-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Mentolka #131649 üzenetére
A tobbi szamot nezted?
5450 fordulaton nagyobb az ero, mashol meg kisebb.
Konkretan kevesebb a csucsloero vele. 8750 fordulaton a gyari csovel tobb loerod van.
Egyszeruen lejjebb hoztak a nyomatekot, cserebe felaldoztak felul egy keves erot.Hat a nem E jeles csovet meg kenheti az ember a hajara.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
martonx
veterán
válasz Topiccsendőr #131643 üzenetére
Ööö, és EU4-es (2018-as) CBR650-hez lévő kipufogók ugye nem ugyanolyan halkak, mint a gyári? Idén a lakásfelújításba ömlött minden pénz, de jövőre nagyon szeretnék valami varrógépnél értelmesebb hangot kicsikarni a motoromból.
Én kérek elnézést!
-
bajnokpityu
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #131654 üzenetére
Vilagos, en is, csak itt olyannal nem tudsz kimenni Sudelfeldre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Methionyl
senior tag
Puszta kíváncsiság. Mitől lehet az, vagy miért van így erre szükség, hogy pl. vannak olyan motorok ahol a bejáratás 1600 km. Ugyan úgy 1000-nél olaj csere, de 600kmet még "óvatosan" kell menni vele. Why?
[ Szerkesztve ]
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Methionyl
senior tag
válasz runner 125 #131617 üzenetére
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
runner 125
nagyúr
válasz Methionyl #131665 üzenetére
Kitiltott engem is. Pedig most szóltam hozzá először. Ráadásul semmi személyeskedés nem volt benne, pusztán leírtam higgadtan, részletesen, h miért bődületes nagy kontárkodás ilyen melót "elvállalni". Fogta törölte aztán letiltott. Ez az érdemi, konstruktív, előremutató kommunikáció."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
Ha minden igaz, jövő hetvegen Zakopaneba mennenk Szlovakian keresztül.
Mit erdemes tudni a 2 orszagrol motorozas szempontjából?
Nem gyari alkatrészekert mennyire lincselnek meg?
Lengyelországban is szabad jardan parkolni motorral? -
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #131667 üzenetére
Bocs, nem neked cimeztem, csak mellenyomtam :D
Egy masik ducati talalkozo, az egyik kedvenc motorommal. Erdemes megnezni a km ora allast is.
~3000€ -os ohlins classic DLC bevonatos villaval, CNC brembo nyereggel darabonkent ~700€ ert, es tele ilyen finomsagokkal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #131668 üzenetére
Fosducati azé a db2eleg rendben van...
eladó Kawasaki j300 robogó
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #131668 üzenetére
Ja, a zörgéstől csörgéstől össze vissza ugrálnak a számok...
DB2 viszont brutál. Az a szíjas látszó vezérlés meg már egyenesen pornó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #131670 üzenetére
Egy odapattanó kavicstól lesz csak igazán pornó. Deepthroat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #131671 üzenetére
Nem kell kavics hozza.
Az egyik ugyfelunk jaratta a motort mosas utan, kozben ronggyal torolgette. Bekapta a rongyot, ami termeszetesen elvitte a vezerlest es a horizontalis hengerben es a szelepek osszeertek a dugattyuval.
Csupan egy torolgetestol...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #131672 üzenetére
Volt kardja, vagy adtatok neki?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #131674 üzenetére
Jaaa, az más. Meg is jegyezném, hogy nincs annál csúnyább, mint amikor a mosás után rászáradnak a vízcseppek arra a gyönyörű blokkra.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #131668 üzenetére
A jobb felső Free Air műszer mire jó?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #131667 üzenetére
pont ugyanannyira lincselnek meg nem gyáriért, mint itt. 2 éve jártam arra utoljára, led helyzetjelző, index, hátsó lámpa, xenon projektor, aliexpress fékkar/kuplung kar, plexi is ugyanonnan, martin dob, találkoztam több rendőrrel is, piros lámpánál is várakozva, de senkit sem érdekelt. nem tudom pl, hogy a sorok közti előresorolás szabályos-e, de minden esetre csináltam. kozgó kocsisoroknál is. parkolás meg teremészetesen a járdán.
ha azóta nem szigorítottak (miért is tették volna?), akkor mindent szabad lengyelországban is és szlovákiában is. ha szlovákiában nem a főbb csapásokon mész, az utak akkor is egész jók lesznek, csak érdemes a falvakban nem az út szélén menni, mert elég sok a kóbor kutya/gyerek/felnőtt volt, amelyik nekem az út közepén lóbálta a vödröt teli bogyós gyümölcsökkel, hogy vegyek már, de szerintem nem tudta, hogy nagyjából egy fél ceruzát tudtam volna csak elpakolni, annyi helyem maradt
#metszéspontok
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #131678 üzenetére
Arra most nem jártam. Egy mekinél viszont leálltunk, gondoltam ott hagyok mindent, kabát bukó, stb, mert 30m -re volt és ráláttam, de ezt a "helyiek" nem javasolták, így mindent bevittünk. Ezt esetleg érdemes megfogadni, hogy ha ott is hagyod a motort, láncolj rá mindent vagy vidd magaddal.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
koszi srácok
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Az örök vita, tudományos(abb) oldalról megközelítve! ;)
Motorcycle Riders - You're Leaning the Wrong Way*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz Geresics #131683 üzenetére
A srác megdöbbentően alapos videói után ezt nem is tudom értelmezni felületes, sarkított, clickbait cucc.. Nem beszél felfuggesztesrol, tapadofeluletrol, es a legfontosabbrol, a tartalék képzésről, ami közúton konkrétan élet és halál között tud dönteni...
Az meg hogy USA motoros rendőröknek mit oktatnak kb irreleváns, bár kétlem hogy ott is azt mondják hogy szerpentinen maga alatt borogassa a végtelenül limitált dolesszogre képes vasat, mert akkor 40-el fordul ahol más 90-el... Városban nyilván hatékonyabb mindennel is, de ahol van tempó értelmet nyer a többi technika is...
-
Geresics
addikt
válasz #56573440 #131685 üzenetére
Mondom én, hogy örök vita!
A reakciódból arra következtetek, hogy "a másik" oldalon állsz, és érzelmi alapon reagálsz.
Mondta, hogy a leggyorsabb kanyartempót bedöntve lehet elérni. A tartaléknál pedig azt is mondta, hogy "lean"-nél sokkal lassabban tudsz pozíciót változtatni, mint a többinél (ha jól emlékszem).
Az USA rendőr miben lenne más, mint bármi? Ott is ugyan azok az erők hatnak. A magyar rendőrök is így mennek, Dodor meg is köpködte őket pár hónapja ez miatt. Igaz, hozzátette a legfontosabb tényt: az URH-nál egyetlen motoros sem gyorsabb!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz Geresics #131687 üzenetére
Ez nem politika hogy oldalak vannak én nem a vagy vagy hanem az és oldalon állok inkább. Ahogy a versenypályán sem egy megoldás van lásd sumo vs gp, ugy az úton sem egy megoldás van bármire is.
Nyilván városban értelmes tempónál nem lehet kérdés hogy a motor borogatás a hatékony, ezt bármilyen képzésen szépen tapasztalod.
Viszont kint országúton megint más a kérdés... Jon a kanyar, beboritod magad alá a motort. Szűkíteni akarsz. Letolod még jobban esetleg hátsó fék esetleg gáz elvesz nyilvan. Elered a döntési határt, karcol a lábtarto, de szűkíteni kell. Mit teszel? Te fent ülsz magasan, a motor fekszik alattad határon. Itt már nem játszik semmi gépészeti megoldás, testsullyal kéne kimenni, de ahhoz szar pózban vagy... Ggwp. És ehhez az se kell hogy 40-es táblás kanyarba 140-el érkezzen valaki.
Még dodor is azt tolja oktatáson, hogy orszaguton a lehető legkisebb dolesszoggel kozlekedj, akkor lesz a legtöbb jatektered arra, hogy kimozogj bármit vagy akármit.
Szerintem mindennek megvan a helye ahogy a gp vagy sumo pályán is mást csinálnak a profik, ugy a közúton sincs egy univerzális megoldás. Nyilván ha mindenhol is 40-el akarsz fordulni az megint más, de ez a motoros nem létezik.
-
Geresics
addikt
válasz #56573440 #131688 üzenetére
hát (és most egyéni vélemény jön), én alapvetően neutrális pozícióban megyek idegen helyen. Miért? Azért, mert abban van a legtöbb tartalék, és onnan tudok a leggyorsabban korrigálni. Ha kell letolom a motort, ha kell én dőlök még rá, és a látómezőm is elég nagy még így. Sőt, így motorozva fáradok a legkevésbé, így akár egy egész napot is simán végigmotorozok akár idegen országban is. Igaz, én ismeretlen szerpentineken sosem a leggyorsabb haladást keresem...
Ha általam jól ismert szakaszon megyek, az más kérdés. Ott mindig az a kérdés, hogy mi a cél, de értelemszerűen másképp motorozik szerintem mindenki olyan helyen, ahol ismeri a forgalom ritmusát, a kátyukat, az előzési pontokat, a kanyaríveket, stb.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz #56573440 #131688 üzenetére
Sztem mindet is kell alkalmazni.
De ezeket befolyásolja a motor.
Egy Rendőr Rt-n nem fog az ember a belső ívre hajolva tornázni. Nem olyan a motor ergonómiája.
Nagyon sok tényezőn műlik melyiket használja az ember.
Nincs jobb vagy rosszabb.
A motoron maradás a legfontosabb, bármely technikánál is. Közúton nincs erősebb tevhnika -
Geresics
addikt
-
Xero
nagyúr
válasz bajnokpityu #131691 üzenetére
Tartalek tenyleg nem ebben van a legtobb, ebben Dodornak igaza van, viszont korrigalni tenyleg ugy lehet a leggyorsabban.
Ismeretlen szakaszon en sem tornazom annyit a gepen, de ertelem szeruen nem is megyek olyan tempot, hogy annyira indokolt lenne a logas.#131692
Geresics: Ha szukitened kell az ivet egy neutralis pozibol hirtelen, akkor sokkal nehezebb helyzetben vagy, hiszen ha akkor kezdesz el lefele tornazni a motor nem lesz olyan stabil, viszont ha mar lefele logsz es a motor relative fel van egyenesedve akkor siman csak lehuzod magadhoz. Ha neutralisban siman csak lejjebb dontod akkor a magas dolesi szog miatt pedig a tapadas elveszteset kockaztatod. Szerintem igy ertette a kolto.[ Szerkesztve ]
-
Methionyl
senior tag
válasz Geresics #131683 üzenetére
Nekem sehogy se adja ki nagyobb tempónál ez a stílus. Nem kényelmes..
Alacsonynál, igen. Elinduláskor egyből szűken fordulni, "U" megforduláskor remek dolog.
My Response To FortNine's Video About Leaning The Wrong WayThey can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Geresics
addikt
Neutrális pozícióból tudok szűkíteni is, és tágítani is az íven, hisz hirtelen felbukkanó akadálynál (legyen az valami, amin át kell menni, valami, ami csúszósabb, vagy épp valami, ami miatt beszűkül a sáv) mindkét irányba kellhet korrigálni. Bedőlősnél viszont csak az egyik irányba tudsz már korrigálni - de ez persze igaz a magad alá tolósra is. Én ezt értettem az alatt, hogy ebben van a legnagyobb tartalék. Sorry, ha félreérthetően fogalmaztam!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Szerintetek egy 2T 50-es kisrobogó jelentősen olcsóbb fogyasztást, karbantartást, adókat egybevéve, mint egy régi Suzuki Swift? Alapvetően városon belüli cirkálásra lenne majd, de 15-20km-es távok is lennének néha. Foglamam sincs, mennyit eszik mondjuk egy Aprilia Rally 50, mennyi fenntartani. Babettához tudok viszonyítani, az olcsó, alkatrészek filléres tételek, 2 liternél többet nem nagyon zabál, viszont azok a bizonyos cserealkatrészek rossz minőségűek, bowden, röpsúly dolgokkal gyakran kell szervizhez rohangálni és az óradíj nem olcsó, főleg, hogy egyre kevesebb helyen vállalják már el ezt a motortípust.(A megbízhatóság igazából nem a motorikus hibákból fakad a Babettánál, hanem a silány minőségű kopóalkatrészekből.)
[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
válasz IMIIKE1998 #131696 üzenetére
50-es topic: [link] De amúgy biztos hogy jóval olcsóbb. Meg szerintem épkézláb (rozsdamentes) 1-es Swiftet se nagyon találsz már, főleg kis pénzért. Asszonynak friss jogsival 65k volt csak az éves kötelező biztosítás 20 éves Twingora. Akkor még a műszaki, alkatrész hiába olcsó, azért Suzihoz se két fillér. Robogónál azért abból egy ideig elmotorozgatsz. Ott benyapénz, meg biztosítás van csak. 20 km 50-essel mondjuk hmm-hmm, főleg főúton. Meg lehet persze csinálni, de azért az nem az a fő terepe. Fogyasztás 2T miatt mondjuk inkább ilyen 3-5 liter, főleg ha fojtatlan/tunyingos/húzod neki, akármi.
(#131699) dellfanboy ok, persze, az is kell
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
dellfanboy
őstag
válasz IMIIKE1998 #131696 üzenetére
folosleges osszehasonlitani mert robogon kell minimum egy sisak. arrol nem is beszelve, hogy a swiftet egesz evbe tudod hasznalni, mig a robogot telen nem nagyon...
azt se tudjuk hany km-es tavon hasznalnad?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Pfiucska
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #131696 üzenetére
Ha a leheto legolcsobban akarsz kozlekedni akkor egy 125 4t szerintem a legjobb valasztas. Alig eszik es gyors vagy vele varosban, cserebe telen sz.r lesz vele kozlekedni. Ha ennel egy fokkal tobbet tudsz raszanni akkor swift es hoban, fagyban, hidegben is kenyelmesen lehet hasznalni viszont ennek a fenntartasa 2* ennyi lesz. Mar csak a gumik, biztositas, parkolas, benzin miatt is.
1.5 evig volt 1.0 swiftem, ez alatt 17.000km szaladt bele es ~225E forintot kellett rakolteni benzinen kivul. Ebben minden benne van gyakorlatilag. Egy jo allapotu auto volt mielott hozzam kerult es miutan eladtam is de ennyit minimum lehet szamolni barmelyik swiftre szerintem. Atlagfogyi 6l korul, ez 125 4t-vel 3l alatt lesz.[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs