-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
prannk
őstag
hali. Ha egy 4 ütemu motor (ktm 450sxf) üresbe gázadásnál kevés fekete füstöt dob ki az mennyire vészes?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
Xaels
félisten
[link] - HD tesztvezetés ha valakit érdekelné.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #117904 üzenetére
100k kornyeke volt a papir mindennel egyutt. Ket szemellyel nem mentunk meg hosszabb utakat de ora szerinti 90-t huztunk már neki emlekeim szerint. Szerintem a valós utazótempó 2 emberrel az max 90-95 de ez meg csak tipp, lehet jo lesz az 80-85-nek
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
eron009
tag
Sziasztok!
www.helmetcity.co.uk webshoppal mik a tapasztalatok?
Féláron tudnék sisakot rendelni innen itthonhoz képest, egy utolsó darabost, de aggódok, szállítás során nehogy sérüljön.
Illetve, nem tudjátok, anglia rendelés továbbra is vámmentes?
-
Micsurin
nagyúr
válasz eron009 #117910 üzenetére
Ez év végéig még VÁM és ÁFA mentesek az UK csomagok igen.
Szállításon ne parázz sokat nekem egy karbi jött Kínából át a félvilágon keresztül gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
eron009
tag
válasz Micsurin #117912 üzenetére
Köszi, itt igazából az a kérdés, hogy mennyire van becsomagolva a sisak, mert ezek ugye egy esésig használatosak, és ha pl a futár le ejti/kiejti a kocsiból akkor akár sérülhet/kevésbé védhet ha kell.
Xaels:
Igen, jónak tűnt és tetszene nagyon, de az itthoni árát nem tudom sajnos kifizetni most[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz eron009 #117913 üzenetére
A hazai boltokba is a vendégmunkás kamionos hozza őket. Ne legyenek illúziód.
No offense tudom van két fuvarosunk is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
ha már sisakos téma... melyiket ajánljátok:
1. X-Lite X-1004 U.C. - Dyad Black 001
2. HJC RPHA-90 - Darth Vader (Star Wars)
3. Schuberth C4 Pro - Swipe YellowAkciósak helmetcity-n és van a méretemben
"there are more jacks then one at the fair..."
-
etnies
senior tag
válasz eron009 #117910 üzenetére
Megbízható cég, de a szállítást nem ők végzik.
De emiatt nem kell aggódni, a hosszabb szállítás nem jár sokkal több veszéllyel, mint a rövid. Ha sérülten érkezik a doboz, akkor ne vedd át és küld vissza. Ha a doboz nem sérült, akkor a bukó sem lesz az."önmagam hite vagyok magamban"
-
Xaels
félisten
válasz eron009 #117913 üzenetére
Ha próbáltad és jó akkor hajrá.
(#117916) djeperto próbálj. A méretek nem kompatibilisek márkák között. Nekem a Shark S-es, a rendelt Icon meg L-es pl. Az sem mindegy milyen a fejformád és stb...
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
yodamastah
őstag
válasz djeperto #117916 üzenetére
Nemrég próbáltam ezeket (és még többet). Neotec II lett belőle.
RPHA 90 nagyon szerettem volna. Jól összerakott minőségi sisak és jó áron van a 90 helmetcity-n. De volt vele bajom ami miatt maradtam a Shoeinél.
Schubert általában nálam kuka, nagyon nem passzol a fejemre egyik sem. Persze azért meg próbáltam C4et is, de felejtős.
Xlite régebben próbáltam, akkor elég drága volt. Nem hagyott mély nyomokat bennem
Azt vedd amelyik a fejedre legjobban passzol
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #117898 üzenetére
Koszonom a tiszteletet :D
Ezekkel a dolgokkal nem fogok vitatkozni, nincs ertelme, igazad van. Amennyiben egy 12 loeros ugyanakkora kobcentis motort hasonlitunk egy 30 loeroshoz.Latom hol csusztunk el, en 4T ben a magas literteljesitmenyu 2T literteljesitmenyu motorokat hasonlitom ossze, ahol ugyanugy cserelgeted az alkatreszeket, pedig fejlettebb az olajzo rendszere, megsem nagyobb az elettartama semminek. Ezeknel a 2T motoroknal mindig kenesre panaszkodnak altalaban, holott a kenessel semmi baj nem szokott lenni, mindig a detonalassal van baj.
Bar kekeckedesbol 4T keneshez felhozhatnam a kozvetlenbefecs autok LSPI jelensegenel, az olaj a siklocsapagyakban felhabzik. De tenyleg ertem, te mirol beszelsz. Egy teljesen hagyomanyos utcai felhasznalasrol, ahol egyaltalan nem lenyeges a teljesitmeny. Ebbol a szempontbol hosszabb elettartamu a 4T. Viszont nem beszelhetunk olyanrol, hogy az olajzas valaminek a toredeke.Nehany dolgot vegyunk figyelembe ezeknel az irasoknal, hogy arnyaltabban lassuk a kepet.
magas fordulatszámon üzemelnek, léghűtésések.
Egy ybr 125 10e tol pirosodik, egy dt 125 10.5e tol. Ebbol mondjuk a 4T a levegos.
résvezérléses motorokrol beszelunk, ami az etz. Mar 80 as evek kozepen membranvezerleses volt kb az osszes robogo.
meleg olajköd/az olaj nem nagy nyomással kerül az alkatrészekhez. Ezt nem pontosan ertem, hogy ha nincs siklocsapagyad, akkor oda miert kellene nagy nyomas? Egyhengeres 4T gorgoscsapagyai. Nem az olajnyomas szeparalja az alkatreszeket.
Emellett az Ellenáramú öblítési rendszerek esetén...
Minden utcai 2T ellenaramu oblitesu. Ez van bemasolva az onroad cikkbe egy az egyben.
Egy szo nem esik a reteges feltoltesu rendszerekrol, kozvetlenbefecs 2T rendszerekrol. Elavult anyag.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
csizmán valaki cseréltetett már váltónál lévő plusz rávarrást kopás miatt?
Helyben elvittem egy cipészhez, de ő nem tudja megoldani, mert kicsi a gépe hozzá...
-
Ferdzsoo
addikt
Egy normális cipész meg tudja csinálni.
Nekem lekopott a csizma orra az eséskor, és a 3. cipész vállalta el és csinálta meg faszán, az első kettő elhajtott. Meg kell találni a megfelelő cipészt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
Menni ugyan nem mentem vele, számomra ez maga a "sátán". Harley-Davidson LiveWire.Elhoztam a motort, átnézik és olajat is cseréltetek benne. Nagyon jó kis kombó lett az új sisakkal a hatalmas króm fejidom.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vlevi
nagyúr
Kanyartechnika
[link]Hat a nincs :)
A lényeg 24mp körül történik[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Bedobnék (szinte) minden komolyságot mellőző kérdést és kíváncsi lennék a véleményetekre.
2 millió környékén mit vennétek?
2008 évjárat környéki BMW R1200GS vagy 2,5 millióért egy új , 0 km-es Suzuki V-Strom 650?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #117930 üzenetére
Almát a körtével, mégis nálam is felmerült ez a dilemma. A GS-ből én csak 2010-2012 közötti még légolajos, de már DOHC változatot venném, az az okosok szerint a legjobb GS.
A V-Strom viszont új! Kérdés, hogy mire akarod használni, és mennyit?
Én a DL-t elengedtem anno, de még mindig az egyik legjobb vétel!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #117933 üzenetére
Vara: Láncos, nincs benzinszintjelző.... tudom tudom.... de nem veszi be a bélés.
A V-Strom tesztvezetésén voltam...nekem is az ereje nem tetszett.
A Gs-ről meg azt olvastam,hogy pont ez a motor nem kockázat, akár 200k km-el sem.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #117934 üzenetére
Hát, igen, csak ne feledjük, a kis V-Strom feleakkora, mint a GS, mind kobcentiben, nyomatékban, lóerőben, és arban is.
Váló igaz, nem egy adrenalinjaimba, de túrázni elég a teljesítménye, ha a túrázás azt jelenti, hogy országúton nyugisan végig kanyargásunk az országban szép helyeket nézegetve.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Keszeg, 2014 Harley-Davidson Dyna FLD 103 Switchback, Budapest
Mehet összefoglalóba a Dragstar helyettNa sikerült a vihart telibe csípni a Budaörsi kellős közepén hazafelé. Olyan szinten elkapott, hogy még az esőgatyát sem volt értelme már felvenni, inkább bedobtam a dobozba a pénztárcám és belső zsebbe a telefont. A bőrdzseki csutkára átázott, még a hátam közepe is vizes volt. A bukósisak viszont jól vizsgázott, nem párásodott be egy cseppet sem cserébe a DD csatot szoknom kell és a bogárhálóban felakad a szakállam
Le lettek cserélve az olajok, át lett vizsgálva a motor és diagnosztika is futtatva lett rajta. Azt mondták jó vétel volt.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #117933 üzenetére
Neha leszedhetned a honda szurot az ajanlott motoroknal :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #117930 üzenetére
Ooo, en tudom mindenre a valaszt, kellett neked kerdezned ugy, hogy semmit nem hataroztal meg. :D
RC8 volt mar jobb allapotu 1.6 ert is, ez annyira nem is jo vetel jelenleg a sok fura, nem gyarias matricajaval.
ZX12 R turamotor olyan innovaciokkal, mint a monocoque vaz, es az ules alatti uzemanyagtank. Tokeletes tomegcentralizacio, szarnyak az idomokon, mint mostanaban a premium motorokon. Persze joval visszafogottabb. Turazni kivalo, gyorsan menni meginkabb.
XB12s Amikor mentem vele, a gyari kipuff miatti kispolszki hangja nagyon meghatott, konnyu, jo fek-futomu, nagy rezges, a vesekovedet tuti kihajtja, es remek hangulat. Imadtam.
1098s ami nem S, hanem sima. Ennyi valotlan km-el es kulfoldrol behozva valoszinuleg hajtorud es fotengely csapagycserevel kezdenem, aztan kivancsi lennek, hogy az NKH milyen db killert akarna szamonkerni a kuplungon. Krvajo motor
DN-01 ha turazni akarnek, en ilyenre ulnek rovidgatyaban es poloban. Semmit nem kell csinalni, csak meghuzod a gazt, megy. Nincs lanc, nincs valtas, nincs semmi, csak lebegsz az ut felett. Imadom.
Corsaro veloce igyhagyni, akar atepiteni, mindenhogy jol nez ki, es nagy potencial van benne, ha epiteni akarsz. Es biztos megismerkedsz jobban a szereloddel is. 1.2 liter massziroz, ket 6 decis kocsoggel. Ne ertsd felre.
Husky FE450 et is felsorolnam. 2009 es, a segedvaz egyben az uzemanyagtank, es olyan fura szogben all a henger. Nah az most nincs elado. De olyat egyszer birtokolni kell.
Meg vennek par dolgot ennyi penzbol, de nincs idom leirni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117942 üzenetére
Nem kell ritkaság, alkatrész és szerelő ellátottság kell.
186cm/110kg vagyok... egyenesen akarok ülni, kevésbé behajlított lábbal. Viszont azt is szeretem, ha van erő... na jó. Azt nagyon szeretem.
Igazából annyira elköteleztem magam fejben, hogy BMW GS-kell, csak k.rva régi van, krva drágán és kicsivel drágábban van a suzuki dl, ami gyengébb, nem áll fel rá, de nem is fingott még rá senki. Szóval el vagyok bizonytalanodva. Mondjuk mindegy, mert a család kikötötte,hogy a mostani marad, csak mellé jöhet másik, pénzem nincs... agyalás van.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117937 üzenetére
Ha lassan is kell menned, akkor ajánlom a termosztátos olajhűtőt. Én csak a termosztátos adaptert vettem meg hozzá. Az olajszűrő és az olajszűrő ház közé kell betenni. A többin spóroltam. Bontóból Citroen kacsa olajhűtő. Felszereltem, elmentem egy hidraulikacső-készítőhöz és mondtam, hogy oda kérek két csövet. Legyártotta, azóta hibátlanul üzemel. Barcelona -ban, meg St. Tropez felé araszolva, meg a pösti dugóban hasznosnak bizonyult.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #117944 üzenetére
Eldöntötted, hogy GS kell. Akkor meg minek futtatsz itt minket? Linkelhetünk itt VFR-eket, kevés km-el, 800-ast, vagy 1200-ast, beszélhetünk arról, hogy mennyivel ésszerűbb döntés
BÁRMI!egy V-Strom, Neked GS kell, és várod az önigazolást tőlünk.
A motorozás szerelem. Van, aki a motorjába szerelmes, van, aki a motorozásba, és van, aki a helyekbe, ahova eljut a motorral. A három halmaznak természetesen van metszete is...
Az ember a rokonait nem választhatja meg. Az asszony rokonait még kevésbé. De a motort igen!
...
Szóval vegyél V-Stromot, mert az ésszerűbb!Amúgy munkába járásra én tuti nem 1200GS-t vennék! Széles, mint egy kispolski, nem férsz vele el a sorok között, ömlik belőle a meleg levegő, és ha haladsz is, azt a lábadra nyomja! Az angolok nem véletlenül imádják! A szar időben sem fázik a lábuk! Itthon, vagy még délebbre kirándulva forgalomban meg fogsz rohadni nyáron, és a lábad olyan lesz a csizmában, mint ha egész nap a termál medencében lógattad volna egy nejlon szatyorba csomagolva!
Aki meg azt mondja, hogy a DL650 70 LE, és 62 Nm teljesítménye kevés munkába járni és túrázni, annak javaslom tanuljon meg motorozni! Ezzel egy fővel, csomagokkal, hegyen-völgyön el lehet menni, és még az autópálya sem lesz gond! Mondom ezt úgy, hogy egy irracionálisan erős motort vettem, de én nem is járok vele dolgozni...Amúgy az F800GS-eket nézted már?
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Magisk
- E-roller topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Aktívan készül az LPDDR6 és DDR6 szabvánnyal a JEDEC
- Elektromos autók - motorok
- Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen