sokat detonáltuk,de hagyjuk mert engem degradálsz,hogy igazad legyen,a moto gp 125 kategória motorjairól meg 50-55 lóerőket beszélnek.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz vendingo #10129 üzenetére
nekem a bmw-vel kapcsolatban is fenntartásaim vannak,nem személyes tapasztalat sajnos,mert egy k1300r örök szerelmem,de pénz híjján soha nem lesz,viszont bmw nyílt napon anno a mátrában(akkor még 1200es volt)azt akartuk kipróbálni,közben egy sráccal beszélgettün aki ott mesélte,hogy most vett s-est mert az r múlt héten gyulladt ki neki.
A legjobb barátom k1200rt-t vett újan és rengeteget hordta vissza aksi,motorhibával,computerhibák sokasága...
Persze lehet csak kifogták de neten is sok azért a panasz,de tény hogy a gs-ről viszont szuperlatívuszokban beszélnek,arra viszont nem sok panaszt hallani.
Ja és mocskos drága is a bmw sajnos.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz KubanitoS #10132 üzenetére
én nem vagyok bmw fan,amíg ki nem hozták az 1000rr-t addig nem is tekintettem őket japán konkurenciának,számomra a ducati a motorok royce-a,de azt sem vennék mert számomra az is túl van árazva,ezek az alföldi utak amúgy is olyan szarok,hogy múltkor végigüvöltöttem Kecskemét Soltvadkert távot elszidva az összes kpmest és politikust akik elspórolják saját zsebre az anyagot az útból
Szóval itt csak futóval együtt vennék ducatit.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz TayRol #10138 üzenetére
jó de amit addig szopok(Soltvadkertől) szinte nem ér annyit,mert az M5ös felüljárótól megint akkora felgyűrődések vannak a Kecskeméti elkerülőn,hogy tényleg kinyílik a bicska a zsebemben.Ha Kiskőrösnek megyek szar,ha Kiskunhalasnak szar,komolyan akár földesúton is mehetnék Pestre...na mindegy,ez jutott.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Ramius #10150 üzenetére
Persze,de tudod azért elindulni,megint csak nem éri meg,mostanában nem volt időm elmenni motorozni,de ráveszem magam,korán elindulok,lassan végigmegyek ezen a szakaszon,és elmegyek a Mecsekbe,pár éve jártam arra,akkor motorozható volt,változott ez azóta?
Járnak ki rendőrök mérni vagy azért lehet egy biztonságos motorozható tempót diktálni vagy kanyar után ott lesz a trafi?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Ramius #10224 üzenetére
Felénk megy ez a munkavédelmis sisak dolog,de kis faluban ezzel semmi gáz nincs,nyílván nagyvárosban más mert hatványozott az esélyed,hogy elütnek,persze védeni semmit nem véd de a rendőr legalább nem fordul utánnad azonnal,ja és robogón max.
szerk:kb három hete elkezdett szivárogni a CB-n a telóolaj,Kiskunhalas IronMotor márkaszervíz 1óra+olaj+porvédő+szimering 16000,ebből egy óra 6000+olaj 2000+8000 a porvédő szimering.Nem volt telóösszehúzó menetes száruk két acéldróttal húzta az egyik lefelé a főnök meg próbálta időben összekapatni,kétszer esett szét,a hajam hullott mint a picsa.a 6000es óradíjat meg amúgy is sokaltam.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
Minek veszed Magadra?
Nem kell azt hinni,hogy a motorosok felsőbbrendűek valaki felett is,igenis itt is van kirívó eset mint,ahogy lehozzák azt is részeg apuka gázolt halálra egy ikerbabakocsit,vagy egy komplett családot gallyazott le,nyugodj meg hogy számtalan példát tudnék felhozni csak az ismeretségi körömből,hogy miért utálják a motorosokat,amikor bent a faluban 140el mennek a gsxerek meg a többiek én is kimennék pofozkodni,a média csak még nagyobbra csiholja,de nyugodj meg hogy van annyi nem szent motoros mint autós.
Őket is ma láttam bicegni a járdán,a csaj anyukám mögötti utcában lakik,apám barátja volt a helyszínre érkező 3. autó akit meg is előztek,azt mondta minimum 180al...majd ha belédhasít egy ilyen majom amikor a kisgyereked a hátsó ülésen ül,akkor legyél toleráns az emberrel mert hát motoros...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Gaboman #10369 üzenetére
Magánterületek közelében nagyfokú figyelem,barátomnak egy hónapja metszett ki az orrából porcot a kihúzott drót,meg megvágta a szemhéját is,nagy mákja volt,hogy maradt a szeme,pedig kis faluban lakunk,mindenki ismer mindenkit,nem is tenne senki ilyet,aztán kinyomoztuk,hogy idetelepült köcsög német gyerekek húzták ki,hogy az az ő területük ott ne motorozzon senki,pedig nem is az övék,na mindegy megkapták a maguk füleseiket,de azóta én sem merem fák között húzni a motornak,mert elég egy befásult paraszt aki megunta a hangzavart...
Djuree: nekem ez a szakaszos nyúlás dolog anno az nsremen volt de aztán kiderült,hogy nem erről volt szó,hanem fele össze volt rohadva fele meg szépen járt ezért olyanokat ütött mint az állat,emlegettem is az előző gazdát...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
A Nolan x-lite 802 szériát mint felsőkategóriát hogyhogy nem említi senki,én alapvetően Nolanos voltam anno,most egy gagyiszar van,de úgy gondolom ki fogok egyet spórolni.
Vagy vkinek van negatív tapasztalata Nolannal?A többieket nem ismerem kézzelfogva,de mertem volna azt mondani,hogy shoi arai melett ott vannak ők is...
Tévedek?szerk:új hozzászólást szerettem volna csak rosszra nyomtam...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
hát szerintem is hidegen indítás nélkül lenne logikusabb,ha már felkent egy csomó olajat a blokk falára nem hiteles a mérés,nem?ez előtt még egy 20 évvel nekem így tanították(apám szerelő haverjai,nem iskola)azóta is így csinálom és semmim nem roppant még össze mert kevés lett volna az olaj.
Vagy már modern időket élünk?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Djuree #10900 üzenetére
sima,nem is értem miért kell túlbonyolítani,nem egyszerűbb kimész a garázsba,hideg a motor, megnézed a szintet,mint melegíteni meg a mérnöknek is plusz számítás,hogy akkor melegen hova is rakja azt a szintet,biztos igaza van a másik tábornak is de szerintem így egyszerűbb,de engem is meg lehet győzni.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
persu szted egy krosszmotornak(rendes versenymotorról beszélünk) lehet baja attól hogy stihl olajjal megy és nem pedig nagyteljesítményű 2t olajjal?Haverom szétszedte a gépét és a dugó teteje le van törve meg az egyik oldala odasült a hengerfalhoz,legalábbis látványosan végignyalta,persze hozzátartozik hogy leszedtek a hengerfejből hogy nagyobb legyen a sűrítés?meg a srác mondja hogy eszi a gyertyákat a motor,szóval ilyen gondok lennének...víz volt benne,szal azzal nem volt gond,hengertalptömítés fújt még ki,de az ellentétes oldalon mint ahol végigsült.
Nem csak persunak szól aki ért hozzá szívesen hallgatom,csak azért persu tűnik itt szakmai lexikonnakMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
ha van a kamerán(még nem néztem meg miről is beszélünk) mikrofon bemenet és ha nem túl zavaró veszel egy számgépes mikrofont és bevezeted a ruhád alá,mi anno így csináltuk meg,meg is keresem pill,és hangok is tökéletesen megmaradtak.
Na megvan,de nem röhögni,ezek amolyan szárnybontogatások mind videózás terén mind cross terén,a kerekezős videók a bújtatott mikrofonosok
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Hál' istennek nem sokan engedhetik meg maguknak az efféle autókat,de az hogy a nagy kawa sem bír vele,tény hogy brutálra van húzva az autó ami szériában is szinte verhetetlen,amúgy szabad számolni ilyen esetben a tömeg lóerő arányt?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
a lötyögős féktárcsának közúton mennyi értelme van?hoz annyit az illeszkedésen,hogy megérje vele szutykolni?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Hellllóóóóó!
Kimentem én is a gokartpályára ma,mivel senkit nem ismertem,nem mentem oda kellemetlenkedni,nem is volt kihez mert mindenki fent volt a pályán,visszagondolva az itteni beszélgetések és képek alapján a bikers-es matricás yoda,fehér idomos talán integra sárga mz meg persu??volt egy kék mz rá nem volt ötletem,külső szemlélőként yoda jól ment ha a sárga mz persu akkor ő nem tudom mert akkor csúszott el amikor besétáltam,ha a fehér motoros integra akkor nekem az nagyon szögletes menet volt,bár mintha azt írta volna elötte este kicsit offolta magát,lehet dehidratált volt,mert ott is volt egy elmért kanyar,a kék mz viszont szépen motorozott.
Sry ha tévedek a szereplőkkel kapcsolatban.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Helló srácok!
Akartam venni egy egykaros hátsó emelőt a cb-hez,de rájöttem,hogy van bennem annyi,hogy lehajtok egyet magamnak,a csőmérettel vagyok jelenleg bajban,mivel a falunkban nincs ilyen bolt,Kecskemétre ez miatt bemenni nincs kedvem,ha valaki a szakik közül meg tudná mondani milyen átmérő milyen falvastagságú cső kell,akkor meghozatnám.
Szóval ötlet valakinek?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
alap,hogy a stabilitás az első számú szempont,anno már csináltam a 600as hornetemhez is de akkor még colos vízcsőből,irgalmatlan otrombán nézett ki,ezért gondoltam,hogy vki meg tudja mondani mi az a legkisebbe átmérő legvékonyabb falvastagság ami még simán elbírja a motort esetleg még engem is.
Szeretném ezt minél igényesebben kivitelezni,de a google-s képekből nem derül ki az átmérőHa meg kész és jól felszívom magam nekiállok ennek
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
kössz a képeket,bár nekem egykaros a lengővillám ahhoz ez nem jó de van elképzelésem.
Gondolom a lábtartón azért van akkora vasbeton,hogy döntésnél hamarabb leér és királynak érezheted magad,hogy mennyit döntöttél,a cb-n is akkora volt de már nincs ottszerk:én magamnak csinálom,szal így biztos olcsóbb mintha csináltatnám vagy venném.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Sziasztok!
Valaki szaki tud nekem fényt gyújtani metzelerék alagútjában?
Vennék gumit,Rennsport vagy Racetec k3 interact,mi a különbség az egyikre(rennsport)referenciagumit írnak a másik meg hypersport,a rennsportot gyártják még egyáltalán?
Amivel szemeztem még a dunlop 211 gp racer.
Ebből a 3ból valaki dolgozott már valamelyikkel?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #14551 üzenetére
Itt azt írja,hogy van miért a rennsport jobb gumi?
Te esetleg mit használsz?
Igazából a pénz megvan rá inkább gyorsabban kopjon de tapadjon,meg jövőre lesz bőrruha mehet a pálya is.Gondoltam én is erre,hogy bentragadt,az öregedéséből adódóan lehet rosszabb mint egy friss racetec?gondolom a maga idejében csúcsgumi volt,tetszik a pirelli is de hát az ára
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #14738 üzenetére
Azért ne vegyünk mindent/mindenkit egy kalap alá,a CB-t(2008as évvégi) 3600 km-el vettük apám egyik legjobb barátjától,aki nagyon vigyáz mindenére,ő tuti nem tekergette és szervizelte is komolyan.
Szóval tény,hogy el van kurvulva a piac,de vannak még csodák....szerencsémre...Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok