Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz runner 125 #117898 üzenetére

    Koszonom a tiszteletet :D
    Ezekkel a dolgokkal nem fogok vitatkozni, nincs ertelme, igazad van. Amennyiben egy 12 loeros ugyanakkora kobcentis motort hasonlitunk egy 30 loeroshoz.

    Latom hol csusztunk el, en 4T ben a magas literteljesitmenyu 2T literteljesitmenyu motorokat hasonlitom ossze, ahol ugyanugy cserelgeted az alkatreszeket, pedig fejlettebb az olajzo rendszere, megsem nagyobb az elettartama semminek. Ezeknel a 2T motoroknal mindig kenesre panaszkodnak altalaban, holott a kenessel semmi baj nem szokott lenni, mindig a detonalassal van baj.
    Bar kekeckedesbol 4T keneshez felhozhatnam a kozvetlenbefecs autok LSPI jelensegenel, az olaj a siklocsapagyakban felhabzik. De tenyleg ertem, te mirol beszelsz. Egy teljesen hagyomanyos utcai felhasznalasrol, ahol egyaltalan nem lenyeges a teljesitmeny. Ebbol a szempontbol hosszabb elettartamu a 4T. Viszont nem beszelhetunk olyanrol, hogy az olajzas valaminek a toredeke.

    Nehany dolgot vegyunk figyelembe ezeknel az irasoknal, hogy arnyaltabban lassuk a kepet.

    magas fordulatszámon üzemelnek, léghűtésések.
    Egy ybr 125 10e tol pirosodik, egy dt 125 10.5e tol. Ebbol mondjuk a 4T a levegos.
    résvezérléses motorokrol beszelunk, ami az etz. Mar 80 as evek kozepen membranvezerleses volt kb az osszes robogo.
    meleg olajköd/az olaj nem nagy nyomással kerül az alkatrészekhez. Ezt nem pontosan ertem, hogy ha nincs siklocsapagyad, akkor oda miert kellene nagy nyomas? Egyhengeres 4T gorgoscsapagyai. Nem az olajnyomas szeparalja az alkatreszeket.
    Emellett az Ellenáramú öblítési rendszerek esetén...
    Minden utcai 2T ellenaramu oblitesu. Ez van bemasolva az onroad cikkbe egy az egyben.
    Egy szo nem esik a reteges feltoltesu rendszerekrol, kozvetlenbefecs 2T rendszerekrol. Elavult anyag.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák