Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz Gaboman #108396 üzenetére

    Terepen igen ritkán mész 161-el (#108389) kommentre, valamint x órát. Nekem a 400-as KTM pályán, nem hajtósan hanem kb a nyél és a bejárás közt félúton vhol. egy óra alatt kirántotta a tankot. (~8L, ha jól emlékszem) A 250-es CR-el úgy jártunk kint a prérin, hogy hátizsákban +5l kannában, mert nagyon sokszor beszopás volt belőle, aztán húzhattuk egymást. Mondanom sem kell, hogy kannával a hátadon mekkora élmény és milyen cumi lenne, ha baj van. A 2T gépek zabálnak, azzal órákra elmenni vhova kizárt. A kisebb 4T gépek is szinte dettó. A nagyobb köbcentis gépekkel lehet valamennyire messzebb menni, de én személy szerint kisebb gépekkel szinte csak pálya, vagy kis távolság, esetleg nagyon leszervezve az útvonalat, hogy legyen benne útba eső benzinkút. De ugye ott meg előszeretettel kávézgatnak a rend éber őrei. :D. A 600-as Honda elég jól ment, igaz, azt ha nem bántod annyira, akkor is megy, nem kell visszapakolgatnod, viszont nem kajál. Cserébe nehezebb.

    Az elektromos moci már lent is kibaszottat tol, nagyon nem olyan, mint akármilyen benyás. Szabályzás kérdése, hogy hol, mit akarsz, nagyon finoman állítható elviekben, gyártótól függően. A görbéje gyakorlatilag stabil egyenletes vonal. Ezért is van szabályozva rendesen, mert ha odaadnák neked, direktbe, amit tud, azonnal odaverne, elmenne alólad. A szabályzókat úgy állítják be, hogy az elején nem tol oda mindent, de már alapból sokkal több nyomatékot kapsz. Egy emelkedő görbe az eleje. Ezt lehet szoftveresen szabályozni nagyon frankóm patikamérlegen attól függően, hogy mit tudsz lekezelni. És hidd el, hogy nagyon keveset. :D.

Új hozzászólás Aktív témák