Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz Methionyl #130715 üzenetére

    Eddig minden tréning, amit láttam ilyen 40-60 ezer forintos móka volt, ráadásul sok helyen korlátlan jogosítvány kötelező volt. Ez ingyenes volt, ráadásul többen is voltak 125-össel. Vagyishát, rajtam kívül egy grom-ot láttam, annyi tuti :D

    Szóval a megérte kérdésre egyértelmű igen a válasz :D Nekem nem volt egy óra az út, így az is bőven a megérte kategória. Hazafelé már haverral jöttünk, de ő lánynál volt a helyszín mellett valahol, az meg tényleg hamar elment. Mármint a hazaút ideje ;]

    Egy héttel előtte kb. került ki a link, 1-2 eldugott motoros csoportban. Gondolom, mivel ingyen volt és korlátozott férőhelyes, ezért nem reklámozták annyira, így is telt ház volt. Közel 160-an voltunk.
    4 csoportra voltunk felosztva, ez nagyjából jó is volt, egy helyen maradt kívánni való a létszám kezelése során.

    Mi a hármas csoportban voltunk, szlalomozással és városi akadálykerüléssel kezdtünk, ami lényegében tempós, masszívan eltolt szlalom. Szerintem jó volt azon kezdeni, mert az ott tanultakat már tudtam kamatoztatni a vége felé. Elején nagyon gyérül és félősen ment, de aztán az alacsony alapjárat és a gyenge motorom miatt ki kellett állnom a sorból emelni az alapjáraton, év egy rendőr elé kerültem be, aki mikor látta, hogy nem vagyok a helyzet magaslatán, megkérdezte, hogy cseréljünk-e helyet. Hát, legyen neked bármilyen turbó busád, a motoros rendőr elől nem lépsz meg :DDD Viszont tényleg sokat segített, hogy láttam, hogy kell csinálni és mit kell csinálni. Persze így is volt, hogy 1-1 bólyát elvittem az 1-1,5 óra alatt, de nagyságrendekkel folyamatosabb lett a mozgásom.

    Utána a második etap egy eü és közlekedés elméleti képzés volt, baleseti szituációkat kellett megoldani, stb. Persze, kellemetlen érzés volt a mű-nyílttörést ellátni vagy a több centi mély kifordult vágásokat bekötni, meg belegondolni, de mélyen belül tudja az ember, hogy inkább most a szilikon sebet köti, mint máskor az igazit, és esetleg még el is rontja.

    Kaptunk ebédet, rántott húst, rizzsel és ubival, de EÜ után volt süti is. Természetesen egész nap kaptunk hideg ásványvizet, amennyit akartunk.

    Harmadik etap "vész"fékezés és kikerülés volt. Itt volt gond a létszámmal. 1 óra alatt mindössze 5 kikerülést és 55 fékezést tudtam megcsinálni, mert egyszerűen túl sokan voltunk, pedig két pálya volt. Sikerült elég komoly féktávokat abszolválnom, de főleg azért, mert nem érte el a Varangy az 50-60-as tempót olyan rövid távon. Teljesen nyelezve is 40-45 volt a max, s utána azért, mert actually jól csináltam a végére.

    Negyedik etap egy nagyon kanyargós pálya volt, ahol a 40 fős csoortot kétfelé vették. Az egyik egy kapus rendszerű omega alak összefűzés volt, végén némi szerpentin jellegű kanyargással, itt kb 15 méter lemaradás után indult a starttól a következő ember.

    A nap csúcspontja viszont az utolsó pályarész volt, ami egy az egyben szerpentin utánzat volt. Hosszú, éles kanyarok, változó ívekkel, szűk sávokkal, és nonstop mehettél körbe. Kb 40 perc jutott rá, meg se álltam. Ekkor haverral már az intercom be volt nyomva, végig segítettük egymást, ki van mögötte, ha épp rá láttam, stb. Merthogy eléggé az élmezőny közelében voltunk. Nagyon sokan (főleg egy VFR és egy FireStorm) olyan biztonsági játékot csináltak, hogy egy körükön szó szerint kettőt vertünk rájuk :W, mondjuk haver GS500F-el volt, nem 125-össel, de köztünk nem volt sok különbség :D. Oké oké, nem verseny, nyilván, de semmi értelme gyökkettővel menni egy tréning pályán, mert nem tanulsz semmit a motorról szerintem, ha meg azért votl ez, mert frissjogsi, akkor minek vesz ilyen motort az ember?? :F
    Szóval a lényeg, hogy egymás után mentünk, és volt egy szakazs, ahol ki lehetett menni, ha nagyon a seggedben voltak, de mikor 3 kör után még mindig nem ment ki (előzni meg nem szabadott), akkor azért el-el gurult a gyógyszer, és átmentem két bólya közt a pálya egy másik szakaszára, sokszor aztán végül pont az lett, hogy a VFR-t kikerültem így, és végül a FireStrom került elém nem egész 10 mp múlva :DDD :O

    Ez a népek egynegyede kb, a 3-as csoport:

    Itt pedig a Vara kereke :B

    Ezalapján nyilván azt mondom, van szükség még elmenni nem egy képzésre, Transalpokat, K BMW-ket döntöttek oldalsztender meg lábtartóig, ez még a nyomukban sincs. De elsőnek szerintem nem rossz. Ugye itt alacsony sebességű döntésről van szó, nem a kilónyócvannal kanyarban.

Új hozzászólás Aktív témák