Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Geresics #125665 üzenetére

    Engem igenis zavar, ha kopik a bele, de nem az olajtol fog kopni, hanem a hasznalattol.

    Az, hogy lefelezed a gyari intervallumot, az akkor indokolt, ha versenypalyan kozlekedsz, vagy kinyomod a szemet.
    Evi olajcsere is akkor indokolt, ha sokat jar hidegen a motor, es telerakod paraval az olajat, mert nagyon kis tavokat mesz, es nem melegszik fel az olaj, hogy elparologjon belole a benzin es para. Ekkor fog savasodni.

    A markacsoportokban, az interneten semmilyen ezzel kapcsolatos kezzelfoghato informaciot nem fogsz kapni. Senkinek nem all rendelkezesere annyi penz, muszerezettseg, hogy ezt a kerdest normalisan megvalaszolja.
    Amugy is, a hetkoznapi emberek lelekmelegito szereleseket szoktak elvegezni. A lelkednek jo, a motornak nem biztos. Lecserelsz olyan dolgokat, amiket nem felteten kell, te megkonnyebbulsz-ez is el van intezve, most aztan biztos jo lesz.
    Ezt kapod az internettol.

    Es ez sz F9 video sem szolgaltat semmilyen informacioval. Nem ertem a reszecskenagysag mit hataroz meg. Motorgyartot ez alapjan hogy lehet rangsorolni?
    Ha gyorsvaltoval van felszerelve, azonnal nagyobb lesz a reszecskeszam. Kulonbseget kellett volna tenni hengerszam kozott is.
    Egyebkent vadonat uj motor elso olaja, amelyik 2 km-t tett meg a ducati gyarban igy nez ki. Nem volt meg beinditva, csak a gyarban:

    Ott pedig az olajszuron a rezpaszta valahonnan, amit azzal raktak ossze bent a blokkban

    Megis ebbol hogy lehet barmilyen hasznos kovetkeztetest levonni?

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák