-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107843 üzenetére
Nevéből ítélve felvidékről görögbe emigrált magyar... :))
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #107850 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
-
Jakab66[hun]
senior tag
A VFR 800X is ajánlott mint a sima VFR?
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #107840 üzenetére
Nevek nélkül megmondtam volna, h persu írta. Jó lett.
Jakab66[hun]
Ugyanaz a blokk, talán csak a váltó áttételezés más (rövidebb).
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz Jakab66[hun] #107832 üzenetére
Te még nem ismered ezt? Kezdj el vele levelezni és az lesz a lényeg, hogy küld el a foglalót vagy az egész pénzt és majd küldi a motort.
Persze motorod soha nem lesz, maximum a pénzed ugrik."önmagam hite vagyok magamban"
-
z123456789
addikt
(#107847) KrenAtesz
Detto.(#107850) runner 125
Beszarok az ilyen magán retkeken. Az ember reményteljesen megy el időt, s pénzt nem sajnálva, sőt már előre rászánva magát, hogy kifizet majd akármennyit, mert ez tuti jó lesz, és mikor belépsz, érzed azt a tipik TB-s hangulatot, és tudod legmélyen belül, hogy ez ugyanaz a szar, mint a sürgősségin...MEg aztán a kétségek, amit írsz, hogy most ez lehúzni akar, vagy jót akar. Marha bosszantó...én sem műttetném. Kitartást! -
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107862 üzenetére
Britteknél odahaz ennyiért fuvaroznak... na akkor hol a bul szerinted Görög o. -- Mo. ?!
Ha csak előre kéri a szállítási költségeket és leránt 4-5 embert már jócskán jól járt....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Jakab66[hun] #107861 üzenetére
Hosszabb rugóutak,egyenesebben kényelmesebben ülsz rajta. Nekem tetszett. [link]
Mondjuk ha lenne egy kis önszorgalmad te is utána tudnál nézni.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz -Mosquito- #107864 üzenetére
Több tesztet olvastam el mint gondolnád. Tele vannak hiteles infókkal, mint pl. hogy 135 lovas.
Jobban érdekel olyan emberek véleménye, akiket nem ösztönöznek az importőrök.
Gipsz Jakab
-
-Mosquito-
őstag
válasz Jakab66[hun] #107865 üzenetére
Én gurultam vele kb 30Km-t,ennyi idő alatt tény nem sok mindent lehet tesztelni,de fék/futómű,kényelem,pakolhatóság stb le lehet szűrni,hogy kéne vagy sem. De ha használod itt a keresőt,1 ember használ itt ilyet. Magadnak fogsz motort venni nem másnak. Mondjuk ha majd minden nap/héten más és más motor a libling,úgy nehéz lesz dönteni,elég hosszú A-tól,Z-ig a lista. El kéne fejben dönteni milyen vonalon akarsz elindulni,sport,túra túra-sport,enduró,naked,robogó. Cm3,Le, mire,hol akarod használni.. Stb stb.. Mert eddig kb úgy állsz,mint a céllövöldében,azt lelövöm,meg azt meg azt is..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz -Mosquito- #107866 üzenetére
Teljesen jogos amit mondasz, céltalanul toporgok egyhelyben. Mikor kérdezek egy motorról valamit, az nem azt jelenti, hogy azt fogom megvenni, nem is értem miért baj ha több modellt is megismerek mielőtt döntök.
Mikor utoljára autót vettünk, másfél évig ment a keresgélés, próbálgatás, matekolás mire dönteni sikerült. És nem bántuk meg a döntést.
De akkor részletezem neked a jelenlegi részeredményeket:
Túra / Túraendúró a megfelelő kategória. (Tudom azt mondtam nem tetszenek a túraendúrók, nos van amelyik mégis)
cm3: 600+ 80-120 lóerő között lenne ideális, de ha picit kevesebb sem baj, csak tudja kompenzálni nyomatékkal.
2 személlyel túrázni, munkába járni mikor jóidő van, és kanyarogni egyedül, mikor a párom nem tart velem.Szervíz költség és fogyasztás nem fontos szempont. (Persze a megbízhatóság az, ne álljon meg alattam idegen földön a semmi közepén ha nem muszáj.)
Tehàt a fő szempontok még mindig a kényelem mindkét személynek, pakolhatóság, megbízhatóság. ( és hogy felbírjon menni velünk egy szerpentinen, nem vagyok könnyű én sem és párom sem. Össz. kb.: 160kg)
Ja igen, és a BMW R1200GS tetszik is, meg is felelne szerintem, de a 2007 utáni modellek már közelebb vannan a 3 millióhoz mint a kettőhöz.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #107867 üzenetére
Gipsz Jakab
-
#45302528
törölt tag
válasz Jakab66[hun] #107868 üzenetére
Ezzel én is így vagyok. Nagyon dög.
-
Horvi
őstag
válasz Jakab66[hun] #107868 üzenetére
Nem tudod fusiban összerakni magadnak és utána simán kitolni?
Hello darkness, my old friend...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Jakab66[hun] #107867 üzenetére
Kereső mit dobott fel ami szóba jöhet?
KTM 1290 Super Adventure T modellt már nem csinálják?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107867 üzenetére
Nem tudom nézted-e már: Vstrom (bár lehet az paciban kicsit kevés, de V2), TDM vagy Fazer?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
válasz Jakab66[hun] #107867 üzenetére
Szerintem is DL. :)
"Olcsó", van választék, kényelmes. Erőben az átlag alatt van, de jó a karaktere annak a blokknak.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz -Mosquito- #107872 üzenetére
T már nincs gyártásban.
Eddigi találatok:
-V-strom 650 - eleinte képek alapján nem jött be, aztán sikerült egyet megnéznem, ráülni, meglepő hogy mekkora robosztus dög.
-CBF 1000 - túrázni ajánlott, nem próbáltam még
-F800GS - ebből is határeset árban a fiatalabbak, de talán beleférhet.
-GSX650F - állítólag ez is megbízható kényelmes motor
-R1200GS - sajnos csak egy öregebb darabot tudnék megvenni, amiről azt írták hogy ABS problémás
-VFR 800X - ugye ebből is a korai darabok, 2012 - 2013
-TDM 900 - nehéz olyat találni ami ABS-es, nincs benne a világ összes kilómétere, és elfogadható áton van
-Versys 650 - nem tudom mennyire szeretné a kétszemélyt hegymenetben
-Multistrada - fura fétisem van szerintem de nagyon bejön ez a gép, csak ebből sem egyszerű jót találni.Így hirtelen ezek ugranak be. Napi szinten nézem a hirdetéseket, hogy van-e valami kihagyhatatlan ajánlat. Ha nincs (nem lesz) akkor várok júliusig, jön a 13. Havi, és megtoldom egy ezressel a limitet. Úgy már €7000ig lehet nézelődni.
(#107874) vendingo: Egy nagy visszatartó erő nálam, hogy volt szerencsém motorozni egyet egy SV650-el régebben, és hatalmas csalódás volt a teljesítménye. Igaz akkoriban kizárólag a 450EXC-F-et hajtottam, és arról ültem át.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #107874 üzenetére
"Erőben az átlag alatt van, "
Erről mindíg az jut eszembe, hogy mostmá igen, lehet róla ilyen ilyet mondani.
De 2004-5 körül, amikor megjelent, akkor csak a 45-50 ló körüli pegaso és társai egyhengeresek léteztek abban a kb 2millió Ft körüli túraendúró kategóriában.
Illetve, ha úgy nézem, akkor ez most, 15 év elteltével is igaz, mert újonnan se sok alternatívája van, ha 2millánál nemsokkal drágábban keresel túraendurót. -
Jakab66[hun]
senior tag
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #107875 üzenetére
Hát, állandó 2 személyre én a 650-eseket azért kihagynám. Egy személlyel nagyon jó választás, de kettővel nem tudom milyen lehet - mondom ez úgy, hogy sosem próbáltam!
A listából (pláne, ha hozzádobod még azt az 1000€-t) én az F800GS-t választanám. Sajnos bitang módon tartják még az árukat, ami kb. annyit jelent, hogy egy nagyobb értékvesztés előtt állnak, ha nem fél évre veszed...
R1200GS-ből én csakis az utolsó levegős szériát venném, ha használtan néznék, de azt nagyon nehéz kifogni, és 10e€ alatt kár is keresni. (Ezért is mennék a kisebb GS felé).
Versys 650-t haverom próbálta, de ingerszegénynek érezte, és végül megvette a DucatiMultiplaMultistrada-t! Viszont olyat tényleg csak akkor vegyél, ha szeretsz szerelni! Hihetetlen, hogy milyen kókányolásokat talált még a jó állapotúban is! Meg amúgy is, a levegőszűrő-cseréhez le kell venni a tankot pl...
TDM900-asa egy másik haveromnak van, de én attól nem voltam eldőlve. Montenegróban a szerpentinen perceket kellett rá várnom, Papuk Parkban pedig több, mint 10 percet, csak mert kavicsos az út. (Mondjuk ezek lehetnek a pilóta miatt is...)
Többivel saját tapasztalatom nincs, úgyhogy azokról nem is mondok semmit*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#45302528
törölt tag
válasz Geresics #107879 üzenetére
A "kis" GS volt egyszer nálam 3 napra. Imádtam/imádom, de két személyre, túrázásra nem azt venném. Alapból szélvédelem nulla, üa.tartály 16 liter, gyári üléssel kínozni lehet+21-es, tömlős gumi, ami ugyebár aszfaltra nem a legjobb kombó. Kell még rá költeni, hogy "túrásítsd".
Nekem volt DL650-em, bejártuk vele fél Európát párommal, de nem az igazi két személlyel. 1 személlyel hibátlan a saját kategóriájában.
Szóval azokkal a feltételekkel, amiket a kolléga írt, én is inkább 900-1000 ccm körül nézelődnék. Sajnos a "jó" GS-ek valóban 2008-9 körül kezdődnek, legalább is azok, amik nem kerülték meg kétszer a Földet és hát inkább 3 M (vagy fölötte), mint 2 M.
A CBF1000 jó motor, megbízható blokk, de ne gyere vele Mo-ra, mert az itteni utakon hamar koppan a teló, kínlódás lesz és az üléspozíció is inkább előredőlős.
A keretbe még beleférne egy Varadero, de az meg olyan nehéz, mint a sár, igaz, ez csak lassú menetben érezhető. Viszont az egyik legkényelmesebb motorom volt. Itthon nagyon elszaladtak a használt árak, de No-ban szerintem még jó áron ki lehet fogni egy 2010 körüli ABS-es példányt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #107880 üzenetére
Ha csak ők mennek kettesben, akkor az NC750X-nek is elégnek kellene lennie, és az - szerintem - kényelmesebb a DL650-nél. Ha "csordában" motoroznak, 100-1400 köbcis gépek között, esetleg autópályát is igénybe véve, akkor meg nagyon fárasztó a többiekénél gyengébb géppel menni....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #107883 üzenetére
Inkább minden más. Vagy ide, vagy facebookra bemásoltam asszem haverom sorait, de nem emlékszem már. Megkérdezni meg most nem tudom, mert jelenleg is a versenyrobogónkat pofozza, és tuti nem birizgálom közben!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Burt1793
veterán
válasz Jakab66[hun] #107875 üzenetére
A TDM nekem nagyon bevált. ABS-es, uccsó széria (RN18), németországi, onnan elég jó áron lehet behozni és kb. egy százas rá utána a magyar rendszám. Persze a GS1200zal nem egy kategória, de én 3200 euroért vettem, 37 ezer km-rel, első tulajtól (idősebb faszi). 2008as.
-
KrAt
veterán
Kész lett a kicsit átalakított gyári kipuff a Vifferen [link] (kicsit valahogy fura az arány a videón, mintha széthúzná..)
Pont jó hangja van, nem hangos, nem halk, szépen duruzsol, és gyárinak néz ki (meeer az is), illeszkedik az összképbe.
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #107860 üzenetére
Nah és még a mai nap slusszpoénja. Ma mentem vissza az első kontrollara Sopronba, mondták előtte h ma kerül fel a térdgép. Büszkén vittem h nekem már van, a siófokitól vettem (nyilván ezt nem mondtam), nézi a soproni doki, azt mondja de hisz ez női méret. Hasztaqrva.. az tény furcsa volt, h nem ért össze a pántok alatt a szivacs, de most volt először ilyen a lábamon.. A fickó frankón rámsózott 105kg-san egy női térdgépet.
Nem, nem volt rózsaszín és nőies sem.
Kész."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107861 üzenetére
A túra-enduro kategóriát nem nagyon ismerem. Sose voltak ilyen motorjaim, tehát csak az olvasottakból, hallottakból tudok én is tájékozódni.
Kifejezetten túra enduro-nak az a VFR 800 blokkot használó X szerintem nehéz. Azért a V4-es blokk egy komplex szerkezet, a legtöbb alkatrészt egy ilyen blokk tartalmazza, ebből fakadóan nehéz és nagy is.
Kényelmesen túrázni biztosan jó, de földúton szerintem hamar bizonytalan lesz, mellesleg szerintem csúnya az a motor, de ez nyilván szubjektív és nálam ez is szempont.
Talán írtam már korábban, először is tisztázd magadban h mi az amit igazából keresel. Értem én az igényediet, de az a baj, h magát a motor stílust neked kell meghatároznod. Mert ez így tényleg csak céllövölde. Egyszer sport túra, egyszer túra enduro, ez nagyjából olyan, mint ha a Civic-ed mellett egy Vitara-val is szemeztél volna.. tök más világ, más célokra, stb.
Tisztázd magadban h az érvek mellett egyszerűen mi tetszik. Vagy hajlandó vagy-e a forma rovására egy kényelmesebb, minden bizonnyal gyengébb (máshogy használható) motorra ülni (túra-enduro).
A motorerőtől meg szerintem nem kell félni. Azért a 150LE manapság már nem a világ vége, nem beszélve arról, h azzal is lehet 90-nel menni, csak a csuklódon múlik és némi motoros tapasztalattal, tehát nem első gépnek, szvsz nyugodtan nézhetsz 1000-est is. Ha menekülni kell, vagy sokat mentek 2-en csomagokkal, akkor egyszerűen kell a power, más felől 2 év múlva nem keresel erősebbet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #107887 üzenetére
Annyiért amennyiért ez a csoda doki vállal műtétet ezek után szerintem a topikból is bárki jelentkezik kis vajkenő késsel meg egy nyers hús után sterilizált deszkával a térdedre....
Nevetséges a hazai EÜ... te még szerencsére nem voltál a Honvédban, apumnak anno volt egy influenza ami a fülére mászott (minek is orrfolyással dokihoz menni...) és megtámadott valami egyensúly szervet nem is ez a lényeg vérvétel volt 3x, két évvel rá ágyéksérv műtét mondanom se kell vérvétel altató orvos stb... tavaly előtt:
Marha szarul volt hetek óta, hófehér pergamenes bőr állandóan szomjas volt már lassan marha nagy hiszti árán irány az ügyelet, vérvétel majd harmincas vércukor szint... egy héttel rá megint Honvéd előkerülnek az évekkel korábbi eredmények. Huha.. az úr komolyan cukros és nem most kezdődött, efölött biztosan elsiklottak a kollégák... ezt így a család szemébe érted? "Elsiklottak az adatok fölött a kollégák"Ha rám hallgatsz nem műtteted meg haveromnak múlt nyáron volt megnyúlt térdszalag miatt műtéte (oldalsó szalag annyira megnyúlt, hogy rendszeresen kifordult már a térde) azóta se tökéletes a lába értsd még egy esős hetet is megérez... 23 évesen mint egy reumás nyugger...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #107888 üzenetére
Ezvtetszeni fog. Egy két autó amiket kipróbáltam mikor keresgéltünk (a teljesség igénye nélkül):
-Mazda 6 kombi
-Mazda 3
-BMW 318xd (f30)
-BMW 520d touring (f10)
-Toyota C-HR Hybrid
-Toyota ProAce
-Renault Megane GT kombi
-Peugeot 308 gti (ez baromira tetszett)
-Honda HRV
-Honda Civic 1.6d
-Hinda Civic 1.5t Sport
-Opel Astra 1.6t
-Opel Insignia (még a 2.0t motorral)
-Alfa Romeo Giulia 2.0d
-Toyota GT86 (ez tetszett a legjobban, de győzött a praktikum)És tudom azt mondtam elégedett vagyok, de le van beszélve egy próbakör a Civic Type-R-re is. (Úgysem cserélem le, de ha már kipróbàlhatom ingyen, miért ne?)
Szóval itt is volt céllövölde, és a győztes:
-Honda Civic Limusine 1.5Vtec Turbo CVT Executive
Éés igen!! 182 ló benzin fokozatmentes automatával!!Na off vége!
Gipsz Jakab
-
Micsurin
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107890 üzenetére
Boldi ha ere jársz látod neki .^. tényleg viszonylag fickós boiracere van....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Micsurin #107891 üzenetére
boiracer? Azmegmia?
runner 125:még mindig nem értem miért baj, ha valaki több mindent kipróbál, és úgy választ. Ez olyan mintha 2 étterem közül mindig csak az egyikbe mennél be enni, mert azt ismered azaz isten, közben a másikban kétszer annyit adnak és finomabb is, csak nem tudsz róla.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Burt1793
veterán
válasz Micsurin #107891 üzenetére
Ja, kézi váltóval nagyon adja ez a motor a civic-ben, volt hozzá szerencsém, álom az a váltó. A cvt viszont nem tud fickós* lenni, sajnos.
* amennyiben a fickós a robbanékonyságot és közvetlenséget jelenti.
Úgy tényleg nehéz lesz motort választani, ha a kalapban benne volt egy kombi mazda 6, vagy egy langyi chr hibrid és egy gt86 is.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107892 üzenetére
Kicsi japán rizsrakéta ami úgy néz ki mintha menne de nem megy. Cserébe ott a fartcannon kipufogó ami a faluvégéről is jelzi ha közeledik.
Ala Jazz 1.2 és 1.4 ...amit váltott nálam egy szintén boyracer Golf3 1.6GTVolt CHR a listán de nem volt Priusz? Helytelen a lista.
@Burt1793 nem minden automata gyenge, volt szerencsém i30 1.6CRDi manuálishoz (napi szinten, ház előtt áll) és 7-es DCT-hez ugyan ezzel a motorral, meglepően jó a DCT igaz ha hirtelen kéne visszapakolni néha kicsit suta de alapvetően nem rossz megoldás.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #107879 üzenetére
"Hát, állandó 2 személyre én a 650-eseket azért kihagynám. "
Ez igaz.
Van olyan ismerősöm, aki 650-essel kezdte, de váltott 1000-esre. Ez vagy 10 éve volt, amikor a 650-es és az 1000-es is ugyanaz a dizájn volt. Igen, ő is mondta, hogy 2 személyre kell az a +erő, de ettőlfüggetlneül az a 650-es összességében jobban tetszett neki, mint az ezres. Igaz, se ő, se a felesége nem valami kistermetű, és a többheti csomag se 5kiló...
A mostani helyzet nem tudom milyen, én mentem az új 1000-essel (10-15km-t, szóval keveset), de arra már nem igazak azok a problémák, amik a korábbi, 2010 előtti DL1000-ről szóltak. Csak az ára. Szívtam is a fogam sokáig, aztán vettem egy Tracert. Könnyebb, erősebb. Ha nem vált volna be a Tracer900, akkor talán DL1000-t vettem volna a 650 helyett. -
vendingo
veterán
válasz Micsurin #107889 üzenetére
Soproni kórház: Különösebben nem akarom részletezni mi történt ismerőssel, de az orvosok beküldték a szülőket a gyerekhez, hogy vegyenek végső búcsút, mert órákon belül megfog halni, már nincs értelme semmivel se próbálkozni. Addig erősködtek a szülők, amíg átszállították Győrbe az illetőt és azóta is él, igaz kisebb nagyobb testi fogyatékosságokkal.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107892 üzenetére
Nem baj csak szoktatlan és furcsa. Eddig én itt vagy az ismerettségi körömben mindig olyan felhasználókkal találkoztam, akik már 1 bizonyos eldöntött kategórián belül kerestek lehetőségeket.
Inkább hoznám párhuzamba az öltözködést. Az is valamilyen szinten egy stílus. Az emberek 99%-ánál megvan h mit hord, mit hajlandó felvenni és mit semmi pénzért. Ott sem fog egy zakós, inges fickó rock-shop-ban nézelődni.
Az én olvasatomban ez is hasonló.. magát a motor stílulást szerintem minden esetben először döntse el a user és ha az megvan, már egyszerűbb iránymutatást kapni egy forumban."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #107899 üzenetére
“Ott sem fog egy zakós, inges fickó rock-shop-ban nézelődni.”
Pont úgy, mint ahogy én sem nézegetek supersportokat, meg csoppereket.
Természetesen igaz, hogy el kell dönteni melyik a megfelelőbb, de ezt szerintem az én módszeremmel a legcélravezetőbb kivitelezni. Kipróbálni, és kiderül hogy tetszik megfelel, vagy sem.
(#107898) vendingo: Fateromnak Kiskunhalason akarták amputálni a kezét, mikor összetört neki. Szó szerint úgy verekedte ki magát, majd át ment Kecskemétre, ahol megműtötték, és azóta is használja a kezét probléma mentesen. (Aztán meg járhatott bíróságra, hogy miért tört be egy orr a halasi kórházban.)
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Monitor hiba topik
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs