Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Topiccsendőr #125668 üzenetére

    A szerelo paszta szepen ossze gyult.
    Erdekes. :).
    Azt hittem ezek oldodnak az olajban.
    A KTM eknel rendszeres a fem jelenlete az olajcsere alkalmaval.
    Ilyen. Ennyit mond a marka szerviz. :).
    Nem tudom milyen plusz kopast erermenyhezhet uzem kozben.
    Bar ha normalisan mukodik a rendszer, csak a terheletlen oldalon folyik le az olajjal, es a kivalszaton fennakdva mar kerul vissza az olajzasi korbe.

    Sajnos a javaslatot tartja be a marka kereskedo is, es a tulajok is orulnek, hogy milyen ritkan kell csak. :(.
    A varosi autoknal 120ezer kornyeken meg kezdodnek a bajok.A Citroen turbobenzines motork meg nagyon megsinylik ezt. A tobbi sem rajong erte.
    Nalam a disel 20ezres. Hosszutavon hasznaltam, nem is kellett korabban cserlnem.
    Tavaly mar feleztem, mert az eves futas alig volt 10ezer km es annak a fele varosi trotyogas.

    Ezet cserelem a motort is evente.
    Sanos keveset megyek. Par szaznal tobbet egykarikba alig.
    Azt is reszletekbe. A km keves egy ev alatt, kb 3-4ezer.
    De nagyon szakaszosan.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák