Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz norbert1998 #130720 üzenetére

    Nyugodj meg, a vfr-vtr-esek azok ilyenek friss jogsi nelkul is :D

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz norbert1998 #130720 üzenetére

    Az ilyen biztonsági motorozgatas tréningen közepesen értelmetlen nekem... Mondjuk ahol a jogsit csinálom ott az utóképzést is kincstári motorok csinálják, pont azért, mert tolni kell neki. Rutin előtt egy alap 1-es móka kötelező volt nekem is, azon rajtam kívül csak külsős volt kb. 25-éve túrázó, 4 hónapja jogsis, es közte minden is. Aki stabil gázzal bohockodott arra raszoltak hogy csapjad rá keményen, nem finomkodunk... Aki bukokeretrol bukokeretre fordult a sima szűk szlalomban folyamatosan az csinálta jól... Így is volt egy gyerek, aki szerint ez gymkhana, nincs értelme, minden is szar. Nála győzött az ego, de a többiek úgy mentek haza hogy hubzmg ez durván jó volt... Nyilván ennek is megvan az előnye meg a hátránya, így nincs sajnálás, sőt, de a sajátom teljesen másképp fordul, megy, így azzal is kell gyakorolni... De azért a fék, gáz, etc kezelés az azért radikálisan nem tér el, csak más... De sajattal pl a sok vészfék, kátyú szimulátor, határok keresése azért annyira nem esett volna jól, itt amikor racsuktam a gázt bolya mögül hogy álljon fel a gép, majd túltiportam a féket mert sok lett és keresztben csúszva eroszakoltam be az ivre, csak azért hívtak le, mert szerintük abban még volt bőven, tegyem rá keményen következőre, jó lesz az. Es tényleg :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Geresics

    addikt

    válasz norbert1998 #130720 üzenetére

    Köszönjük a beszámolót, tök jó volt olvasni! :R

    Szerintem nagyon jól döntöttél, hogy egy ingyenessel kezdtél, így minden vesztenivaló nélkül tudtál belekóstolni a dologba, és most már Te is látod, hogy igenis kellenek ezek a tréningek, még a magukat rutinosnak, vagy jó motorosnak valló emberek is tudnak itt fejlődni!
    Már sokszor megbeszéltük, hogy a jogosítvány megszerzése nem ad motoros tudást, de még csak az alapokat sem fekteti le, egyszerűen csak jogosultságot biztosít motorral a közúti közlekedésre... Ha rajtam múlna, én kötelezővé tenném a tréninget mindenkinek legalább egy alkalommal, hogy rájöjjenek az emberek, hogy mennyire szükségük van erre! (De ahogy más sem, ez sem rajtam múlik.) De tőlünk nyugatra vannak már megoldások, amik motiválják az embereket...

    Sajnos azt is megtapasztaltad, ami az ingyenes tréningek rákfenéje: a túljelentkezést, a tömegnyomort, az iszonyatos hosszú és izzasztó sorbanállást. Ráadásul ilyen mennyiségű ember mellett nem tudnak személyre szabottan odafigyelni mindenkire, nem tudnak a gyengeségekre, erősségekre külön odafigyelni, és nem tudnak ennek megfelelően tanácsokkal ellátni.
    Egy (jó) fizetős tréning ebből a szempontból tök más! Az olyan nagyok, mint a Honda és a BMW egyedi felépítésűek, az oktatók évek alatt csiszolt oktatást sajátítanak el, és adnak tovább. Ilyeneken minden centiméter meg van tervezve, még az is, hogy mikor hol kell állnia az oktatónak, mert onnan látja a legtöbbet, és hiba esetén ott van a legnagyobb biztonságban!

    Szóval hajrá, keress egy jó csapatot, csináld meg az alap tréninget (ez a legtöbb helyen követelmény a tényleg jó tréningekhez), és utána egy világ nyílik ki előtted!

    Mind tudjuk, hogy én Mackó-bérenc vagyok, de tényleg őket javaslom mindenkinek, mert megcsináltam már majdnem mindent ott, több tréninget többször is, és tényleg nagyon jók! Mások ugyan ezt mondják a Hondáról is, és biztos vagyok benne, hogy nekik is teljesen igazuk van! De bármilyen olyan tréninget választasz, ahol több figyelem fordul egy emberre, csak nyerhetsz vele! Az el nem szenvedett baleset olcsóbb, mint egy jól védő ruha! ;)

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák