-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz JoinR #131450 üzenetére
Na várj, te most a jézuskát hasonlítod a géppuskával. 9 milliós GS az nem épp a 310, hanem az 1250 méret, nem? Azt azért ne a CB500X-hez hasonlítsuk szerintem.
Nyilván nem ugratni akarok, de egy tempósabb kijárt földútra is kevés tud lenni ez a futómű, főleg a kategória összes motorjánál látható kecses alufelnik. Vagy akkor legalább ne akarjon úgy kinézni, mint egy vérbeli túraenduró, ha éphogy egy túramotor futóműve került alá. SZerintem.
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #131448 üzenetére
t700 mennyivel dragabb? 1 millaval? abban igazad van ha vki komoly aszfalt terepkepessegu gepet akar vesz egy sast a ktm-tol vagy gs-t nahde ez a cb500 honda most kb a beleposzint. ahoz kepest meg nem nem olyan szar...
sztem a2be ez a honda nem olyan szar valasztas. a 310-es bmw sztem gyenge. 390 adv meg pont annyival racingosabb, hogy aki honda kenyelemre/megbizhatosagra vagyik nem fog olyat venni. ahogy nezegettem a teszteket a hondak esznek 3.x litert mig a ktm-ek 4.x-et. biztos van olyan konyvelo akinek ez is szamit...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
JoinR
senior tag
válasz norbert1998 #131452 üzenetére
OK, először nem írtad, melyik GS-ről van szó, nálam a nagy az alapértelmezett
A 310-zel össze lehet hasonlítani, az endurósabb, és pont annyival "rosszabb" is aszfalton.
És igen a küllős felni utáni vágyakozás is egy állandó téma Meg a 21-es kerék, meg a mittoménmi. Szvsz aki úgy akar menni földúton, hogy ez számít, annak enduro való, nem ezek. CB500X és társaival túrázni érdemes, nem a határokat feszegetni.
Elképzelem, azt a szenáriót, hogy ezekkel az inkább aszfaltgumikkal valaki úgy csapat földúton, hogy már kevés a futómű...lezárt utak nélkül szerintem az már inkább a vakmerőség kategória.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz dellfanboy #131453 üzenetére
A honda akkor eszik 3.x-et ha nem huzod neki. Nekem az átlagom 4.2-4.3, de etettem mar meg vele 4,6-ot is. 3,7 akkor volt, amikor Matra elott sokat kellett monoton tempoval utazni, az lejjebb vitte a fogyit. Mondjuk egyesek tenyleg emlitenek ilyen 3,2-t, de ahhoz nagyon le kene szedaljanak
En mondjuk ugy nezem a motorom fogyijat, hogy barmennyit is ker, kevesebb lesz mint az accord 10L-je.
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
-
norbert1998
veterán
válasz dellfanboy #131453 üzenetére
Nem azt mondom, hogy rossz motor, csak hogy ilyen rugóúttal túraendurónak hívni meg ilyen designt rátenni szerintem nem jó ötlet, a jobbágy becsapása.
Küllős felniért nem vágyakozok feltétlen, alufelniből is lehet elég masszívakat látni, ami a legtöbb komolyabb túraendrutóhoz is elég lehet szerintem, de nem ezek a kecses valamik, szintén, szerintem. A véleményemnek akartam csak hangt adni
-
#56573440
törölt tag
válasz gergo5991 #131443 üzenetére
Mi a szösz. Az x azért esett nálam ki mert a fék es a futómű utassal hamar kevés lett volna, viszont így meg vallalhatonak tűnik... Ez rendesen alá fog vágni a kínai konkurencianak, a trk 502 széria árában azért ez erősen versenyképes ajánlat lesz... Mondjuk ha egy évvel korábban jön, lehet én is inkább erre szavazok...
-
Somatom
veterán
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Hol érdemes utángyártott karbi membránt nézni? Honda is csak Belgiumbol tudja, egy vagyonert(43.000kb/db) több hetes atfutással. Vagy 5 boltot is hívtam itthon, de senkinek nincs.
Honda Deuville nt650v (2002) A membrán cikkszama: 1611-MBL-G01
Esetleg német webshopot tudtok ajánlani? Vagy mit tudom én...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
sztanozs
veterán
Szóval, hogy sikerüljön jó helyre is beraknom...
Végül sikerült eljutnom a célegyenesig (kresz vizsga letudva), és lassan kezdeném a gyakorlatot. Tud valaki tanácsot adni, hogy mi a minimális felszerelés, amit célszerű/érdemes megvenni?
Egy "nagypapa" motort örököltem (párom szerint), és ehhez való felszerelés kellene...
Suzuki Intruder 600
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
nagyúr
válasz sztanozs #131467 üzenetére
Cordura kabat, gerinc protektor (teknos pancel), kesztyu, sisak, kevlar farmer es ha marad zseton akkor egy jo motoros csizma sem art.
Ha a minimumot kell mondani a teknos pancel es a bukosisak az ami nelkul meg a garázsba sem allnek le.
Gyakorlathoz, legalabbis a rutinhoz, sisak kell mindenkepp.
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
válasz sztanozs #131467 üzenetére
Abszolút minimális kellék csak a sisak :D
Sisak mellé protektoros kabátot nagyon érdemes beszerezni.
Kesztyű, nadrág, csizma is hasznos tud lenni, tempó illetve félelemérzet függően.
Ha télen is akarsz motorozni, akkor alá öltöző alsó - felső-t is érdemes beszerezni.[ Szerkesztve ]
Én kérek elnézést!
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #131468 üzenetére
én előbb mennék sisak mint kesztyű nélkül.
olyan hogy kezem nem ért le még nem volt. olyan hogy a sisakom nem ért le annál többször.
egy rendesebb elcsúszás tenyéren. nem mindegy hogy új kesztyút veszel vagy nem kell hosszú ujjú ing többé...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
martonx
veterán
válasz vlevi #131473 üzenetére
Engem nem kell meggyőzni a kesztyűről. Csak próbáltam a kollégának összefoglalni, hogy szerintem mi a helyes sorrend, ha nem egyszerre szerez be mindent.
Én pl. a mai napig se vettem motoros nadrágot, és csizmát. Sisak, gerinc protektoros kabát, és kesztyűm van csak (meg persze aláöltözők, mert néha télen is megyek egy kicsit).Én kérek elnézést!
-
duni84
aktív tag
válasz fattyu #131472 üzenetére
dettó amikor városon belül "elszaladok a dolgozóba", akkor sisak + kesztyű, amit húzok a rövidnadrág-póló-deszkáscipő mellé.
ha már egy ilyen intruderrel kapcs merült fel a kérdés, akkor ott a sípcsont helyett a krómozott vascsövek fogják érinteni a tereptárgyakat, a felsőtest sem kap túl sok szelet-kavicsot-fél literes flakont, szóval kb így ruházkodnék fel:
sisak (enélkül kiszednek elég hamar) > kesztyű > nadrág > motoros cipő/bakancs > protektoros dzseki, aztán ehekhez lehet a téli/nyári aláöltözőket venni, meg a cserélgetni a vízálló/nyári szellős cuccokat.sőt! ha ilyennel járnék, akkor valószínű valami kényelmes kesztyű, farmer, bokavédős motoros cipő, random bőrdzseki protektorokkal, mert nagyjából csak a bogaraktól és a felpattogó kavicsoktól kell megvédeni magamat. ezzel esőben úgysem jár az ember
#metszéspontok
-
norbert1998
veterán
Támadt egy elvetemült ötletem.
125-os Varadero után R1100GS mennyire lehet működőképes lépés? -
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #131478 üzenetére
Vannak akik r1-en kezdenek es elnek meg de azert ez szep ugras lenne En 125-rol (15le) most leptem 500-ra (48le) es eg es fold a kulonbseg, mintha masik sportot uznek..
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
-
nagyúr
válasz norbert1998 #131478 üzenetére
80lo, 250kg. A dinamika szerintem kezelheto lenne, de a sulyt azert szokni kell az tuti.
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #131480 üzenetére
én is.
bőrkabát sisak csizma nagyonkesztyű. a csizma NAGYON Néha elmarad.
én mondjuk kabátba rakós gerincvédőt használok. a teknős külön nekem nem éri meg a nyűgöt.csak azt mondom hogy kezem már nem lenne se bal se jobb. fejem még szerintem lenne. ez persze az én pereceim.
és ehhez képest az egyetlen nyolc napon túlim mégis kézsérülés
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #131484 üzenetére
Már miért ne férne? Eleve úgy van kialakítva, hogy beférjen a gerincvédő. Az újabbaknál a légzsáknak is el kell férnie, plusz rugalmasnak lennie ahhoz, ha nyílik. Plusz a mellkasprotektornak is van még hely.
Nekem Dainese Pro Armor van egyébként, ez baromi vékony. Van kabátzsebbe tehetőm is, csak az kisebb felületen véd, de az kb 1.5x vastagabb, mint a Pro Armor.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #131487 üzenetére
Minden gyösszel is el lehet esni
A boxereknek nagyon alacsonyan van a súlypontjuk, hiába nehezek a motorok, mikor ráülsz egy filigrán 180kg-osnak érzed.
Én ha lebeszélnélek, az sokkal inkább pénztárca miatt lenne. Egy 2010-13 közötti 1200GS tartható talán most fent a legolcsóbban, de mikor gond van velük, az sokba kerül, illetve ezeknek az áráért más márkánál szalonból választasz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #131478 üzenetére
250 -es ETZ -ről ültem át CBX1000 -re. Ez a feladat, meg kell oldani, ennyi. Egyáltalán nem emlékszem átállási nehézségekre, úgyhogy nem lehetett olyan szörnyű.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #131478 üzenetére
Nincs is azzal baj.
Csak legyen penz Bananra. :).
Illetve egy szerelo, aki ismeri a motor minden kis trukkjet.
Egyebkent sokat mennek, de ehhez sok gondoskodas is kell.
Tesom RT-je. 150 ezer felett futott.
De itt mar komplet kuplung+tengely meg minden is cserelve lett.
A blokkhoz nem kellett nyulni, vegnyomas picivel a gyari ertek alatt. De egy merest vasarlas elott erdemes csinalni.A kerekmeghajtas ha beazott es bent maradt a viz, akkor a kereszteketek kukakzni lehet.
Nem megfelelo kenoanyagok hasznalata ugyan csak draga javitasi koltseget jelent.
A tangely kiverodesek draga jatekok. par szasz ezret felemesztenek.Injektor fejek emesztheto arban szerezhetoek.
Rezonancia oldalon ha jol emlekszem, kenyelmesebb mint a V2 es egyhenger utazos tempoban.
Nyomatek leadasnal meg olyan mint az egyhenger, vagy V2
Ott van azonnal.
A legkisebb ccm a legsimabb jarasu, es ahogy no a motor, ugy lesz egyre zakatolosabb.Ez a futomu megoldas tenyleg jo.
Kicsit osszetett, de jo allapotban szepen eltunteti a xar utat alolad.Tologatni nehez. Gurulva maris jelentosen veszit a suly erezetbol.
bacus kiegeszit a sajat tapasztalatai alapjan. :)
Szamits a dragabb alkatreszekre. De van hogy hosszas kutatas utan emesztheto arban beszerezheto alkatresz.
Pest kornyeken van szerelo, akit tudok javasolni.Eleg nagy ugras a 125- hoz kepest. Kerdes mennyit mentel a 650-el?
Ezeket a GS-et a nagy ccm es tomeg ellenere konnyu terelgetni. Mintha egy kategoriakkal kisebb motorral mennel.
Baratom 170cm kb 60 Kg.
F650 rol ult at 1200Gs-re.
Elsore letolta Csernobilt. Azt mondta mar a proba koron megbaratkoztak, egy ora alatt megszerette.
Persze a F650 be beletett 100 ezret kb. :)
A kacsacsor meg izlesek es pofonok :) -
norbert1998
veterán
válasz csongi #131490 üzenetére
A karbantartást megoldom én is majd
Alkatrész beszerzés a jobb kérdés, ha tényleg olyan, hogy kell hozzá sokminden.Árban nem szeretnék nagyon ezek alja fölé menni (vételárra gondolok, nem az össz bekerülési költségre).
650-el max ha 50 km-t mentem, kis földút és több egyenes, illetve egy nagyon szeles napos vizsgára vitel. -
bacus
őstag
Az enyém még garis, 10%-t fizetem 4 éves motorhoz az alkatrészeknek maximum, wallishoz viszem (még), eddig elégedett vagyok.
A 60e km-es "nagy" szerviz, ahol minden folyadékot cseréltek 200e felett volt egy picivel. A 70e km-es megáll 30-40e ft -nál.
Évente átlagosan 10e km megyek, ehhez kb 100e ft szerviz tapad, nekem ez elfogadható. Ha a gumi kopást is hozzá veszed ez km-re vetítve 15-20 ft költség.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131487 üzenetére
En gari nelkuli premium motort nem vennek soha.
Plane nem magyarorszagrol, ahol szorozd meg x-szel az oraban lathato km futast.
125 utan a sulya mindenkepp problemas lesz, biztos lesz vele eldoles.
Ha van ra penz, meg ez az almod, akkor nem egy forum fog megakadalyozni, hogy vegyel egy ilyet, szoval mindenkinek joga van az almaihoz, vagy ahhoz hogy hulye legyen, ezt majd az ido eldonti hogy vegul melyik lesz :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #131494 üzenetére
Nem ez az álom, csak egy ötlet volt, mert elmerengtem rajta, mert szembe jött egy hirdetés véletlenül
Egyébként jó eséllyel willhaben lesz majd a beszerzés forrása.
Mikor érdemes amúgy rendesen aktívan nekiállni motort keresni? Inkább ilyen szeotember vége október, nem? Amikor hirtelen meg akar szabadulni mindenki tőle, hogy télre már ne kelljen elrakni. Vagy nem jellemző ez? -
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #131494 üzenetére
Attól függ, hogy mit tekintesz prémiumnak. HD sztem símán vehető használtan, gari nélkül. Kevés baja tud lenni és a többihez képest a banán nem drága és könnyen beszerezhető.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #131495 üzenetére
én KTM-et, Ducatit nézegettem willhaben-en, és rendre drágábbak, mint itthon.
Tavaly is, és idén is úgy láttam, hogy pont ilyen július környékén volt a legnagyobb a hahu-n. Ami nyár végéig nem kerül eladásra, az általában tavaszig ott marad, nem nagyon változik a kínálat.Just a simple Lineman...
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #131498 üzenetére
Mitől prémium a prémium?
Az ára a HD-nek megvan hozzá, nem?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131495 üzenetére
Willhaben az egy szimpla aprohirdetesi oldal, olyan, mintha nemetorszagban az ebaykleinanzeigen-t nezned. Feltetelezem, ausztriaban is nagyjabol az a rendszer, mint nemetoban. Ugyanazok a motorok a mobile.de-n megtalalhatoak, mert a mobile automatan kirakja az aprohirdeto oldalra az osszes jarmuhirdetest. Viszont. Nemetorszagban aki csak aprohirdetesben arulja a jarmuvet, de mobile-n nem, ott arra megy ki a dolog, hogy ne kelljen a torvenyben meghatarozott garanciat (vagy szavatossagot, fogalmam sincs hogy hivjak, a lenyeg ha szart adsz el visszahozzak neked) vallalnod.
Altalaban exportra szant, kerdeses allapotu, regi motorok vannak fent, akar cegektol, (szalonoknak is van "fake" profilja, ahol nem mondod meg, hogy melyik kereskedes arulja ezeket a motorokat) kulon kiemelve, hogy semmilyen felelosseget nem vallal az elado, holott ez teljesen illegalis, ilyet szalon nem csinalhat, de maganszemely sem nagyon, vagy kulon szerzodesben kell irni, hogy alkatresznek adja el. (Bar a vfr-t en is igy vettem, de azon lattam, hogy minden jo, es olcso plusz vegig vezetett szervizkonyv. Erted. 97 es motorhoz, osszes szamlaval. Ilyet szabad venni)
Evszaktol fuggetlenul, ami jo, az nem lesz olcsobb, vagy nem annyival. Szezon vegen alkudozni tudsz, mondjuk 7-8000€ motor eseteben kb 2-300 € rol beszelunk, ami nem vmi sok. Ha nagyon meg akar szabadulni vki vmitol, becsereli szalonban egy ujra. Teljesen mas itt a piac, es az eladas oka.
Tehat aki normalisan karbantartja a motorjat, az altalaban becsereli ujra. Ha nem, akkor kirak ra egy tablat, es kirakja az utcara. nemigen kerul ki maganszemelytol az apro oldalra, mert nem akar bolgarokkal, romanokkal, magyarokkal beszelni, ugy, hogy azok azonnal alkudoznak telefonban, nem beszelnek nyelveket, stb.
Csak felvasarlo vagy szalon rakja ki ezeket a regi motorokat, es megprobal kibujni a torvenyben foglalt kotelezettsegei alol. Termeszetesen kivetelek vannak, csak keves.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs